3tulpje: je schreef hierboven dat het een flinke griep is. Maar dat is dus niet. Het is gewoon zwangerschapsmisselijkheid en overgeven door de hormoon verandering.
Oh, sorry......dan haal ik even het een en ander door elkaar. Maar toch hoop ik dat je snel gewoon lekker van je zwangerschap kan genieten.
3tulpje maakt ook niet uit verder. Maar dacht leg het even uit. ik ben nu al vanaf week 6 zo ziek. Dus begin het langzaam aan beu te raken maar niets aan te doen.
Hallo Meiden, Ik kom alleen even voorbij om hi te zeggen Smokey en tulpje, spannend de lange wachtbank dagen.. Ik ben er zo goed als doorheen en wat ik vermoede klopt.. niet zwanger..maar helaas nog niet ongi, hopelijk vandaag.. Weet wel zeker dat ik volgende cyclus mijn ei echt niet meer ga missen Marleentje, voor jou hoop ik dat je echt snel minder misselijk bent, dit lijkt me zo erg, maar je bent iig over de 12w grens! gefeli! ben sinds gisteren echt zo verkouden dat mijn hoofd uit elkaar lijkt te barsten. Helaas moet ik toch gaan werken zo vlak voor de vakantie, anders ga ik met een rotgevoel op vakantie als mijn zaken niet af zijn.. Doeiii allemaal!
Goedemorgen meiden, Even snel vanaf mijn werk. Gister had ik klein beetje slijmverlies nu vandaag meer volgens mijn, zou mijn ei nog moeten komen? Vorige keer ook na mijn "vermoedelijke ei" slijm verlies maar niet geklust toen dus ga toch nog maar even door met klussen Tulpje lekker hoor zon cocktail heerlijk Elegance misschien blijft je ongi toch nog weg en ben je wel zwanger je weet het nooit! Werkse allemaal voor degene die moeten werken anders een fijne dag. Liefs
hey Nijn, ben je jarig? Gefeliciteerd!!!! hoop dat je een mooie dag hebt met veel cadeautjes en taart!
Zo net bij de fysio geweest en wat denk je heb nu al bekkeninstabiliteit met 13 weken zwanger zijn. Dus flink aan het oefenen.
hoi meiden, Nijn gefeliciteerd met je verjaardag!!! Smokey, dat wordt idd door klussen, heb ik ook gedaan toen ik slijmverlies had, ook al was dat na wanneer ik normaal een eisprong heb. het advies hier op zp was dus doorklussen want dat slijmverlies duidt op dat je ei er aan komt. Ik duim voor je. Anouk, rot he dat je het hartje niet kan vinden met de angelsound, dan ben je direct weer zo onzeker. Wens je veel sterkte morgen in het zh. Hopelijk valt het allemaal mee. Je kan iig je kleine bewonderen. Voelen jullie de kleine al bewegen? Ik voel hem/haar al een tijdje, het is heel af en toe, maar ik weet zeker dat het de beeb is, ik herken het gevoel. Vanochtend legde mijn man zijn hand op mijn buik en wreef er toen overheen en toen voelde ik het ook bewegen. Echt super!!!
Hey meiden, Thnx voor de felicitaties!! Ben inderdaad vandaag een jaartje ouder geworden... Verder vier ik het vandaag niet, want mijn mannetje is over 27 dagen jarig en dan vieren we het samen. Wel wat visite en cadeautjes gekregen, maar ook een flinke keelontsteking denk ik... Heb nl een hele dikke, pijnlijke keel en kan bijna niet eten/drinken. Misschien morgen de HA maar even bellen (als mijn stem er dan nog is, want die is ook bijna verdwenen...) Hoe is het hier? Ele, balen dat je waarschijnlijk ongi gaat worden, maar je had het al verwacht, toch? Smokey, weer flink aan de klus!! Succes meid!! hihi Marleen en Marianne, al weer 13 weken zwanger... Poeh wat gaat de tijd snel. Wel balen Marleen dat je nog steeds zo misselijk bent en waarschijnlijk al last hebt van bekkeninstabiliteit. En Marianne voelt de kleine al. Cool zeg!! Tulpje, en hoe is het met jou? Nog een weekje op de wachtbank in het zonnetje... Al kwaaltjes gespot? Meiden ik ben er weer vandoor. Liefs, Nijn PS: Heb nog geen nieuws vanuit Haarlem. Wilde vandaag bellen, maar mijn stem wil niet zo...
