Anouk, heb even voor je nagekeken op mijn zwangerschapskaart en het formulier met de bloeduitslagen, maar kan er niets op vinden waar jij het over hebt. Zo zie je maar dat het overal anders is. Laatst vroeg ik wat er bij jullie stond bij conform, maar dat hadden jij en marleen weer niet. hahaha. Ik heb wel in het rijtje staan: urine/ glucose albumine, maar heb geen urine ingeleverd, dus er staat ook niets. Bij bloeduitslagen staat het volgende: - Irr.Antist. NEG - Anti-Trep pal (Lues). NEG - HBsAg. NEG - Anti-HIV. NEG. Wat dat allemaal betekend weet ik niet, maar volgens mij staat er niets overin mbt tot wat jij vroeg. Ele, Van harte gefeliciteerd!!!!Super!!! Nijntje, heel verstandig van je om te gaan bobben.....hahahaha Denk je dat je nu ook weer zwanger bent van een 2ling? Dat zat bij jou in de familie?Of had ik dat nou weer verkeerd? Smokey, hoe voel jij je vandaag.Dus nog even en je hebt 2 echo's achter elkaar, lekker dubbelop genieten!!! Marleen, hoe is het werk deze week je bevallen? Heb je het een beetje volkunnen houden met auto rijden? Ik heb enorm slecht geslapen vanacht en ben echt heel moe!!! Vanochtend werd ik wakker op mijn linkerzij, dus ik ga op mijn rug liggen om wakker te worden, voel ik me daar een enorme bult aan de rechterkant van mijn buik...........hahahahaha Ligt de kleine daar lekker te slapen in mijn buik. Was echt super omdat weer te ervaren!!!! Liefs marianne
heb net even weer een aantal buikfoto's gemaakt, maar hoor nu net dat mijn dochter wakker is, dus plaats ze vanavond wel even. Marleen en Anouk, jullie ook nieuwe buikfoto's?
Mooie buiken hoor Marianne!!! Kan me er verder nog niks bij voorstellen... Hopelijk loop ik er over 15 weken ook zo bij...
Dank je nijntje................tuurlijk loop jij er over 15 weken ook zo bij. Dan kan ik je mooi complimenteren met je bolle buikie!!! Wat is het hier rustig zeg!!!!
Hoi dames, Een drukke dag gehad hier. Even lekker gaan rondneuzen in winkels voor de aankleding van de babykamer. Moeilijk zeg om een keuze te maken haha! En heb zojuist een mooie doomoo zitzak gekocht op marktplaats. Ben er helemaal happy mee! Marianne: heb het volgehouden het werken maar het is niet ideaal. Vooral mijn BI is haast niet te doen vooral het autorijden is erg pijnlijk. Komende week maandag, woensdag ochtend van 9.00-12.30 en dan vrijdag ochtend van 9.00-12.00. Hoop dat ik het allemaal ga trekken. Het ziek zijn is gelukkgi over durf het bijna niet te zeggen maar het gaat nu al een paar dagen goed. Mooie buikfoto's weer! Ik moet er nog maken zal komende week wel ergens zijn. Nijn: hoe voel je je nu? Nog steeds een positief gevoel?
Goedemorgen meiden, Hier slecht geslapen, kon niet in slaap komen warm en al weer vroeg wakker pff @butterfly zal zo even naar je foto's kijken @nijntje hoe gaat ie, het komt steeds dichter bij, nog steeds goed gevoel, maar goed dat je lekker druk bent zijn je gedachten even lekker ergens anders @marleentje leuk babykamers kijken, er is zoveel keus he? En allemaal zo leuk Wat betekend de afkorting BI als ik vragen mag? Tulpje was volgens mijn de 15e terug gekomen als ik het goed gelezen had. Hier nog steeds weinig klachten gelukkig vandaag gaan we al vroeg naar vrienden en vanavond lekker bbq dus ik ben er morgen weer! Fijne dag allemaal Liefs
Smokey: de babykamer staat al in de kamer haha maar nu keken we eigenlijk meer voor de aankleding en alle andere spulletje die je nodig hebt. BI staat voor bekkeninstabiliteit. Veel pelzier vandaag! Balen dat je slecht geslapen hebt ik herken het je ligt alleen maar te draaien en slapen ho maar.
