2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly heel veel suc6 morgen en geniet er lekker van!
    En ja wij zijn hier lekker fanatiek aan de klus bezig :)

Nijntje super dat je morgen al terecht kan ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft, spannend wel weer even denk ik of niet?

Marleentje vervelend dat je zo misselijk bent maar vergeet 1 ding niet het is voor een goed doel, het is te hopen dat de ha je een beter medicijn voor kan schrijven.

Liefs

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Ik heb geen bloedverlies meer gehad gelukkig.
    Ik krijg nu wel een ander medicijn het heeft een iets andere samenstelling. Helaas mag je hierbij ook eigenlijk geen auto rijden. Dat schijnt bij alle medicijnen tegen missleijkheid in de zwangerschap te zijn dus schiet niet op. ik neem ze wel gewoon anders kan ik neit werken en vind het niet prettig om nu al thuis te gaan zitten vanwege misselijkheid.

Nijn: heel veel succes morgen balen zeg dat je ongi er nog niet is.

3. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey guys,

Hier alles goed, lekker flink misselijk hihi. Afgelopen vrijdag eerste bezoek bij de verloskundige gehad en de echo die dus helemaal goed was. Hoorde nog wel dat het eigenlijk de eerste 16 weken zijn, die cruciaal zijn, heel fijn, haha vond 12 weken al vet lang!

Je kan ook helemaal niet meer zien op de site wanneer we de berichten plaatsen, want jij hebt de echo morgen toch, marian?

Hey Nijn, wat zeiden ze, kunnen ze nog iets voor je doen op korte termijn.
    Dappere beslissing Smokey, succes en ik hoop dat het snel raak is, dan doe je het tenminste ergens voor!
    Ff schrikken dus weer, Marleen, gelukkig was alles goed, op naar de 16e, ik heb mijn tweede echo de 30e pas weer dus nog ff in de afwachting.
    Verder fijne klusdagen aan de rest van de meiden!

4. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    oja toch wel, zie het nu boven instaan, ik ben echt super scherp de laatste tijd, ahum ahum

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

nijn: heel veel succes morgen, misschien hebben ze een ander medicijn om je ongi op te wekken.

Ik zit er ook over na te denken om medicijnen tegen misselijkheid te halen, ben de hele dag misselijk.
    En heb ook nog een kleine hier rond lopen, daar moet ik ook eten voor maken en aan haar geven, nou dat is dus alles behalve fijn als je zo misselijk bent.
    En dan ook nog eens ons eigen eten klaar maken.
    Aan einde van de rit, hoef ik niet of nauwelijks eten meer.

Ik zit me echt op morgen te verheugen, kan het echt niet afwachten hahahaha.
    maar als je eigenlijk bedenkt dat ik op 6 mei een zwangerschapstest heb gedaan, heb ik geluk gehad dat ie posi was, want eigenlijk was dat 4 dagen voor dat ik 4weken zwanger was zeg maar.(omdat ik dus week ben terug gezet).
    EN dat met een matcare test.(geen wonder dat de test niet zo heel donker was hahahaha).

Liefs marianne.

Ps: wie kijkt er ook mc cleods daughters?
    Spannend vanavond.......

6. butterfly1984

ja klopt morgen om 10:10.

7. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    ff testen of die ....banner nu werkt

8. butterfly1984

o ja, hebben jullie mijn banner gelezen, grappig he?
    heb een humorbanner gedaan ipv de groei van je baby. (die weet ik nu wel een keer hahahaha)
    vond dit heel erg grappig.

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hallo meiden,

Net een ovu test van Sensi gedaan voor het eerst en een licht streepje betekend dat nou dat ei eraan komt of kan t ook zo zijn dat ie al geweest is? Is voor mij de eerste keer met ovu dus totaal geen ervaring mee misschien iemand hier wel:(

Heb er nog 2 dus test morgen en overmorgen gewoon weer misschien dan wel een dikke vette streep, ik hoop het, dan klopt mijn cyclus wel aardig als het zo is.
    We gaan de komende dagen in ieder geval lekker aan de klus ;)

Voor de misselijke dames balen maar wie weet heb je straks een ander medicijn wat beter helpt.

