2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi iedereen, ff een dagje weg en moet me weer ff inlezen hihihi,

Smokey, ik teste ook pas met twee dagen overtijd positief dus het kan altijd nog, aan de andere kant vind ik zelf altijd mijn lichaam een redelijk goede raadgever, dus als jij zelf al het gevoel heb dat het waarschijnlijk niet zo is....maar we houden gewoon onze vingers gekruist!

Jeetje Nijn, nog steeds niet, nou maar goed dat je die afspraak gemaakt heb. Heb je er eigenlijk in die periode al een zwangerschapstest tegen aan gegooid? Want het hoeft maar 1x raak te zijn natuurlijk ;)

Marianne, ik heb het ook ben elke dag super alert of ik alles nog wel voel, omdat vorige keer de spanning op mijn borsten minder werd en ik toen een dag later begon met bloeden.
    Het worden nog 6 zware weken voor ons denk ik :)
    Ik had gisteren een behoorlijke schrik, kreeg onwijze steken in mijn buik gisteravond, ben plat gaan liggen met een kruik en toen ik vanochtend wakker werd nergens meer last van gelukkig. Ik hoop maar dat het was omdat we gister een hele drukke dag hadden ( bouwval gekocht :)) maar je blijft extra alert (of misschien eerder paranoia).

Van Es, ik ken jouw vriend/man natuurlijk niet, maar voor mannen werkt het volgens mij toch anders, ze willen denk ik net zo graag als jij alleen kunnen wij vrouwen ons er echt in vastbijten (wij willen nou eenmaal dat kind in ons voelen groeien en willen daar alles voor doen). Zoals mijn vriend in de eerste probeer maanden zei "je probeert samen jaren er alles aan te doen om niet zwanger te raken en nu moet het in eens liever gister dan vandaag" Medische molen vinden meeste mannen volgens mij gewoon ook echt eng, maar ik snap jou ook helemaal want als het spontaan niet lukt en je moet dan nog de molen in ben je zeker weer maanden verder, maar ik denk niet dat het per definitie is omdat hij het minder wil.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

@vanes: Ik denk dat mannen er misschien nuchter tegenover staan en dat het dan soms wel lijkt alsof het hun minder interreseert.
    Als ik de 1e echo heb gehad, dan zal ik wellicht wat meer gerust zijn, maar nog lang niet gerust.Pas na de 12 weken, dan durf ik pas weer opgelucht adem te halen.
    Tuurlijk kan het dan alsnog misschien maar die kans is dan wel zo klein.
    We proberen gewoon positief te blijven, al is dat soms verdomde lastig.
    Mijn man is heel erg bang dat het weer misgaat, hij heeft de vorige miskraam ook niet echt een plekje kunnen geven.

@smokey, je wacht toch wel met testen he?hahaha ;)

@nijntje, is je ongi er al door gekomen?

@anouk: Ik weet dat niet iedereen zwangerschapskwalen heb, maar als ik ze niet had, dan was het mis en als ik ze wel had zat het goed, dus geef mij daarom maar de misselijkheid.
    Dan weet ik dat het goed zit.

@all: gaan jullie dit weekend nog wat leuks doen?

Wij hebben de babyfoon met camera stuk!!!flink balen, want nieuwe kopen is duur!!!Hebben we op moment geen centjes voor, er moet een andere auto komen.
    Dus als jullie nog iemand weten die zo'n ding heeft en er goedkoop vanaf wil, laat het me weten!!Dank je wel.

Liefs Marianne

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik ben de vorige zwangerschap vanaf het begin heel ziek geweest en had last van veel kwalen. En toen is het mis gegaan. Dus dat wil niet altijd wat zeggen.
    En moet zeggen heb nu weinig kwalen alleen moe en spierpijn. Dus hoop dat het bij mij omgekeerd werkt dan bij jou.

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Even snel een berichtje van mij moet zo weg.

Zo zie je maar ja de 1 wacht op een ongi de ander hoopt dat ie snel komt pff lastig allemaal ja en dan je cyclus nog als die van de wappie is ben je helemaal lekker want dan duurt allemaal nog langer.

Ik kan gelukkig nog wachten met testen hihi wacht netjes tot maandag heb ook tegen mijn vriend gezegd maandag pas dus komt goed :D hier nog geen tekenen voor de :evil: dus we wachten maar weer vrolijk af hoop niet weer op 50 dagen :(

Mijn vriend wil volgens mijn nog liever dan mij een kleintje haha hij heeft het er wel moeilijk mee gehad hoor. Afgelopen week was zijn broer bij ons met de kleine (1,5 wk oud) en hij hield voor t eerst een kleintje vast en barste daarna echt in janken uit, was echt zo zielig. Heb ik nog nooi met hem meegkemaakt is echt een stoere vent zeg maar, dus het doet ze denk ik echt wel wat hoor.

