Wat een schattige foto's super knappe meisie's Hier heb ik totaal geen zin meer aan sex het is echt erg aan het worden komt het nog wel terug?? Is dit normaal...
smokey: dank je wel! Sex: ik had de hele zwangerschap geen zin en nadat ik bevallen was had ik direct weer zin....hahaha, alleen kan nog niet, moet nog even een aantal weken wachten.
butterfly: mooie foto's weer zeg ben jaloers haha Smokey: heel herkenbaar heb er ook heel de zwangerschap geen zin in gehad. Moet ook zeggen de eerste 17 weken 24 uur per dag overgegeven en daarna ook weinig mogelijkheden door extreme BI heeft zeker wel meegespeeld. Ben benieuwd of het veranderd na de bevalling.
Jeetje zal vriendlief blij mee zijn haha ik ben gewoon of te moe of misselijk en gewoon geen zin Had gehoopt op een positiever antwoord helaas
smokey: dan zul je iets anders moeten verzinnen voor je vriend....hahahaha. Ik had ook nooit geen zin, was ook altijd te moe!
smokey, ook ik wacht nog steeds op die weken waarin je dus wel zin hebt, ze zeggen het 2de trimester.. nou dan heb ik nog 2 dagen! vind het soms best zielig voor mannetje, al zegt hij er niks van.. maar vind het nog steeds heel eng allemaal.. dat weerhoudt me dan ook.. nouja.. ik hoop dat het na de bevalling weer normaal word marleen nogmaals succes vandaag!!!! ik zal de hele dag hier spieken!!
Morgen meiden, Ele ik vind het nu al zielig voor mannetje, we hebben het in 10 weken tijd hooguit 4x gedaan denk ik schaam me diep hij begrijpt het ook wel maar hij moet wel afkikken van een paar keer per week naar een paar keer per 9 maanden haha Verder zit ik in een emotionela achtbaan al een paar weken en lijdt aan chroniche stemmingswisselingen ook dit krijgt mannetje voor zijn kiezen schaam me diep, vind soms erg sneu voor hem maar kan er niks aan doen lijk af en toe wel een akela Hoe gaat het verder bij jullie ele nijntje Butterfly, yaraah heb je je ei al gespot?? En met de rest waar ik de naam niet van uit mijn hoofd meer weet sorry marleentje nogmaals heel veel suc6 vandaag
goedemorgen dames, Zojuist bij de vk geweest. Alle controles waren goed! Ze heet gestript maar ging erg moeizaam omdat ze zelf te korte vingers had heb ik weer. Dus ben bang dat het weinig heeft uitgehaald! Had wel meteen bloedverlies. Maar dat zegt niets. Moet nu maandag terug op controle en word dan dezelfde middag of dinsdag nog doorgestuurd naar de gyn. En maak daar dan een afspraak om in te leiden waarschijnlijk word dat dan di-wo of do. Baal wel van de niet soepele strippoging. Maar het is even niet anders. Hoop dat het toch net wat doet.
Marleen: jammer dat het zo moeizaam ging, ja korte vingers, doe je niets aan he?!Maar dan is alles misschien ook niet week bij jou waardoor ze ook nog eens verder erin moet. Hoop idd dat het toch heeft geholpen, misschien was dit net het laatste zetje wat je nodig had. Binnen nu en een week heb je iig je kleintje in je armen. Jij kan nu nog lekker even genieten van je dikke buik en dat gekroel in je buik, want dat ga je nog missen straks. Smokey: Hier gaat het wel goed, alleen zo erg moe! Kon ik vanmorgen blijven liggen omdat mannetje vrij is, heeft melissa haar huiluurtje, dus slapen......ho maar! Was net als van het weekend,ik mocht vrijdag en zondag blijven liggen, kon ik ook al niet slapen, vrijdag was esther heel vervelend, die schreeuwde steeds beneden en zondag had melissa haar huiluurtje. Mannetje mocht zaterdags blijven liggen en toen ging alles wel goed. Dus ik............nog steeds niet even bij kunnen tanken! Mannetje is vrij vandaag, dus ga ik even naar de bakker en moet de stad nog even in voor cadeautjes en moet nog gewone boodschappen doen.Dus lekker druk dagje. Plus de gewone schoonmaak hier in huis moet gedaan worden, de kids moeten nog in bad en nog eens eten maken vanavond. Dus ik zit voor vandaag helemaal vol gepland.
