2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

wij deden het ook echt om de dag en niet iedere dag, zelfs niet rond mijn ei.
    Maar ik merkte een week nadat ik normaal mijn ei zou hebben dat ik veel last had van witverlies en dit duid (zeggen ze) op dat je ei eraan komt, dus toen geklust en ja hoor ik was toen zwanger.

Heel veel klusplezier!!!!

2. butterfly1984

anouk, hoe gaat het met je?
    Heb je je beeb nog gevoeld?

Nijntje, wat spannend he nu er een kans is dat je zwanger kan worden voordat je geholpen word?

Smokey, je bent dan wel op vakantie, maar ik wou nogmaals zeggen dat ik echt super blij voor je ben!!!

Tulpje, hoe is het met jou?

Idd, vanes hebben we hier ook al lang niet gezien, ben benieuwd hoe het met haar gaat.

Liefs marianne

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hey meiden,

Even snel berichtje weer internet gaat hier niet zo makkelijk.
    Vandaag nog weer even een digi test van cb gedaan en echt zwanger!!! Vind eigenlijk heel onwerkelijk nog en kan het niet echt geloven, eerst de 3 spannende maanden maar afwachten. Voel me ook helemaal niet zwanger, alleen wel wat meer moe, maar dat geeft niet!:D

nijntje ik duim voor je dat ook jij snel zwanger mag zijn, dan zijn we toch nog samen;)

Anouk jij ook fijne vakantie nog in Duitsland.

Tulpje, vanaf de 2e week na ongi om de dag en paar dagen voor en na ei elke dag.

Butterfly gaaf he, ongelovelijk toch :):D:)

Liefs

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, super goed!! Ben echt zo blij voor je!!

Marianne, wij gaan nu natuulijk goed oefenen en ben echt blij met deze mededeling van de gyn....

Tulpje, jij bent gewoon zwanger als ik terugkom, oke?

Meiden, ik ga er even een weekje tussenuit (Cascais, Portugal). Mannetje en ik vinden dat we dat wel verdiend hebben... Ik neem geen laptop mee, dus ik kan jullie niet op de hoogte houden. Eind volgende week zal, als het goed is, mijn ei springen. Als ik terug ben, neem ik dus meteen plaats op die heerlijke strandstoel! Even een beetje bijkleuren...

Liefs, Nijn

5. butterfly1984

Hoi meiden,

het wordt zo wel heeeeeeeeel rustig hier, bijna allemaal op vakantie..............heerlijk zeg!!!!Ik wil ook..........hahahaha

Smokey, Gelukkig heb je nog geen verdere klachten, kun je lekker genieten van de vakantie. Meestal beginnen kwaaltjes bij 6 weken..............leuk vooruitzicht he?hihihihi
    Weet heel goed wat je bedoeld met dat het zo onwerkelijk voelt, zelfs nu heb ik dat nog weleens.

Nijntje, heeeeeeel veel plezier in portugal!!!
    Geniet ervan!!Jullie hebben dat zeer zeker verdient.
    Geniet er maar lekker van.

Anouk, lekker op vakantie in Duitsland..............heerlijk zeg.
    Waarschijnlijk laatste keer met jullie 2tjes.
    Geniet er nog maar even lekker van om met jullie 2en te zijn, soms zul je dat straks nog gaan missen.

Liefs marianne

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Ik ben erweer. We hebben een goede vakantie gehad. Ik heb nog 2 dagen bloedverlies gehad en na een week nog 2 dagen bruinverlies. Maar verder geen gekke dingen meer. De angelsound hebben we regelmatig gebruikt en van binnen is alles nog goed haha. Zelfs de dag dat we op vakantie gingen was toen bijna 14 weken voelde ik voor de eerste keer de kleine ploppen heel bijzonder en wel 4 keer meer zoiets van mama met mij gaat het nog steeds goed van binnen ondanks bloedverlies!
    Helaas ben ik nog steeds ziek en heb ontzettend veel last van mijn bekken.
    Mijn baarmoeder was trouwens bij 12 weken al navelhoogte dus groeit ook goed.
    Nu maandag weer naar de verloskundige en dan even de controles!

