2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Oh daar was ik ok heel blij mee gisteren! Maar baalde alleen wel dat het over zou zijn. Maar helaas. Heb gisteren wel heel veel gedaan omdat ik me zo goed voelde dus dta is ook wel prettig geweest.

Ik probeer het ook allemaal positief te bekijken maar soms word je er zo ellendig van als je alleen vrienden bent met de wc pot. Maar het is voor een goed doel en weet zo ook wel dat er vanalles gaande is in mijn lichaam! En dat vind ik ook weer een prettig idee.

2. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Marleen, ik kan me goed indenken dat je het vreselijk zat kan worden. Maar ja, voorlopig is het nu eenmaal nog zo. Misschien leuke decoratie stickers op de wc pot plakken? Zo is het voor jezelf leuker om tegenaan te kijken.

Hier voel ik mijn buik niet meer zo trekken, voel eigenlijk niets meer, dus zal wel de ongi kant opgaan denk ik.

Weet je, als ik jullie banners zo zie en ieder keer wat meer dagen en weken bij zie komen, kriebelt het wel erg hoor. Maar goed, afwachten.......

Smokey, wat denk je van een duik samen in het zwembad en dan weer verder zonnen?

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi,

Hier was ik vanochtend nog steeds niet misselijk, gister ook hele dag niet.
    Maar tussen de middag ging ik bij mijn moeder eten, en tijdens eten werd ik ongelooflijk misselijk dat ik het eten heb laten staan.
    Daarna zakte het weer af en heb nu helemaal geen last meer gehad.
    het maakt me wel heel erg onzeker!!!!
    help!!!!
    Wel heb ik enorme honger savonds, normaal nooit
    heb er gewoon buikpijn van zo erg!!

4. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Hai meiden, nou ik krijg hier steeds meer het idee dat het niet raak is, maar we wachten af. Vanavond op pad met vriendinnen, dus meiden groetjes en ik kom snel weer langs

5. butterfly1984

hoi hoi,

Jeetje wat is het hier rustig zeg!!! ;)
    Allemaal druk?

Had verwacht dat het weer beter zou zijn dan vandaag, wat een trieste bedoeling zeg.

Marleen, nog 2 daagjes dan heb je je echo, spannend!!!
    Ben je ook zenuwachtig?Aan je misselijkheid te zien, zit alles nog super goed, druk maken heeft eigenlijk dan ook geen zin.
    Geloof me, als je je echo hebt, sta je echt met verbazing te kijken hoe hij/zij is gegroeid.
    Had ik ook vorige week.

Nijntje, gefeliciteerd met je oma's verjaardag, wat een mooie leeftijd zeg.

Smokey, hoe is het met jou?Al zwangerschapsklachtjes?

Tulpje, nog een weekje dan mag je testen, super spannend hoor, ik duim voor je.

Anouk, hoe gaat het met jou en de zwangerschapskwaaltjes?

Als ik toch nog iemand vergeten ben, mijn excuses.

Hier vandaag weer wat misselijker, afgelopen dagen wel wat misselijk geweest, maar heel anders eigenlijk.
    Als je niets eet gaat het wel, heb ook totaal geen zin in eten.
    Als je eraan denkt word je bij wijze van al misselijk, laat staan dat je dan moet eten.
    Zo te zien, zit alles toch nog goed.

Marleen en Anouk, merken jullie al dat je een buikje krijgt?

Liefs Marianne

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden weer een kort berichtje van mij, want ik moet (zoals je bij Marianne al kon zien) naar het feestje van mijn oma. Zij wordt vandaag 92!!!

Fijne zondag en ik hoop dat het zonnetje nog lekker gaat schijnen...

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Hier druk weekend gehad met verjaardagen visite's etc.

Nijntje dat schiet inderdaad al best wel op 29 juni spannend voor jou, afwachten. 92 jaar wat geweldig ik hoop ook ooit zo oud te worden gefeliciteerd.

Marleentje, lekker druk geweest met je open huis? Je zal na zon dag wel gesloopt zijn.

Tulpje, *plons* ik lig er al lekker in en dan straks in de strandstoel bakken maar weer;) En nog een leuke avond gehad gister?

Butterfly dat zal er best allemaal bij horen meid, de 1 is de hele dag door misselijk en de andere met vlagen zit vast goed bij je hoor!

Hier verder rustig wachten, maar vlagen beetje licht misselijk, en af en toe een steekje links onderin, maar ja ik weet dat zegt allemaal niks, kan niet op mijn lichaam bouwen momenteel, dus rustig afwachten pff dat valt niet mee haha

Chillen in de strandstoel...

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Smokey, alleen een druk weekend gehad met feestjes? ;)

Marleen, hoe waren de reacties op jullie huisje?? Een super leuke, drukke dag gehad zeker?? En nu bekaf zijn...
    Wanneer had je ook al weer je echo??

