Morgen weer een echo, ben echt super benieuwd of dat alles nog goed gaat. Manlief kan morgen niet mee, moet werken dus of ik ga alleen of mijn moeder en mijn dochter gaan mee. Moet even kijken of ze dan al wel wakker is.(mijn dochter dan he...hahaha) Op zich ben ik we positief, maar toch durf ik nog niet voor 100% te genieten, hou toch in mijn achterhoofd dat het altijd verkeerd kan zijn.
hallo allemaal, Ben sinds vannochtend weer heel misselijk dus symptomen zijn er weer hihi. Wanneer komt die bos haar nou en die mooie huid, nergens te bekennen nog Marianne succes morgen, zal allemaal wel los lopen joh! Marleen hoe is ie met jou? Smokey ik hoop dat het toch raak is, nog een paar dagen en dan testen, hopen dat de ongi wegblijft. Nijn, nog een weekje dan weet je meer, hou je het nog een beetje vol? Ik heb btw mn echo geupload, dus voor de geinteresseerde hij is te bekijken. Liefs
hoi anouk, ik heb je echo gezien, ziet er echt super uit! dus de symptomen zijn er weer.............fijn he?hahaha Bijna 12 weken, dan zul je er wel af zijn. Ik wou dat ik dat ook had, mooie bos met haar en mooie huid, maar op moment is het zo futloos. had ik bij mijn zwangerschap van mijn dochter ook, haar wou nooit zitten, hele zwangerschap was mijn gezicht enorm bleek hahaha. Liefs Marianne
Meiden, Even snel tussen mijn werkzaamheden door. Snap er niks van het is echt maar heel weinig, helder rood, ik heb geen krampen wat ik normaal wel heb als mijn ongi doorbreekt Hele lichaam is in de war volgens mijn, als het innesteling is kan dat? Ik heb op 9 juni posi ovu test gehad, snap er echt niks van, ingewikkeld gedoe allemaal. Lees vanavond alles even door. Liefs
Hier weer een berichtje van mij! Butterfly: heel veel succes morgen met de echo! Ben benieuwd of de kleine veel gegroeid is! Dan weet ik een beetje wat ik weer kan verwachten bij de volgende echo Smokey: Spannend hoor ik duim voor je dat het gewoon nog een verlate innestelingsbloeding is geweest! Anouk: haha dat je blij kunt zijn met je zwangerschapssymptomen he! Ik zou het ook hebben hoor als ze hier even weggeweest zouden zijn. Nijntje: jammer dat jullie de kwart finale niet meer hebben gehaald. Hoe gaat het nu verder met je? Hier zijn gangetje. Er veranderd weinig. Hebben jullie trouwens nog iets gedaan met vaderdag voor de zwangere? Ik heb mijn man een speen gegegeven met papa is the best en een rompertje met ik ben papa's kanjer! Ik dacht eht is toch min of meer zijn eerste vaderdag. Verder zijn we zaterdag gaan winkelen in duitsland en hebben we daar van mijn schoonouders de Quinny kinderwagen gekregen! We zijn er helemaal happy mee omdat we niet verwacht hadden dat we die zouden krijgen. Ze hadden hem dara zelfs op voorraad staan. Hij staat nog wel daar stel dat het nog mis gaat kunnen we hem daar laten anders hoeven we zomaar met de bon hem op te gana halen. Maar wat scheelt dat veel zeg kinderwagens zijn echt honderden euro's goedkoper in duitsland dan hier in nederland. Bij ons scheelde het ruim 250 euro! En dat is toch de moeite waard om even naar duitsland te rijden is voor ons dan ook neit ver ruim 30 minuten. Liefs Marleen
Hai meiden, Sorry dat ik even niet geweest ben. Zat in een dipje, want ik ben dus ongesteld geworden. Nu op naar de volgende ronde. Ik lees weer even snel bij. Butterfly, dank je wel voor je berichtje.
Hey Smokey, Ik had het met mn eerste zwangerschap ook, vier dagen voor mijn nod begon ik bloed te verliezen dus ik dacht wat ben ik vroeg, (hield paar dagen beetje aan) maar toen na een paar dagen dacht ik, wat was het kort, test gedaan en ik bleek zwanger. Echter is het die x misgegaan maar dat had daar niks mee te maken, een innesteling kan heel goed een paar dagen voor nod komen, maar het kan natuurlijk ook gewoon vroege nod zijn, je kan alleen maar afwachten, sterkte met het geduld!
