hoi meiden, Jammer dat er niemand wat van mijn berichtje heeft gezegd, jullie vinden wel dan 1,5 jaar lang is om te wachten om zwanger te mogen worden en als ik dan mijn verhaal vertel, dan intereseert niemand dat, jammer!!!! Misschien dat ik hier nu dan wel minder te vinden ben, als alles toch maar zo normaal is. Nijntje fijn dat je ongi waarschijnlijk doorbreekt, of misschien toch wat anders. Smokey:weet jij alwat meer? al getest? Marleen: wanneer heb jij je eerste echo? Liefs Marianne
@Marianne: sorry, maar het interesseert mij zeker wel. Ik weet hoe het is om al 1.5 jaar te wachten, laat staan zo lang als jij er mee bezig bent geweest. Jij zal op een gegeven moment radeloos geweest zijn. Top dat je toch altijd doorgezet hebt. Nog 2 weken en dan heb je een echo toch? De tijd zal wel voorbij kruipen voor je. Liefs Vanes
hoi vanes: ja de tijd kruipt zeker voorbij, een tijd vol onzekerheid!!! We kunnen het niet afwachten, maar zullen wel moeten. liefs marianne
Butterfly: Maar ik heb toch wel netjes elke keer op je andere berichten gereageerd. En ja soms vergeet ik wel iemand om een recatie te geven. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet gelezen heb of aan je denk! Maar het zijn er soms zoveel waar je op wil reageren dat je weleens iemand over het hoofd ziet. Maar dat is zeker niet bewust! En ook wij hebben 1,5 jaar gedaan om zwanegr te worden en een miskraam gehad dus weet wel degelijk hoe jij je voelt. Liefs Marleen
ik ben de hele dag al niet te genieten, zullen de hormoontjes wel zijn denk ik!!! Loop overal op de knetteren.........pffffffff
O sorry, Marianne, zo was het helemaal niet bedoeld... Ik ben er verder niet op in gegaan, omdat ik daar verder niets over kan zeggen. Nogmaals sorry,.... Maar ji jhebt over een tijdje een mooie echo en dan mogen de hormontjes lekker knetteren, toch?? Ik vind het een goede reden!! Hier lijkt het allemaal loos alarm.... De hele dag een tampon ingedaan en er zit toch wel één hele druppel oud bloed op... Woe naar de gyn, gelukkig.... Liefs, Nijn
Hey nijntje, Hoe groot schat jezelf de kans dat je misschien toch zwanger bent? Ik hoop echt dat je straks eindelijk een keer duidelijkheid hebt, dit is ook niets al dat gewacht. Ik ben inmiddels weer wat afgekoeld
Butterfly ik ben me er niet van bewust dat ik niet op je gereageerd hebt! Probeer altijd op iedereen te reageren maar is soms moeilijk, sorry, en ik kan er ook niet veel over zeggen want weet gelukkig niet wat het is om zo lang bezig te zijn, maar zoals je al zei misschien de hormoontjes wel geeft niks, en anders sorry van mijn kant uit. nijntje balen meis dat het nog niet doorzet, fijn in ieder geval dat je woe terecht kan! @All vanmorgen test gedaan negatief was ook wel beetje te verwachten pff dat wachten vind ik maar niks wil verder, ik ga dinsdag op vakantie zou fijn zijn als ik daarvoor duidelijkheid heb hetzij met een ongi of een zw schap maar ja gezien de vorige ronde moet ik misschien wel weer een poosje geduld hebben. Ga straks weer even nieuwe testen halen als de maandag er nog niet is doe ik nog een testje. Liefs
Wat jammer smokey dat de test negetief was, nu weet je het dus nog niet, nog geen duidelijkheid!!! Misschien heb je je eisprong ook wel later gehad omdat de vorige ronde ook lang heeft geduurd, dus wie weet was het te vroeg om te testen. Hoop voor je dat je maandag een positieve test hebt. @all: hoe gaat het met jullie? Ik heb nog niet echt kwaaltjes en maak me soms toch wel zorgen. Heb alleen maar zere boobs en ben erg moe, af en toe vaak plassen, maar voor de rest niet echt. Als ik misselijk ben dan is het pas bij mij een bevestiging dat het goed zit. Liefs Marianne
Het is aan de ene kant te hopen dat je ook niet veel kwaaltjes krijgt, maar kan me voorstellen dat het fijner is als je wel wat misselijkheid voelt dan voelt het "echter" maakt het je misschien minder onzeker in de 1e periode. ik voel mijn borsten ook af en toe vervelend beurs gevoel, toen ik aan de pil was voelde ik al die dingetjes niet of zou het echt zo kunnen zijn dat het tussen je orenzit al die "zogenaamde klachtjes" Ben in staat om er nu elke dag een test tegen aan te gooien maar laat ik dat maar niet doen wordt een beetje duur
@Smokey, ja dat wordt dan idd een dure!!! En misschien ga je dan op den duur juist een tweede streepje zien. Je kan beter nog een aantal dagen wachten, elke keer een negatieve test doet je ook geen goed.
