2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    zie trouwens bij het kopje over deze site staan dat de grote onderwerpen met meer dan 1000 berichten gesloten gaan worden. Om traagheid op zp te voorkomen. We mogen dan wel weer een nieuw topic openen met deel 2 ofzo erachter. Zal ik dat maar meteen aanmaken dan?

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik vind het prima,
    dan bij miskraam of bij clubs? ik denk dat clubs een betere plek is...

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: dan open ik zo bij clubs een nieuw topic. Moet ik het ook een andere naam geven?

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik zou de naam wel zo aanhouden, maar dan misschien zwangere meiden van.. er voor als dat past

5. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Oke probeer ik anders zet ik er het vervolg van ..... voor

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ik ben er vandoor.
    Vanavond even naar schoonmoeder. Ze moet iets bestellen via internet en ik moet even helpen... hihi

Misschien tot vanavond en anders tot zaterdag... :(
    Morgenavond weer rapportgesprekken en vrijdag werken en meteen naar de pronkzitting (carnaval) bij ons in het dorp.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dank je wel voor het inscannen, al was het vrij lastig om te lezen, maar met inzoomen lukt het toch :)

echt super mooi marianne, heel lief kaartje.. en een heel mooi gedichtje.. wordt er weer emo van tjonge jonge :)

ik lees frietjes en heb gelijk zin.. we hebben al sinds de zomer geen frietjes meer gehaald.. af en toe wel nog zelf gemaakt.. maar niet meer hier bij de friture, er was toen iets misgegaan denk ik in de friture waardoor de frieten geen frieten waren.. ik bespaar jullie de details... :) maar heb wel zin erin, ik kan ze zelfs ruiken?? :)
    Dus laat het lekker smaken...

je voelt het wel een beetje rommelen.. hmmmm, dat geeft hoop!! :) ja ja.. ik blijf duimen!!!!!
    wel raar idee hoor dat als jij aan de beurt bent geweest... ik de volgende ben... slik.. aar zover is het nog niet gelukkig, eerst jij nog! :) HUP minimarleen! kom eens uit mama's buik! we willen wel eens zien wie je bent! :):):) en ben je niet een beetje nieuwsgierig naar je nieuwe kamertje? :):)

nijn, Succes met de nieuwe vloer, al hoef je niks te doen hihi :) toch spannend hoe het gaat worden!!! :):) en smakelijk eten.. kip tandoori... ook lekker... grrr... :):):):) ik heb net een boterham op omdat ik me weer misselijk voelde en moest eten.. en nu kan ik weer eten!!!!! zo wil ik de laatste maanden niet dik worden zeg! :):):)

8. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik heb alvast een nieuw topic geopend. Onder het kopje zwangerschap bij zwanegrschaps clubs. Het topic heet het vervolg van 2e echo geen kloppend hartje!

Dus als jullie zin hebben gaan we daar verder kletsen!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik ga over naar daarheen! :)

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0