ele: haha morgen ben ik gewoon aan het bevallen nu haha positief denken!!! BEn neit zenuwachtig voor het strippen want afgelopen zatderdag deed het absoluut geen pijn oke je voelt wat maar meer ook niet tenminste ik niet haha. Hoop omdat het nu meer rommelt dat het strippen meer effect heeft!
ik hoop het ook echt voor je! en je gaat dus de eerste jongen van dit topic brengen! ben ook wel heel benieuwd naar je naam! ow nijntje, ik weet dat je heel druk bent en rustig aan MOET (hihihi) doen, maar als je ergens nog een gaatje vrij hebt zou jij het kaartje van marianne willen inscannen zonder adres? ben echt nog steeds heel erg benieuwd!
ele: ik ga voor de eerste jongen inderdaad en dan volg jij zowiewo nog met een boy!! staat het weer gelijk. Wat voor naam denk je dat we gekozen hebben? Heb je een idee welke richting?
`HEY meiden ben toch weer even online gekomen ele het geeft niet dat je even hard bent maar wil toch even wat verklaring geven. in mijn vorige werk werkte in in de gehandicapten met zwaar gedragsproblemen ik deed dit werk al vanaf mn 19 . dit hield in het seperiren van patienten die meestal susidaal waren. normaal ben ik ook nooit zo, mn lampje ging vanmorgen uit. ben inmiddels weer wat rustiger. de afgelopen jaren is het best pittig geweest,maar heb me altijd staande kunnen houden. ik kan me voorstellen waarom je zo hard ben .. beni k ook altijd geweest moet ook wel in het vak wat ik deed. kon me ook nooit voorstellen dat mensen het deden. maar vanmorgen.. werd in eens alles zwart.ik kon nie tmeer denken en zag alleen maar een noodkreet. ben zelf ook geschrokken van mezelf :S heb veel gepraat met mn man en huisarts. we gaan starten met een pycholoog om alles weer op te rit te krijgen. verlopig is zwangerschap van de baan. op deze manier kan ik een kind niet alles geven wat een kind nodig heeft. ik blijf liever wel op dit topic, want leef wel graag met jullie mee. en op de hoogte hoe alles met jullie gaat. marleen spannend voor morgen,wens je veel suc6
nee, maar de naam daam kwam jij ooit mee, of tim ook he? moeilijk he een jongensnaam.. we hebben een engelse naam nu, die je gewoon in het nederlands kunt uitspreken.. mijn man vond nederlandse namen mooi en ik engelse dus een leuke combi we zijn ook niet meer afgeweken van deze naam sinds ik bij de kapper zat met 19w en deze naam me zomaar inviel ik zou het bij jou dus echt niet weten, ben wel blij dat we daar niet meer zo lang op hoeven te wachten!
cyber, je hoeft ons geen verklaring te geven he ik spreek alleen uit ervaring dat als mensen zulke neigingen hebben en het een keer proberen, een keer te veel zou kunnen zijn.. wordt je daar niet gefrustreerd van, wachten met zwanger worden en toch over zwanger zijn praten?
cyber: je bent hier ook meer dan welkom je kunt hier misschien ook wel je hart luchten! Nogmaals veel sterkte!! Ele: klopt daan en tim vind ik leuke namen! Daan stond bij mij ook op mijn lijstje alleen jeroen vodn die niet zo! Maar als het goed is weet je het morgen of donderdag haha
hey ele nee ik word er niet frusterend van om te wachten en met jullie er over te praten of jullie wel zwangerschap ik weet dat het nu even beter is om te wachten. doe nu niemand goed aan om nu zwanger te worden. mezelf het kind en mn man en omgeving niet. dus weet dat het beter is. btw vind daan en tim wel leuke namen klinkt goed. marleen spannen voor jouw veel suc6 .
beide trouwens hele leuke namen! het nadeel van mijn man is, dat hij met veel kinderen werkt met autisme met daarnaast gedragsproblemen.. meestal geen leuke kinderen dus waar je een band mee opbouwt.. en al veel namen zijn er in zijn leven dus al de revu gepaseerd en iedere keer als ik met een naam kwam had hij wel zo'n kind in de klas gehad en wilde hij liever met een schone lei beginnen bij ons kind.. begrijpelijk..maar wel extra moeilijk!
ele: denk dat je in de war bent, ik kwam een tijdje geleden met de namen daan en tim, hier zaten we tussen te twijfelen maar uiteindelijk toch voor een andere naam gekozen, alleen was niet nodig he?hahahaha. melissa stond direct al vast, geen twijfel hebben we erover gehad, net als met esther destijds. Cyber: blijf gerust hier kletsen!
marleen: ik weet jouw kindjes naam al he?hahaha. zal niets doorvertellen zoals beloofd. spannend zeg morgen!!!9uur was je aan de beurt?
butterfly: klopt die is niet veranderd haha Om negen uur ben ik als eerste morgen aan de beurt. Dus nog even afwachten en dan weer 12 slopende uren of het strippen wat heeft gedaan!
butterfly: misschien heb ik er overheen gelezen maar wat kwam er gisteren voor advies uit van cb omtrent de voeding?
Even inbreken hoor....volg hier n.l Marleen met al dr gebeurtenissen Meid, wil je succes wensen morgen! En hoop dat je voor t weekend nog jullie kleine man mogen bewonderen. Enne....Tim vind ik een te gekke naam haha
hehe, stom dat ik jullie vaker door elkaar haall! dat is niet de eerste keer he! Marleen, mocht ik je zometeen niet meer spreken.. Heel veel succes morgen!!! ik ga heel hard voor je duimen dat het dan ook echt gaat gebeuren en dat het allemaal zal meevallen!! ik hou sowieso de hele dag hier in de gaten!! dikke knuffel en toi toi toi!!! you go girll!! *maakt een vreugde dansje voor marleen omdat ze eindelijk aan de beurt is*
wendelaa: haha lief van je dat je me zo volgt! En Tim is een prachtige naam haha Mocht er nieuws zijn dan zet ik het uiteraard ook in het andere topic!!!
ja ja marleen, nu ben je echt de volgende, geen twijfel over mogelijk.........hahahaha. Het cb zei dat we een handdoek onder het matrasje moeten leggen en proberen om johannesbroodpitmeel door de voeding heen te mengen.Maar het is heel gek, maar vandaag heeft ze eigenlijk niet gespuugd, dus twijfel nog over dat johannesbroodpitmeel. ele: ja dat is je al vaker overkomen dat je ons door elkaar haalt, geeft niet hoor..........zwangerschapsdementie he?hahahaha
Jeetje meiden jullie kletsen de laatste tijd veel Marleen ik wil je heel veel suc6 wensen voor morgen, het word jou dag!! Ik denk aan je en zal duimen dat het zeer voorspoedig gaat Stik je niet van de zenuwen ik zou gek worden denk ik haha Tim en Daan erg leuke namen alleen jammer dat je Daan al zo veel hoort. Ele dat zal voor jullie moeilijk geweest zijn dan om een naam uit te zoeken.
hoi hoi meiden, Vandaag nog even wat foto's gemaakt van Melissa, ze is vandaag alweer 2 weken oud!!! Wat gaat de tijd dan hard zeg als je 2 kleintjes om je heen hebt. Times Fly!