anouk wat een super mooie echo, genieten. ele ikke ook 32.... en ik was op 28 jaar ook vrijgezel met ruige vakantie met vriendinnen heerlijke tijd zou het voor geen goud gemist willen hebben! Nijn gelukkig maar dat het geen mexicaanse griep is, ik hoest al 3 weken lang kom er ook niet vanaf vervelend pff. Fijne avond meiden!!
whaha smokey was jij mijn vriendin dan? Ze was ook toen 28, maar zoals je zegt, echt heeerlijk genoten toen Wilde jij eerder ook geen kids of jij wel maar partner niet? hier was de partner die er het eerst over begon.. al wist ik wel altijd dat ik ooit *lees OOOOOOOooooooooiiiiiiittttt kinderen zou willen ik verzon echt de meest gekke smoezen om nog maar even te wachten.. tot ik gewoon in een gekke bui mijn spiraaltje heb laten verwijderen.. en ja zie het reseultaat Hoe is dat eigenlijk bij jullie gegaan meiden, ik vraag me dat dan weer af he
Wil sowieso nog even iets met jullie delen... Dit boekje vond ik echt super om te lezen.. maar dit liedje.... http://www.nieuwamsterdam.nl/formulieren/claudiaquiz.aspx?KeepThis=true&TB_iframe=true&height=410&width=600
whahahah ele ja wie weet, ik heb totdat ik wat met mijn vriend kreeg (tot 29 jaar), altijd gezegd "voor mij geen kinderen misschien ooit" Mijn vriend begon er over en bij mijn broer zijn inmiddels 2 kleintjes daardoor ben ik van gedachten veranderd, helemaal leuk die kleintjes echt geweldig. Maar ik was tot mijn 29 gewoon lang leve de lol en feesten Je link kijk ik vanavond even zit op mijn werk dus gaat even niet nu. Oh ja ik ben inmiddels wel even uit geklust zeg pff haha 2,5 week goed bezig geweest nu even rust graag hihi Fijne dag en werkse allemaal!!
wij wisten allebei wel dat we kinderen wilden, ene moment hadden we het er serieus over en het andere moment dachten we maar reizen en vrijheid is ook nog wel fijn, tot dat we in oktober in de auto zaten (en ik volgens mij mn pil was vergeten) en mijn vriend zei waarom stoppen we niet, en zo geschiede het
Hoi hoi allemaal, Zo het is best druk geweest hier zo te lezen!! Hahaha. Ik ben 24 jaar en mijn man is 29. Beide worden we in augustus een jaartje ouder......hahahaha. Anouk, je hebt echt een super echo! Smokey, afwachten nu dus, hopen dat je positest hebt nu. Ele, zou geweldig zijn zeg dat je je ei hebt in je huwelijksnacht. Zijn alle voorbereidingen al klaar voor je huwelijk? Nijntje, hoe is het met je?Gaat het al wat beter met je keel? Marleen, hoe is het met jou? Je hebt wel al heel wat te verduren zeg!!!Hopelijk kun je straks ook lekker genieten van het zwanger zijn! Hier gaat het op zich wel goed, nog wel ups en downs qua misselijkheid en heb echt pijnlijke borsten. Maar voel toch echt af en toe de kleine, het is maar heel kort, maar het is wel super fijn. Liefs marianne
Marianne: het gaat inderdaad niet echt lekker. Lijk ook nog steeds zieker te worden wist niet dat het kon maar toch is het zo haha Elegance: wanneer is precies je trouwdag? Wel bijzonder je eisprong tijdens je huwelijksnacht dta moet goedkomen toch! Smokey: nog 10 dagen op het wachtbankje en dan weet je of je zwanger bent. Aan het klussen zal het bij jullie niet liggen zoals ik gelezen heb haha Anouk: dus eigenlijk zomaar van het ene op het andere moment gestopt met de pil! Hier hadden we beide al een kinderwens toen we elkaar leerde kennen. En 2 maanden voor onze bruiloft gestopt met de nuva ring en toen nog helaas ruim 1,5 jaar moeten wachten op ons geluk.
de eerste keer werd ik door de pil heen zwanger (in 2003) was toen 19, dit is helaas een miskraam geworden. Daarna wilden we toch wel heel graag een kindje, maar we moesten helaas 2 jaar wachten tot ik weer zwanger werd, werd weer een miskraam en daarna weer 2 jaar moeten wachten tot ik zwanger werd, ook dit werd weer een miskraam. Daarna was ik met een half jaar zwanger, nooit verwacht zo snel al weer. Deze zwangerschap ging goed en op 20 april 2008 werd onze dochter geboren. Daarna wilden we graag een 2e, en had een positest een week nadat ik overtijd was, op 2 januari 2009, maar ook helaas een miskraam (hartje gestopt met 9w 2d), 2maart curretage en op 6 mei alweer een positest en voor zover gaat alles super!!!
