2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goedemorgen meiden,

Met mij alles goed hoor, maar met mijn nieuwe job, dus bijna geen tijd meer voor zwangerschapspagina

Heb poging gedaan om bij te lezen en heb een aantal leuke foto's van katten en baby's en babykamers zijn verschijnen.

wij hebben een hond (chocoladebruine labrador)

Heb ook gezien dat het voor anouk en marleen nog steeds spannend is hé.

hier waarschijnlijk eitje gisteren gesprongen of ten laatste vandaag

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Anouk gefeliciteerd met jullie dochter! wat een mooie naam!
    ze hadden dus toch deze week gelijk dat het een flinkerd zou zijn! nou het voornaamste is dat jullie gezond zijn en eindelijk van elkaar kunnen gaan genieten! Ben heel benieuwd naar de eerste foto's en je verhaal.. maar laat je maar eerst heeeeerlijk verwennen.. en geniet van je meisje!!!

oh ik zit weer te janken.. ik stommerd...

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen, ik hoop echt dat je nu niet meer lang hoeft te wachten, kan me voorstellen dat omdat de andere 2 meiden bevallen zijn, je geduld ook helemaal weg is.. Hopelijk zet het of vandaag of morgen goed door en kun je ook gaan genieten..
    dikke knuffel!

nijn, die dromen, ik herken het ook.. zo akelig, dat ik als ik wakker ben er nog helemaal mee bezig ben... en dat ik daar de heeld ag aan kan denken.. had ik voorheen ook nooit.. hopelijk vergeet je hem snel..

ik ga zo naar de markt met schoonmoeder voor stof.. maar ben echt keiziek eigenlijk.. zo verkouden, volgens mij ook koorts erbij.. heb ook als een waanzinnige geslapen.. van gisterenavond tot net 10 uur... alleen om 3 uur heel even wakker omdat er allemaal sirenes net bij ons om de hoek stopten.. en ik even op de tel spiekte wat er aan de hand was.. iets met een binnenbrand.. maar daarna meteen weer in slaap gevallen.. en nu voel ik me alsof ik achter mijn lichaam aanloop! :)
    wat ook wel een beetje eng was, ik heb herbie nauwelijks gevoeld vanacht.. meestal schopt ie me best veel vooral als ik op een zij ga, maar nu helemaal niet.. maar met de doptone hoor ik zijn hartje goed... zou dat komen omdat ik ziek ben? dat dta knulletje daarbinnen mama wat meer rust geeft? nou ja dat hoop ik dan alleen maar :)

en voel me nog steeds emo door anouk... ben echt een emomachine geworden zeg.. :):):)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het is ook zo'n goed nieuws van Anouk, maar over een 30 weken hebben we allemaal zo'n kleintje in onze armen!! Ongelooflijk toch?

Ele, doe maar rustig aan. Wel erg leuk stof halen, voor de babykamer toch?
    Ik ben de droom al wel weer een beetje vergeten.Reed ik net in de auto, zag ik mn collega ineens rijden, bedacht ik me later, dat kan helemaal niet want die is overleden.... Gaat goed met mij vandaag....

De rest van de dag dus maar rustig aan doen, want de rapportgesprekken hakken er ook altijd wel in. Al ben ik benieuwd hoe dat met kleuters zal zijn, dat is voor ouders toch wat minder prestatie gericht volgens mij.

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ele: lekker emo zijn, hoort erbij meid!
    Ik heb er hier nu nog last van, kan overal om janken......hahaha.

Ze hebben bij anouk gister om 09:00 de vliezen gebroken en heeft ze weeopwekkers gekregen, maar zelfs na 10uur enorme weeen te hebben gehad had ze nog maar 6cm ontsluiting, het kwam gewoon niet verder.
    Daarom heeft ze om 20:00 een ks gehad.
    Vraag me achteraf wel af of een meisje van bijna 10 pond er wel door had gepast, want 10 pond is nogal niet wat.

Melissa heeft weer een huiluurtje, ze ligt nu in de keuken in de wandelwagen en Esther ligt ook al even in bed, zij zal zo wel wakker worden.
    Zelf even opgeruimd en de afwas gedaan.
    Mannetje is vanmorgen om 07:20 weggegaan en komt pas tegen 21:30 weer vanavond.Ze hebben na afloop een bvh-oefening.
    Dus ben hele dag alleen met de meiden.
    Dit weekend heeft hij de eerste nachtdiensten, zal mij benieuwen hoe me dat bevalt.Ben dan en de avonden en nachten alleen en overdag ligt hij op bed, dus dan ook alleen met de meiden.
    Wat klinkt dat toch leuk..........."met de meiden" hahahaha.

