DIe steekjes in je buik is volgens mij bandenpijn en dat kan je de gehele zwangerschap houden vertelde mijn verloskundige. Maar erg vervelend is het wel. Ik ga zo weer werken voor 2 uur. En dan vanmiddag lekker uitrusten. En vanavond wil ik nog even naar de miss etam outlet om wat positiebroeken te scoren. Het overgeven lijkt wat minder de laatste dagen dus dat is positief alleen de BI word steeds erger. Weet soms van de pijn me geen raad. Gisteren nog extra bij de fysio geweest en die heeft het een beetje los gemaakt en extra oefeningen mee gegeven. Dus we zullen zien. Ook adviseerde ze voor in huis een tripple stoel zodat ik niet zoveel hoef te lopen.
Ele, ik zie dat je je banner veranderd hebt. Goed nieuws gekregen?? Proficiat!!!! Meiden, mijn temp is weer gestegen!!
jeetje dames, zijn we straks dan echt met zn allen zwanger (tulp moet nog aansluiten natuurlijk), spannend spannend, ik hoop het zo voor iedereen! Ele keep us posted en Nijn natuurlijk ook! Ik heb ook van die steekjes, bij snel opstaan en niezen en hoesten, soms erger dan de andere x, is idd bandenpijn, is goed teken, de baarmoeder is tenslotte aan het groeien (deze wijsheid van vk hihi). 27e btw heb ik de 20 weken echo, iets minder dan twee weken dus......aftellen begonnen Ik werd net gebeld door vk, ze zijn toch niet helemaal blij met bloedonderzoek en moet nu voor verder onderzoek, ben benieuwd, wil eigenlijk mn arts ff spreken maar die is op vakantie. Nu moet ik maandag weer bloed laten prikken, grrrr, maar het is voor het goede doel.
Anouk, waar zijn ze dan niet helemaal tevreden over? Wat spannend zeg, nog minder dan 2 weken. Marleen, wat naar dat je steeds meer last van je bi krijgt, hopen dat de extra oefeningen toch wat verlichting geven. Wat moet ik me voorstellen bij zo'n tripple stoel? Ele, heb je je bloeduitslagen gekregen? Smokey en Nijntje, hoe voelen jullie je vandaag? Liefs marianne
Vandaag bijna nergens last van. Af en toe een steekje en hoofdpijn. Nog ruim een week.... Met z'n allen zwanger zou wel super zijn!! hopelijk blijf ik niet als enige over....
Idd Nijntje, We zijn gewoon met z'n allen zwanger, alleen achter blijven kan echt niet hoor. Ook in jouw buik speelt zich nu een wonder af!!!!
Ik ben nog steeds heel positief, alleen ben ik bang dat ik mezelf voor de gek houdt.... grrrr, waarom altijd dat wachten.....
@nijntje ik ben niet zo thuis in dat tempen maar dat ie blijft stijgen is een oed teken toch!! Het word gewoon jou ronde, en jij blijft echt niet als enige over En ik voel ook dagen helemaal niks zoals vandaag weer, dan denk ik gebeurt er wel wat daar @anouk wat houd dat in dat je bloed niet goed is of weet je dat zelf ook niet? Ben ook zo benieuwd of ele vandaag de uitslag van het bloed krijgt, zou toch helemaal geweldig zijn zon honneymoon beepje Vanmiddag word ik als het goed is tussen half 3 en 3 gebeld door mijn arts voor een afspraak bij de gyn enzo ben benieuwd. Ik zou eigenlijk vanmiddag naar mijn ouders maar omdat ik telefoontje verwacht maar even wachten dan Laatste dagje vakantie extra genieten maar,ga zo even boodschapje doen, tot later.
Ik zag zojuist ook dat de banner van ele op zwanger staat dus denk dat de uitslagen erg positief waren!
Hallo meiden, allereerst sorry voor mijn ego zijn.. hier komt namelijk nog een ego bericht.. Woensdag had ik 851 hcg in mijn bloed en vandaag was het zelfs al gestegen tot 1832!!! Ik ben dus echt super blij! ondanks dat ik geen symptomrn heb is het hcg toch verdubbeld in 48 uur! Ik kan het nog steeds niet geloven! maar toch geloof ik zo in Herbie!! (voor diegene die Herbie niet kennen, je moet erin geloven wil ie het doen..) Ik heb nog niet alles bijgelezen van de vakantie maar ik zie bij smokey wel een hele leuke banner!!! Smokey gefeliciteerd meid, hoe voel je je? Ik las ook dat je last gehad hebt van bloedverlies? is dat nu helemaal over? En nijn wat een nieuws!! wat gaaf zeg! Er is dus een kans dat je ei kan innestelen!! Ik hoop het zo voor je.. Het zou idd niet leuk zijn als je als enige achter blijft, maar wie weet wat je deze maand nog allemaal te wachten staat! ga je eerder testen? ( ik had weer eens te vroeg getest, het geduld was al op! waardoor ik 5 dagen voor NOD al posi teste) Alle andere meiden, ik las dat jullie zwangerschappen niet allemaal over rozen gaan, maar dat het wel bij jullie allemaal goed met het kindje gaat en dat vond ik wel fijn om te lezen.. Het schiet wel op als je een maand bijna niet online bent geweest, iedereen maakt zo'n snelle sprong opeens! Meiden ik ga er weer vandoor lekker nagenieten van het goede nieuws! Fijne avond!
