Hoi guys, ben ff paar dagen redelijk uit de running geweest, nog steeds wel ziekig, ben sinds vrijdag 2,5 kilo afgevallen door het buikgriepje, dit is natuurlijk voornamelijk vocht en aangezien ook ik behoorlijk vors ben van mezelf moet dit niet echt een probleem zijn, kan sinds gisteren voorzichtig wel weer wat eten. Marleen en Marianne goed op te horen dat het )ondanks de misselijkheid) allemaal goed gaat, bij mijn verloskundige hebben ze alleen luister geen echo apparaat dus ik heb geen echo gehad met 12 weken, maar kreeg vanmiddag de angelsound binnen en die heb ik dus meteen ff op mn buik gezet en ja hoor heel in de verte hoorde ik hem-haar, hebben jullie al een idee wat het wordt, iedereen hier zet in op een jongen, maar ik twijfel nog. Marianne, je bovendruk van 140 is vrij hoog toch, zeiden ze daar nog wat van, onderdruk is het belangrijkste hoor en 75 is heel netjes! Nijn, wat schandalig, ziekenhuizen en artsen vergeten zo vaak dat het misschien dagelijks werk is voor hen maar dat het voor hun patienten heel belangrijk is, idd de aanhouder wint dus gewoon blijven bellen, gaat tenslotte om jou! Ben het helemaal eens met Elegeance dat ik het knap vind dat je zo blijft doorzetten, Smokey, het mag dan nu ook wel eens jouw maand worden, alhoewel dat natuurlijk ook helemaal geld voor elegeance en tulpje. Ga me zo ff bij mekaar rapen voor mijn laatste tennisles van het seizoen, wil die gewoon niet missen, en mijn vriend is zo lief om me te rijden )40minutjes met de auto) Liefs, anouk
Mijn bloeddruk was de afgelopen keer 125/74 Dus een stuk lager. Maar volgens mij mag 140 bovendruk nog. Moet alleen niet veel hoger worden. Gelukkig gaat het weer wat beter anouk!
Nijntje wat ontzettend klote!!!! Waardeloos gewoon verd*m** Gewoon blijven bellen tot ze niet goed van je worden. Nijntje voorlopig wacht ik nog gewoon op je meid! En ik snap je wel dat je af en toe niks te melden hebt, dat gevoel heb ik ook een beetje de laatste tijd, maar blijf wel meelezen, verslaafd haha Ele wat goed dat je ook weer door gaat, hoop ook zo voor je dat het raak mag zijn aankomende ronde, voor ons allebei dat zou mooi zijn Marleentje balen dat je nog steeds misselijk bent, maar fijn dat alles goed gaat met kleintje. Marianne wat fijn dat het allemaal weer goed was vandaag, en je buikje groeit al mooi haha geweldig toch! Wel jammer dat je misselijk bent maar misschien gaat het morgen wel weer beter Anouk jeetje meid, hoop dat je je snel weer beter gaat voelen. Tulpje hoe gaat het met jou,in slaap gevallen in de strandstoel haha Nou als t mee zit komt mijn ei deze week eens langs of volgende week dus ga maar eens flink aan de klus hier, wil hem niet missen Liefs
Ik heb zojuist mijn nieuwe echo foto als avator gebruikt en hij staat in mijn fotoalbum! Nijn en smokey: ik kan heel goed begrijpen dat jullie soms niet weten wat jullei moeten schrijven. En daarnaats kan ik me ook heel goed voorstellen dat het voor jullie soms erg confronterend is al die zwangere hier. Maar ik vind het wel heel fijn om te zien hoe het met jullie gaat en jullie regelmatig te horen. En ik duim voor jullie dat jullie ook snel het geluk mogen hebben! Marianne: hebben ze bij jou ook de baarmoederstand gemeten? Misschien heb ik er wel overheen gelezen. Bij mij was die al 2 vingers boven mijn schaambot. Anouk: balen dat je zo ziek bent. Helaas weet ik maar al te goed hoe je je dan voelt. Denk aan jezelf en doe waar je je goed bij voelt. Hopenlijk ben je er snel vanaf. Liefs Marleen ps durf het bijna niet te zeggen maar het lijkt erop dat ik een goede dag heb vandaag. Ben maar minimaal missleijk en heb nog niet overgegeven.