Ok, alles nog goed (als ik het goed gelezen heb) met alle kleine wondertjes. Smokey, ik hoop dat het inderdaad een innesteling is geweest. Spannend meid. Hier benik dus gisteren ongesteld geworden, maar vandaag heb ik alweer genoeg aan een inlegkruisje. Raar allemaal. Voel me ook waardeloos, heb hoofdpijn en misselijk. Dus een test gedaan en die was negatief. Denk dat ik gewoon een korte ongi heb......of hebben jullie andere ideetjes?
Butterfly heel veel succes vandaag met je echo!! Maar dat zit wel goed ben ik niet bang voor Tulpje balen meid dat je ongi geworden bent, hopelijk meer succes in de volgende ronde. Ik was de vorige keer 2 dagen ongi behoorlijk heftig en daarna klaar niks meer, heb ik normaal ook nooit gehad. Marleentje wat geweldig dat je een mooie kinderwagen hebt gehad, erg lief en een leuke meevaller Nou hier is de "ongi" naar 2 uur gister al gestopt was niks zeg maar, heb nu echt geen flauw idee meer het enige wat ik kan doen is afwachten idd Dacht gisteren echt ok ongi klaar is niet anders jammer, maar nu weer die onzekerheid bah. Liefs
Nou kom net van de wc en ongi nu echt doorgebroken, helaas maar is niet anders. Of op naar de volgende ronde of even een pauze dat moet ik nog even bekijken.
Goedenmorgen allemaal, Smokey, balen zeg dat je ongi nu helemaal is doorgebroken, wat een teleurstelling zeg!!!Bah!!!Had het je zo gegund dat je zwanger zou zijn. Nu sta je dus voor een hele moeilijke keuze, hoop voor je dat je een keus kan maken.Denk ook goed aan jezelf. Dikke knuffel voor jou! Tulpje, ook balen voor jou zeg dat je ongi is doorgekomen, heb zo voor je geduimd!!Hopelijk is de volgende ronde raak. Nog 3 kwartier dan ga ik op weg naar het ziekenhuis, moet er om 10 over 10 zijn.Loopt eigenlijk altijd wel uit, maar goed bij welk ziekenhuis niet. Ik ga dus alleen heen vandaag en hoop dat ik ons kleintje weer kan bewonderen.Hoop dat ie goed is gegroeid en dat ie lekker aan het spartelen is. Ga nog even was op hangen buiten en beetje opruimen. Kleine ligt weer even op bed en mijn moeder past straks op. Ik spreek jullie later. Liefs Marianne
hey wat ontzettend balen smokey, ik had stiekem wel al goede hoop voor je dat het raak zou zijn. Je gaf eerder aan dat je vond dat je niet veel tijd had, maar het komt ook niet op een paar maanden aan toch, en misschien is bijtanken wel precies wat je nodig hebt, maar dat is voor mij natuurlijk makkelijk gezegd. In ieder geval sterkte met beslissen, lijkt mij een verdomd moeilijke keuze! Tulp, jij ook sterkte volgende ronde, en dat bikini weer zit er deze week echt in! Wel lief dat jullie beide dames op Nijn wachten, want dan kunnen jullie ook met zn drien opgaan, ik ga er heel hard voor duimen!!!! Marianne, succes zo, Als het goed is zie jij je baby straks ook spartelen en heen en weer jumpen, ik vond het een mooi gezicht! Ben benieuwd hoe het was! Marleen, wanneer heb jij je echo weer?