Ga vanmiddag even lekker met vriendin op pad.Ben er vanavond weer.

Fijne dag allemaal Liefs

5. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    Bedankt voor de reacties. Denk zelf ook dat mannen er toch iets anders in staan over het algemeen omdat vrouwen direct van alles voelen gebeuren in hun lichaam als ze zwanger zijn en mannen hebben dat natuurlijk niet.

Zo, mijn ongesteldheid is eindelijk over na 9 dagen..pff....ben blij toe.

Kunnen we er weer voor gaan :D Alleen heb ik ontzettende spierpijn van het sporten. Kan niet meer lopen zowat. Wat doet dat zeer zeg.

@Smokey: spannend hoor. Morgen testen toch?

Verder alles goed met iedereen?

Gr
    Vanes

6. butterfly1984

hoi hoi meiden,

Jeetje zeg, wat word het hier rustig!!! ;)

Smokey, jammer dat je test weer negatief was, dat is erg balen zeg.
    Dan zal je cyclus toch nog wel wat van slag zijn.
    Hoop dat het snel weer de oude is, dan weet je ten minste weer van hoe of wat.

Marleentje, heb je al zwangerschapsklachten?

Nijntje, ook jij bent hier al een tijdje niet geweest, hoe is het nu met jou?

EN hoe gaat het met de rest?

Hoop dat het snel weer wat beter weer wordt want van al die regen ben ik nu ook wel flauw.

Liefs Marianne

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Smokey, jij ging vandaag op vakantie toch? Alvast een hele fijne vakantie en terug komen met een positieve test!!!! Waar ga je eigenlijk heen??

Marianne, al weer 6 weken. Wanneer kreeg je ook al weer je echo?? Bijna, toch?? Al meer last van klachtjes?

Marleen, ook al weer 5 weken. Hoe gaat het met je?

Vanes, ik denk ook dat mannen er heel anders in staan. ZIj willen het ook graag, maar zijn er uiterlijk misschien minder mee bezig, maar van binnen willen zij ook niks anders (ten minste mijn mannetje...). Hij heeft de MK ook heel anders ervaren dan ik.

Na die ene druppel bruin ben ik niks meer verloren. Wel super buikpijn gehad, maar dat heeft ook niet tot een ongi geleid. Woensdag naar de gyn, gelukkig. Ik ben dus nog steeds aan het wachten...

Liefs, Nijn

8. butterfly1984

jeetje nijn, nog steeds geen ongi, wat duurt het wachten lang he?
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal flauw van bent.
    Hopelijk krijg je woensdag meer duidelijkheid.

Ja alweer 6 weken, volgende week dinsdag mag ik heen voor een echo.
    Ben echt super benieuwd.
    Misschien word ik wel weer een weekje terug gezet net als laatst. Heb namelijk een cyclus van 30 dagen en volgens mij is mijn eisprong best wel laat.
    Als ik er nu al rekening mee hou dat dat zo is kan dat iig niet meer tegenvallen.
    Ik ben gewoon positief nu en ga er maar vanuit dat alles goed zit.
    Klinkt misschien dom, maar ik wil me gewoon helemaal positief inzetten.

Liefs Marianne

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou heb vanmorgen een testje gedaan, helaas nog negatief dus denk cyclus echt van zijn wappie zeg maar. Ik wacht wel rustig af gelukkig op vakantie vannacht ga ik weg tot volgende week maandag. Ga lekker naar Spanje toe bij Alicante in de buurt.
    Mijn moeder zei al dat ik vroeger ook heel onregelmatig ongi was soms om de 2 a 3 maanden!!! had mijn moeder ook altijd, nou lekker is dat als ik dat ook geerfd heb!! Maar ja....

Nijntje heel veel suc6 woensdag en hopen dat je ongi dan snel komt, dan kunnen we straks met zijn 2-en verder op naar de volgende ronde!

Aan alle zwangere meiden zet hem op en probeer er ook een beetje van te genieten! Mochten jullie in deze week de 1e echo krijgen heel veel suc6

Liefs en tot volgende week meiden.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, super dat je positief blijft. Deze keer gaat het gewoon goed en over 8 maanden heb jij een kleintje!! Mijn cylcus was ook 31 dagen en omdat de VK in het begin uitgaat van 28 dagen werd ik 4 dagen terug gezet. op zich ook logisch, want je eitje komt dan later.

Smokey, lekker naar Spanje!! Ik wil meeeeeee.
    Wel balen dat je zo'n onregelmatige cyclus van je moeder geërfd hebt... Hoe was je cyclus voor je MK? En we gaan inderdaad de volgende ronde samen zwanger worden!! Afgesproken!!! Hele fijne vakantie!!

