2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

ele: heb geen last van bekken of rug, dat scheelt denk ik al heel veel. Zowiezo bruis ik altijd wel van de energie. Af en toe niet hoor, Damian is nu 2 jaar en 4 maanden oud, echt een peuterpuberleeftijd.
    Deze zorgt er ook voor dat ik bruis, geniet enorm van hem.

Nijn: wat leuk een vloer halen, altijd leuk. Denk idd dat je met een klas vol kleuters niet echt je rust kan pakken, ze bruisen ook van de energie.

Marleen: Kom je de dag nog wel een beetje door of duren ze erg lang? Wel fijn dat je woensdag al vroeg mag, anders hik je er ook maar tegen aan.

Ik ga aan het eten beginnen, damian krijgt boerenkool, wij eten macaroni op de pittige manier en dat kan ik hem niet aandoen.
    Had laatste keer een beetje ingevoren en heb een slavinkje erbij voor hem, is hij dol op. Hij is dol op eten en zeker op vlees. Dus nog geen eetproblemen met hem.

Tot vanavond

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Buddynieuws:
    -Anouk heeft na 8 uur 6 cm ontsluiting, nu is het wachten op een keizersnede!

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterfly: spannend zeg een keizersnede dat had ze vast niet verwacht!! Wens ze maar succes!!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje een ks... dat heeft ze idd niet verwacht.. ik hoop dat de ze de laatste loodjes een beetje volhoudt.. toi toi toi anouk! misschien heb je nu al en anders zometeen je kleintje in je armen!!!!!
    hier word ik toch weer een beetje emo van zeg!!! spannend anouk!!!

5. butterfly1984

zeker even een emo-moment, ik weet ook precies hoe ze zich voelt, bij mij kwam het na het inleiden ook niet verder dan 6cm en toen ook een ks.Maar op moment zelf was ik wel blij dat ze eindelijk gehaald werd.

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Maar op zich is 6 cm ontsluiting in 8 uur tijd toch helemaal niet heel slecht? Gebeurt tenminste wel vaker. Een totale bevalling duurt gemiddeld tussen de 10 a 24 uur.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    toch nog nieuws van Anouk vandaag. Een ks, daar heeft ze inderdaad niet meer op gerekend denk ik... Maar ondertussen heeft ze haar meisje misschien al in haar armen.

Anouk, heel veel succes met nu echt de aller laatste loodjes!! En dan kan het genieten beginnen!!

8. butterfly1984

marleen, op zich kan dat wel idd, maar denk ook dat de grootte van het kindje meespeelt en misschien ook wel de conditie van het kindje.

Anouk, lekker genieten!!!

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ik bedoelde het ook niet verkeerd maar zat me even te bedenken dat het op zich niet heel slecht is. Zal inderdaad nog wel meer redenen zijn voor de ks.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nog geen ander nieuws.. hmmm ben zoo benieuwd!!!

11. butterfly1984

hoi hoi,

Had haar vanmorgen even gesmst, wat zo benieuwd!!!

Buddynieuws:
    - Ze heeft gisteren om 20:00 een keizersnede gehad!!!
    Het meisje heet Erin Noa en weegt maar liefst 4830 gram!!!:$:$:$.

Anouk: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
    Geniet maar lekker van de mooie meid!
    En wat een gewicht zeg!!! Ze is echt een flinkerd!Geweldig zeg!!!
    Het 2e topic-beebje!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Anouk, proficiat met jullie dochter Erin Noa!!
    Wat een flinkerd zeg!!!

Nu lekker met zn 3-en gaan genieten en herstellen van de ks, natuurlijk!

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ben helemaal super blij voor Anouk!! Echt geweldig!!

Vanmorgen een flinke nachtmerrie gehad... Helemaal neit grappig en daardoor ben ik maar met mannetje opgestaan. Ik ging toch niet meer slapen.
    We waren op vakantie in India en toen kreeg ik een sms. Daarin stond: sleeping room 1948? En daarin sliep ik, in mn droom. Even later kreeg ik een mms met een filmpje waarin ik de lift pakte en uiteindelijk lag ik dood in de lobby.... het was zo echt, bah bah...

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Anouk en mannetje!!!! En nu heerlijk genieten. En wat een geweldig mooie naam:):)

Nijntje die nachtmerrie is niet leuk kan ik me goed voorstellen bah, ik droom de laatste weken ook zo raar en stom haha:D

Hier gaat alles goed vreselijk moe en nog steeds behoorlijk misselijk dus dat gaat goed:) en druk op het werk:(

Hoe gaat het met de andere meiden??