Ja daar heb je gelijk in, maar goed dat jij me af en toe even wat toespreekt haha Maar doe er maandag de dag voordat ik op vakantie ga wel 1! Dan kan ik mijn koffer inpakken met maandverband tampons inlegkruisjes en een zwangerschapstest haha leuk hoor.
Hahaha, ja dat wordt leuk inpakken, ik hoop dat je maandag een positieve test hebt en dan niets van dat alles mee hoeft te nemen. Dan kun je van te voren nog mooi even naar de gyn bellen voor je 1e echo over een aantal weken. Het wachten duurt lang he? zowel je ongi als een positest. Ik duim voor je!!!!
Hoi meiden, @ Butterfly, ik schat de kans dat ik toch zwanger ben, erg laag in, want we hebben niet heel veel geklust... Ik snap dat je zit te wachten op klachtjes., Meestal komen die rond de 6 weken, dus het kan elk moment komen meid. Dus geniet nog van je klachtenloze periode!! @ Smokey, balen zeg een nega test! En helemaal zo vlak voor devakantie. Ik zou inderdad alles maar gewoon meenemen (deed ik ook naar Disney, helaas voor niks). Misschien heb je niks nodig, want dan ben je gewoon zwanger. Afgesproken?? Hoe is het met de andere (zwangere) meiden?? Hier nog steeds geen ongi, maar wel een super buikpijn. Ook is mijn buik best opgezwollen, dus kan het eignelijk niet meer lang duren, toch? Hele fijne avond allemaal!! Liefs, Nijn
Nijntje ik had dat de vorige keer ook echt een opgeblazen buik niet normaal erg vervelend was dat voelde me net een dik varken, dat is nu gelukkig minder. Ga zo lekker dancing with the stars kijken, leuk programma oh ja en eerst gtst haha erg he maar vind wel leuk heb een lekkere hang avond op de bank.
Werd je toen wel snel ongi? Of duurde dat toen nog een tijd?? Fijne bank-hang-avond!! Is zeker wel lekker af en toe
Ik heb wel een behoorlijke poos met zon buik gelopen eigenlijk van het begin af aan wel. Daar heb je weinig aan sorry Hier volgens mijn hoofdpijn op komst dat heb ik altijd als ik ongi wordt hmm ben benieuwd.
Als je nou ongi gaat worden, is je cyclus in ieder geval een stuk korter. Die buik van mij is ook wel wat meer opgezwollen, maar sinds vandaag zit mijn broek gewoon strak en dat kan niet van het vele eten/snoepen komen.... Dadelijk maar wee rnaar de wc...
Ja dat zou wel fijn zijn, afwachten maar zit niks anders op. Ververlend hoop dat allemaal snel beter wordt bij je. Ga lekker tv kijken fijne avond!
Hallo allemaal, Hier nog steeds ongesteld. Zo zit jij te wachten Nijntje totdat je een keer ongesteld wordt en zo zit ik al op dag 8 en zou blij zijn als het een keertje ophoudt... Wat een miskraam al niet met je lichaam kan doen zeg. Dacht er vanochtend vanaf te zijn, omdat ik vannacht niet gevloeid heb, gaat het vandaag weer vrolijk verder. Balen zeg, zo kan ik niet zwanger raken... @Smokey: fijne vakantie!! En ik zal voor je duimen dat je een positieve test hebt. @Marianne: sommige zwangere vrouwen hebben helemaal geen klachten, dus het hoeft niets te betekenen, maar ik kan je bezorgdheid begrijpen. Als je nooit miskramen had gehad, had je je ook nooit zorgen gemaakt waarschijnlijk. Na de echo zal je misschien pas een beetje gerust zijn of niet? Ik zal de volgende keer als ik weer zwanger mag raken ook meer op alles letten, denk ik omdat ik een miskraam gehad heb. 25 mei moet ik weer naar de gynaecoloog, ben benieuwd. Heb in ieder geval m'n vriend overtuigd om meteen door te gaan met de medische molen. Hij wilde eigenlijk eerst een half jaartje proberen omdat het toch uiteindelijk spontaan gelukt is, maar ik heb 'm ook gezegd dat eer ik IUI kan gaan doen, we ook een paar maanden verder zijn. Ze moeten toch eerst e.e.a. bewerken, dan weer 4 weken op een afspraak wachten, dan weer je cylus afwachten etc. etc. En dan hebben we het alweer een paar maanden geprobeerd. Hoe staan jullie mannen/vriendjes erin eigenlijk? Ik heb zelf het idee dat ik het liever wil als hij. Gr Vanes