Tulpje en Smokey, ik duik ook even in het zwembaad, want ook ik kom lekker bakken in de zon!! Maar waarschijnlijk blijf ik veel langer dan jullie wachten... Maar ik word dus ook bruiner... :D

Butterfly, balen dat je onzeker wordt van wel/niet/minder misselijk. Maar je echo's waren goed en niet iedereen blijft even misselijk. Dus probeer een beetje vertrouwen te krijgen. Al zal dat zeker moeilijk zijn na jouw geschiedenis...

Fijne avond allemaal!!

Liefs, Nijn

PS: Ik zal hier deze week wat minder vaak zijn, omdat ik 4,5 dag moet werken... Druk dus...

9. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey guys,

Net terug van een (lastminute) weekendje Texel.
    Heerlijk verbrand op de fiets, maar wel heel dapper (2 minuten) in de zee gelegen.
    Hier gaat alles goed, eigenlijk weinig tot geen kwaaltjes meer, wel heel moe, ga elke middag wel ff uurtje plat en een beetje last van mn buik gehad dit weekend (zeurdende steekjes). Buikje begint idd wel al beetje te komen, maar ben ook wel bijna 3 kilo aangekomen, was volgens verloskundige niet eens gek.
    Hoe is ie verder met jullie?

Las Marleen dat je er een goede dag tussen had zitten, nog even volhouden hopelijk is dit een voorbode voor meer! En over 2 dagen alweer een echo, spannend joh!

Marianne, ik ben bijna helemaal niet misselijk meer, soms heel even sochtends maar als ik dan wat eet is het weg, maak me er niet heel erg zorgen om, het is per persoon verschillend.

Smokey en Tulpje spannende ronde dus voor jullie, veel klus plezier in ieder geval, iets wat hier door mijn hormonen iets minder gebeurt nu :( hihi

Nijn, goed te horen dat je schoolkamp goed gegaan is en dat je niet te erg verregend bent! Nog ff 2 spannende weken voor de kijkoperatie, wat een gedoe joh, hopelijk komt er wat meer zekerheid na de 29e.

Tot later weer, liefs Anouk

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen,

Hmm vandaag beetje ongi gevoel in buik, opgeblazen buik:( en heb stiekem sterk het idee dat het raak is, heel vreemd dit. Wachten duurt lang..

Ga maar weer verder werken, gedachten bij mijn werk houden:)

Liefs

11. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    smokey ,

probeer al eens een testje,wie weet is hij wel posi.

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nee dat doe ik nog niet hoor, vind dat echt nog te vroeg. Op zijn vroegst test ik volgende week donderdag dus zal echt nog even geduld moeten hebben helaas..

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Smokey: als ik jou was zou ik ook nog een week wachten met testen want 10 dagen errvoor is wel heel vroeg.

Anouk: fijn dat je zo'n lekker weekend hebt gehad. Wanneer krijg jij eigenlijk een echo?

Butterfly: ik ben erg nieuwsgierig hoe ons hummeltje gegroeid is morgen op de echo. Maar ben niet zenuwachtig ofzo.
    Nijn: iedereen vodn het huisje erg mooi en verassend! We hebben nu ook aan iedereen kjenbaar gemaakt dat we zwanger! Dus allemaal leuke reacties. Ik was aan het eind van de dag wel helemaal op maar heb zondag zowat heel de dag geslapen had het ook wel nodig.

?Vandaag alweer 9 weken zwanger toch weer een mijlpaal voor ons. Morgen krijgen we hier de intake bij de verloskundige en krijg ik weer een echo. Maak me er niet druk om en heb het idee dat het wel goed zit. Want blijf nog steed misselijk en blijf overgeven en voel me steeds meer zwanger. Begin het nu ook aan mijn broeken te merken dat ik ze haast niet meer dicht krijg.
    Ga dus morgenvroeg shoppen naar een zwangerschapsbroek want we hebben 26 juni een bruiloft van mijn stiefbroer en wil dat wel een broek aan die heel de dag lekker zit.

Liefs Marleen

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi Marleen,

Ik heb mijn echo pas de 30e, dus dat duurt nog even, zou dan exact 12 weken moeten zijn :p
    Fijn dat je zo'n goed gevoel erover hebt, ik moet zeggen dat ik opzich ook een goed gevoel erover heb maar dat ik bij het minste steekje of pijntje wel op alert sta. Heel veel succes morgen met de echo!
    Ook ik ga deze week een zwangerschapsbroek scoren, want niks zit meer lekker :$.

Smokey, idd gewoon wachten. Ik deed zo'n vroege test een dag voor mijn NOD en die gaf aan Niet Zwanger, twee dagen later clear blue gewone test en die gaf wel aan zwanger.

15. butterfly1984

Hallo dames,

marleen, heel veel succes morgen bij de verloskundige.
    Hoe laat moet je er zijn?
    Vind het leuk dat de ene week jij moet en de andere week ik, zo kunnen we mooi kijken hoe snel de kleintjes groeien.
    Denk dat ze nu zo rond de 3cm zitten denk ik.
    Plaats je je echo ook dan even weer, ben erg nieuwschierig.(weet dat die van mij er dan ook zo uitziet hahahaha).

Smokey, ik zou ook echt nog niet gaan testen, dat is vragen om een negatest.
    Je hebt groot gelijk dat je niet eerder dan volgende week gaat testen.
    Wel spannend he?En wachten duurt al zo lang.
    Je gevoel heeft vast gelijk.

Anouk, dus jij mag pas over iets meer dan 2 weken heen, hebben ze ook gezegd waarom?
    Ik had dat de vorige keer ook, was toen bij 8weken geweest en hoefte toen pas bij 12 weken weer te gaan.
    Nu moet ik tot de 12 weken om de 2 weken heen.
    Als mijn bloeddruk dan goed is dan mag ik naar een verloskundige.
    Met de zwangerschap van mijn dochter heb ik hele tijd bij gyn gelopen omdat ik daarvoor dan miskramen heb gehad maar ook omdat mijn bloeddruk hele zwangerschap te hoog was.

Nijntje, hou je het nog een beetje vol?
    Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is voor je.
    Nog een leuke verjaardag gehad gister?
    92, wat een leeftijd he?Is ze ook nog helemaal goed te pas?
    Die van mij word dit jaar 90 en is nog helemaal goed bij.
    Mijn andere oma is bijna 2 jaar geleden overleden toen ze 82 was.

Ik heb een paar goede dagen gehad en nu weer een paar slechtere dagen.
    Lig nu vaak even een paar uurtjes op bed smiddags als mijn man thuis is, anders gaat het moelijk met zo'n kleintje.
    Vanmiddag ook buikpijn en zere rug, dus even anderhalf uur op bed gelegen, daarna ging het weer iets beter.
    Had wel gewone buikpijn, dus niet waar de baby zit zeg maar.

(weet niet hoe ik die ander lettertype heb gedaan, drukte per ongeluk op een knopje van laptop)

Liefs marianne

16. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Nou Smokey, ik hoop dat het raak is voor je. Dan ga ik de volgende maand wel in met Nijn en Vanes. Maar goed, ik kan het maar moeilijk volhouden.

Vandaag last van misselijkheid net onder mijn middenrif en daar had ik, toen ik zwanger was, ook last van. En ook nog die druk in mijn onderbuik. Maaaaaaarrrr, toch denk ik dat het niet raak is. Misschien wel uit zelfbescherming. Want hoe dichter ik bij mijn NOD kom, hoe meer hoop ik heb en moeilijker ik het heb.

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje spannend en weer hartstikke leuk morgen natuurlijk! Laat je even weten als je geweest bent en laat je de echo ook even zien zodat wij ook kunnen kijken???

Anouk nee ik test ook nog niet hoor, de vorige keer heb ik ook 3 dagen na nod pas posi getest.

Butterfly, ik geloof best dat het soms moeilijk is met een kleintje en als je dan super moe bent is het lekker als je even kan liggen.

tulpje ik heb die misselijkheid ook zon beetje de hele dag door soms iets erger, en ook de druk in de onderbuik en soms wat lichte steekjes prikjes. Soms mijn borsten een beetje beurs gevoel ook.
    Durf het ook niet hardop te zeggen maar denk van begin af aan dat deze ronde gewoon raak is weet ook niet waarom, heb het ook nog niet tegen vriendlief gezegd hoor want wil hem geen valse hoop geven. En ik weet dat mijn lichaam me behoorlijk voor de gek kan houden.
    Maar wel fijn dat ik het hier tegen jullie kan vertellen wat er allemaal in mijn hoofd rond spookt.

En hoe gaat het met de rest van de meiden?

Liefs

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Marianne, ik krijg gewoon de reguliere termijn echo met 12 weken, de vorige mocht ik doen omdat ik toch wat onzeker was na het bloedverlies in week 6, maar omdat alles goed was, ga ik nu weer in het reguliere systeem mee. Tenzij er iets is dan mag het eerder, maar dat is gelukkig niet het geval. Morgen alweer 10 weken, het kruipt echt dichter bij......
    Deze week ff mijn bloedtesten laten doen enzo.

Marleen, nogmaals succes maar vooral plezier morgen, kijken wat je nu weer allemaal te zien krijgt!

Net aan de buurt volleybal meegedaan dus ga nu weer ff lekker slapen, tot later...

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Ik wilde even laten weten dat ik vanmorgen bij de verloskundige ben geweest en dat alles goed is! De uk is goed gegroeid en houd de termijn dta ik zwanger ben goed aan. De bloeddruk was goed. En ze zijn tevreden krijg nu over 3 weken weer een echo! Dat is wel fijn.

Liefs Marleen

20. butterfly1984

hoi marleen, super zeg!!!
    Hoe groot was de uk?
    Wat leuk dat je over 3 weken weer mag komen, dan ben je dus 12 weken.
    Als het goed is moeten we dan op dezelfde dag heen.
    Hahahaha.
    Zet je je echo er ook nog op?(ben erg nieuwschierig) ;)
    Echt super voor je!!!!

Deel Deze Pagina