Hoi meiden, Ik dacht ook dat het na week 10 minder zou worden, maar deze week vanaf maandag echt behoorlijk beroerd. Heb me vandaag ook voor het eerst ziek gemeld, stond echt mega misselijk met bonzende koppijn op, voel me inmiddels wel wat beter. Voel me alleen de hele tijd verdrietig en huil om het minste of geringste, echt super fijn die hormonen hihihi. Droom ook vaak dat mn vriend vreemd gaat, dus daar wordt ik dan ook niet al te vrolijk van wakker, terwijl ik eigenlijk ook wel weet dat dit complete onzin is. Het zal met een week wel beter worden, volgende week tweede termijn in, dus kom maar op met die glanzende haren, gelukigzalig gevoel en fantastische huid!!! Zonder dollen, hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen Marleen, want ik voel me dan niet geweldig ik functioneer gelukkig nog wel redelijk. Marianne jij alles onder controle dus! Nijn, maandag schiet nu echt al op, ik hoop zo voor je dat je wat meer uitsluitsel krijgt en belangrijker nog een goede oplossing mocht er een probleem zijn! Smokey en Tulp als het deze ronde niet raak is, geniet dan op zn minst van enkele deugden die je niet mag als je zwanger bent, glaasje wijn in het zonnetje bijvoorbeeld.
Hoi meiden, Anouk dat doe ik ook zeker wel ben wel een liefhebber van een roseetj eop het terras dus dat komt wel goed balen dat je je zo voelt maar misschien volgende week wel weer verbetering. Nijntje echt spannend voor jou schiet nu op, ben reuze benieuwd. We gaan gewoon samen wacht op jou zoals afgesproken Butterfly wat goed dat je zo blij bent en je zo goed voelt lekker genieten hoor! Marleentje voor jou balen dat je zo beroerd bent wie weet bij echt na 12 weken dat het minder word zal voor je duimen. Tulpje hoe gaat ie met jou?? Ik heb vanmorgen gebeld naar ziekenhuis en mijn arts belt me vrijdag op en dan ga ik met hem overleggen wat de optie's zijn als hij me doorstuurt en hoe dat in zijn werk gaat. Dat wil ik nog 1 keer proberen en anders echt een rustpauze. Dus even afwachten nu. Liefs
even een hele snel berichtje van deze kant, want mijn dochter hoor ik net boven.Ze heeft mooi 2 uur liggen pitten. Heb verloskundige gebeld voor afspraak en mag 7 juli om 11.10 heen. Spannend dus, ik ben dan 12 weken en 4 dagen. Hoe is het met jullie allemaal? Liefs marianne
hoi hoi, Jeetje zeg, wat is het hier rustig, waar zijn jullie allemaal? Voel me erg eenzaam zo..........hahaha. Liefs Marianne
Het is hier inderdaad errug rustig, maar het is veel te mooi weer om achter de computer te zitten. Ik zit al lekker 3 daagjes in het zonnetje te bakken!!! Liefs, Nijn die steeds bruiner wordt....
smokey, ik weet niet meer zeker of je nu wel of niet hebt getest of dat je inmiddels ongi bent, maar wou het toch nog even weten of je een test hebt gedaan?
Hier is het zonnetje nog steeds lekker aan het schijnen. Al is de bewolking wel toegenomen. Het is buiten inderdaad erg warm/benauwd. Smokey is dacht ik ongi geworden, want ze zou op mij wachten... Ik ga zo lekker uiteten met een vriendin en morgen ben ik al weer 1 jaar getrouwd. Ik zal er dus niet veel zijn... O ja, en zondag hebben we zeskamp hier in het dorp... Maandag moet ik al om 9.00u in het ziekenhuis zijn, dus ik denk dat dit misschien wel het laatste berichtje is voor dit weekend.... sorry... Fijn weekend!!
