2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben sowieso bang van honden en katten. Sinds mijn zusje, 5 jaar geleden, een hond kreeg is mijn honden angst wel een klein beetje minder.
    Katten, bij vrienden van ons hebben ze 2 katten en die komen altijd naar mij en ze kijken zo eng. Ik probeer altijd heel stoer te doen "ik ben toch niet bang", maar dat lukt niet zo goed....

Bij ons komen er later dus ook geen huisdieren binnen. Misschien krijgt de kleine een konijntje, maar dan houdt het ook echt op... hihi

2. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Heb geen hond hoor, wij hebben alleen een papegaai en een franse hangoorkonijn van een kilo'tje of 6.

Anouk is dus al bezig en marleen heeft zich nog niet gemeld. Zou er dan vandaag toch 2 baby's geboren worden, ik hoop het voor ze.

Kom straks nog even kletsen, maar mijn man hoeft pas om 11 uur te beginnen, dus gaan nog even gauw met de kleine naar de kinderboederij in de buurt.

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    veel plezier Samantha!!

Hoe zou het met Anouk zijn??
    En met Marleen?

Twee topic-beebjes op dezelfde dag zou wel super zijn...

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dan bedoelde ik cyber met de hondenpics :)

in het andere topic waar ik voorheen veel meekletste, waren er ook 2 meiden samen uitgeteld, zat wel 4 weken tussen, maar toch waren de beebs opdezelfde dag geboren! dus het kan echt! :)

maar ik zie marleentje online.. hmmm...

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    misschien komt Marleen wel iets leuks vertellen...

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen dames,

Nou helaas hier nog geen babynieuws!
    Moet zeggen het rommelt wel wat vanaag en heb wel meer slijmverlies maar geen echt weeen ofzo.
    Dus zal wel voorwerk zijn haha

Anouk: spannend zeg ik duim voor je dat je een vlotte bevalling krijgt!

Nijn: wow mooi behang zeg! Echt super mooi. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet met alle meubeltjes enzo!

ele: vervelend zeg dat je zo'n vervelend weekend hebt gehad door de vermoeidheid enzo!

Ik zie al een paar mooie katten voorbij komen!
    Ik moet zeggen houd er zelf ook helemaal niet van net zoals nijn die katten kijken je altidj zo eng aan en komen altijd bij je in de buurt als je er niet op zit te wachten haha
    Geef mij maar ons kleine hondje guus haha

Samantha: veel plezier! Lekker dat de kinderboerderij zo dichtbij zit!

Cyber: hoe gaat het met jou? Gaat het weer iets beter met je?

Yaraah: gaat alles nog goed met je?

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    sorry dames ik kwam dus niets leuks vertellen haha

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    jammer....
    Hoe gaat het verder met je??
    Gefeliciteerd met je 40 weken!!
    *Al had je die liever misschien niet meer gehaald, maar probeer overal iets positiefs uit te halen*

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja je hebt de 40 weken gehaald!!! nu hoopten we dat je niet zo lang had hoeven wachten en vorig jaar leek deze mijlpaal dus echt mijlen weg! you made it! :):)
    ik kan wel echt veel van jullie ervaringen leren zeg, zo vlak voor de bevalling.. nu weet ik dat als ik straks weeen krijg voor de 40 weken dat het echt wel voorweeen zijn! ik ga er ook niet vanuit dat herbie eerder zal komen!
    ik blijf voor je duimen dat zomaar plotseling het vruchtwater breekt! :)

trouwens herbie trapt nu het snachts soms zoveel dat ik er vaker wakker van word! soms zovaak dat ik er echt misselijk van word! ik heb jullie nog geen foto van de pretecho laten zien he? ik kijk eens of ikzelf niet even de foto kan bijsnijden :)

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: op zich gaat het wel! Ben alleen zo nieuwsgierig haha maar we wachten gewoon rustig af!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #3991 Elegance, 18 jan 2010
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
    lukt me niet ben ik nu echt zo stom! :)

vraag het mannetje zo wel even!

mijn broer is vroeger door een hond gebeten toen hij 2 jaar was, hij heeft toen veel geluk gehad dat hij zijn oog heeft kunnen houden. het was toen helemaal tot aan zijn oog ingescheurd.. als hij in de zomer bruin wordt zie je nog een vaag lijntje bij zijn lip van het litteken.. mijn moeder was toen ook met hem aan de wandel en toen kwam er opeens een hond op hem afrennen.. en omdat hij een bal, van zichzelf in de handen had, wilde die hond die bal! ik zou er ook niet aan moeten denken als me dat zou gebeuren! zelf kan hij het zich gelukkig niet meer herinneren en is hij hierdoor nooit bang voor honden geworden..

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

marleen: jammer he dat het steeds niet doorzet?!
    Vooral nu de 40 weken is genaderd.
    Hoop voor je dat het strippen woensdag effectiever werkt dan zaterdag!
    Helaas zegt het slijmverlies niet veel, erg jammer, anouk had er ook al zo'n last van en ook daar zette het helaas niet door!
    Hoop toch echt wel voor je dat het voor woensdag doorzet!!!