Nijn: lang wachten nog zeg maar wel posiutief denk ik dat je wat bloedverlies hebt gehad

Ele: gefeliciteerd met je huwelijk!! En hopen dat je ei gelukt gebracht heeft rondom je huwelijsknacht

Smokey: wat een super nieuws gefeliciteerd en geniet ervan welkom bij de club!

Anouk en butterfly: mooie buikjes zeg!

Ik ga deze week een buikfoto maken en erop zetten want ook die begint sinds 2weken aardig te groeien,

Liefs Marleen

ps ik heb even snel door de pagina's heen gelezen dus als ik iets over het hoofd gezien heb sorry

7. butterfly1984

Ten eerste, leuk dat je er weer bent Marleen, het werd hier al aardig rustig, bijna iedereen is op vakantie.
    Gelukkig geen bloedverlies meer!!!

Maar volgens mij heb je een foutje gemaakt, omdat je schreef bij 12weken al op navelhoogte, dit was toch 2vingers boven het schaambot?En bij 14 weken bijna navelhoogte?

Hier gaat alles nou best wel goed, heel af en toe nog eens misselijk en nog wel moe, maar mag voor de rest niet echt klagen.
    Heb wel de laatste dagen beetje last van hoofdpijn, maar goed dat kan ook van het weer komen.
    Al is het nu heel somber hier..................volgens buienradar gaat het hier zo regenen en blijft hele dag zo............:x
    Vanmiddag een verjaardag, dus erg jammer dat het regent.

Dus jij mag maandag alweer heen Marleen, super zeg!!!
    Dan zul je daarna ook wel afspraak moeten maken voor de 20 weken echo.(schiet dan al mooi op he, dan zitten we al op de helft)
    Ik moet woensdag weer heen............erg veel zin in.:D:D
    Kan het nooit afwachten.:)

Liefs marianne

8. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    hoi allemaal, terug van mijn paar dagen wuppertal. Blij te lezen dat het met iedereen goed gaat (en dat het bloedverlies gestopt is Marleen!!).

Ik kreeg gister een telefoontje van mijn aannemer dat zijn vrouw mexicaanse griep heeft, nu zie ik er weinig in om met hem af te spreken, mijn vriend gaat nu waarschijnlijk maar ja dan neemt hij het misschien wel mee naar huis, word ik ook niet heel enthousiast van. Nu weet ik wel dat met een paar maanden er geen ontkomen aan is, maar ik vind het nog wel eng, vooral omdat tamiflu eigenlijk niet ingenomen mag worden door zwangere vrouwen. Normaal gesproken zou ik me er echt niet zo druk om maken, maar nu toch wel meer door de zwangerschap.
    nu maar de komende tijd handen, handen en nog een handen wassen.

9. butterfly1984

ah bah anouk, dat is niet echt fijn om te horen dat iemand de mexicaanse griep heeft, zeker niet nu net bekend is geworden dat het voor vrouwen die zwanger zijn gevaarlijker is!!!
    Hopelijk krijg je het niet.
    Voor de rest gaat alles goed Anouk, heb je je kleintje nog weer gevoeld?

Liefs Marianne

10. 3tulpje

3tulpje Actief lid

Apr 29, 2009
    126
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou, volgens mij heb ik afgelopen zaterdag mijn ei dan gehad, heb het eerder nooit zo goed gevoeld. Maar zaterdag had ik dus echt ongipijn. Maar goed dat we die avond ervoor geklust hadden en tja....die avond ook....hhaaahahahhaaa...paar wijntjes op en dan heeft Tulpje al redelijk snel zin hahahaha.

Maar....ik ben druk bezig met mijn koffer pakken, want morgen gaan we dan eindelijk lekker weg!!!! Malgrat de Mar....here we come! We komen 15 augustus weer terug!

Liefs van Tulpje

11. 3tulpje

3tulpje Actief lid

Apr 29, 2009
    126
    0
    0
    O, en lieve meiden...bedankt voor jullie tips!

12. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Zojuist bij de verloskundige geweest en alles was goed!
    Moeten nu 7 september weer terug komen en krijgen 31 augustus de 20 weken echo spannend!

Liefs Marleen

13. butterfly1984

Hele fijne vakantie toegewenst tulpje!!!
    En hopen op een straks positest natuurlijk..............ik zal voor je blijven duimen.

Marleen, Gelukkig was alles goed!!!
    Tot waar zit jouw baarmoeder nu?
    Ik hoop dat ik woensdag ook te horen krijg wanneer ik de 20weken echo op, verheug me er nu al op om de kleine weer eens te zien.

Liefs marianne

14. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    ik heb de 27e mijn 20 weken echo!!!! dus daarna kan ik los gaan op kleding die niet onzijdig is hihihi

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hey meiden,

Hier weer even een kort berichtje, kan jullie niet allemaal beantwoorden, maar lees dat het met iedereen goed gaat of ze zijn met vakantie, lekker aan t klussen kan niet beter dus!!:)
    Hier gaat alles ook goed, heb alleen helemaal geen sympthomen wat maar op een zwangerschap lijkt:( word daardoor wel erg onzeker maar ja gelukkig denk ik er hier niet te veel aan, ben je toch met andere dingen bezig.
    Vrijdag zijn we weer thuis dus lees dan even op mijn gemak bij;)

Liefs

16. butterfly1984

hoi smokey............wat voelt het onwerkelijk dan he als je geen klachtjes hebt? Geniet er nu nog maar van, meestal komen ze met 6 weken wel aanwaaien en blijven ze wel even hangen.

Anouk, hoe is het met je? Groeit je buikje alweer wat verder?

Marleen, misschien heb je erover heen gelezen maar vroeg mij af hoe groot jouw baarmoeder nu is? Dan weet ik ook beetje wat ik kan verwachten!!Want de jouwe was met 12 weken heel iets boven schaambot en met 14 weken bijna navelhoogte.

Joepie..............Morgen weer naar de VK.............heb er erg veel zin in!!!!
    Wegen jullie je trouwens ook bij de VK?En zijn jullie al aangekomen?

liefs marianne

17. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterfly: volgens mij was mijn baarmoeder nu navelhoogte.
    Ik moet me daar ook telkens wegen en ben nog steeds 1,5 kilo onder mijn startgewicht bij de zwangerschap. Maar mijn buik is echt al mega haha. Zelfs de verloskundige zei nou die komt niets te kort die heeft alle ruimte om te groeien haha

18. butterfly1984

nou super marleen, dat werd er bij mij ook gezegd met 12weken hahaha.........echt leuk!!!
    Wanneer show je je buikje eens hier op het forum?

Bij mijn dochter heb ik hele zwangerschap onder startgewicht gezeten omdat ik ook zo ziek was 1e 3maanden.
    Maakte me daar weleens zorgen om, maar dat was helemaal onnodig zij de gyn.
    ze zegt sommige mensen komen wel 30 kilo aan en die krijgen alsnog een te klein kindje terwijl iemand totaal niet aankomt een zwaardere baby krijgt.
    Onze dochter woog ruim 7 pond, dus dat is netjes!!!

19. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    ben net weer aangekomen zag ik op mn eigen weegschaal, vanaf week 8 t/m nu 1,5 kilo, maar heb dan ook wel erg veel zin in chocola gehad de afgelopen weken hihi, en ja mijn buik groeit mee!

20. butterfly1984

lekker he anouk al dat chocolade?Tot nu toe ben ik er niet tot weinig aangekomen gelukkig.
    ben van mezelf al niet te slank, dus veel chocolade doet me geen goed............hahahaha
    Jullie zeiden dat jullie ook niet 1 van de slanksten waren, maar hoe zwaar zijn jullie dan zo ongeveer?Of je moet het niet durven te zeggen..............hihihihihihi

Ooooooooooooooooo ik heb zo'n zin in morgen..............en dan voor je het weet sta je weer buiten en moet je weer 4 weken wachten...........hahahaha

Liefs marianne

Share This Page