2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Helaas niet op vakantie, gewoon druk :(

Hey Nijn, toch wel fijn dat je lichaam het toch enigsinds zelf weer opgang aan het brengen is, ben benieuwd wat de gyn zegt. Toch hoor je vaak verhalen hoor, zo stond een kennisje van mij na 2 jaar proberen klaar om een operatie te ondergaan voor haar eierstokken, en voor de zekerheid deden ze bij arts zwangerschapstest en wat denk je zwanger. Ondanks de verklevingen kan je dus blijkbaar ongi worden, misschien moet de ingreep als nog maar het lijkt me opzich wel een prettig gevoel dat je lichaam het nog doet.
    Hoop voor je dat je niet ongi bent op vakantie, voor hetzelfde geld gaat je lichaam inhaal slag doen ;)

Hey Ele, hoe was je grote dag?

Jeetje Marianne, goede zwangere buik al, alhoewel ik er niet veel voor onder doe hihi, heb jij ook dat mensen elke keer denken dat je al veel verder bent, vorige x met mn schoonzusje (25 weken) en ze dachten dat ik verder was, dan schaam ik me wel een beetje.

OH Smokey, vind het zo spannend voor je, kan je toch niet al stiekem een test doen voor ons voor je op vakantie gaat, het klinkt zo goed

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ele, hoe heb je gister je huwelijksdag ervaren?
    En flink geklust zeker in je huwelijksnacht?hahaha
    Hoop echt dat je een superdag hebt gehad met mooi weer.
    Hier was het weer gister slecht!!

Nijn, dus toch duidelijk ongi........super zeg!
    Idd, gelukkig niet in je vakantie.
    Ga je de gyn nog bellen vandaag?
    Het zou wel super zijn zeg als je nu zwanger zou worden zeg, dat is wel uniek zeg omdat de ene kant nog verkleeft is.
    Houd de moed erin!!!

Smokey, het testen komt nu wel heel erg dichtbij he?
    Ik zal voor je duimen.............
    Wat zegt je gevoel op dit moment?wel of niet zwanger?

Liefs Marianne

3. butterfly1984

Anouk, maak je ook wat foto's van je mooie buik, kunnen we even mee genieten?
    Maandag moest jij heen toch voor controle?
    Leuk he dat je buikje zo groeit, maar idd dan denken ze wel dat je verder bent maar ach............ik geniet van mijn buik!!!!Hihhihihi

Liefs marianne

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gyn gebeld.
    Kreeg de assistente aan de telefoon en ik vertelde dat ik doorgestuurd ben naar Haarlem i.v.m. verklevingen, maar dat ik ongesteld geworden ben. Op mijn vraag "wat nu?" Wist zij ook geen antwoord te geven en daarom heb ik a.s. dinsdag een telefonische afspraak.

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijntje, toch wel helemaal geweldig dat je lichaam het zelf op gang brengt nu!! Ben benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen.

Ele, vertel vertel we zijn nieuwsgierig!

Anouk, leuk als je ook wat foto's van je buik er op zet!
    Een test lijkt mij echt nog te vroeg.
    Ik heb vorige week maandag een ovu test gedaan deze was licht posi dinsdag weer 1 dat was een vette streep vervolgens flink geklust maandag, dinsdag en woensdag. Nu vertelde ik al dat ik afgelopen dinsdag licht bruin verlies had en krampen (1 week later na vette posi ovu test) dag erna weer wit verlies niet meer zo veel maar nog wel elke dag tot nu. Dus een test zou dan voor mijn gevoel op zijn vroegst volgende week dinsdag positief zijn als dat al zo is, toch:(:( Maar ja mijn lichaam heeft me elke ronde nog voor de gek gehouden waarom nu niet.

Butterfly, mijn gevoel denkt misschien van wel maar durf het niet hardop te zeggen of maar aan te denken. Ik ben echt super benieuwd en durf amper te testen denk ik, pff zenuwslopend dit.

Liefs

6. butterfly1984

Ik zou idd ook niet te vroeg testen smokey.
    Want als ie dan negatief is dan weet je nog niets meer en dan test je alsnog een aantal dagen later.
    Maar zo te zien is jouw cyclus ook geen 28, was dat voor de miskraam wel zo?

Wat fijn dat je dinsdag een telefonische afspraak hebt, hopelijk weet je dan meer.
    Ach ja, die assistentes weten niets...........hahahaha.
    Ik had dat toen met de vraag of mijn test nog positief kon zijn van toen ik de curretage heb gehad, ook al zat er 8weken ofzo tussen, kon ze ook geen antwoord op geven en moest het eerst navragen en werd even later door haar teruggebeld.

Liefs marianne

(hoe is het weer trouwens bij jullie?)

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hier is het weer erg lekker. Als het zonnetje schijnt is het zelfs warm... Vandaag één regenbui gehad, dus dat valt mee. Ach, mijn vakantie is nog lang (6 weken)...

Ele heeft het veel te druk met nagenieten...

