Meiden, vandaag weer een hoge temp voor mij. Gisteravond had ik het trouwens zooooo warm. Nog steeds steekjes/dingetjes die ik het afgelopen half jaar niet gehad heb.... Nog ruim een week wachten.... Smokey, heel aardig van je VK en je moet doen waar jij je het prettigste bij voelt. Op naar volgende week. En bij 7 weken moeten ze in principe een hartje kunnen vinden. marianne, balen dat je zo veel last hebt, maar het is voor een goed doel!!! Ben benieuwd bij Tulpje... Meiden, ik ga er weer vandoor. Druk dagje; dadelijk even naar de stad, vanmiddag feestje en vaanvond weer tennissen... Fijne dag!!
Hoi, even een kort berichtje. Ik werk deze week maandag woensdag en vrijdag ochtend 2 uur. En volgende week 5 ochtende van 2 uur. Maar heb zojuist de arbo aan de tel gehad dat ik dat niet trek vooral het autorijden van 45 min heen en 45 min teurg (in vakantietijd) is me teveel. Mag nu volgende week ook maandag woensdag en vrijdag ochtend werken en dan 2x 3,5 uur en een keer 3 uur. Helaas vanacht maar weer 2 uur geslapen ivm BI. Het is gewoon niet meer te hebben. Loop bijna tegen de muur van de pijn. heb zojuist de fysio maar gebeld of ik eerder kan komen en kan nu morgen middag om 13.50. (eigen fysiotherapeut is dinsdag pas terug van vakantie daar ben ik dus 3 weken niet geweest) Ik ga zo dus maar even liggen. Heb al 2 verschillende bedden geprobeerd en voedingskussen maar niets lijkt te helpen. Iemand hier toevallig nog tips? Het overgeven is even rustig gelukkig!
Het zit je allemaal niet mee, Marleen. Tips heb ik helaas niet voor je... Heel veel succes/sterkte!!!
Hier ook helaas geen tips Marleen. wil je wel even veel sterkte wensen!!!Het zit je echt niet mee. Nijn, super zeg dat je nog steeds de kwaaltjes hebt. Word dus een lange week!!!! Moeilijk he dat afwachten om te mogen testen? Liefs marianne
@marleentje sorry meid hier ook geen tips voor jou, een hele dikke knuffel i.i.g. fijn dat je niet hoeft overtegeven misschien word dat nu minder! @nijntje "go girl" dit word jou ronde!!!! Nog een spannende week afwachten en oh wat duurt de tijd dan lang he? Hier weinig nieuws wachtende op een echo pff, ook niet veel klachtjes paar kleintjes af en toe dus wat dat betreft geen klagen Alleen elke dag rond 3 uur tot 6 uur helemaal gesloopt kei moe. Kan me niet voorstellen dat ik misschien echt mama ga worden heel raar idee nog steeds. Met hoeveel weken hebben jullie het weer aan je familie verteld dat jullie weer zwanger zijn? Ik wil denk wachten tot de 12 weken, als dat lukt. Alleen mijn broer en schoonzus weten het nu nog. Morgen lekker shoppen met mijn moeder! Ik ga nu lekker slapen, tot morgen. Liefs
smokey, Wij hebben dit keer gewacht tot 10weken en 4 dagen. We hadden toen de 3e echo gehad en alles was goed. Toen durfden we het wel aan om het te vertellen. Alles was zo perfect dat ik ook naar de vk toe mocht. Liefs marianne
hier weer een hoge temp en af en toe wat steekjes in mn (.)(.) en ook nog in mn buik. Zou het dan echt?? Nog een hele lange week wachten en zelfs nog langer. Ik heb de vorige keer zo vroeg getest en vond het zo moeilijk om stil te houden dat mannetje en ik afgesproken hebben om zeker te wachten tot in overtijd ben... Dus pas na de 23e gaan we testen.... Als dat lukt, misschien ben ik dan al wel ongi.... Verder weer een hele drukke dag, dus tot morgen (denk ik)!!
Wow: als je temp hoog blijft is een heel goed teken! Knap dat je zolang wil wachten met testen dat zou mij nooit lukken. Ik heb toen getest op de dag dat ik ongi zou moeten worden.
Ik ben ook benieuwd of het gaat lukken.... De vorige keer had ik ook stiekem getest en bedacht dat ik het dan wel stilhield tot mijn nod voor mn mannetje... Dat lukte dus niet. Ook vond ik het zooooo moeilijk om het stil te houden voor de buitenwereld, dat we besloten hadden de volgende keer later te testen. Mijn temp blijft nu nog hoog, maar dat zegt nu nog niks. Als hij volgende week nog hoog is, heb ik een goede kans... Duimen jullie wel mee???
