2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Fijn Marleen dat het allemaal is meegevallen. Hier is het vloeien weer een beetje begonnen, nadat het gister en eergister gestopt was.

Als je nog last krijgt van buikpijn kan dat heel goed komen door de curettage of de narcose (geen idee waarom, maar dat vertelde de huisarts). Bij mij werd er aan blaasontsteking gedacht. Nu is mn buikpijn een heel eind verdwenen, maar hij is er nog wel...

De info voor Tink (en andere meiden...)
    Net mijn gyn aan de telefoon gehad en hij vertelde dat de kans op een miskraam een heel klein beetje groter is dan normaal (denken ze). Mijn mannetje en ik gaan dus gewoon klussen (niet extra veel, maar gewoon als we zin hebben) en zien wel wat er gebeurd...

Liefs, Nijntje

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Oke ik woensdag (dag na curretage) ook geen bloedverlies en sinds gisteren avond is het weer begonnen. Heb nu af en toe ook wat buikpijn. Vreemd he dat het eerst weg is en daarna weer terug komt.

Verder voel ik me goed mijn spierpijn in de buik is ook verdwenen en met mijn keel gaat het steeds beter.

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik heb vorige week maandag curretage gehad en bloed nog steeds.

4. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hai meiden,

Nou, hier is het vloeien al heel snel opgehouden. Heb alleen soms nog wat bruin-slijm (erg fijn zo vroeg op de morgen!)

Maar wij gaan eigenlijk ook doen wat Nijn gaat doen. We klussen gewoon lekker door en we zien het allemaal wel. Gisteren heb ik nog wel even een zwangerschapstest gedaan en die gaf nog 2 streepjes aan. Ik was kei geschrokken.....maar dan denk je Oh ja, dat komt omdat het hormoon nog in je lijf zit.

Nu ben ik wel benieuwd wanneer dan mijn ei komt, als die eigenlijk wel komt.
    Want volgens mij heb je, zolang je HCG in je bloed hebt, geen eisprong.
    Ben ook wel benieuwd of mijn cyclus deze keer al gewoon zou zijn. Maar ja, laten we maar gewoon de 4 tot 6 weken na de curr. rekenen.

Goed dames, ik zie de zon hier schijnen en voel me dan echt even wat vrolijker worden. Die hebben we echt nodig of niet soms!

Liefs Tink

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Nou ik voel me ook weer stukken beter dan 2 weken geleden een heerlijke vakantie gehad.
    En we gaan er weer voor, en inderdaad voor ons gaat de zon ook weer schijnen, wij klussen ook gewoon door en ik zie het wel waneer mijn ongesteldheid komt. Kan niet wachten tot ik weer zwanger ben hebben jullie dat ook?
    Misschien dat ik nog wel even een zw test ga doen kijken of het hormoon uit mijn lijf is. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Nou meiden het is prachtig weer, ga er lekker van genieten.

Liefs

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    HOi dames,

Ik ga proberen vandaag weer te gaan werken. van 10.00-14.30 want ben nog erg moe en slap maar wil even iets anders. Hoop dat ik het red.

Liefs Marleen

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ik heb toevallig afgelopen zaterdag een zwangerschapstest gedaan en die was negatief! Voor de eerste keer in mn leven blij met een negatieve test.
    Verder heb ik geen bruine afscheiding meer gespot sinds gistermiddag.
    Ook mijn temperatuur gaat weer naar normale waarden voor mijn doen, dus ik denk dat mijn lichaam al weer redelijk 'normaal' is.

Marleen, heel veel succes vandaag met werken!

Liefs, Nijn

8. zwebske

zwebske Lid

16 mrt 2009
    6
    0
    0

9. zwebske

zwebske Lid

16 mrt 2009
    6
    0
    0
    :( Wat erg!
    Ik zelf heb vorige week een miskraam gehad.We hadden een echo en er was geen hart actie. De verloskundige maakte meteen een afspraak bij de gynacoloog.Maar zondagnacht kreeg ik weeen heel heftig echt persdrang en alles smorgens rond 8.00 was het eruit. Maar had ik nog steeds pijn de verloskundige kwam niet alleen gebeld en ja het lijkt op een natuurlijke miskraam. Daar kun je het dan mee doen.Dinsdagochtend na de gynacoloog nog steeds buikpijn en bloeden.
    Ze heeft gekeken en er zat nog steeds behoorlijk wat weefsel en de kans op weeen zou ik weer kunnen krijgen. Dus weer naar huis en ja hoor na het eten begon het gezeik weer persdrang vanuit de buik en rug niet normaal... gelukkig had ik nog pijnstillers en heb ik er een genomen.
    snachts om 13.00 stopte het en smorgens nog steeds pijn donderdag ook nog en vrijdag de gynacoloog weer gebeld kon direkt komen en ja hoor het was nog steeds een zooitje. direkt gecureteerd.

Als je het mij vraagt laat je curetteren.Maar ja het is allemaal verschillend.Bij mij deed het echt zo een pijn en heb hier eigenlijk ook nog nooit over gehoord van mensen dat je zo een weeen kunt krijgen net als bij de bevalling.

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ja ik moet zeggen bij mij is de curretage ook voor 100% meegevallen. Mocht ik ooit nog een miskraam krijgen wat ik niet hoop natuurlijk dan zou ik direct voor een curretage kiezen.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    marleentje ik hoop dat je werkdag goed bevallen is, even je gedachten ergens anders, alhoewel dat niet mee valt merk ik.

