Nou hier gaat het nog steeds niet al te best. De medicijnen helpen niet echt dus heb me er maar bij neer gelegd dat de misselijkheid en overgeven er voorlopig bij hoort. Hoop alleen wel dat het inderdaad maar tot 12 weken duurt want het is toch wel heel vervelend. ik functioneer haast niet meer. Heb echt alles over voor de kleine maar een beetje minder misselijk zou toch wel heel fijn zijn. Ik ben nu wat minder op zp omdat ik veel slaap.
wat vervelend voor je zeg marleen, jammer dat het niet vele helpt. Ik had bij mijn vorige zwangerschap dat ook hoor, was 3 maanden lang enorm misselijk, kon ook niets ruiken wat met eten te maken had.blehhh. Maar gelukkig ging het wel over na de 1e 3maand, dus je moet nog iets minder dan 4 weken. Lijkt kort, maar als je misselijk bent lijkt het erg lang. Beterschap!!!
hey marianne, nee hoor ben gelukkig niet de hele dag misselijk, wel elke dag een momentje van misselijkheid, meestal alleen sochtends sinds ruim een week. Vandaag is het wat erger, vooral heel moe, kan mezelf nauwelijks een trap op slepen, en net op de fiets naar de stad leek wel een marathon haha. Maar het komt het gaat dus zal me geen zorgen maken als ik jou was. Heb je verder nog sympthomen? borsten bijvoorbeeld? dat is meer mijn graatmeter, vorige x ging de spanning daarin weg voordat het misging, dus zolang die groot zijn is voor mij goed teken Marleen heel veel sterkte! Nijn, ik hoop op betere tijden, maar neem voor de zekerheid toch maar je poncho mee (en denk net zoals tulpje het zonnetje er zelf bij)
hallo dames, Jeetje marleentje dat is echt vervelend.. je moet dus ook echt geregeld overgeven... Ik hoop echt dat die tabletten toch gaan aanslaan of dat je minder misselijk wordt.. IK HEB NOG MAAR 5 HCG IN MIJN BLOED! en ze vermoed dat ik een eisprong heb gehad! (we hebben beschermd geklust dus niet zwanger van dit ei) Ze weet niet waar mijn pijn vandaan komt.. ze hoopt dat het weg is na mijn 1e ongi... hopelijk hoef ik daar niet nog heel lang op te wachten.. Het was iig geen ontsteking.. en dat luchte al op.. nu de ongi nog.. al duurt het naar mijn mening nu al allemaal veel te lang Meiden een fijne avond ik ga verder met werken ik moet overwerken en ik blijf veel te lang hier hangen en dan moet ik alleen maar langer werken
Ok, ben hard aan het zoeken naar allerlei dingen om te doen. Dat haalt tenminste mijn gedachte van mijn aankomende NOD af. Volgens mij heb ik ergens vorige week vrijdag of zaterdag(toen had ik positieve ovutesten en soort ongi-gevoel in mijn buik) mijn ei. Beide dagen hard geklust en tja, dan ga ik nu alleen maar denken of het raak zou zijn. Maar dat vind ik dan weer zo waardeloos, want dan kruipen die dagen voorbij! En omdat je al eens zwanger geweest bent, ga je ieder ding dat je voelt vergelijken met tóen. Al vind ik dat het te vroeg is om wat te voelen. Hebben / hadden jullie dat ook? Of te wel.....Tulpje word moe van haar zelf!
Elegance, wat goed dat het HCG steeds minder wordt, nog even en je kan weer aan de slag! Eerst goed je ongi en dat hup aan de klus! En wilde je nog wel even laten weten dat ik het zo goed van je vind dat je er weer zó positief tegenover staat! Marleen, wat waardeloos dat je zo misselijk bent. En ik hoop ook zo dat het na de 12 weken echt helemaal over is, anders geeft dit toch een nare bijsmaak (letterlijk) aan je zwangerschap. Smokey, hoe is het met jou? Had jij nou deze dagen je ei? Nijn, ik heb inderdaad nog even gekeken naar informatie over die dokter in het Spaarne ziekenhuis. Ik weet niet of ik zijn naam hier mag tikken, maar hij is volgens mij heel goed. Zijn naam kom ik echt overal tegen als het over Ashermann gaat. Ik hoop zo dat het gewoon helemaal goed gaat komen met jou. Meid, ik duim hard voor je en het gaat gewoon helemaal goed komen! Goed, hier probeer ik dus weer alle dingen die ik voel de kop in te drukken. Dat trekkerige gevoel heb ik dus nog steeds, vooral als ik nies. Ok, afleiding here I come! *Tulpje gaat nu op zoek naar afleiding, want ze voelt weer te veel.*
Hoi Dames: Elegance: Dat is goed nieuws! Kun je eindelijk verder! 3tulpje: ik herken het ik heb dat toen ook gedaan en merkte dat ik veel dezelfde symptomen had maar dacht bij mezelf ik beeld ze in want we kunnen op de spontane manier niet zwanegr worden! Wel dus want een paar dagen later had ik weer een mooie positieve test in handen! Dus wie weet ik duim voor je! Anouk: ik had bij mijn vorige zwangeschap ontzettend veel last van mijn borsten niet normaal meer zou ze het liefste heel de dag ondersteunen met mijn handen haha. En nu heb ik pas sinds deze week wat last maar lang niet zo erg als de vorige zwangerschap dus voor mij zegt dat niet zoveel!