Marleen, hoe is het nu met jou?

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het is dus een hele zware bevalling geweest voor Anouk. Maar gelukkig heeft ze haar meisje nu eindelijk in haar armen!!

Marianne, dat klinkt inderdaad wel erg goed, met de meiden, haha
    Het klinkt ook wel erg zwaar, moet ik eerlijk bekennen.
    Meid doe rustig aan, je bent nog herstellende!!!

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hier helaas minder geef alles over wat ik ook maar eet. Maakt niet uit wat alles komt er direct weer uit. Bah verder nog veel extreem slijmverlies (echte klodders sorry voor de details). En het slapen gaat ook weer steeds minder dus ben weer behorolijk op. Dus hoop echt dat het strippen morgen werkt!

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, ik ga echt voor je duimen. Jullie mannetje heeft nu lang genoeg bij jou gezeten.

Hup mannetje van Marleen, het wordt tijd dat je geboren wordt!!

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: ik heb het even hardop voor hem voorgelezen hoop dta het effect heeft!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    tuurlijk heeft het effect. (bijna) alle kids luisteren naar mij ;)

11. butterfly1984

Marleen, balen dat je je slecht voelt, het word echt tijd dat de kleine jongen zich laat zien.Het is echt de hoogste tijd!
    hopen idd dat het strippen morgen het gewenst effect geeft.
    Dat overgeven herken ik niet, maar wel de misselijkheid, maar dat kwam bij mij door te hoge bloeddruk.
    Heb je er ook hoofdpijn bij?want dat had ik ook en dat kwam ook door de bloeddruk.

12. kidz24

kidz24 Niet meer actief

hey meiden

woow anouk een meisje :D wat een mooie naam

haha gefelicteeeeeeerd m eid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he he ze is er !!!!!

hoe is het met de rest van jullie?
    hier even niet zo goed.

... ik weet niet goed waar ik moet beginnen....
    ik had ene avonddienst vandaag en zou even schoonmaken...
    ..... en mn man ging werken.
    en ik vond rekeningen....
    om lang verhaal kort te maken.. ik sloeg helemaal door. kreeg een paniek aanval.
    en wist niet meer wat ik moest. ik weet nog dat ik een mes heb gepakt en die op tafel heb gelegd.
    snel heb ik een psycoloog gebeld en weet dat mn pols zeer doet en ddat ze zei dat ik e huisarts moest bellen. die heb ik gebeld en zei dat ik rechtstreeks nu moest komen.
    ik ben daar aan gekomen en de huisarts heeft gepraat.
    mn man is super bezorgd. ben ziekgemeld op het werk.

ben psyches even aan de grond. mag niet meer alleen zijn.
    ik krijg gesprekken en verder is het afwachten.
    voorlopig mag ik even niet alleen zijn totdat ik zeker weet dat ik mezelf ben.

alles is gewoon te veel. heb teveel op mn bortje gehad het afgelopen jaar en de miskraam was even de druppel die mn emmer heeft laten lopen.

alles is teveel geweest .

tot snel

x cyber

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    cyber, je start je post zo vrolijk en dan komt je eigen bericht er knalhard achteraan...... ik schrik er erg van....
    Meid, denk aan jezelf, goed dat je de psycholoog gebeld hebt!! Heb je zin om hier mee te kletsen, prima, geen zin ook prima.

14. butterfly1984

cyber: Jeetje zeg, weet even niet zo goed wat te zeggen!
    Heel knap van je dat je hulp hebt ingeschakeld, dat is zeker al een stap in de goed richting.
    Doe het lekker rustig aan en neem alle tijd die je nodig hebt, zoals nijn ook zegt, denk aan jezelf!
    Je kan hier altijd je ei kwijt, we staan voor je klaar!
    *dikke knuffel*

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hey meiden,

cyber dat is niet al te best.. ik zou je de tip willen geven, om misschien wel eens even af te schakelen van al dat zwanger worden.. het blijkt dat je het nu niet aankunt.. en ook al wil je er over praten.. misschien is in dit topic omdat juist iedereen zwanger is de confrontatie ook nog eens groter..
    ik ben heel eerlijk, ik heb niks met iemand die met gedachtes speelt om er een einde aan te maken of wat dan ook.. het hoort bij mijn werk en ik kwam het ook vaak tegen.. vooral toen ik nog bij de politie werkte.. ik ben daarom keihard en meedogenloos.. hulp zoeken is het beste wat je kunt doen... en gelukkig heb je dat gedaan.. ik weet dat er mensen mij daarvoor minder aardig vinden, maar aan medelijden heb je niks.. en die zal ik ook nooit geven aan iemand die zichzelf iets aandoet of wil aandoen.. het is een keuze die jezelf maakt.. en sorry als ik nu zo hard overkom.. ook voor de rest van de meiden, die kennen me wel wat langer :) maar misschien moet je even voor jezelf kiezen en even niet met zwanger worden bezig zijn..

