nijntje, wat vervelend zeg dat het pas is september is. Ja ik weet wat je bedoelt met dat september eigenlijk de maand is.................. Een hele dikke knuffel!!! Smokey, ook een dikke knuffel voor jou!!!! Vervelend allemaal zeg!!!En wat een onzekerheid. Anouk en Marleen hoe is het met jullie en met jullie buiken? Die van mij is nog steeds opgezet!!! Maar van het feit dat ik me nog niet 100% voel en nog best moe ben, voel ik me helemaal niet zwanger en dat maakt me ook weer zo onzeker. En ben bang dat ze dinsdag ook het hartje niet kunnen vinden en dan ben je helemaal onzeker natuurlijk!!! Hoe is het weer bij jullie meiden? Hier rommelt het wat, regent het en waait het, maar denk tot nu toe dat wij er net weer tussen door glippen, is vaak zo hier. Liefs Marianne
smokey, Heeft die spuit te maken met resus negatief? Diie heb ik gekregen na de curetage na de 2de mk.. Mijn bloedgroep zou inhouden dat als ik weer zwanger zou worden mijn lichaam het vruchtje zou gaan afstoten, maar dmv die spuit niet. Ook heb ik kans dat als ik zwanger ben, ik nog eens zo'n spuit moet krrijgen omdat ik ook in een verder stadium van zw alsnog het kind kan afstoten.. Die spuit heb ik de 1e mk niet gekregen.. De 2de mk had overigens niks te maken met de bloedgroep.. Of bedoel jij iets anders? Nijn, balen he meid, rotte maand die september.. vooral als je nu al zolang wacht en letterlijk stilstaat... Maar, gelukkig kan er iets aangedaan worden en kun je vanaf september eindelijk weer verder.. eptember was in eerste instantie dan wel je eindpunt, maar kan het na het lange wachten ook je nieuwe startpunt zijn.. Ik hoop eccht dat je vanaf dan weer echt bezig kunt zijn met zw worden.. En dat je die rottedatum van toen snel kunt vergeten..Ik moet zeggen hier komt hij ook akelig dichtbij, en oo kecht niet leuk *hug* Voor alle andere meiden, fijn om te lezen dat de zw zo goed gaan, ondanks de hitte die jullie soms parten speelt.. Geniet van jullie roze wolk meiden, ook al is dat soms moeilijk..
Thnx, voor je lieve woorden Ele. We zijn elkaar toch tegen gekomen bij de septembermama's... Gister is het hier de hele dag droog gebleven... Ik denk dat ik hier de komende periode minder zal zijn. Ik heb weinig te melden en als het goed is, wordt het mooi weer en heb ik veel andere plannen... Ik blijf jullie natuurlijk wel in de gaten houden en zal ook af en toe nog wel reageren. Kan jullie natuurlijk niet missen!! Zwangere meiden, heel veel succes en marianne, niet zo onzeker zijn!!! *kijkt nu heel streng* Liefs, Nijn
Hey Nijn, wat ontzettend k.... (want balen is een understatement), wens je veel sterkte de komende maanden! Marianne het zit vast wel goed joh, ben benieuwd hoe het gaat dinsdag maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Ik lig sinds gisteren met buikgriep (dacht eerst voedselvergiftiging maar het houdt langer aan) op bed, hou echt niks binnen, heb matras vannacht in de huiskamer laten leggen door vriend lief want dat is dichter bij de wc en daar maak ik me dan weer zorgen om of het geen kwaad kan, maar iedereen is wel eens ziek tijdens zwangerschap en anders zou er geen kind meer geboren worden dus neem aan dat het geen kwaad kan. Hoe is het met de rest (al ijsje gegeten marleen hihi?) ik ga weer ff plat tot later allemaal
hoi meiden, Nijntje, ik doe mijn best (kijkt nu heel lief.hahaha) Anouk, het zou vast geen kwaad kunnen als je een keer een griepje hebt, zolang de koorts maar niet de pan uit rijst. Ik ben ook erg benieuwd hoe het dinsdag gaat. Gaan ze sowieso naar het hartje luisteren dan bij de Vk? Ik ken het eigenlijk niet hoe het daar aan toegaat, want heb daar nog nooit bij gezeten. Had gedroomd dat als ze het hartje niet konden vinden dat ik dan maar tot de 20weken moest wachten en dan maar eens weer moest komen..................hahahaha, ,dat kan toch nooit?! Liefs Marianne
Hoi marianne, nee griepje kan geen kwaad, heb wel wat koorts maar niet heel veel geloof ik. Hou dus niks binnen dus dat is wel balen, komt er aan alle kanten uit (sorry voor de details), maar zolang het geen week duurt moet dat geen kwaad kunnen voor de beeb ivm voedingsstoffen. Ze gaan sowieso bij de vk naar het hartje luisteren en het kan idd dat ze het nog niet kunnen vinden en dan moet je vier weken wachten dan is je volgende afspraak, tenzij je een makkelijke vk hebt (want die van mij riep dus dat ik anders over twee weken nog wel ff 10 min mocht binnen lopen om te luisteren), maar ze gaan hem vast vinden.