Goedemorgen! nijntje, gefeliciteerd! Jammer dat je nu niet meer kunt zien hoe oud iemand is , op het oude forum was dat iets makkelijker Hoe oud ben je geworden nijn? Heb je leuke verjaardag gehad? Heb jij nu ook een beetje het gevoel dat je weer een jaar ouder bent zonder beeb en het schiet niet op? Ik ben zondag jarig en ik voel me er een beetje door opgejaagd, ik heb het gevoel dat ik met mijn neus op de feiten wordt gedrukt.. Je wordt vanzelf ouder, maar een ooievaar.. die blijft vooralsnog de tomtom op zijn kop houden.. Smokey, gewoon doorklussen hoor! ik weet dat iemand in het na zwanger worden na een mk topic, zwanger is geworden van het klussen na het ei Veel plezier met klussen Met 13 weken al bekkeninstabiliteit.. gatsie zeg.. het zit je niet mee.. ik hoop echt voor je dat er ergens een moment komt, en snel natuurlijk, dat je echt van deze zwangerschap kunt genieten! Gelukkig ben je over de gevarenzone heen.. beleef je dat nu ook anders? met meer rust? of nog steeds een beetje onzeker? Jee beeb voelen.. wat lijkt me dat een mooi ontroerend en intiem moment.. ik kan er al van genieten als ik er aan denk.. hopelijk mag het ooit zover komen voor ons allemaal.. Geniet ervan butterfly, nu is het jou tijd om heerlijk te genieten van je beebje Anouk, heel veel succes vandaag! Tulpje nog 5 dagen zie ik aan je banner! spannend!! heb je al symptomen? Hier gisteren dus ongi geworden, tuurlijk even balen en een beetje teleurgesteld.. maar ik blijf erbij alles beter dan wachten na een mk op je ongi.. die tijd vind ik echt slopend.. vandaar dat ik me nu ook weer blij voel dat wederom deze maand alles gewerkt heeft.. en precies 26 dagen dus lijk mijn cyclus weer terug te hebben... Deze maand wil ik er ook echt helemaal voor gaan..een ei tijdens de huwelijksnacht.. wat willen we nog meer? *lees ele gaat smeppen! Nijn, ook zo verkouden dus, ik ook sinds maandag.. verschrikkelijk he, en dat in midden juli.. heel veel beterschap! Zo ben werken.. nog 4 dagen om precies te zijn! en dan jajajajaja ga ik ja zeggen en hebben we heerlijk 3,5 week vakantie!
Hey meiden, Ojee Nijn toch geen mexicaanse griep he ! beterschap, hoop dat je snel wat opknapt! Hoe oud is iedereen hier eigenlijk, ben nu ook wel nieuwsgierig geworden? Ik bijt het spits wel af met 31 (bij het aanmaken van profiel nog 30). Na 13 weken al bekkeninstabiliteit, kan je dat dan nog ondervangen met oefeningen? moet ook maar snel gaan zwemmen ofzo... Balen joh, Ele, dat je ongi bent geworden, maar snap dat je het fijn vindt om te merken dat je cycles weer in orde is, en idd een kindje van de huwelijksnacht dat moet hem dan toch wel worden, dan mag je ook nog eens echt in het wit trouwen hihi. Wanneer is de datum? Eergister eindelijk hele duidelijke hartslag gehoord met de angelsound, mijn vriend ging andere baterij kopen en hup daar was ie. Nu hopen dat vanmiddag alles goed is, maar daar ga ik wel vanuit, laat het wel ff weten nadat ik terug ben. Fijne dag alle
Hey meiden, Nijntje als nog gefeliciteerd!!! Had het gister niet gezien dat je jarig was. Ele balen dat je ongi gekomen is, maar inderdaad je cyclus is nu weer op de normale rit, dus de volgende ronde word voor jou!! Anouk gaat dat je hartslag gehoord hebt, en vanmiddag mag je weer leuk hoor, veel succes!! Oh ja leuk ik ben 32 jaar alweer Verder klussen we hier nog maar een paar dagen door jammere is dat ik mijn ei niet voel, rond mijn ei voel ik een paar dagen van alles maar wanneer mijn ei nou is dat voel ik helaas echt niet Nou fijne dag allemaal en werkse Liefs
Ik ben gelukkgi niet meer onzeker en doordat ik nog steeds zo ziek ben weet ik ook wel dat het van binnen goed zit. Maar nu al Bekkeninstabiliteit ja dat is niet mis en kan alleen maar erger worden als ik verder in de zwangerschap ben. Dus ja dat word vast niet makkelijk. (ben benieuwd wat mijn baas daarvan zegt die doet nu al moeilijk ivm ziek thuis zijn van het overgegeven is volgens hun geen goede reden omdat bij een zwangerschap nu eenmaal hoort)
Hier alles goed, kleine zat lekker te duimen en te schoppen in mn buik, heel cool!! geen geslacht nog te zien, daarvoor moet ik echt nog wachten tot de 20 weken echo grrrrr echo zal ik vanavond ff scannen. Balen Marleen, zo'n werkgever, ik ken ze idd, die van mij nu is heel relaxt en meelevend maar ik ken ze ook anders. Probeer je er niet te veel van aan te trekken en ga voor jezelf, als of jij het een pretje vindt, maar leuk is het zeker niet!