Ik duim al heel de week voor je! haha gun het je zo erg! Na alle ellende die je hebt gehad zou dit toch een wonder zijn. En ik weet dat er wonderen bestaan! We hebben het deze keer ook meteen aan onze ouders en broers en zussen verteld. Dit omdat ik de test op moederdag had en een mooier moederdag cadeau konden we onze moeders toch niet geven! Verder hebbben we het wel stil gehouden tot de 12 weken.
Het was echt een super moederdag cadeau!! Zoiets zullen ze niet snel vergeten... Wij vertelden het met 5 weken aan onze ouders, met 6 weken aan onze beste vrienden, met 7 weken aan onze peettantes en toen ging het mis.... Deze keer willen we het langer stilhouden, als dat gaat lukken....
Hoi meiden, De vorige keer dat het misging hadden we bijna een week na mijn nod getest. En dit keer hebben we 4 dagen erna getest, achteraf maar goed ook, omdat ik dus korter zwanger bleek te zijn. Wat super om te horen nijn, dat je nog steeds een hoge temperatuur hebt en daarnaast nog andere klachtjes hebt. Natuurlijk duim ik voor je, ik duim al zolang voor je, nog even en ze zijn versleten.......hahahaha Het is jullie echt enorm super gegund nijn!!!!! Marleen en Anouk hoe is het met jullie? Nog even en we zijn alle3 allemaal over de 18weken. Gaat best wel hard he? Smokey, hoe is het met jou? Begin je al meerdere klachten te krijgen? Liefs marianne
@nijntje zeker weten dat ik voor je mee duim!! Ik heb er een goed gevoel over, zou toch helemaal geweldig zijn Ik zou ook later testen maar kon me op mijn nod dag al niet inhouden hihi @marleentje op moederdag dat is zeker een geweldig moederdagcadeau!! Wij willen het eigenlijk zo lang mogelijk proberen het stil te houden. @butterfly Hoe gaat het met jou zelf?? Met mij gaat het eigenlijk wel goed weinig "grote" klachten zeg maar paar kleine dingetjes, op zich wel lekker natuurlijk, af en toe steekjes in mijn (.)(.) en in mijn liezen moe en mijn darmen, gerommel in mijn buik, en verder nog niks eigenlijk Mijn spijkerbroeken zitten verschrikkelijkstrak, nu al kan die niet een hele dag met werken aan want dat gaat echt zeer doen Morgen laatsts dagje van mijn vakantie, volgende week weer aan de gang. Mijn arts heeft nog steeds niet terug gebeld duurt wel erg lang, ik wacht morgen even af want hij heeft altijd vrijdags telefonisch spreekuur dus ga er vanuit dat ik morgen gebeld word, zou wel slecht zijn als ie me vergeet terug te bellen, hoop toch nog dat ik dan a.s. dinsdag terecht kan maar dat word erg kortdag denk ik, of hij moet me er van de week al tussen gezet hebben. Liefs
Meiden ik voel me vandaag erg belabberd, kan dat een kwaaltje zijn? Ben heeel erg moe en niet echt misselijk, maar ook niet fit (ook hoofdpijn met vlagen). Dadelijk ga ik toch maar even tennissen... We zien wel hoe het gaat....
Hey Nijn, late reactie maar ik duim zeer zeker ook mee! Spannende week, maar het klinkt goed. Smokey, ja opgezette darmen is een hele fijne kwaal haha, daar had ik ook last van, daar gaan je broeken heel snel strak van zitten blijft waarschijnlijk nog wel een tijdje zo. geen bloedverlies meer gehad? Snap dat je snel echo wilt, maar je hebt geen heftig bloedverlies gehad zoals bij ongi, dus teken dat het nog helemaal goed zit! Ik wilde dit keer zelf geen echo voor de 8 weken, omdat vorige x toen hadden we een echo met 7.2 dagen en toen klopte het hartje en alles was ok, en toen is het drie dagen later gestopt, dus vandaar dat ik na bloedverlies er voor koos om nog even te wachten met de echo, en omdat de vk het aanraden (voor valse geruststelling), maar heb toen ook wel op hete kolen gezeten hoor en je moet natuurlijk doen wat voor jou goed voelt! Marleen, Marianne hoe is ie bij jullie? ook al in spanning voor de 20 weken echo, ik vind het wel spannend hoor, is toch de check of het allemaal gezond is, alhoewel je daar natuurlijk wel vanuit gaat. Moet weer ff verder met inpakken, verhuizen komt steeds dichterbij en er moet nog hoop gebeuren, fijne avond
Hallo meiden, Ik hou het even ego... We zijn weer terug van de honeymoon en het was echt heerlijk... Op vakantie de 2 voor 5 gedaan en... 5 dagen voor NOD had ik de eerste lichte test in handen sindsdien werd de streep alleen maar donkerder.... 2 dagen voor NOD merkte ik het ook al aan mijn borsten en tepels en was ik echt voor en na elke maaltijd al kotsemisselijk... Wat een heerlijk gevoel was dat.. ik was duidelijk zwanger... op de dag dat we naar huis reden vond ik het alweer raar dat ik de hele dag niet misselijk was.. en mijn tepels bleven wel gevoelig maar ook mijn borsten voelden niet meer pijnlijk aan.. En dat is nu nog steeds zo.. Ik roep nu niet meer dat het fout gaat, ik wil er echt in geloven.. maar hoe.. omdat ik me zo onzeker voelde heb ik gisteren naar de gyno gebeld en kon ik gelijk bloed komen laten prikken.. ook morgen nog een keer om te kijken of het hcg genoeg gestegen is.. Gisteren heb ik de hele middag en avond krampen gehad.. geen bloed gespot.. vandaag voel ik wederom alleen een beetje gevoelige tepels.. Ik probeer er dus zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, daarom reageer ik hier ook pas zo laat en zo ego.. Ik kan echt niet juichen dat ik zwanger ben.. ik weet dat veel meiden niks voelen in het begin, of misselijk zijn.. maar dit lijkt zoveel op de vorige keren, in het begin kotse misselijk en pijnlijke boobs en tussen week 4 en 5... verdwijnt het iedere keer.. Morgen dus nog een keer bloedprikken en dan hoop ik meer te weten en ook een beetje gerustgesteld te worden.. bedankt voor het lezen meiden! *hug*
Ele, een hele dikke knuffel!!! Deze keer moet het gewoon goed gaan!!!! Dat zoiets leuks als een huwelijksreis met super cadeau van de huwelijksnacht, zo in mineur eindigd... Laat je wel weten hoe het er voor staat?
