2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: ja het rommelt wel al heel de tijd maar geen weeen. Ik denk het er hetzelfde over hoor. Ik heb zoiets van strip dan niet laat het aan een andere collega over. En ga niet zelf proberen als het toch niet helemaal lukt. Ben ook best emo nu moet ik zeggen. Baal er ecth van had zo gehoopt dat het zou lukken en vandaag of morgen mama te worden. Maar zie het somber in nu.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    marleen logisch, kun je niet nog eens naar de vk bellen en zeggen dat je het echt niet meer trekt en al nu een afspraak bij de gyno wil..en eerlijk zeggen dat je van de strip poging van vanmorgen best een naar gevoel aan overgehouden hebt.. omdat je er zelf niks aan kunt doen dat iemand korte vingers heeft? ik denk dat ik me zo zou ergeren en zou bellen.. tenslotte ben je nu overtijd en zijn er genoeg gyno's die nu al inleiden. of kun je het echt nog opbrengen om nog eens te wachten tot na het weekend?

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Marleen, mag ik me er even mee bemoeien?
    Ik zou of idd de vk terugbellen en eisen dat je voot het weekend nog naar de gyn mag of anders gewoon de stoute schoenen aantrekken en zelf de gyn bellen!
    Echt doen hoor, gewoon je verhaal daar uitleggen en wie weet mag je eerdaags dan al komen.
    Mijn ervaring is, dat die meer meewerken en naar je luisteren als een vk....

Hier dus ook een vk die zei dat de een gyn niets doet voor de 42 weken, maar mooi dat ik met de 41 weken werd ingeleid!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    precies! :D in het zh vorige week zei de gyno sowieso dat het nu standaard is om met 41 weken in te leiden.. dit ivm de media en dat men vindt dat men te lang wacht..
    ik zou ook gewoon bellen.. nee heb je en.. ja kun je krijgen... is misschien wel even spannend om te bellen, maar wat als ze zeggen ja?? :):) dan ben je toch alleen maar heel blij? :):)

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Dames, Klopt wat jullie zeggen maar ik ben aanstaande maandag 41 weken! Dus mag dan naar de gyn en word zo snel mogelijk ingeleid als er plek is dinsdag al maar omdat ik graag in het ziekenhuis wil bevallen met de kraamsuites en het daar druk is kan het wo worden. Vandaar maar de planning is dinsdag als er plek is! Dus ik kijk het nog even aan mocht ik er morgen nog doorheen zitten bel ik de vk en vraag of ze voor vrijdag een afspraak wil maken bij de gyn!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goed zo.. en ik zou echt goed naar jezelf luisteren en niet aan anderen denken! deed de vk vanmorgen ook niet aan jou!
    maar nog geen vooruitgang na het strippen?

hoe zou het met anouk zijn? die is denk ik echt heerlijk aan het genieten nu..

even een andere vraag, hadden jullie dat ook rond deze termijn echt vaak pijn bovenaan mijn buik? net waar het kraakbeen tussen de ribben eindigd? dat heb ik steeds vaker.. en ik zou geen paniekvogel zijn als ik niet aan zwvergiftiging denk he? dat beklemmende gevoel zoals het wel eens wordt omschreven bij zwv dat gevoel herken ik daar wel in.. maar, ik vraag me daarnaast ook af is het niet normaal dat je daar pijn krijgt omdat alles omhoog geduwd wordt? ik moet gelukkig toch vrijdag naar de gyn zal ik dit zeker vragen en ik loop er ook al zeker een week mee, maar denk iedere keer als ik het vraagm word ik een beetje bang.. :)
    heb trouwens nu langzaam het idee dat ik het verschil ga merken tussen het draaien van de beeb en het schoppen.. dat viel me vanacht opeens op :)
    oh ja en om het klagen nog even aan te dikken :) ben weer kots misselijk :)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe wat is het stil hier! en ik heb zo'n extreme verveel me rot dag.. eigenlijk heel veel te doen ivm scriptie maar ben nog niet helemaal opgeknapt en zit nu met dikke sjaal en fleece deken met de verwarming op 21 voor de pc :) hihihi.. ja je moet toch wat he :)

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Dames nieuwe update!

Heb zojuist toch maar even de vk gebeld tijdens het tel spreekuur. Sinds het strippen vanmorgen heb ik behoorlijk wat helderrood bloedverlies.

Veel meer dan afgelopen zaterdag toen de strippoging heel goed gelukt was. Nu had de lieve vk van zaterdag aan de tel en ze zei ook dat ze baalde dat het geen succes heeft gehad en heb mijn nare ervaring van vanmorgen besproken ze snapte me! Eindelijk begrip! Moet het in de gaten houden mocht het erger worden vandaag dan meteen bellen en morgen vroeg mag het alleen nog oud bloed zijn anders alsnog terugbellen. Gelukkig heeft zei nu weer dienst en voel ik me begrepen. Nu maar afwachten wat het bloedverlies doet.

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: meid ik herken dat gevoel van je niet!
    Apart om te voelen wanneer ze draaien of het schoppen is. Zo ga je steeds meer herkennen!!