Hey Nijn, mocht je dit nog lezen: heel veel sterkte maandag!!! Ik ben er weinig geweest omdat ik constant kotsmissselijk op bed lig, voel me deze week echt zo beroerd, wie heeft bedacht dat het na week 10 minder wordt kent mijn lichaam niet haha heb er natuurlijk beetje zelf om gevraagd met mn grote mond dat ik geen symptomen meer had..... Marianne, ik heb donderdag weer mijn afspraak bij de verloskundige ben dan 12 w en 3 d, we lopen dus aardig gelijk op schema. Geniet van het weer en groetjes aan iedereen
Nijn, heel veel sterkte en succes maandag!!! Anouk, we lopen idd aardig gelijk op schema. Ik moet de dinsdag na jou heen, ben dan dus 12 weken en 4 dagen.laat je even weten hoe het is gegaan, dan weet ik ten minste ook een beetje wat mij te wachten staat. Want je krijgt dan toch geen echo's meer? Vind dat best wel jammer als dat zo is, want ben al zo onzeker. Balen zeg dat je zo enorm misselijk bent, tot nu toe gaat het hier wel redelijk.Kan niet veel eten en kan niet tegen sommige luchtjes, maar echt misselijk ben ik niet meer zo. En jij Marleen, hoe is het met jouw misselijkheid? Tulpje, hoe gaat het met jou? Liefs Marianne
Nijntje heel veel succes maandag,ben benieuwd! Hier is de ongi inmiddels minder geworden bijna over en kunnen we weer verder. Als t goed is krijg ik van de week een brief wanneer ik bij de gyn langs mag ben benieuwd, afwachten dus. Verder gaan we nog maar even gewoon door. Ik lees dat met alle zwangere dames alles goed gaat, helemaal geweldig!. Liefs
Hoi dames, Ik ben nog steeds ontzettend beroerd. ik kan anouk een hand geven ik had dus ook echt gedacht vanaf 10 weken word het minder niet dus alleen maar erger. Gisteren bruiloft van mijn broer gehad. Heb het tot het feest volgehouden en zijn om 21.00 naar huis gegaan omdat ik het niet meer trok. Was te moe en werd weer ziek. Dus helaas niets aan te doen. We hebben vanmiddag nog after party dus misschien dat we dan nog even gaan als ik me redelijk voel tenminste. Ik heb de rest nog niet gelezen dat probeer ik morgen even. Liefs Marleen
Nijntje heel veel succes vandaag! Ik ben heel benieuwd of ze al wat gaan doen of wat ze gaan zeggen.. Smokey, ik lees dat jullie gene pauze inlassen klopt dat? Jullie klussen gewoon door? Balen dat je ongi bent geworden, maar ik hoop dat deze ronde voor jullie een vruchtbare ronde zal gaan worden.. Anouk, jeetje wat balen zeg dat jij je ook al zo beroerd voelt.. Ik hoop echt dat jullie zich snel weer wat beter voelen en echt kunnen gaan genieten van de zwangerschap.. hier nu officieel op het wachtbankje..wrs misgeklust, mijn ei kwam eerder dan verwacht.. en dan heb je net zo'n week dat je het zo druk hebt met vanalles en nog wat dat klussen erbij ingeschoten is.. Beetje balen dus, maar goed, het is een ronde en elke ronde is er 1..
Hoi meiden, Heb niks bijgelezen, want heb een super druk, leuk weekend achter de rug. Dadelijk naar het ziekenhuis, brrrrrrrrrrrrrrr, vind het erg spannend.... Ik probeer straks even te laten weten hoe het was, maar weet natuurlijk niet hoe ik me zal voelen.... Thnx, voor jullie medeleven!! Liefs, Nijn
Nijn: heel veel succes vandaag! Ik denk aan je aan! Hopenlijk valt het mee en voel je je straks goed. Ik duim voor je! Elegance: wie weet is het toch raak deze maand! Ik hoop het voor je. Smokey: fijn dat het bijna over is kun je weer aan een nieuwe ronde beginnen! Ik heb me vanmorgen ziek gemeld en blijf voorlopig thuis tot ik me beter voel. Ik houd nu werkelijk waar niets meer binnen en voel me slap. Dus werken lukt me niet dus ben nu ziek thuis. Liefs Marleen
hey guys, ik voel me sinds gister wel weer wat beter, misselijkheid nog wel aanwezig maar gelukkig niet meer constant, wel mega moe nog, ben vandaag weer aan het werk gegaan. Jeetje Marleen, moet wel een super sterkte baby worden met al die hormomen wel heel vervelend, durf het bijna niet te zeggen meer, maar hopelijk is het nu echt een keer afgelopen voor je. Elegeance, succes met de volgende klusronde, gewoon vanaf dag 10 (na begin ongi) gaan klussen en dan om de dag, werkte voor mij , maar ik was dan wel op vakantie dus alle tijd en ontspanning voor de klusbezigheden. Nijn, hoop dat het een beetje ok is gegaan vandaag en dat je niet te beroerd bent! Marianne, ik laat je donderdag uiteraard weten hoe het gegaan is bij de verloskundige, las in mn zwboekje dat ik deze week al kraamhulp en opvang moet gaan regelen
Hoi Anouk, Ja dat klopr daar moet je vroeg bij zijn anders heb je kans dat er geen plek meer is vooral in de opvang. We hebben dat al geregeld. Eigenlij is het belachelijk dta dat zo vroeg moet maar ja je hebt toch kraamzorg en opvang nodig als je beide blijft werken. Kraamzorg heb ik bij mijn werkgever omdat ik zelf natuurlijk kraamverzorgende is. En voor de opvang zijn we ingeschreven bij een gastouder hier om de hoek. Dat was voro osn het makkelijkste omdat ik onregelmatig werk en dus geen vaste dagen en tijden kan afspreken. Liefs Marleen
Nee nog niet. Ik gebruik de vitamine pillen van Dagravit mama en baby en daar zit het al in. en die mag je voor tijdens en na de zwangerschap blijven gebruiken.
ja die gebruik ik ook, maar ik was hem vrijdag en zaterdag vergeten in te nemen en toen dacht ik volgens mij moet ik er sowieso mee stoppen rond week 10 (maar had het pakje met gebruiksaanwijzing weggegooid), dan ga ik maar weer braaf verder slikken en neem ik die twee gemiste dagen voor lief.