Liefs, Nijn

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    nijntje.... ik zag je naam staan en dachte ven kijken hoe het met je is.. maar dit is niet fijn zeg.. wat een ellende.. ik hoop dat het bezoek aan de gyno meer duidelijkheid geeft want dit is toch echt lang.. Ik heb niet alles gelezen, maar is je hcg wel al uit je lichaam? Ik hoop zo voor je dat je ongi snel komt en dat je verder kunt..
    Ik ben vrijdag ook gecurateerd en ben er ook wel heel bang voor dat het nu heel lang zal gaan duren.. Iig heel veel succes woensdag en zal hier wel even komen spieken hoe het met je is! dikke knuffel meid! *hug*

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Ele,

Ik ben dus nog steeds niet ongi vanaf mn Mk in februari. Ik ben 2 maart gecuretteerd van het tweede vruchtje (eerste vruchtje is 25 feb vanzelf gekomen). Op zich is niet ongi worden niet erg, maar het is niet handig als je een kindje wilt... Mijn HCG was 2 weken na de curettage al uit mijn lichaam en daarna heb ik nog wat negatieve zwangerschapstesten gehad...

Hoe is de curettage gegaan? Viel het mee? Je cyclus hoeft niet van slag te zijn na een curettage. Dus probeer positief te blijven.
    Hoe gaat het verder met je? Gaan jullie er meteen weer voor of heb je even genoeg van het zwanger worden??

Hoe gaat het met doortje?? Daar alles goed?? Ik vind dit nieuwe forum zo lastig om profielen te zoeken, vandaar....

Liefs, Nijn

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Hier gaat het goed. Nog steeds erg moe maar dat nemen we voor lief. De reden dat ik nu wat minder hier te vinden ben is omdat we nu midden in de verhuizing zitten. Woensdag willen we definitief helemaal over zijn. Want we gaan donderdag 4 dagen naar een vakantiepark. En de maandag moeten we beide weer werken en willen dan voor het grootste gedeelte klaar zijn.

Ik heb dus niet alles terug gelezen vandaar dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Ik probeer woensdag ofzo nog even alles terug te lezen en te reageren vorodat we op onze mini vakantie gaan.

Liefs Marleen

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Sinds vanochtend verlies ik bloed, ik maak mn zo'n zorgen, ben nog wel kotsmisselijk en ik weet dat het niks hoeft te betekenen, maar bloed is voor mijn geen goed teken met de ervaring van twee maanden terug.

15. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    @Anouk: oh wat vreselijk zeg. Heb je de verloskundige al gebeld, zodat je gelijk een echo kan laten maken?

Een echo zegt wel niet dat het goed zal blijven gaan, maar het zal je op dit moment wel even gerust kunnen stellen.

Hoop dat het goed blijft gaan voor je.

Gr
    Vanes

16. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    thx, maar dat ga ik nu nog niet doen, kijk het liever aan. Vorige x nl een echo gehad en daar was alles goed, mooi hartritme te zien en toen ging het 5 dagen later toch nog mis, dus zo'n tussentijdse echo zegt me niks. Het is dus uitzitten, maar helemaal lekker voelt het niet.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    O anouk, wat erg!!! Hoe gaat het vandaag? Is het bloeden al gestopt of minder geworden??
    Heel veel sterkte meis!!!
    Dikke knuffel!

18. vanes33

vanes33 Lid

20 aug 2008
    31
    0
    0
    Anouk, ja je hebt ook helemaal gelijk.

Ik heb 2 keer bij de 1e hulp gezeten en 2 keer een echo gehad omdat ik zo bloedde en 2 keer was het goed met een hartje dat klopte, maar de 3e echo was het toch fout.

Maar heel vervelend joh die onzekerheid weer. Hoop dat het bloeden snel stopt.

En het kan nog steeds goed zitten, want in 50% van de gevallen, verloopt de zwangerschap helemaal goed, ondanks het vloeien.

Sterkte ermee.

19. butterfly1984

jeetje, wat erg anouk!!!Ik hoop voor je dat het niets te betekenen heeft en dat alles goed blijft gaan.
    Voor mij was het altijd wel een goed teken dat ik misselijk was, maar dat wil niet zeggen dat het bij iedereen zo is natuurlijk.
    Ik zal voor je duimen meid.
    Is het bloedverlies al minder geworden dan?En heb je er ook krampen bij?

Heel veel sterkte.

Liefs Marianne

20. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nog niet helemaal gestopt maar gelukkig ook niet erger geworden, heel licht aanwezig bij het afvegen na wc bezoek.
    Nog niet echt krampen gehad maar voel wel iets heel lichtszeurderigs in mijn buik dus ben er nog niet gerust op. En onwijs gloeiende rug.
    Maar probeer me nu nog voor te houden dat het misschien komt door het hoesten van gister of door mijn slecht stoelgang, maar dan wil ik wel dat het bloed nu op houdt.

Deel Deze Pagina