Ik heb gisteren een angelsound via vos healthshop besteld, is misschien voor jou ook idee? kan je luisteren naar de hartslag van je kleine wanneer je wilt.
Ik heb zo'n angelsound gebruikt bij mijn andere zwangerschap, ideaal................alleen heb ik het des tijds voor een prikkie weg gedaan, omdat ik iemand anders blij wou maken. En nu..................zit ik dus zonder. Maar het is idd ideaal, we luisterden een aantal keer per week samen.Mijn man mocht dan de hartslag vaak opzoeken.hahaha. Maar ze zeggen ook dat het niet goed is..........nou niets van gemerkt, we hebben een gezonde dochter.(oke, de eerste week niet, maar dat kwam door het zh!!!!!)
elegance ik weet het echt niet goed meer, volgens mijn heb ik 0 neg/of positief, heb echt geen idee. Is langs me heen gegaan toen. Ik heb in aug een afspraak met de gyn dus zou nog even geduld moeten hebben. Hoe gaat ie verder met jou, ben je nog bezig om zw te worden of niet las poosje terug dat je pauze had, even rust?
Hoi hoi, Marleen, Jij moest vandaag toch naar de verloskundige? Laat je weten hoe het is gegaan? Hoe gaat het met de rest van de meiden? Liefs Marianne
Butterfly: klopt ja vanmorgen bij de verloskundige geweest. Jij ook gefeliciteerd want je bent ook de 12 weken voorbij! Alleen je banner is niet meer zichtbaar dus weet het niet precies wanneer je de 12 weken gepasseerd bent. Vanmorgen de 12 weken echo gehad en alles zag er super goed uit. De kleine jumpte lekker rond en zwaaide zelfs naar ons. Daar heeft ze ook de echo foto van gemaakt zo mooi om te zien! Ben helemaal in de wolken haha! Ik heb hier ook een angelsound. We hebben hem gisteren avond geprobeerd en na even zoeken hadden we het hartje van de kleine uk wat is dat geweldig omn te horen. Alleen de verloskundige vertelde vanmorgen dat je dat beter pas vanaf 14 weken kunt doen ivm de straling. Verder nog steeds ziek maar is voor een goed doel! Mijn buik is al wat gegroeid maar niet heel veel maar ebn al stevig van mezelf. Maar merk wel dat ik mijn eigen broeken niet meer dicht krijg en dat ik toch wel op zoek moet naar zwangerschapsbroeken haha Liefs Marleen
wat super om te horen marleen!!!! Gelukkig gaat alles goed. Maar zou ik morgen dan ook een 12weken echo krijgen, moet dan namelijk voor eerst naar VK toe en weet totaal niet wat ik moet verwachten. Leuk he dat hij/zij zwaaide, dat deed onze dochter ook des tijds en daar is ook een echo van gemaakt, als goed is was dat ook met 12 weken.Echt super om te zien!!!! Ik ben ook stevig van mezelf, dus zien doe je het nog niet echt, wel dat ik meer moeite heb met broeken dichtkrijgen, maar heb nog 2 zwangerschapsbroeken van de vorige zwschap. Maar ze meten de kleine niet meer zeker met 12weken omdat de termijn nu al is vastgesteld toch? Ik zal wel even een andere banner plaatsen, ik ben vandaag 12 weken en 3 dagen. Hoe is het met de misselijkheid marleen? Liefs marianne
Marianne, Bij mij hebben ze de kleine wel weer gemeten. Dat is volgens mij standaars met 12 weken. Ik denk dat je morgen toch wel weer een echo krijgt en anders erom vragen. Maar volgens mij is dat standaard met 12 weken. Helaas nog steeds ziek. Niets aan te doen. We zien wel hoe lang dat nog duurt. Heel veel succes morgen en laat even weten hoe het was! Liefs Marleen