Ele: fijn dat je er weer bent! Hoelang zou je nu zwanger zijn dan? Probeer je niet te druk te maken. Ik weet nu zelf dat elke zwangerschap anders is en dat je ook bij elke zwangerschap andere symptomen hebt. Weet dat het makkelijk gezegd is maar blijf hoop houden! En probeer een beetje te genieten. Houd je ons op de hoogte?
hoi hoi allemaal, Smokey, op zich gaat het hier wel goed. Heb zo nu en dan echt pijn aan zijkanten van mijn buik (een stukje links naar beneden van mijn navel en soms rechterkant). Vooral met opstaan of als je liggend niest of hoest. Laatst had ik enorme pijnlijke steken erin en kon er niet meer van lopen, moest gebukt blijven staan. Ook erg pijnlijke borst, heel af en toe misselijk, maar nog wel erg moe. Hopen dat de kwaaltjes bij jou zo blijven!!!!Kun je lekker van je zw.schap genieten. Ele, alvast heel voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap heel goed hoe je je voelt.Genieten is er nu echt nog niet bij, al hoewel van binnen toch wel erg blij, maar o zo onzeker. Dat je kwaaltjes nu met vlagen zijn is echt niet erg, het is nog zo pril, meestal komen de kwaaltjes wel met 6 a 8weken. En zo niet, dan zegt dat nog niets. Had je al een afspraak gemaakt met de gyn? Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? Marleen? Hoe is het met jou en de kleine uk? Anouk, ik heb erg veel zin in de 20 weken echo en ga er uiteraard niet vanuit dat er wat mis is, misschien best wel naïef, maar wil lekker positief zijn. Weet wat een 20weken echo is, maar het blijft toch wel weer heel spannend. zal mij benieuwen of de kleine net zo'n hekel aan echo's heeft als mijn dochter.............hahaha. Die traptte de hele tijd door tijdens de 20weken echo. Wanneer moest jij nou ook alweer?sorry voor mijn dementheid. Ben ik nog al heeeeeeel erg op moment, vergeet echt alles.........pfffffffff als mijn kont niet vast zat, vergat ik die ook nog.hihihihih. Nijntje, lekker getennist vanavond?Ging het goed, aangezien je je niet zo heel erg lekker voelde? Liefs marianne
@ele jeetje meid wat spannend, kan me goed voorstellen hoe je je voelt, ik hoop dat je morgen ook meteen de uistslag krijgt zodat je wat meer kan relaxen. Meid ik duim voor je het moet gewoon goed gaan nu, een dikke knuffel voor je! Bij mij gaan de klachtjes ook met ups en downs, maar vanaf de laatste paar dagen iets meer regelmatige klachtjes @anouk daar heb je helemaal gelijk in ik had de vorige x bij de 1e echo ook een klopend hartje daarna ook niet meer met 8.4 mijn gevoel zegt ook rustig afwachten maar ben oh zo nieuwsgierig Suc6 met het pakken wanneer gaan jullie over? @butterfly jeetje die steken lijken me ook niet erg prettig, en toch nog steeds moe dacht dat dat na 12 weken over ging, helaas bij jou nog niet. de 20 weken echo al bijna voor jullie weer zou ik ook wel spannend vinden hoor, maar van het positieve uitgaan is super goed natuurlijk! @nijntje ik heb ook van die belabberde dagen, ga dan toch ook vaak sporten en kom er dan meestal wel fitter weer van terug, hoop jij ook. Liefs