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ik was hiervoor meteen de 1e ronde zwanger dus weet niet hoe mijn cyclus is, denk rond de 33/35 dagen. Nu waarschijnlijk weer met 35 dagen deze ronde. IK ga ook niet te vroeg testen deze keer hoor, mocht ik donderdag nog niet ongi zijn dan test ik pas.

Hier heel de dag al vreselijk weer regen, nu eindelijk komt zonnetje door:)

9. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ow ik zag op je banner nog twee dagen tot testen dus ik dacht ow het mag bijna, maar idd verstandiger om te wachten, wel knap van je, vindt het zo spannend voor je, hoop echt dat deze ronde voor jouw is!

10. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik heb gister volgens mij voor het eerst de baby gevoeld, het voelde als of er een zeepbelletje plopte, heel grappig gevoel, werd helemaal blij van binnen, dit waren zeker geen rommelde darmen.
    Daarnaast werd ik een paar dagen geleden wakker en wist ik het zeker, ik krijg een jongetje, nu de echo over 5 weken afwachten :)

fotos van mn buik zal ik straks ff laten maken en erop zetten

11. butterfly1984

wat super zeg!!!! Super gevoel he?
    bij de 1e voelde ik het ook bij 15 weken, was toen een soort trilling van ene kant naar andere kant en paar minuten later weer.
    Nu voel ik het iets anders, maar wel steeds sterker, gister voelde ik dat ie trapte en hield een aantal seconden vast voor het weer losliet, dat had ik ook met de 1e, alleen wat later.

Ben benieuwd naar de foto.

liefs marianen

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Anouk, wat super dat je de kleine al gevoelt hebt dat zal wel heel speciaal zijn.

Nou ik ben hier druk aan t pakke beetje chaos hier haha:) ik probeer julli volgende week op de hoogte te houden, neem de laptop mee dus hopen dat ie het doet.

Tot volgende week meiden;)

13. butterfly1984

Hele fijne vakantie smokey.
    We hopen op goed nieuws volgende week!!!

Liefs marianne

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo lieve meiden!

het was echt druk druk druk! :) Ik heb gisteren nog heel even snel bijgelezen, maar was te moe om te reageren.. en ik wilde zoveeeeel typen om te vertellen dat we echt zo'n mooie dag gehad hebben.. ik had me echt geen mooiere dag kunnen wensen! Het was zooo gaaf! Helemaal niet zoals ik het met had voorgesteld, maar gaver!
    Het was zo gezellig! Natuurlijk hebben we ook flink geklust en hebben we de huwelijksnacht niet overgeslagen! ik voelde op de trouwdag ook pijn aan mijn eierstokken, gisteren niks en vandaag rugpijn, weet dus niet welke dag mijn ei is geweest of dat hij er nog is of whatever.. We hebben om de dag geklust! :)

Ik ben er ook meteen weer vandoor, we hebben nog genoeg te doen want we gaan morgen op vakantie! :)

doeiiii!

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ele goed te horen dat je een fantastische dag hebt gehad, fijne huwelijksreis!!
    Smokey, jij ook hele fijne vakantie, we wachten met spanning af op bericht ;)

16. butterfly1984

waar blijven je buikfoto's anouk? ;)

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele en Smokey een hele fijne vakantie!!! Wij gaan a.s. zaterdag, maar zijn net terug van een weekendje weg met onze carnvalsvereniging.

Anouk, waar blijven de foto's??
    Trouwens super dat jullie de baby al voelen, zeg!!! Lijkt me ook zo speciaal...

18. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Hai meiden,

Ooooohhhh, Smokey, wat spannend allemaal. Ik ben (wij allemaal denk ik) zo benieuwd of je ongi gewoon 9 maanden weg zal blijven.

Nijn, morgen heb je je consult toch? Spannend. En denk je inderdaad jezelf voorbereid te hebben op Haarlem en alle rompslomp, neemt je lichaam het heft zelf weer in handen. Hahahahaa.....sta er soms echt versteld van.

Elegance, ben benieuwd of jullie huwelijkseitje goed bestormd is door je husbands (jajjajajjajaa....gefeliciteerd met je huwelijk!!!) zwemmers.

Zo te lezen gaat alles nog steeds prima met de aankomende kindjes. Krijg er wel de dat-wil-ik-ook-kriebels door.

Hier komen de klus-dagen er weer aan, volgens mij ergens dit weekend. Al staat er op mijn banner dat mijn ei er volgende week pas aankomt. Maar goed, ik denk dat we maar om de dag aan de klus gaan en dan misschien een keertje iedere dag? Ik moet wel zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen zakt.

Groetjes Tulpje

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    sorry sorry, nog geen foto gemaakt zal vanavond mijn vriend ff instrueren, en dan zet ik ze erop, was ff druk geweest.

Vanmiddag weer naar verloskundige, dus eventuele info volgt later met...........een foto, beloofd!

20. butterfly1984

Heel veel plezier vandaag bij de Vk!!!!
    En dan al een afspraak voor de 20weken echo denk ik!!

Ben benieuwd.

Liefs marianne

Deel Deze Pagina