vind het maar niks deze nieuwe layout en dat onze berichten weg zijn. Ik weet niet hoe groot mijn frummel was, er staan twee waardes op de echo MI 0.7 en TIS 0.6 (is dit de omvang?) ze zagen wel armen en benen in ontwikkeling, en de dooier en vruchtzak is goed te zien op de echo, nu ff kijken of ik ook weer een banner kan vinden...
je onderschrift moet je nu doen bij digitale handtekening. heb het ook moeten zoeken. 2010 staat er niet bij maar de kun je veranderen in je html code. daar staat dan 2009 en daar maak je dan 2010 van. Hoop dat je er wat aan hebt.
Hoi Meiden, Wat een gedoe zeg, als t goed is werkt mijn banner Hoe gaat het verder met iedereen? Met alle zwangere dames nog steeds alles prima? Nijntje ik w8 op je meid inmiddels al ongi of niet ga je anders de gyn binnenkort belle, of had je dat misschien al gedaan. Gezien ik niet weet wanneer mijn ei is, klussen manlief en ik er flink op los afgelopen week en ook aankomende week maar flink aan de klus haha om de dag is het beste maar ben geneigd om elke dag aan te houden Ik heb de boel gelukkig weer wat meer onder controle, en zoals het er nu voorstaat ga ik toch maar gewoon door moet gewoon vol houden want het is voor een goed doel tenslotte. We zijn ook alebei 32 dus ja echt heel lang wil ik niet meer wachten geduld zullen we moeten hebben. Maar komt goed! Wat een stom gedoe die site had ik 3 smilies, dat mocht niet moest er 2 weg halen?? Liefs
Hoi Dames, Wat wennen zeg. Mijn banner werkt niet balen he kan ook weinig meer terug vinden. Ik heb inderdaad medicijnen maar het helpt maar minimaal. De misselijkheid is iets minder maar niet veel. Al met al ben ik nog 24 uur per dag misselijk en ben geef regelmatig over. Ik had vanmorgen helaas weer wat bloedverlies. Ben gewoon gaan werken vanmorgen en toen ik thuiskwam heb ik toch maar even de verloskundige gebeld. Ik maakte me toch wat zorgen. Ik mochten meteen komen voor een echo en alles was goed!! Dus we zijn weer gerustgesteld. De afspraak voor 16 juni blijft gewoon staan en krijg dan dus weer een echo. Liefs Marleen
hoi marleen, dat is dan wel weer schrikken zeg dat je weer bloed verliest. Je hoort dat sommigen dat de hele zwangerschap door hebben. bah, wat een onzekerheid!!! wat lukt er niet met je banner? lfs
Heel vreemd zojuist stond mijn banner wel bij een bericht. Terwijl ik niets meer gedaan heb. Maar goed hij staat er. Vraag me niet hoed het kan haha
ja het is allemaal even puzzelen, snap het zelf ook nog niet helemaal.hahahaha. Nog 2 dagen dan weer echo!! ben nu al zenuwachtig. Ben overigens wel weer misselijk hoor.
Butterfly: Dat lijkt me een goed teken. Ik was ook erg blij met de echo van vanmiddag ik maak me toch elke keer enorm druk als ik bloedverlies heb. Maar blijkbaar hoort het bij een goede zwangerschap bij mij haha
zo kun je het ook zien marleen, dat het gewoon bij jou hoort (bij een goede zwangerschap). Wel jammer dat de medicijnen tegen misselijkheid niet genoeg helpen. Ik maak me ook elke dag weer druk, maar als ik kijk naar de kwaaltjes dan zal het wel goed zitten. Ben erg benieuwd dinsdag hoe groot onze kleine dan is. Liefs marianne
Marianne: ik ga voor je duimen en we gaan nu allebei gewoon voor een hele mooie en vooral goede zwangerschap! Ik ga morgen de huisarts bellen of er misschien nog een ander medicijn is. Wat misschien beter werkt. Met dit medicijn mag je ook eigenlijk geen auto rijden en ja dat is lastig als ik elke dag ruim een half uur onderweg ben naar mijn werk.
Hai Meiden, Voordat ik weer even terug ga lezen, eerst mijn frustratie over de nieuwe site. Of in ieder geval over hoe ik er op moest komen.....man man man wat een gedoe. Maar goed, nu eerst terug lezen.
Goed, alle kleine wondertjes zitten er nog en alles gaat goed. Smokey, Vanes en Nijn, ik hoop dat we snel ook aankomende mama's mogen worden. Meiden, ik ga verder.
Goedemorgen meiden, en Anouk hoe was je echo?? Volgens mij goed of niet?? Ik kan het namelijk niet helemaal terughalen uit de berichten... Marleen, schrikken van dat bloedverlies, maar gelukkig was het allemaal goed!! Marianne, al weer bijna 2e echo!!! Smokey, is flink aan de klus, super!! maar vergeet mij niet Hier nog steeds niet ongi, ondanks de wildwaterbaan... Dadelijk de gyn dus maar weer bellen.... Ook ga ik zo naar de tandarts, tot vanmiddag dus...
Nijntje ik wacht op je hoor!! Laat je even weten als je de gyn aan delijn hebt gehad? Ik hoop voor je dat het nu toch echt deze week door zet. Liefs
hoi meiden, Jaaaaaaaa morgen weer voor echo!!!! Weet zeker dat het nog wel goed zit.........tenminste daar ga ik van uit.hahaha Nijntje, wat enorm vervelend zeg dat je ongi er nog niet is. Heb je inmiddels de gyn al aan de lijn gehad? Smokey, aan je banner te zien kunnen jullie druk aan de klus!! Marleen, heb je nog bloedverlies gehad? Nog andere medicijnen gevraagd bij ha? Anouk, Vanes en tulpje hoe is het met jullie? Liefs Marianne
Hier ben ik weer... Morgen om 16.45u weer naar de gyn. Het kon alleen morgenmiddag, anders werd het eind juni. Nou danmorgenmiddag om 16.45u. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft...