2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik mag morgen om half 12 een echo laten maken in het echoscopiecentrum, duimen dus maar

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik zal voor je duimen anouk!!!
    maar hoe voel je je nu?
    Nog bloedverlies?Ook krampen?
    Hoe is het met je kwaaltjes?
    Ik hoop echt dat alles goed is.
    Blijf positief.

Dikke knuffel voor jou.

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Anouk, al nieuws??

Ele, proficiat met je ongi. Hopelijk ben ik inderdaad de volgende die jullie er mee mogen feliciteren....

Smokey, echt heel erg spannend zeg....

Marianne, balen dat je een slechte dag gehad hebt, maar zoals je zelf zegt, het isvoor een goed doel...

Marleen, hoe is het bij jou/jullie??

Hier super moe. Weer een nachtje op school geslapen met de kids.... Ga nu dus lekker douchen en dan lekker op de bank liggen.
    Verder nog geen ongi-nieuws. We wachten, en wachten, en wachten, en wachten enzzzzzzzzzzzzzzzzz

Liefs, Nijn

4. butterfly1984

hoi meiden,

Anouk, inmiddels al nieuws?Goed nieuws hoop ik.

Voor de rest weinig te melden hier aan deze kant, heb gisteravond nog geschreven hier.
    Ga zo direct even duidelijker echo foto's plaatsen.
    Deze waren niet echt duidelijk.
    Dus neem gerust een kijkje.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Liefs marianne

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly hoe gaat het nu met je niet zo beroerd meer vandaag of is dat elke dag wel zo. Ik zal de echo's zo eens even kijken

Anouk we zijn nieuwsgierig..... je hebt vast een hele mooie echo gehad:)

Nijntje kan me voorstellen dat je moe bent nu, dus lekker hangen op de bank;), ik hoop zo voor je dat je van de week nog ongi mag worden, dat jij ook weer verder kan.

Hoe zou het met Tulpje zijn die mag volgens mijn vandaag of morgen testen, al even niks va haar gehoord, of heb ik wat gemist.

Hier nog steeds het goede gevoel zeg maar en de kleine lichte kwaaltjes zijn er ook nog steeds, af en toe zit ik te loeren in de kast naar de test maar tot nu toe kan ik me goed inhouden gelukkig :D

Ik ga even de was doen en dan paardrijden, eind van de middag kom ik weer even kijken naar verder nieuws.

Liefs

6. butterfly1984

hoi smokey, tot nu toen ben ik elke dag weer misselijk, ik had een aantal goede dagen gehad laatst(ook af en toe wel misselijk als ik ging eten, maar wel weinig), maar nu dus niet meer.
    Elke op dag sta ik met een honger gevoel en misselijkheid op.
    En dan moet ik dus wel wat eten, anders wordt het alleen maar eger.
    Zit vandaag op 10 weken, dus als goed is ben ik er met een paar weken af.
    Naast de misselijkheid, ben ik ook erg moe.
    En uitslapen zit er niet echt in met een kleine, ze is altijd lekker vroeg wakker, vanochtend al om 20 over 6. ;)
    Jij mag over 6 dagen al testen, spannend zeg!!
    Wat goed dat je je nog kunt beheersen om toch geen test te doen, erg knap.
    Het is nu eigenlijk ook nog wel te vroeg, en anders heb je misschien alleen maar teleurstelling als ie wel negatief is.

Liefs marianne

7. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hey guys,

Alles was helemaal goed!!! heb het hartje weer gezien en dit keer ook gehoord, beeb was druk in beweging en alles zat erop en eraan, armpjes en beentjes en knietjes, vooral veel aan het zwaaien met de armpjes in mn buik, hij/zij was 36 mm en lag dus helemaal goed op schema. Ik ben helemaal blij :p
    Ik heb wel een cyste in de eijerstok die ze in de gaten willen houden, dus moet de 15e naar het ziekenhuis om te kijken hoe het ervoor staat.
    Maar ben helemaal happy de peppy :D:D:D

Had het eerder willen melden hier, maar we lagen plat met internet (zal je altijd zien)

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Anouk: super nieuws meid! Nu kun je dus echt gaan genieten nu dat je de bevestiging hebt dat alles goed is. Goed dat je toch bent gegaan dat scheelt een hoop stress!

Butterfly: ook alweer 10 weken wat gaat het snel he!
    Ik ga zo je echo's bewonderen!

Smokey: knap dat je kan inhouden ik had allang die test gepakt
    haha wanneer ga je testen?

Nijntje: Houd ej het nog een beetje vol al dat wcahten tot 29 juni? Kan me indenken dta je er af en toe helemaal doorheen zit

Hier alles nog hetzelfde lekker missleijk en overgegeven. Maar heb me er bij neergelegd. Verder voel ik me lekker zwanger en heb woensdag nieuwe kleding gekocht voor de bruiloft van mijn stiefbroer volgende week want pastte niet meer in de kelding die ik al had gekocht voor de bruiloft. Dus we hebben maar lekker gewinkeld op positieafdeling en ben geslaagd.
    En heb nu eindelijk weekend ik moet zeggen vind het toch best zwaar werken en zwanger zijn haha

Liefs Marleen

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly ik ken dat van mijn broer die heeft ook 2 kleintjes en uitslapen is daar ook niet meer aan de orde haha nu als t goed is nog 2 weken voor jou en hopen dat je misselijkheid dan minder is.
    Ik wou bij je echo's kijken maaar sinds de nieuwe site weet ik niet meer waar ik moet kijken:(

Anouk helemaal geweldig toch! fijn voor je hoor, nu kan je met een gerust hart verder, niet meer onzeker zijn en lekker genieten:)

Marleentje fijn dat het bij jou ook allemaal goed gaat, op je misselijkheid en overgeven na dan, maar vergeet niet waar het voor is! Ik ga volgende week donderdag testen tenminste dat is de bedoeling haha geniet lekker van je weekend lekker uitrusten.

Liefs

10. butterfly1984

hoi hoi,

Anouk: super, dat alles in orde is!!! Nu kan het toch niet meer misgaan!!! Kan het zo zijn dat je je bloedingen daarvan hebt, van je cyste op je eierstokken? Maar echt heel kwaad kan het niet toch? Tenminste, lees wel vaker dat het gebeurt tijdens een zwangerschap. Maar best wel spannend lijkt me, veel succes de 15e.

Smokey: Je klikt op mijn naam en dan klik je op openbare profiel. (geloof ik). Welke testen heb je klaar liggen dan, welk merk?

Marleen: Ja het schiet idd mooi op, alweer 10 weken. Over 4 dagen alweer een echo!!!Heerlijk...................vind het altijd super om te kijken en om het hartje te mogen horen.

Liefs marianne

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gefeliciteerd met je goede echo, Anouk!!!

Marleen, het aftellen is nu toch wel echt begonnen. Nog ruim een week en dan heb ik in ieder geval (meer) duidelijkheid. Maar ik geniet gewoon met jullie mee...

welterusten!!

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly ik heb nog een cb digitale test liggen, vanmorgen lag ik in bed en dacht zal ik het doen maar heb me weer netjes ingehouden, het word wel steeds moeilijker.

Liefs

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, heel goed dat je jezelf hebt kunnen inhouden!!! Al begrijp ik dat het ontzettend spannend is....

Meiden, ik heb, samen met mn dubbelmaatje, bij ons eerste tennistoernooi de kwartfinale gehaald!! Vanavond om 21.30u staat ie op de planning... Ben benieuwd....

Verder weinig nieuws van mijn kant...

Fijn weekend allemaal!!

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi Smokey, snap idd dat het heel lastig is om je in te houden, ik had voor mezelf toen ook bedacht dat ik maandag mocht testen, ik had eigenlijk mijn nod op die zondag, dus zou dan een dag overtijd zijn, maar volgens de vroege test kon het vanaf 4 dagen voor nod, ik om 6.00 sochtends zaterdag mn nest uit om die test te doen (kon niet slapen haha), gaf ie aan niet zwanger, en dus toen reguliere test twee dagen later wel, ik zeg dus hold your horses en wacht nog even af, een negatieve test nu wil niks zeggen (een positieve wel natuurlijk en daar zit het ongeduld in hihihi), in ieder geval sterkte met het wachten!!

Hey Nijn, gefeliciteerd met je behaalde kwartfinale, op naar de halve dus vanavond!! Veel plezier en sterkte en denk ala Nadal (behalve op roland garros dan, dan is Federer beter ;))

Ik probeer mijn echo te fotograferen maar mijn spiegelreflex wil niet meewerken, grrrrrr, ik heb hem dus ff weggelegd voordat ie zo door het raam gaat.
    Om nog even te reageren op de lieve reacties, ik kan idd nu gaan genieten, het ergste gevaar is geweken en idd er kan bijna niks meer misgaan. Ecoscopiecentrum gaf aan dat ik gewoon moet genieten dat ik niet misselijk ben (en dat kan nu natuurlijk ook nu ik weet dat alles goed zit, sorry marianne en marleen hoop dat het bij jullie ook snel over is).

Hoop dat de dames op het wachtbankje ook snel een kruisje (of tweede streepje) op hun test mogen verwachten, dan verhuizen tegen die tijd met zn allen naar het forum zwangerschap, wat jullie!!!

Fijn weekend allemaal!

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly, ik heb je echo's gezien geweldig de kleine groeit goed:):)!

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijntje heel veel suc6 vanavond, op naar de finale;)

Oh ja gisteravond was ik lekke helemaal geinstaleerd voor Dancing with the Stars was mijn hond weggelopen:$ gewoon 3 uur lang lopen zoeken, mijn vriend heeft hem toen eindelijk 4 huizen verderop gevonden ergens in een tuin. Wat was ik :x en verdrietig ik dacht die zie ik nooit meer terug, maar gelukkig hij is er weer.
    Dus hoop dat ik vanavond wel van mij bank tv avondje kan genieten;)

Fijne avond allemaal!

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Wat is het hier rustig....
    Smokey, al nieuws???
    Met de zwangeren alles goed??
    Helaas, hebben we de kwartfinale verloren. Maar we zijn heel erg tevreden met ons eerste toernooi (na 6 tennislessen....).

Liefs, Nijn

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou volgens mijn gaat vandaag mijn ongi doorbreken, sinds eergister afzakkende klachtjes, lijkt wel of ik pms ofzo heb weet ook niet heel vervelend als je wel elke keer die klachten voelt maar goed niks aan te doen.Mijn cyclus is in ieder geval wel redelijk ok. Zit behoorlijk in twijfel of ik door ga of niet, wil zo graag maar kost ook veel moeite, dus vanavond maar even goed babbelen met vriendlief wat we nu gaan doen.

Nijntje jammer dat je de finale niet hebt bereikt maar als je maar plezier hebt gehad! spannend voor jou nou ook komt aardig dicht bij nu, ik blijf gewoon op je wachten ;) zodat we samen verder kunnen!

Hoe gaat het met de andere meiden, het is aardig stil hier.

Liefs

19. butterfly1984

#599 butterfly1984, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2009
    hoi meiden,

Smokey, hoop voor je dat je ongi echt niet doorbreekt!!!
    Ik duim nog steeds voor je.
    Kan me heel goed voorstellen dat je het heel graag door wil proberen mocht het deze ronde niet raak zijn.
    Maar je moet ook aan je zelf denken, dat is ook heel erg belangrijk.

Nijntje, jammer dat je dit toernooi hebt verloren, nog even door oefenen en je verslaat ze allemaal.

Marleen en Anouk hoe gaat het met jullie?
    Nog veel klachten, marleen?
    En zijn jou klachten helemaal nu weg anouk?

Heb gister en vandaag weer goeie dag, misschien komt dat wel doordat ik nu meer dan 10 week ben, ze zeggen toch dat het dan weer afzakt?????

Liefs Marianne

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, lief dat je wacht op me!! Verder sluit ik me aan bij Marianne, over je beslissing. Denk er goed over na!!! Al ben ik niet van plan lang te wachten en we willen samen, dus...;)
    Wel ontzettend balen dat je denkt dat je ongi door gaat breken.... Knuffel!!

Marianne, gelukkig voel je je nu weer wat beter. En men zegt inderdaad dat de kwaaltes na de 10 weken weer wat minder worden. Je hebt dus al een periode afgesloten!!

Deel Deze Pagina