Hier in november samen besloten dat een kleintje over de vloer wel top zou zijn en samen zouden we wel zien hoe ht zou gaan. Gelijk goed, alleen miskraam geworden met 10 weken. En nu zijn we gewoon weer aan het proberen. Maar Smokey, zijn jullie gewoon om de dag aan het klussen geweest? En dan vanaf dag 8 ofzo van je cyclus? Ben best nieuwsgierig hoe iedereen klust, de een doet het 4 dagen achter elkaar en...raak. Terwijl de ander (mijn buurvrouw) vanaf het moment dat ze niet meer vloeit tot haar ongi om de dag klust. En ze heeft nu 2 kindjes. En aankomende mama's wat geweldig dat jullie de kindjes al wel voelen. Lijkt me een super moment.
tulpje, nou vanaf 1 week na mijn ongi om de 2 dagen zeker en soms ook elke dag met hooguit 1 dag pauze tot gister, nu kan ik niet meer haha We klussen zowieso wel heel regelmatig maar nu zeker ben er even klaar mee haha vanavond rust!!! heerlijk hihi We hebben nog nooit zo veel geklust na mk dus kijken of dit werkt. Marleentje balen meid dat je steeds beroerder word, hoop voor je dat er toch voor jou ook een periode aan komt waardoor je iets beter uit de voeten kan, wie weet komt het nog. Butterfly wat geweldig dat je de kleine voelt lijkt me heel speciaal, super, en de ups and downs horen er wel bij denk ik. Liefs
Nou dames, Vanmorgen weer bloedverlies gehad helderrood. Zojuist bij de verloskundige geweest. Echo was goed ukkie springt lekker rond en hartje klopt goed. Maar er was wel een onrustige baarmoeder te zien rondom placenta waarschijnlijk bloedophoping. Moet het nu helemaal rustig aan doen! En het kan 2 kanten op. Morgen voor de zekerheid om 14.00 nog een echo omdat we morgen van plan waren om op vakantie te gaan. Maar dat gaat nu dus even niet door. Ik vraag me echt af waarom sommige mensen alles krijgen, bloedverlies, elke dag errg ziek en bekkeninstabiliteit. Liefs Marleen
Heey Marleen, wat een naar bericht zeg!!! het is bij jou ook 1 en al ellende zo te horen, wanneer mag jij nu eens gaan genieten?! Gelukkig was alles nog goed met je ukkie!!! Maar wat bedoelen ze dan met een onrustige baarmoeder en bloedophoping?Is dat ernstig? Jeetje meid, ik vind het echt erg voor je en hoop echt dat alles goed blijft gaan, het is je zo gegund. En dan ook nog net voor je vakantie, daar gaat je vakantiegevoel. (gelukkig was dit niet in je vakantie) En morgen heb je dan weer een echo? Laat je dan nog even weten hoe het is gegaan voor je op vakantie gaat, anders zitten wij hier meiden helemaal in onzekerheid en stress? Doe maar rustig aan meid! Liefs Marianne
Marleen, Jeetje meid, wat vreselijk kl*te zeg, er blijft jou weinig gespaard deze zwangerschap inderdaad. Fijn dat alles met beepje wel goed gaat. Spannend hoor morgen weer een echo, en balen dat je vakantie er nu bij in schiet, maar ja als alles maar goed blijft gaan dan is het niet zo erg. Een hele dikke knuffel voor je meid, en ik zal voor je duimen!! Laat je morgen even wat weten?? Liefs Smokey
Natuurlijk laat ik jullie morgen even wat weten. Marianne: bloedophoping en onrustige baarmoeder kan gaan duiden op een miskraam dus het is nu ongeveer 50% kans dat het goed of mis gaat. Dus erg spannend. Nu dus bedrust. En morgen een extra echo hoe het er dan uitziet. Dit ook ivm onze vakantie. Liefs Marleen
Jeetje Marleen, ik schrik van dit bericht zeg, het moet gewoon goed gaan! Ik zal heel hard voor je duimen en hoop op verschrikkelijk goed nieuws morgen! Het is niet eerlijk dat jij idd alles voor je kiezen krijgt en dat ziek/beroerd kan je meeleven zolang het voor het goede doel is (toch?), maar dan moet het wel goed blijven gaan!!!
wat naar marleen, echt verschrikkelijk!!! Hoop dat alles goed blijft gaan. het kan toch niet zo zijn dat na al je klachten het alsnog verkeerd zou gaan............nee dat mag niet gebeuren!!! Heel veel sterkte morgen marleen. *hele dikke knuffel* Liefs Marianne
Jeetje marleen. woorden schieten even te kort... ik heb het gevoel dat ik opeens weer op de feiten wordt gedrukt hoe zwaar en moeilijk zwanger zijn kan zijn, terwijl je van de andere kant zoo blij moet zijn.. Het enige advies marleen wat ik je wil meegeven is dat je moet blijven geloven in je kleintje.. niet te bang worden, maar blijven geloven... heel veel succes en ik ga heel hard duimen voor je draaien.. meer woorden heb ik niet.. *hug*
Ik heb een redelijke nacht gehad. Ik had zojuist alleen nog wat bruinverlies dus heb weer een beetje hoop. Dat het getsopt. Gisteren was trouwens mijn baarmoederstand al navelhoogte. En vorige week maandag net boven het schaambot dus erg hard gegroeid. Ik houd jullie op de hoogte.
Ik ben weer even op het forum en lees meteen dit kl#te bericht. Marleen, ik denk aan je!! Een hele dikke knuffel!!! Positief blijven, want wat de andere meiden ook al schreven, alle symptomen waren ontzettend goed aanwezig en dat is een heel goed teken!! Anouk, wat een leuke echo's!! Ons kluspatroon rondom mijn ei om de dag/iedere dag, net zoals het uitkomt... En wij hebben besloten om na onze bruiloft 27 juni 2008 met de pil te stoppen... Marleen, ik kom vanavond weer even spieken, nogmaals een hele dikke knuffel! Liefs, Nijn