Butterfly: ze zei wel dat alles was verweekt en dat ik ruim 1 cm ontsluiting had nu. Maar dat het echt door haar korte vingers kwam. dus we wachten maar af. Maar baal wel. Genieten doe ik zeker nog van alle kroeltjes in mijn buik. Maar wil ook zo graag mama zijn we wachten er al zo lang op! Marianne: ken je toevallig dit: ik heb nu al dagen vanaf zaterdag denk ik ongeveer ontzettende borrelende buik. Echt je hoort het op een afstand borrelen. Net van die luchtbellen van een vis zeg maar haha. En dat gaat heel de dag en nacht door!
Marleen: Ja dat herken ik wel! Al moest ik best vaak naar de wc vlak voor de bevalling.ook toen mijn vliezen al gebroken waren.....hahaha.
maar mijn darmen zijn trouwens nu nog niet de oude, ik neem nog steeds van die zakjes poeder gemengd met water. En dat duurde volgens de ha ook nog wel even. Weet jij trouwens marleen of het normaal is dat het van onder na 2 weken nog steeds zeer kan doen als je er druk op zet en als je lang staat?Misschien ken je het van de kraam.
butterfly: maar volgens mij komt het bij mij niet van mijn darmen. Want het zich ook onder mijn ribben echt overal hoor je het borrelen heel vreemd. Ja hoor butterfly dat kan dat je daar nu nog last van hebt. Vaak is dan dat aan het genezen is. Maar mocht je het niet vertrouwen kun je even langs de huisarts gaan.
marleen: lekker rustig hier...........hahaha maar je darmen zitten nu ook hoog, ze zitten namelijk in verdrukking bovenin. De vk legde me het laatst uit, omdat ik zo'n pijn had was ze hier geweest.Tijdens de zw.schap worden ze helemaal omhoog gedrukt en na de bevallen klappen ze als het ware weer naar beneden en is het allemaal weer even wennen.Mijn darmen waren dus nogal van slag.
We zien wel maar vind het een vreemd gevoel. Het borrelt echt van mijn schaambot naar links naar rechts overal.
joehoe goedemorgen nogmaals was weer in slaap gevallen... het stomme is, tegen de morgen kan ik opeens wel 3 uur zonder te plassen slapen! en snachts is me dat tot nu toe pas een ker gelukt! jammer marleen dat je nu weer hier bent, sorry he, je weet hoe ik het bedoel had gehoopt dat je nu a;meer resultaat zou hebben geboekt.. korte vingers, als iemand niet kan strippen ivm korte vingers, waarom stript zo iemand dan? daar kan me best om ergeren.. ik bedoel.. een blinde kan ook geen taxi besturen.. sorry dat ik het zeg.. maar de client/patient is er de dupe van.. toch hoop ik zoals butter zegt, dat dit laatste zetje net genoeg was.. voel je verder al iets van binnen na het strippen? Smokey, je stemmingswisselingen horen er echt bij, ik heb ze de laatste tijd weer meer onder "controle" gehad.. maar toch zijn ze er.. ik kan er niet omheen.. af en toe kan ik me erg ergeren aan iets.. mannetje heeft hier ook zo nu en dan dus wat te voortduren.. maar als ik ernaar vraag lacht hij altijd.. 9 ook soms irri, hihi) en zegt ie, hoort erbij, we krijgen er iets voor terug! maar moet ook heel eerlijk zeggen, ik word zo verwend door hem.. hij springt op als ik iets nodig heb.. vooral nu het lopen steed moeilijker wordt.. nu ik steed smoeilijker mijn laarzen aankrijg, doet hij ze automatisch al aan als we weggaan.. ( moet ook echt bekennen dat ik ze niet charmant aankrijg als ik het doe en hij me denk ik gewoon zielig vind maar ik weet ook dat mijn man een utizondering op de regel is.. ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen aanstellerig overkomt of heel verwend.. normaal is hij ook anders hoor maar het scheelt wel in de ruzies maar genoeg over mij.. het hoort er echt bij.. helaas...` bij ons hielp het iig dat ik over mijn gevoelens praatte, ook al schaamde ik me diep dat ik soms heel drammerig dor de hormonen overkwam.. ik had vaak het gevoel dat ik gelijk moest hebben, maakte me niet uit of het zo was of niet, ik moest gelijk hebben.. sinds we het hierover hebben gehad kon hij mijn gevoel wel beter begrijpen.. natuurlijk schaamde ik me..maar ja, hormonen nemen dan ook letterlijk je verstand soms over