@ Nijntje, bah ja ik ken het gevoel als je hier even niks te melden hebt en er alleen maar bent om er te zijn.. Gelukkig is het nu idd zomer Ik hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten.. Ik hoop je echt zooo snel weer te zien hier.. en dan onder betere omstandigheden.. heel veel liefs *hug* @Smokey, de pauze is voorbij, was zelfs zo niet met zw worden bezig dat ik echt het ei gemist had ik merkte wel dat ik vruchtbaar slijm had en ook dat ik steken in lies had etc.. allemaal tekenen, maar mijn banner stond nog niet goed en dacht nog heel relaxed owww dat ei komt nog niet die symptomen zijn vast nog van de curetage stom dus, deze maand is dus niet raak maar we gaan er voor.. dus volgende ronde gordels vast XD of toch los :S maar lief dat je het vraagt Jij gaat ook door he? echt super knap van je dat je het zoolang volhoudt.. Ik hoop ook zo dat je heel snel beloond wordt voor je inzet.. Ik ga gewoon door met duimen @de rest van de meiden, geweldig dit topic hoor, evenals, na mk gaan we er weer voor bijna iedereeen is opnieuw weer zwanger en deze keer ook goed zwanger Ondanks de misselijkheid, hoop ik dat jullie heel veel kunnen genieten!!
Hoi meiden, Super om te lezen dat het met de zwangeren goed gaat!! Lekker genieten nu meiden!! Hoe gaat het trouwens met Anouk?? Smokey en Ele zijn de volgende ronde 'gewoon' weer zwanger!! O nee, Smokey zou op mij wachten.... Weet je dat nog wel zeker meid?? Ik lees hier elke dag toch nog wel even mee (kan jullie niet missen), heb alleen niet zo veel te melden... Liefs, Nijn
Sorry meiden, maar ik moet even mn verhaal kwijt.... Net gebeld naar het ziekenhuis met de vraag of mijn dossier al is opgestuurd naar Haarlem, want dat zou vorige week gebeuren. Blijkt er nog niks opgestuurd en die secretaresse "tja, daar is de dokter nog mee bezig en kan ik niks aan doen." Grrrrrrrrrrrrrrr, ik heb besloten om ze elke dag op te gaan bellen. Hebben ze dan niet in de gaten dat ik al bijna 20 weken wacht???
Bah nijn: wat balen. Ik zou ook elke dag bellen tot ze gek van me werden dan zijn ze je vanzelf 'beu' en ondernemen ze wel actie. Ja 20 weken wachten op zoiets dat is haast onmenselijk. Kom maar gerust voor jezelf op je hebt al ellende genoeg! Liefs Marleen
Ik heb net nog eens gebeld en gevraagd of er misschien een briefje bij de gyn neergelegd kan worden. "dat kan niet, want andere patienten wachten ook" Ik lig op de stapel en ze hopen die stapel voor het einde van de week weggewerkt te hebben. Vrijdag kunnen ze dus weer een telefoontje verwachten...
wat balen nijn, en ik vind het erg slordig en onaardig van ze!!!! Kunnen ze zich dan helemaal niet in mensen verplaatsen!!!!! Ze doen net of het niets is............idd elke dag bellen!!! Alles ging goed bij verloskundige.............heb geen echo gehad. Mijn bloeddruk was 140/75, mijn ijzer was 7.nog wat en mijn suiker was 4.4, maar de laatste 2 zeggen mij niet zoveel. We hebben ook het hartje gehoord, helemaal super, ze had hem direct gevonden. Mijn baarmoeder heeft zelfs al een grootte van 16 weken........ Ze was dus aan het voelen en zei van: zooooo wat is jouw baarmoeder al groot zeg!!! Geen wonder dus dat mijn broeken strak gaan zitten......en ik maar denken dat het van mijn darmen waren. Liefs marianne
Anouk, waar ben je???? Hoe gaat het met je? O ja...........sinds een aantal dagen voel ik me ook niet lekker en ben dus weer misselijk!!!