hoi hoi dames, Nou alles was gelukkig weer goed met onze kleine uk. Hoef mijn banner iig niet meer aan te passen, want het klopte precies, ben 10 weken en 4 dagen. Onze uk is nu al 37mm groot, dus in 2 weken tijd dik verdubbeld. Alleen lag hij te slapen, dus heb niet mogen zien dat hij lekker lag te spartelen.Of dat komt omdat de gyn maar zo kort keek. Mag nu ook naar de verloskundige, de 1e keer in al mijn zwangerschappen. Met 34 weken moet ik weer terug naar ziekenhuis,omdat ik met zwangerschap van onze dochter een keizersnede heb gehad. Vind het wel raar dat ze mijn bloeddruk niet gemeten hebben, want die was met de zw.schap van mijn dochter de gehele tijd te hoog, daardoor moest ik onder controle blijven van gyn. Nou ja, we zien wel weer. Ben super blij dat echt alles goed is en durf nu wat meer te genieten. Nou dames ga er snel weer vandoor, heb het erg druk. Wou jullie niet langer in spanning houden........hahaha liefs marianne
Butterfly wat een geweldige echo, mooi hoor. lekker genieten!! Ja ik ga vanavond even met mannetje overleggen weet echt niet wat ik moet doen eigenlijk. Als ik mijn arts bel stuurt hij me door naar de gyn dat kan ik ook nog doen. Maar ga er even rustig over nadenken. Liefs
ik vond deze cartoon wel erg grappig, en behoorlijk toepasselijk for my state of being momenteel..... gefeliciteerd marianne met je echo!!! goed nieuws dus.
Anouk: haha zo herken ik me ook Ik krijg 6 juli ben dan precies 12 weken weer een echo en afspraak bij verloskundige! Butterfly: super een mooie echo! Genieten kan nu echt beginnen. Ik dacht overal te lezen op internet dat je vanaf 10 weken de missleijkheid toch begint af te nemen. Nou helaas hier word het met de dag erger. Kan gewoon niet meer functioneren lig al 2 dagen volledig op bed en kan alleen nog maar overgegven helaas heb ik sinds vanmiddag ook nog migraine erbij dus gaat lekker. Gelukkig is het voor een goed doel maar baal er wel van. Heb gewoon al 2 avonden niet kunnen koken voor mijn man die nu alles hier in huis doet en daarnaats van somrgens 8 tot s avonds 9 werkt met maar 1,5 pauze tussendoor waarin hij dan ook nog de hond uit moet laten. Vind dat zo zielig voor hem maar kan het gewoon zelf niet. Zo heb weer even lekker zitten klagen haha Liefs Marleen
hoi hoi, Marleentje, wat erg zeg!!! Hopelijk gaat snel beter. Zag dat je net na mij je blog op hyves hebt geplaatst.....hahaha. Ik vond dat het nu maar eens tijd werd, nu kan het toch niet meer misgaan. Meiden bedankt voor jullie reacties. Liefs marianne
Hoi meiden, Allereerst een hele dikke knuffel voor Tulpje en Smokey, maar (wat Marianne ook al zei), wel ontzettend lief dat jullie op mij wachten Marianne en Marleen, ik heb jullie blogs gelezen op Hyves!!! Marianne, super gefeliciteerd met je goede echo!! Marleen, balen dat je misselijkheid toe is genomen en dan ook nog migraine erbij... Anouk, super coole cartoon!! Hoe gaat het met jou nu?? Hier alles goed. Begin nu wel wat zenuwachtiger te worden voor a.s. maandag, maar uiteindelijk komt ook voor ons alles goed. Ik ga nu lekker bankhangen/naar mn bedje, want ik ben doodop. Liefs, Nijn
Hoi Meiden, Nijntje, kan me goed voorstellen dat je nu zenuwachtig word voor maandag, het is ook niet niets natuurlijk. Je vraagt je toch af of het Asherman is en zo ja hoe ze dat dan gaan oplossen. Hoop voor je dat alles nog wel meevalt en dat je ook snel weer zwanger bent.Dat is je enorm gegund. Geld ook voor jullie hoor smokey en tulpje. Anouk en Marleen hoe gaat het nu met jullie? Neemt de misselijkheid al wat af bij je Anouk? Wat naar dat het bij jou juist erger word Marleen. Misschien word het dan bij jou wel een meisje, ik was toen bij mijn dochter ook 3 maanden echt constant misselijk en kon niets eten of ruiken. Mijn misselijk is is nu al dagen stukken minder, hopelijk blijft dat nu zo. O, wat ben ik blij dat nu alles goed is en hoop goed blijft gaan. Liefs marianne