En nijntje ik heb net ook een zwnagerschapstest gedaan en ik was ook erg blij met mijn negatieve test. Op naar de nieuwe ronde zullen we maar zeggen.

Liefs

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: Het is me eigenlijk mee gevallen het werken. Ik werk op momenteel op een kraamzorgbureau dus erg confronterend. ik zag er erg tegen op maar het is me best mee gevallen. Ik ben nu alleen helemaal op. Het kost je toch veel energie om te werken. Morgen ben ik weer lekker vrij. En woensdag ga ik weer werken.

Ik heb nog geen zwangerschasptest gedaan. Zal ik morgen eens gaan doen.

13. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Wauw Nijn, dat vind ik echt super nieuws waar ik me ook wel een beetje aan optrek.

Ik hoop dat ik ergens deze week ook een negatieve test zal hebben. Want dan kunnen we pas ECHT verder.

De bruine afscheiding is bij mij ook al veel minder. Heel soms een sliertje, maar dat mag denk ik geen naam meer hebben.

Liefs Tink

14. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Ok, nou meiden.......Smokey en Nijn al een negatieve test...nu Marleen en ik nog.

Ben wel benieuwd wat mijn cylcus nu zal zijn.......ooohhhh.....ik hoop dat we snel een positieve test mogen hebben.....maaaaarrrr dat het wondertje dan wel gezond blijft zitten!

Meiden, ik ga sporten...lekker weer hardlopen en dan een uurtje cardio. Als dat gaat tenminste....nog wel even rustig aan doen.

Liefs Tink

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik ga vanavond ook ff testen (ben 9 mrt gecurreteerd) en kijken hoe het er voor staat.

zwebske, ik wist ook niet dat er zoveel pijn bij kon komen kijken. Ik had ook persweeen, geloofde het eerst niet omdat er overal stond miskraam gelijk aan heftige menstruatie, maar toen ik een vriendin mijn klachten, heftige lage rugpijn met warmte straling door rug en benen, vertelde ze dat het weeen zijn (zij heeft drie kids en ze kende het). Ik had het al een paar dagen dus ze hebben me toen ook meteen laten blijven voor spoedopname in het ziekenhuis.
    Curretage was zucht van verlichting, werd wakker uit narcose en was zo blij dat de pijn weg was! Nu afgelopen week wel wat emotioneler geworden, dringt dan pas echt door dat het over is.

16. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ook mijn test is al negatief,
    Weet iemand of dat komt door curretage, dat het dan sneller gaat, want ik hoor ook wel eens dat je na mk nog weken positief test?

17. zwebske

zwebske Lid

16 mrt 2009
    6
    0
    0
    Nou ik had echt in heh begin om de 4 min ween en zo tot de seconden ik dacht echt dat ik dood ging. Ja dat kan kloppen zij de verloskundige.

Nu ik weet dat het weg is ben ik ook ontzettend emotioneel :cry:
    Zullen natuurlijk ook wel de hormonen zijn.Ik moet nu eerst wachten tot mijn eerste menstuatie toch voor we het weer kunnen gaan proberen?
    Ik heb nu nog een beetje bruine vloed. Hoop dat het de volgende keer meteen goed gaat. Laten jullie ook eerder een echo maken of toch wachten tot 10 weken?

Groetjes

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Je hoeft niet perse te wachten tot je volgende menstruatie, het is iets makkelijker met het uitrekenen van de bevruchting, maar het hoeft niet voor gezondheidsoverwegingen is mij verteld.

Ik denk dat ik geen vroege echo meer ga laten doen, de eerste echo was goed, met mooi hartactie en de tweede was mis (maar dat wist ik al door de krampen en het bloedverlies). Tussentijdse echo zegt mij dus niks.

Wat trouwens wel vreemd was dat de echo waarop het mis was gegaan, ze aangaven 7,1 weken en de volgende echo voor de curretage 7, 6 weken (verschil van 5 dagen). Terwijl ze aanhadden gegeven in het echoscopiecentrum dat het heel nauwkeurig was en in het ziekenhuis zeiden ze dat er wel tot een week verschil tussen kon zitten met het meten.
    Maar geen hartactie = geen hartactie maar vond het vreemd deze twee uiteenlopende verhalen.

19. zwebske

zwebske Lid

16 mrt 2009
    6
    0
    0
    nee, ik denk dat ik ook maar wacht weer tot de 10de week en dan laat kijken. Ik had geen bloedingen alleen ontzettende pijn onder in mijn buik.Had het verteld maar zeiden dat het prima was. nou toen kwam de echo geen hartactie,en nu lees ik als je onder in je buik pijn hebt kan het fout gaan. maar het blijft de natuur we kunnen er niks aan doen

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Fijn, Marleen dat het werken is meegevallen. Ik heb nog regelmatig aan je gedacht.

@ Zwebske, mijn gyn adviseert om een cyclus af te wachten, omdat de kans op een miskraam iets pietsie groter is, denkt hij... Wij denken maar zo: de kans op een miskraam is er altijd. We klussen gewoon en zien het wel. Heel veel verhalen op internet geven ook aan dat je gewoon weer zwanger kunt/mag worden (stond ook in het info boekje van het ziekenhuis), alleen dat het lastiger is om te berekenen hoe ver je zwanger bent.

@ all, verder is mijn temp steeds meer naar normaal aan het zakken, heb ik geen bruinverlies meer gespot. Morgenavond gaan we weer aan de slag :thumup: Ik voel me sinds zaterdag gewoon weer goed!

Dikke knuffel voor jullie!

Deel Deze Pagina