Liefs

10. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou, ik ga op de wachtstrandstoelen liggen. Gezicht in de zon en een boekje erbij. Mijn NOD is 20 juni en voordat die 1,5 week om is............ja....dat gaat naar mijn gevoel nog lang duren.

Ik heb vrijdag een positieve ovutest gehad en zaterdag was die ook nog positief. We hebben woensdag, vrijdag en zaterdag geklust....dus op hoop van zegen.

*pakt een lekker koud drankje erbij en begint maar met lezen*

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    3tulpje: lang duurt dat he elke keer weer op dat wachtbankje!!

Smokey: succes met klussen!

Butterfly: succes morgen met de Echo hoe laat moet je?

Ik ga morgen de nieuwe medicijnen ophalen dus ben benieuwd!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, heel veel succes met je echo dadelijk! Ik zal voor je duimen!!

Marleen, fijn dat er nog andere medicijnen zijn tegen de misselijkheid. Hopelijk helpen deze wel erg goed.

Smokey, als je ovu-test licht is, kan het zijn dat er een eisprong aankomt, maar het kan ook zo zijn dat je ei geweest is. Morgen moet je test donkerder zijn en dan komt je ei er aan... Succes meid, je weet in ieder geval wat je moet doen!!

3tulpje, lekker genieten op je strandstoel in het zonnetje met een lekker koud drankje... Ik zou willen dat ik me bij jou kon voegen... Nog leuke dingen op de planning staan? Dan gaat de tijd misschien wat sneller....

Anouk, hoe gaat het bij jou??

Fijne (werk)dag allemaal! Ik zal vanavond laten weten hoe het bij de gyn was.

Liefs, Nijn

13. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey guys,

marianne hoe was het........???
    Nijn, succes vandaag!

groetjes,

14. butterfly1984

even snel berichtje van mij:

- Alles is goed met de kleine!!!!
    Hij/zij is zelfs nu 8weken en 4 dagen ipv 8weken en 2dagen!!!
    Hij/zij is gegroeid van 5.7mm na 18.8mm, helemaal super dus.
    Over 2 weken weer echo!

zal ook nog foto plaatsen vandaag!

Liefs marianne

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Super goed nieuws marianne!!!
    Probeer nu echt lekker te gaan genieten. Twee goede echo's!!

16. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    hey Marianne, super gefeliciteerd!!!

Waar zag jij die grote staan op de echo, ik kon het niet vinden, er was dan ook wel flink ingezoomd, dus zag volgens mij alleen de zoom waardes op de echo staan

17. butterfly1984

de grote staat bij mij onderin een balkje.
    Maar het kan ook zijn dat ze bij jou gewoon een foto heeft gemaakt waar het niet opstaat.
    Ik heb er 2 meegekregen, op de 1 staat het wel op de ander volgens mij niet.

Ga nu ook de foto's erop zetten.

Dank jullie wel meiden!!!

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterfly: Super nieuws zie je nu wel dat het goed zit! Nu kun je echt gaan genieten.

Hier helaas nog erg misselijk word er niet goed van. Begin morgen met de niewue medicatie had vanmorgen nog een oude gepakt. Ik blijf overgeven het is niet leuk meer. Weet dat het voor een goed is maar ben nu gewoon helemaal op van beroerdigheid.

19. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Nijn, ik ben nog steeds hard aan het duimen voor jou dat jouw ongi ook eens langskomt.

Hier draai ik me maar eens om..*valt bijna van de strandstoel*..rug ook even bruinen.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gefeliciteerd meid, mooie foto van jullie frummeltje. geniet er maar lekker van hoor!

Deel Deze Pagina