Ja marleen, de baarmoederstand hebben ze gemeten en ze zei: Zo die is al groot, het zit iets onder je navel.Dit kwam overeen met 16weken!!!! Liefs Marianne
Hai Meiden, Super om te lezen dat die kleine wondertjes het zo goed doen. Nijn, you go girl, laat ze maar flink van je horen! Kom op zeg, wat een patiëntenzorg hebben ze daar....bellen, bellen en blijven bellen hoor. Smokey, ja, inderdaad in slaap gevallen hahahahhaa. Tja, zit nu weer op het wachtbankje, maar deze maand zonder allerlei testen gedaan. Gewoon flink geklust omdat we er echt zin in hadden hahahhaa. Maar ja, we zien wel. Volgens mij is ergens volgende week mijn NOD (moet ik even mijn banner bekijken) Meiden, ik lees weer even verder.
Hoi Dames, Hoe gaat het met iedereen: Nijn: ben je al wat wijzer van het ziekenhuis? 3tulpje: misschien heeft dta juist deze maand wel gewerkt er niet teveel mee bezig zijn! butterfly: hoe gaat het met je? Al wat minder misselijk? smokey: zo te zien aan je banner heb je nu ongeveer je eisprong dus klussen maar! anouk: voel je je al wat beter? Het lijkt er hier wel op dat iedereen die zwanger is zo rond de 12 weken steeds meer misselijk word. Liefs Marleen
hoi hoi dames, Wat is het rustig hier zeg!!!! De 1 aan de klus, de ander misselijk thuis!!! Nijntje, al wat meer nieuws gehoord? Marleen, Misselijkheid is vandaag weer over, dus hopen dat het nu zo blijft, ben nu 13 weken dus het kan zijn dat het niet weer komt, maar goed dat weet je maar nooit. En jij dan,is de misselijkheid bij jou al minder? Anouk, Hoe is het met jou? Tulpje, ik duim voor je!!! Smokey, hoe gaat het met jou? Liefs Marianne
Tulpje, wij hier ook deze ronde zonder testen gewoon wanneer we zin hebben, we wachten rustig weer af deze ronde. Butterflyfijn dat je misselijkheid weg is hopen dat het nu zo blijft. T is hier inderdaad rustig de laatste tijd, zijn er al bij die bijna met vakantie gaan? Ik moet nog 2 weken werken dan gaan we heerlijk 12 dagen naar Italie. Nijntje heb je het ziekenhuis al weer te pakken gehad?? Liefs
Dat viel me ook al op dat het hier de laatste dagen erg rustig is. Wij gaan aanstaande vrijdag op vakantie naar ons vakantie huisje in duistland voor 2 weken. Ik heb nog nieuws: We hebben gisteren de babykamer gekocht. Via marktplaats en de kamer stond hier een kwartiertje vandaan. Hij was nog zo mooi helemaal gaaf. We gaan hem over een klein maandje ophalen. Hun kindje sliep er nu nog in en ze kreeg een nieuwe kamer en omdat wij geen haast hebben halen we hem over een maand op. De meubels zijn helemaal wit. Met in de kast in beide deurtjes bovenin een strook melkglas (plexieglas) dit zie je ook weer terug in het ledikantje en de boevnste la van de commode is ook dat glas. Dus het kamertje is gekocht haha.