hoi meidne, Ik ben net bij de dokter geweest en het is 'gewoon' een keelontsteking. Dus geen mexiaanse griep Ik ben gister trouwens 28 geworden... Vind het best wel oud en wat jij zegt Ele ben ik het helemaal mee eens. Ik vond mijn moeder oud toen ze mij gekregen had 29. Ik ben ook op z'n jongst 29 voordat ik mijn eerste babytje krijg... Niet te veel bij nadenken.... Voor ons komt het allemaal goed!! Anouk, fijn dat alles goed was met de kleine. Ben benieuwd naar je echo... Marleen, wat een stomme baas. Jij kiest er toch ook niet voor om zo ziek te zijn?? Beetje flauw van hem. Ele een ei op je huwelijksnacht? Dat betekent dus dat je bijna gaat trouwen!!! Cool!! Ik zou het zo nog eens over willen doen... *zwijmel, zwijmel* Meiden, ik ben er weer vandoor. Vanavond weer tennissen en morgen en vrijdag weer werken. Dus nog maar 4 dagen werken en het is vakantie!!! Liefs, Nijn
Waardeloos, heel stuk getypt en nu alles weg. Lekker dan! In het kort: Nijn gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je je heel gauw weer beter gaat voelen! Marleen, waardeloos nu al bekkeninstab. Pas goed op jezelf want als dit goed doorzet in de rest van je zwangerschap ben je verder van huis. Marianne, meid wat moet dat geweldig zijn om je kleintje te kunnen voelen. Anouk, gelukkig weer gerust gesteld dat je het hartje hebt gehoord! Ele, ik volg je deze maand hoor. We gaan aan de smep en het moet helemaal goed gaan komen. Voooral bij jou...je ei in je huwelijksnacht. Gaat helemaal goed komen met jou! Smokey, alle hoop is op jou gevestigd meid. En flink verder klussen en wie weet!!! Ik voel trouwens ook nooit mijn ei. Ik heb zelfs heel af en toe wat slijm, waardoor ik weet dat mijn ei eraan komt, want dat heb ik dus vaak niet eens. Ach, ja, dan maar zorgen dat er altijd wat zwemmers aanwezig zijn. Meiden, ik ga er weer vandoor.
Hoest kuch, kuch ik word kuch 3.. kuch 33kuch.. ik bedoel ZO JONG BEN IK ECHT NIET MEER! 32 klinkt nog een beetje baldadig naar mijn mening.. maar 33... :S toen ik 28 werd was ik nog op en top vrijgezel en ging ik nu met een vriendin op vakantie en kwam ze bij me wonen omdat mijn app te groot was en ik het gezellig vond dat ze bij me kwam wonen.. voor mij een tijd om nooit meer te vergeten.. maar het lijkt.. alweer zo lang geleden... *IS ZO JALOERS OP NIJN! geef me je leeftijd of ik schiet!
Super leuke echo anouk, je kunt goed zien dat die vingertjes in zijn of haar mondje zit.. genieten nu he!