Nijn: wat een mooi behang zeg! Echt helemaal super!

Ele: Hahaha, zo kun je idd wat opsteken he, 3 bevallingen voor jou?! Al is iedere bevalling weer anders.
    Als eerste ben ik ingeleid ivm hoge bloeddruk, Anouk is bijna een week overtijd en daarom is ze ook ingeleid, en dan marleen nog........hoe brengt zij het ervan af?

Smokey, hoe voel jij je vandaag?
    En gewoon zw.kleding kopen hoor!Het is ook niet fijn om te strakke broeken te dragen.

Ele: wat een mooie kat zeg!
    Zien die andere 2 er ook zo uit?

cyber: ben je al weer druk aan de klus?

Samantha: Ga je een thuisbevalling doen of zh-bevalling?

Marleen nog vraagje voor jou:
    Melissa moet best vaak spugen na een voeding, het is dan zo dat ze wel een stuk of 5 keer spuugt en dan over mijn hand heen, dus niet alleen op spuugdoekje.
    gister was het zo erg, dat haar kleding doorweekt was, lakentje was erg nat en hydrofiele luier onder haar hoofd ook, maar dat is nog niet alles, het lag zelfs op de grond.
    Kan dit kwaad, komt dit vaker voor?Of moet ik op zoek naar andere voeding?

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    en dames we zijn al op bladzijde 400!!!

En voor mij 4 bevallingen voor me...
    Ele, wij mogen nog even aan het idee wennen, al gaat de tijd nu toch wel erg snel...

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: zoals je het omschrijft vind ik het spugen ook behoorlijk veel! Ik zou voor de zekerheid even overleggen met het consultatiebureau welke voeding hun aanraden maar zou denk ik wel overstappen! Het komt vaker voor en is niet ernstig maar zou het wel aankaarten en dan overstappen dat moet je dan wel zeker 1 week de kans geven want ze moet wel weer wennen aan die andere voeding. Dus het spugen kan nog wel even aanhouden.

Ja weet dat helaas veel slijmverlies niets zegt maar loop echt al een week met maandverband in want het loopt er zo uit zijn echt hele klodders sorry voor de details!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    we hebben gewoon alle vertrouwen in woensdag! Al moet ik dan weer werken...
    Mijn vriendin beviel op een dag dat ik rapportgesprekken had en ik zag haar voicemail pas na de gesprekken. Deze week heb ik weer rapportgesprekken, dus Marleen ik zie graag een sms na de gesprekken ;)

16. butterfly1984

marleen, dank je voor je advies.
    Ik herken het ook totaal niet van esther, dus vandaar even de vraag.
    Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige van het consultatiebureau, dus zal het zeker even overleggen.
    Ik gebruik trouwens het merk Bambix, weet niet of je daar al bekend mee bent?
    Welke ga jezelf gebruiken?
    Bij esther gebruikten we altijd nutrilon voor hongerige baby's.
    Ga je nog een laatste buikfoto plaatsen, ben wel erg benieuwd.
    Ik vind het jammer dat ik zelf geen buikfoto heb van 1 van de laatste dagen, had er niet opgerekend zo snel te bevallen.

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterfly: ken het merk wel maar heb er nooit mee gewerkt. Fijn dat je het vanmiddag meteen even kan overleggen!
    Ik ga zelf starten met nutrilon.

Buikfoto: wil er eigenlijk nog een maken maar toestel ligt nu in ziekenhuis tas in de auto haha. We hebben van het weekend alles maar alvast in de auto gezet leek ons wel zo makkelijk. Maar moet zeggen heb wel het idee dat mijn buik nog wat gegroeid is de laatste tijd. Als ik eraan denk dan probeer ik een dezer dagen nog een foto te maken en te plaatsen hier!

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja nog een buikfoto! :):) en idd dat zal dan de laatste zijn!!! joehoe!!!!!

hier ben ik kots en kots misselijk? de laatste tijd sowieso best vaak.. ik moet echt op tijd eten anders ben ik misselijk... en als ik eet, krijg ik niks op want het past niet meer! en daarna giga zuurbranden.. maar nu.. pff.. hoop niet dat ik de eerste 3 maanden nu moet gaan inhalen!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben de laatste tijd ook weer wat vaker misselijk. Moet ook af en toe wat extra's eten. Merk ook dat ik meer honger begin te krijgen. Maar ach, dan eten we toch gewoon wat meer ;)

20. butterfly1984

ele: ja dat herken ik wel, dat misselijkheid zijn later in de zwangerschap!Gewoon wat vaker kleine beetjes eten ipv in 1 keer een hele maaltijd.Wat ook helpen wil is graviscon (weet niet zeker of ik het goed schrijf), dat heb ik toen ook voorgeschreven gekregen van de gyn.Ze zei dat het kan komen door de zuurbranden.

Deel Deze Pagina