wat een goed nieuws Ele, gefeliciteerd. En tuurlijk ken ik Herbie, is mijn favoriete kevertje! Dat bloedwerk is niks ernstigs hoor, mcv is te laag (volume rode bloedcellen is te klein) wat het betekent heeft niemand me nog kunnen vertellen, maar misschien dat ik daarom nog moe ben, ijzer is wel goed, dus het zal allemaal wel los lopen. Verder voel ik me prima dus ben al lang blij
@elle super zeg helemaal geweldig toch?? Gefeliciteerd meid het is je zo gegund. Ik had een paar dagen rozeslijmverlies maar is gelukkig over en stelde niet veel voor, maar je zit dan wel meteen helemaal in de rats. Verder voel ik me eigenlijk helemaal top, af en toe wat gerommel en steekjes verder geen klachten gelukkig @anouk ok gelukkig dat het niets ernstigs is, misschien heb je wel net een tekort van ijzer ofzo @nijntje en tulp nou jullie straks ook nog een positieve test dat zou toch helemaal wat zijn!! Heb mijn arts aan de telefoon gehad en 25 aug krijg ik mijn eertse echo bij de gyn super spannend!! Dag later bij de vk haha dat is mijn geluk weer wel krijg weer dubbelop echo's Liefs
Gister is mijn man naar een andere auto wezen kijken. Alles zag er super uit, alleen waren er 2 dingen die nog gemaakt moesten worden, zou vandaag klaar zijn. Hij werd netjes gebeld dat het klaar was, dus hij er weer heen. Naar het postkantoor om auto over te laten schrijven, komt hij weer bij het autobrijf om alles af te ronden en om te betalen. Wat denk je................drukken ze 300 euro er bovenop!!!! Hoe durven ze zeg!!!!!Alles was rond en dan doen ze dit!!!! Dat geloof je toch niet.......................ik heb dit echt nog nooit meegemaakt. Uiteraard was mijn man enorm kwaad en heeft natuurlijk de auto niet genomen.Hij heeft ook het geld voor de overschrijving terug geeist en heeft dit dan nog wel terug gekregen. Sorry voor dit ego-bericht, maar moest dit echt even kwijt!!!!
smokey, nee het is juist geen ijzer te kort daarom vinden ze het zo raadselachtig. Nog 10 dagen tot de echo, spannend, het zit vast helemaal goed! Marleen en Marianne, wat was jullie mcv gehalte en jullie foliumzuur gehalte (zag dat ie normaal tussen de 5-30 moet liggen en zit bij mij op 49, maar neem aan dat dat komt door extra inname)? Marianne wat een verhaal zeg, vreemd hoor, snap dat je hem niet neemt dan, hebben ze hem wel meteen weer laten terugschrijven qua naam, straks doen ze er iets mee en zijn jullie verantwoordelijk. Autohandelaren zijn boeven hihi, wij kopen nooit bij een handelaar, je wordt opgelicht waar je bijstaat. Vandaag weer naar mn nieuwe huisje, als het goed is zijn ze vandaag klaar met verbouwen, dus spannend, de 29e gaan we over, kan echt niet wachten, kan ik aan de babykamer beginnen
Ele: gefeliciteerd geniet ervan! Butterfly: balen zeg groot gelijk dat jullie die auto niet genomen hebben. Anouk ik heb de uitslagen van het bloed nog niet ik heb namelijk vorige week pas voor de 1e keer bloedgeprikt ivm het ziek zijn. Dus weet nog niets.
hier weer een 36,8 en een hele drukke dag; poetsen, tennissen (toernooi) en vanavond naar de kermis.... We gaan maar met de auto, want er zijn veel mensen die willen borrelen en dat doe ik nu maar even niet....
Wat netjes Nijn, ik heb wel een paar borrels gedronken die 2 weken voordat ik het kon weten. Je blijkt ook de eerste twee weken nog geen bloedband met je kind te hebben dus geen schade te kunnen aanrichten. Of had ik dat niet moeten zeggen en zijn ze nu de Bob kwijt hihi, maar geheel onthouding is natuurlijk altijd beter Marleen, dacht misschien heb je ze al, ik was dinsdag geweest en werd gister gebeld vandaar.
Ik weet dat het in principe (nog) geen kwaad kan, maar beter niks. En ach, Bobben vind ik niet zo erg. kan ik naar huis wanneer ik wil. Wel vreemd van jouw bloeduitslagen. Hopelijk is het niet al te ernstig. Wanneer kwam Tulpje ook al weer terug? Ben namelijk wel heel erg benieuwd...