Meiden weer een hoge temp. Verder voel ik me best goed. Het positieve gevoel is weg, nou ja een beetje weg, maar ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek houd. Gister wel regelmatig steken in mn (.)(.), dus dat is goed. Ook af en toe wat misselijk, maar misschien komt dat omdat ik honger had. Grrrr, geen idee eigenlijk.... Mn krampjes/steekjes in mijn buik zijn (bijna) weg, maar de innesteling heeft natuurlijk ook al plaatsgevonden.... Nog een hele lange week. Vanmiddag weer tennissen en verder genieten van het laatste vakantiedagje van mn mannetje. Fijne dag allemaal!!
Heey meiden, @Marleen, Veel keus he qua spulletjes en aankleding voor de kinderkamer. Voor onze dochter hadden we toen lime groen behang met een behangrand van winnie the pooh!!! Ook de lamp, gordijnen, badje, deken, laken, hemeltje, aankleedkussen, knuffels en dingetjes voor aan de muur hadden we van winnie the pooh. @nijntje, een hoge temp is altijd goed en idd net wat je zegt over je steekjes in je buik, de innestelling is nu al geweest. Ik had zelf een week voor mijn nod een heel erg ongesteldheidsgevoel. @smokey, Hoe voel je je nu?Je buik al lekker opgezet? Vandaag een slechte dag, vanacht ook erg slecht geslapen, was ieder uur wel wakker. Had steeds zo'n last van mijn buik, eerst enorme pijn aan de linkerkant van mijn buik, je klapt gewoon dubbel zo'n pijn, maar na een tijdje zaktte het weer af. Dus toen ik mij omdraaien op de rechterkant, kon ik daar ook niet opliggen van toen deed mijn buik pijn aan die kant.niet zo zeer als links maar deze pijn ging niet weg zolang ik er op lag. En buiten dat om had ik en nu nog steeds best last van mijn hele buik. Geen idee wat het allemaal is, misschien wel door de groei,maar ik had dit niet bij mijn dochter. Als dit zo hele tijd doorgaat, krijg ik het nog behoorlijk zwaar de aankomende 22 weken.Pfffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!111 Sorry voor al het klagen!!! liefs marianne
hoi guys, @Nijn, mijn hemel ben je aan het trainen voor de Us open ofzo hihi, al dat getennis, mijn training begint gelukkig weer 25 augustus en dan nog drie x en dan is het seizoen afgelopen en dan dus pas weer na de zwangerschap beginnen, want het is geen sport die je tot het einde kan doen helaas. @marianne, vreemd dat ze bij jou niet je ijzerwaardes (hemaglobine), suiker enzo hebben getest, hoe weet jij dan trouwens dat je hb aan de lage kant was? (B12 en foliumzuur is idd niet standaard, ik eet geen vlees vandaar dat ze dat hebben meegenomen). Balen dat je zoveel bandenpijn (tenminste denk dat dat het is) hebt, ik merkte gisteren na een dag lang bezig dat ik iets last had van mijn bekken, maar vandaag weer helemaal niet, dus ik ben allang blij! Sta al weer een paar uur in te pakken en uit te zoeken, way to much shit verzameld in de afgelopen jaren hihi. @smokey, goed te horen dat de ongerustheid een beetje is weggezakt, als je straks een goede echo hebt ben je zeker wel blij dat je nog ff volgehouden hebt en niet de pauze hebt ingelast hihi. Het wachten is dus op nieuws van Tulp, en de officiele test van Nijn natuurlijk, zou het dan toch echt zo zijn.......