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Anouk: super gefeliciteerd met jullie dochter Erin Noa! En een super gewicht zeg! Hoop dat de ks een beetje is meegevallen en dat je nu heerlijk kan gaan genieten van jullie wonder!!!!

Hier alles nog rustig. Wel veel slijmverlies en heb heb veel ongi klachten maar die blijven en zwakken niet af.

16. Gerritsen

Kwam even spieken of Anouk al een kleine heeft.

Een ks, heftig lijkt me dat als je al de hele dag bezig bent en dan alsnog een ks krijgt.
    Maar geweldig een dochter, anouk van harte proficiat.
    Laat je maar lekker verwennen.

Nijn: dromen kunnen heel echt lijken, is ook iets wat bij de zwangerschap hoort, hoort vaak dat ze dan gaan dromen over de dood. Komt waarschijnlijk doordat je nu een nieuw leventje in je hebt en dat je daar verantwoordelijk voor hebt.
    Heb er zelf geen last van, maar op mijn kraambed van Damian heb ik gelijk gezegd ( was toen nog niet getrouwd) zodra ik kan wil ik naar de notaris en gelijk een voogd regelen voor als ons iets gebeurt. 10 dagen na de bevalling zatten we bij de notaris.
    Hebben 2 voogden aangewezen ( in overleg met hen). Ben zelf één van een tweeling. Mijn zus is dus de eerste voogd en daarna mijn mans broer en vrouw. Dit gaf mij zoveel rust, doordat nu alles goed geregeld is.

Mijn man heeft Damian naar Oma gebracht, oma dag op dinsdag. Ga nu ook naar het werk. Groetjes

17. Gerritsen

Nog ff: Heb weer een mijlpaal bereikt, 26 weken zwanger, yoehoe

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Proficiat met je 26 weken!!!
    Werk ze Samantha.
    Ik heb wel vaker rare/vreemde dromen, maar dit sloeg echt alles... maar ja, vannacht maar weer lekker proberen te slapen....

Marleen, balen dat het allemaal nog niet doorzet. Ben benieuwd of al dat voorwerk wel wat opgeleverd heeft. Morgen naar de vk, maar misschien is dat niet eens nodig...
    Wie had gedacht dat jij overtijd zou gaan na je laatste groeiecho. De benen van jullie mannetje mochten al een maand geleden geboren worden....

19. butterfly1984

marleen: idd dat hadden we hier niet verwacht, dat jij van ons 3 als laatste aan de beurt zou zijn, zo zie je maar dat de groei, voortekenen allemaal niet zoveel zegt helaas.
    Al ben ik wel blij dat ik als 1e was.......hahahaha.
    Het voorwerk heeft hier wel goed gewerkt, alles was al verweekt en had krap een cm ontsluiting en dat bij 38+4.Had ik nooit verwacht, bij esther had ik met 40 weken nog geeneens ontsluiting!

anouk: idd, lekker bijkomen van de ks, het is niet niets en vooral niet na de hele dag weeen, weet precies wat het is, had alleen zelf 3 dagen weeen.Hopelijk knap je snel weer op.
    Ben nu al benieuwd naar de 1e foto's van Erin Noa.

Nijn: erg he die nachtmerries, heb ze ook weleens gehad, maar lig daarna gewoon te shaken als een rietje en durf niet meer te slapen,de laatste keer liep ik gewoon te huilen!
    Droomde toen dat esther bij oma was en oma dacht juist dat ze hier naartoe was gelopen, maar dat was dus niet zo, dus wij overal zoeken en wat bleek, er was een heel kleine plasje in het zand ergens en daar lag ze voorover gevallen in het water.
    Mijn zusje heeft haar er toen levensloos uitgehaald!!
    Wat moest ik huilen zeg toen ik wakker werd!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik zei vanochtend ook tegen mannetje dat ik eng gedroomd had. Hij vroeg wta ik gedroomd had en ik wilde het niet eens vertellen zo eng vond ik het... maar het hoort er bij zeggen ze... Als het dan maar vreemde/rare dromen zijn, deze vond ik echt niet leuk....

Meiden, ik ben er even vandoor. Ik spreek jullie straks nog!

Liefs

Deel Deze Pagina