En ik doe lekker met je mee hoor met misselijk zijn. Ik geef ook alweer heel de ochtend over net zoals gisteren. Wat een ellende!
    Ik heb hier ook een enorme baal dag dus doe lekker met je mee op de pc hihi

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat goed dat je gebeld hebt marleen.. ondanks de nare reden dat je gebeld hebt.. lijkt me idd best schrikken helder bloed, maar ja het zal er denk ik ook wel bijhoren, ze hebben toch een "wond"gemaakt he.. ik zou dan gewoon sowieso morgen terugbellen.. hoe dan ook, dat ze er maar werk van maken wie weet is er vrijdag wel gewoon plek en kunnen ze je dan al inleiden.. :D:D:D

jammer dat je die pijn niet herkent.. als ik trouwens voor de pc zit schopt herbie ineens heel veel! wel herkenbaar? :):) maar vooralsnog voel ik hem vooral onderin..

heb je nu nog geen last van ongi krampen of iets zoals bij de vorige strippoging? wat zei ze trouwens over de andere vk? was het haar bekend dat ze korte vingers had? klinkt ook stom he :)

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: ja dat was bij haar bekend! En ze begreep dat ik dat niet als prettig had ervaren!
    Bloedverlies kan er ook bij horen. Maar vond het zo vreemd dat zaterdag echt goed gestript was en ik 's avonds pas een heel klein beetje bloedverlies kreeg. En was de strippoging niet echt een succes en nu loopt het er zo uit. En helderrood en dat vind ik dan weer eng. Dus daarom toch maar gebeld. Ik kijk het aan is het vanavond nog zo bel ik gewoon weer terug dan moeten ze maar komen kijken hoe en wat!
    Heb niet echt ongi krampen zoals de vorige keer maar voel me mega ellendig en heel emo terwijl ik dat eigenlijk nog niet heb gehad. Jeroen was tussen de middag thuis om te eten (is altijd) en heb alleen maar gehuild van ellende ik ben het zwanger zijn nu ook echt beu!!
    Dat schoppen achter de pc herken ik wel haha

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja logisch ben je het beu.. daarom gaf ik en wendelaa je ook echt de tip om te bellen en te vertellen hoe je erover denkt.. mensen die niet vragen worden ook niet gehoord he :)
    ik zou geeneens meer tot vanavond wachten, maar ook zeggen dat je het echt beu bent en je je nu ook nog eens zorgen erbij maakt en al met al dat je dit niet meer trekt..
    je hebt al genoeg meegemaakt om geen zeur nu te zijn he!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    joehoe!

ben dan eindelijk begonnen aan die stommes scriptie.. zou ik dan nu eindelijk eindelijk eindelijk over de drempel heen zijn? heb mnl het idee dat ik drempelvrees heb.... en nu wil ik toch proberen voor de bevalling dit af te kunnen ronden... lets hope so :)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    he, he, eindelijk alles bijgelezen....
    Wat hebben jullie veel gekletst zeg...

Marleen, hoe is het nu met je? Ik zou ook ontzettend schrikken met zo veel helderrood bloed... Maar je mannetje is dus één van de weinige kids die niet naar mij luisteren ;)
    Hopelijk heeft de vk met haar korte vingers (ik vind het ook echt belachelijk) toch goed werk verricht...
    Je komt toch nog wel een beetje positief over met de gedachte dat je volgende week jullie kleine mannetje in jullie armen hebben.

Ele, applaus, applaus, je bent bezig met je scriptie!!
    Mini Nijn is trouwens ook behoorlijk actief als ik achter de computer zit.
    Karatje van Marianne, zal ik zo even doen.

Smokey, sex.... tja, ik durfde, en nu eigenlijk nog steeds niet, het niet. Mannetje heeft er nog niet over geklaagd, al ben ik bang dat hij het niet leuk vindt....
    Meid, al weer bijna in de dubbele cijfers!!

Cyber, goed dat jullie besloten hebben de kinderwens even te laten varen. Denk aan jezelf en krijg eerst alles weer op de rit. Sterkte meid!

Marianne, wat een lieve foto's en wat kijkt Esther ondeugend.... echt geweldig!!

All, gisteravond de eerste helft van de gesprekken gehad. Morgenavond de tweede helft.
    Vanavond gaan mn broertje en mannetje de vloer in de babykamer leggen. Ben zo benieuwd.
    Maar ik ga eerst het kaartje even scannen. Jullie zien hem hier zo voorbij komen, hoop ik.

Liefs

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier het kaartje. Ik heb een beetje meer contrast moeten gebruiken, omdat het erg licht was. Je kan het kaartje in drieeën vouwen.

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    meiden: dank je voor de opbeurende woorden!! Doet em goed hier mijn gevoel kwijt te kunnen!

De kleine is gelukkgi alweer vanaf 15.00 uur super druk in mijn buik en dat maakt veel ellende goed. Dan weet ik tenminste dat hij het nog super vind in mijn buik. En dan kan ik weer wat meer hebben. Jeroen gaat zo lekker even een frietje halen want heb geen puf om te koken. Moet zeggen het lijkt erop dta het wat meer begint te rommelen van binnen maar durf er niet meer op te hopen! We zullen zien. Ik houd jullie op de hoogte! En nogmaals dank jullie wel voor alle lieve zorgen!

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Heel spannend marleen en zoals je gemerkt hebt, denk ik regelmatig aan je. Zelf 's ochtends vroeg ;)

Eet smakelijk en frietjes, tja, die zou ik ook wel lusten... Wij eten vanavond kip tandoori en dat vind ik ook erg lekker. Frietjes komen dit weekend weer!! haha

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: vond ik ook echt super lief van je!!!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik denk ik ben vandaag weinig online, dus dan laat ik zo maar even weten dat ik aan je/jullie denk. Ik vind het ook echt spannend....
    Zag net foto's van mensen bij ons uit de straat die afgelopen vrijdag papa en mama geworden zijn. Zo schattig, ik kan me echt niet voorstellen dat wij over 4 maanden ook zo'n kindje hebben....

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ele, is trouwens echt bezig met haar scriptie... haha

Deel Deze Pagina