De US open van dit jaar komt nog wat te vroeg, maar volgend jaar staan we er!! Vandaag gewonnen met 6-0 6-1. Kei blij, want dit was de eerste wedstrijd in de DD8 die we gewonnen hadden. Gister in 3 sets verloren in de DD8, dus het begint echt ergens op te lijken. Leuk dat jij ook tennist. Jammer, dat je dan een pauze in moet lassen, maar tennis kun je langer blijven doen dan voetbal. Vandaar dat ik gestopt ben met voetballen.... Marianne, balen dat je zo'n rotnacht achter de rug hebt. Laat je vandaag dan maar extra goed verwennen door je mannetje!! Marleen, fijn dat het ziek zijn over lijkt te gaan!! Alleen wel ontzettend balen van die BI. Ook dat het reizen wat lastig gaat. Kun je niet van thuis uit werken?? Smokey, hoe gaat het bij jou?? Ele, en hoe gaat het bij jou? Al van de (leuke) schrik bekomen?? Tulpje, waar blijf je met het goede nieuws?? Meiden, net gedouched en het lijkt of mijn (.)(.) wat voller zijn. Ook zie ik wat blauwe aderen, maar zitten die er niet altijd al??.... grrrrr. Fijne zondag!
Anouk, ze hebben de suiker en ijzer wel getest hoor. Hb was 7.1 en suiker geloof ik 4.3. Dat stond weer op de zw.kaart en niet op uitslagformulier. Ze hadden dat gedaan met 12 weken tegelijkertijd met de rest.
Meiden, hier weer een hoge tempertauur, alleen ietsie lager dan gister, maar nog geen zorgen... Alleen nou vroeg ik me af, dikke, witte afscheiding betekent dat iets positiefs? Ik heb er sinds gister behoorlijk last van.... Liefs, Nijn PS: Sorry, voor al mijn vragen, maar jullie zijn tenslotte ervaringsdeskundigen...
Hey meiden, Hier even snel vanaf mijn werk, pff weer erg druk hier maar ja dan gaat de dag lekker snel Hier gaat alles goed, heb eigenlijk nergens echt last van hmm liever wel wat moet wel vaker naar de wc dat is eigenlijk het enigste de laatste 2 dagen Nijnte klint zeker posief en wit slijm is ook positief had en heb ik ook nog steeds sommige dagen spannend hoor wanneer wil je eventueel testen?? Kom vanavon nog even terug om alles terug te lezen nu geen tijd, moet weer hard werken haha Liefs
Hey harder werker, thnx voor je reactie!! Als je hard werkt gaat de tijd inderdaad erg snel. En is er weer een dag voorbij en ben je weer dichter bij het weekend!! Al mogen van mij de dagen wel langzaam gaan (of eigenlijk niet, want dan duurt het testen zo lang), want ik heb nog vakantie... Ik heb mannetje over kunnen halen dat we, mocht het nog nodig zijn, zaterdag gaan testen. Hij wil a.s. maandag pas testen, maar ik heb gezegd dat ik niet meer zo lang kan wachten... En dat is ook zo. Fijne (werk)dag allemaal!
Spannend hoor nijntje ik zal voor je duimen Kan me voorstellen dat je het niet tot maandag kan vol houden. Even echo bericht vanaf werk. Hier weer geen lekker gevoel vandaag zoals ik al zei weinig tot geen klachten, net steken t.h.v. mijn zij alleen dan iets meer naar midden aan rechterkant, weet niet weer een fout gevoel pff en moet nog 1 week wachten voor een echo. Ik heb het idee dat ik te weinig klachtjes heb. Moest even kwijt.
Ahh, Smokey... Hele dikke knuffel!!! Kun je anders niet even contact opnemen met de gyn? Gewoon om te vragen of het geen kwaad kan?
Smokey: ik zou gewoon bellen en vargen of je eerder een echo kan krijgen omdat je je zo druk maakt. Voor degene die het willen weten ik ehb vanmiddag gebeld voor mijn bloeduitslagen. En alles was goed: Hiv: neg Lues: neg Hepatitus: neg Irr algemeen: neg HB: 8.9 suiker: 4.6 Bloedgroep: 0- (dat wist ik al van de miskraam dus resusfactor) Ze gaf aan dat alles er netjes uitzag