Hey meiden, Even een heel snel kort berichtje. Heb namelijk een hele drukke week gehad (rapportgesprekken en mijn beste vriendin is donderdag bevallen van een meisje: Daantje) en een heel druk weekend voor de boeg (het is kermis in het dorp). Ik heb gisteren naar het ziekenhuis gebeld en zij hebben donderdag alles opgestuurd. Het ziekenhuis in Haarlem zou alles nu dus binnen moeten hebben. Als ik dinsdag nog niks gehoord heb, ga ik weer bellen... Meiden, ik ben er weer van tussen en spreek jullie maandag, denk ik... Liefs, Nijn
hey guys, ben er weer helemaal hoor, niet heel misselijk meer geweest, gelukkig, wel vrij moe nog, maar dat kan ook de nasleep van het griepje zijn. Dames die op vakantie gaan, geniet ze! Voor mijn geen vakantie helaas, druk aan het verbouwen en eind augustus verhuizen, maar dan mag ik wel per 1 september los op de babykamer gaan . Misschien nog een weekje na zomeren ergens als er nog budget is.... Ik ga straks ff alles teruglezen, liefs anouk
Marleentje wat leuk joh alle spulletjes voor de kamer super en dan nog zo dicht bij huis! Elegance hoe is het eigenlijk met jou aan je banner te zien word het spannend de komende dagen, ik duim voor je meid Anouk ook super voor je dat de misselijkheid minder/weg is, misschien dat bij de meeste van jullie dan toch na 12 weken de misselijkheid weg is
hoi meiden, nijntje, wat fijn dat ze het eindelijk hebben opgestuurd, hopelijk maken ze er nu snel werk van. Smokey, wat spannend weer, nog een kleine 2 week voor je kan testen. Marleen, wat leuk dat je nu al een babykamer hebt uitgezocht. Leuk he? Wij hoeven dat niet meer te doen, alleen een nieuw bedje voor onze dochter. Anouk, hoe gaat het met jou? Wanneer moest jij ook alweer heen voor controle? Ik 5 augustus weer. Groeit jouw buikje ook al? Hoe is het weer vandaag bij jullie meiden? Op moment schijnt zonnetje, maar ze hadden erover dat hier wat regen zou vallen, wel waait het hier. Onze meid heeft last van doorkomende kiezen, dus ze is al een aantal dagen niet te genieten, hoop dat vandaag weer wat beter is. Vanacht ook paar keer wakker, en die nacht ervoor ook, dus ben best moe!!! Liefs Butterfly
Butterfly, nou het weer is hier wel goed eigenlijk, beetje bewolkt maar temp is goed Hier wachten nu inderdaad. Heb idee dat we "misgeklust" hebbben deze ronde maar misschien blijven de zaadjes wel lang leven geen idee eigenlijk. Vorige weken alle dagen geklust behalve donderdag en zaterdag, gister wel alleen door raar foutje kwakje mis op de vloer!!!hihi sorry voor de rare omschrijving, dus wel 2 dagen gemist in misschien wel vruchtbare dagen, maar ja we weten het toch niet en wachten maar gewoon af. Hopen dat de kiezen snel doorkomen, en dat ze weer wat beter te geniten is. Is niet echt lekker als je niet goed kan slapen, ga je vanmiddag even dutten op de bank. Hoe gaat het met alle andere meiden, druk.... Liefs
Hey guys, Voel me eigenlijk wel weer heel goed Ik heb de 27e weer reguliere controle, maar moet woensdag in het ziekenhuis zijn voor de cycte dus dan krijg ik waarschijnlijk wel weer een echo en met heel veel geluk misschien wel het geslacht. Marleen en Marianne hadden jullie nou beide nog een 12 weken echo gehad bij de verloskundige? Marianne succes met je meid en de doorkomende kiezen!! veel ijsjes laten eten buikje niet meer dan de afgelopen weken, heb ik het idee, was natuurlijk ook flink wat afgevallen door weekje buikgriep, maar het is niet van het buikje afgegaan Babykamer moet nog even wachten, 1 september verhuizen we en daarna mag ik los Smokey zal ff voor je duimen dat er niks misgeklust is, je weet het toch nooit hoe het zwemt, misschien werkt dit juist wel super goed hihi. De rest van de meiden veel succes met klussen (voor wel of niet het goede doel). Nijn blij dat ze het eindelijk gedaan hebben, jij wederom succes op het wachtbankje!