Ja, ik denk dus echt dat ik het me inbeeld, maar ja, als ik te snel sta of nies voel ik toch echt mijn onderbuik zeg maar. Maar ja, we gaan hard afleiding zoeken. Ben nu het konijnenhok aan het verschonen!
Elegance, wat een goed nieuws dat het zo gedaald is, nu op naar je ongi! Tulpje klopt ik heb mijn ei gehad en flink getest ik heb ook een ovu test gedaan dus spannend nu. Ben sinds gister wel weer vlagen misselijk, maar dat zegt niks weet ik inmiddels, vandaag wel erg veel witte afscheiding heb ik normaal niet Probeer er niet mee bezig te zijn maar net als jij begin ik weer behoorlijk zenuwachtig te worden haha Liefs
Spannend dames ik duim voor jullie dat jullie gewoon allebei lekker zwanger zijn! Dat zou toch geweldig zijn!
Goedemiddag meiden!! Ik heb het schoolkamp weer overleerfd. Ik heb de zon er bij bedacht en toen was het zonnetje er gisteravond ineens... Positieve gedachten!!! Ele, super dat je HCG zo laag is (klinkt ook stom...) Marleen, balen zeg die missliljkheid, maar het is voor een goed doel... Probeer positief te blijven meid!! Anouk en Marianne, jullie gaan lekker!!! Smokey, gaat ook goed!! Deze ronde is de jouwe, ik heb het gezegd... Tulpje, al bruin geworden??? Welterusten meiden!! Liefs, Nijn
hoi meiden, vandaag alweer 9weken, het schiet mooi op!!! Smokey, toen ik witte afscheiding had heb ik hier op forum gevraagd wat dat in kon houden, dacht dat het was na de eisprong, maar hier zeggen ze dat het voor de eisprong is en bij mij klopte het wel. Heb toen flink geklust, dit was 5 dagen later dan ik verwacht had mijn eisprong te hebben.(vandaar dat ik ook ben teruggezet). Liefs marianne
Nijntje mooi dat je het leuk heb gehad op schoolkamp. En ja we wachten wel af zullen het wel zien. Butterfly ik heb een ovutest gedaan en die gaf begin van de week een hele duidelijke dikke streep aan, toen had ik ook wat witte afscheiding maar vandaag is het niet normaal zeg maar zo veel en dat had ik de vorige keren helemaal niet. hmm er gebeuren allemaal rare dingen met mijn lijf haha Vanavond voor de zekerheid dan ook maar weer klussen!! Liefs
hahahaha ja idd veel plezier smokey!!! Je weet het maar nooit, maar neem aan dat een ovu test wel gelijk heeft hoor. Hoop voor je dat je over 2weken een positest hebt. *duim,duim,duim* Ik ben het even vergeten, maar wanneer moest jij nu ook alweer naar het ziekenhuis nijntje? Hoop echt dat alles goed komt met je en dat je snel ook zwanger mag zijn. Tulpje, ik duim ook voor jou, hoop dat je gevoel gelijk heeft en dat je zwanger bent. Anouk en Marleen hoe gaat het met jullie? Liefs marianne
Ik heb op 29 juni de kijkoperatie, dus dat duurt nog ruim 2 weken... Maar die tijd gaat wel snel, want volgende week blijf ik weer een nachtje op school slapen en die week erna heb ik vakantie, dus komt goed....
Hier gaat het zijn gangetje. Gisteren had ik een dag dat ik helemaal niet misselijk was zonder medicatie. Dus dacht nou ik ben er vanaf. Maar helaas vanacht begon het weer en heel de dag door weer lekker misselijk. Ben heel de dag druk geweest om ons huisje in orde te maken. Morgen hebben we open huis voor familie en vrienden omdat we 28 april de sleutel van ons nieuwbouw huisje hebben gekregen. Maar je kent het wel de laatste dingen ophangen uitzoeken leuk aankleden, boodschappen doen enz. Dus lekker druk geweest. Morgen alleen nog even dweilen en dan kunnen ze komen! Iedereen alvast een fijn weekend! Liefs Marleen
Marleen een hele fijne dag morgen!!! En één dagje niet misselijk is ook erg fijn, toch? Positief bekijken...