Heel veel sterkte iig met welke keuze je ook maakt..

sorry meiden, ik kom nu misschien wel heel hard over, maar dat is misschien wel wat ik geleerd heb van de ervaringen die ik heb opgedaan.. toen ik bij de poltie werkte, en niet als agente, toen heb ik vaker in cirisissituaties moeten functioneren als iemand het leven niet meer zag zitten... ik heb harde lessen gehad toen en die draag ik nu ook met me mee en stiekem ben ik er ook blij om..

maar we hebben idd stof gehaald voor de bbkamer! :):) gordijnen en de stoel! zo super die stoel!!! het is bankstelstof in donkerbruin met grote oranke fluwele stippen.. die een beetje van licht naar donker gaan..
    de gordijnen worden paneelgordijnen, die hadden we voorheen ook op de studeerkamer :) ze worden oranje :) met een gele tint.. klinkt hendig vaag he :)
    en we hebben stof voor het boxkleed.. beige en bruine ribstof en in het midden komt een nijntje en die is van dat zachte fluwelen stof met wit oranje :)
    schoonmoeder kan iig echt heel goed naaien, dat heb ik vaker gezien dus ik heb er echt alle vertrouwen in dat dit super mooi wordt!!! :):)
    ook heb ik het dekbedovertek van nijntje besteld bij de babydump.. is wel pas over 5 weken binnen.. omdta ze geen voorbeeld konden laten zien alleen op de site heb ik ook het lakentje besteld en kijken we wel welke mooier is.. :)

ik vraag me idd ook af of een baby van bijna 5kg beneden uit kan komen.. hihihi.. lijkt me echt een nachtmerrie...
    ik las sowieso op de site hier dat iemand tijdens de ks te horen kreeg dat de baby net overleden was... soms zou ik willen dat ze me meteen maar een ks zouden geven..

sorry als ik iemand heb gekwetst met het bericht hierboven.. dat was iig niet mijn bedoeling.. ik hoop gewoon dat je voor jezelf kiest cyber.. succes!

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje, morgen en volgende week gaat yoga niet door.... omdat de lerares ziek is.. voor 3 feb krijgen we een vervanger.. mooi is dat.. hoop toch wel dat we op zijn minst een van die 2 lessen kunnen inhalen...

17. butterfly1984

ele, het komt misschien wel hard over, maar toch is het wel de waarheid.
    Ik dacht ook meteen dat ze even moet wachten met zwanger worden! Het is best wel zwaar met een kindje hoor.Tuurlijk is het geweldig, maar toch best pittig om zoveel verantwoordelijkheid te moeten dragen.
    En wat leuk dat je geslaagd bent, het klinkt heel erg mooi, verheug me nu al op de foto's

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jeetje cyber wat een verhaal zeg, misschien inderdaad even afstand nemen. En naar iemand gaan om alles even weer op een rijtje te krijgen. je hebt nu ook zo veel te verwerken. Hele dikke knuffel voor je, en hulp zoeken hoor!!

Ele klinkt leuk je kamertje ben reuze benieuwd hoe dat word.

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    cyber: wat een verhaal zeg! Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tjd! En vind het heel knap van je dat je meteen hulp hebt ingecshakeld dat is de eerste stap. Denk nu even aan jezelf!! Je bent hier natuurlijk altijd welkom om je hart te luchten mag als je wil ook via een prive bericht aan mij! Doe waar je je goed bij voelt maar denk aan jezelf!!!!
    Dikke knuffel

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    marleen, ben je erg nerveus voor morgen? liojkt me dat je daar nu de hele dag mee bezig bent niet? gek idee he, wat zou je morgen om deze tijd aan het doen zijn? :):)

smokey en jij nog 2 nachtjes slapen! :):) en dan eindelijk shoppen!!!! :):)

Deel Deze Pagina