Anouk: fijn dat je je weer goed voelt. Ik heb inderdaad nog een 12 weken echo gehad. Die staat in mijn album en in mijn avator. De volgende afspraak is met 16 weken dan luisteren we naar het hartje. En bij 20 weken weer een echo. We hebben het hartje zelf al gehoord want ik heb een angelsound ideaal! Helaas hier nog steeds ziek. Heb vanmorgen alweer 3 keer overgegeven. Dus schiet niet op. Maar goed. Vrijdag middag of zaterdag op vakantie en misschien doet dat wel goed. Blijf nu in ieder geval nog thuis van mijn werk deze week.
smokey: Ik duim voor je, misschien juist als je denkt dat je mis geklust hebt, dat het juist wel goed is gegaan en dan heb je straks een positest. Anouk: met 12weken en 4 dagen naar vk geweest, maar geen echo gehad, alleen hartje luisteren en ze had die eigenlijk direct al gevonden, alleen zat mijn eigen hartslag er eerst bij door. Het is ook wel logisch idd dat je wat afvalt als je zo ziek bent geweest, hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter. Wat leuk zeg dat je vanaf 1 september kan beginnen met de babykamer, is nog vroeg zat, met 7maanden moet het af zijn. Marleen, jammer dat je nog steeds misselijk bent, hopelijk is dat snel over en kun je lekker genieten van je zw.schap en je vakantie niet te vergeten. Liefs Marianne
ik heb de angelsound ook en maandag met veel zoeken had ik hem gevonden, maar toen wilde ik woensdag met mijn vriend luisteren, niet te vinden, en donderdag en zaterdag heb ik ook niks meer kunnen vinden, dus ik werd er niet zo vrolijk van dus ik wacht maar netjes de echo van woensdag af! balen joh marleen, hoop dat de vakantie goed doet! hebben jullie al gravings ?? (marleen gaat waarschijnlijk al half over haar nek als ze aan eten denkt hihi), bij mij gaan er liters sinassappelsap doorheen, in het begin chocomel maar dat is nu over.
Hoi allemaal, Nijn, eindelijk...goed dat ze het dan eindelijk hebben opgestuurd! En jouw vriendin een meisje wat een super naam heeft ze haar gegeven! Een vriendin van mij zit ook in het onderwijs en volgens mij heeft zij nu vakantie. Maar als ik haar weleens zie ploeteren met die rapporten, gesprekken en observaties...petje af hoor voor jullie. Smokey, wie weet gaat het helemaal goed komen en zijn de zaadjes die wel aangekomen zijn nu hard aan het zwemmen! In voorvocht zit het toch ook altijd wel? Voor nu liggen wij nog lekker bij het zwembad op de wacht-strandstoelen. *pakt ondertussen een cocktailtje voor smokey en me) Voor de rest allemaal goed groeiende baby's. Alleen Marleen, het gaat maar niet over bij jou. Flinke griep, maar inderdaad de vakantie doet vast wonderen bij jou! En dan kan je eindelijk lekker genieten. Hier gaat alles wel redelijk. Ik heb einde van deze week mijn NOD. En vanochtend had ik weer wat geks. Normaal heb ik zo rond dag 25 wat bruinig rommel en dat gaat dan over in mijn ongi. Maar vandaag had ik nadat ik naar de wc was geweest (ja, heerlijk praatje weer) wat bruinig-slijm, beetje kwabachtig. Hahahahahaa.....bedenk me net dat je nu maar aan het eten zal zijn en mijn stukje lees. Goed, ik heb dus echt weer het idee dat het weer niet raak is deze maand. Maar dat kwabberige heb ik ook weleens zo rond mijn ei of als ik dan geklust heb. En dan is het soms wat rozig (bloedvaatje???) Maar goed, ik zit dus weer met mijn handen in het haar. Verder geen klachten....alleen druk in mijn onderbuik. De dagen voordat ik (in januari) wist dat ik zwanger was, had ik echt last van mijn (.)(.), onderrug en een druk in mijn onderbuik. Goed, ik ga lekker bij Smokey in de zon liggen *proost*!