Hoi meiden, Nijn, wat spannend!!! En Elegance super gefeliciteerd meis!!! Hier helaas weer mijn ongi en 2 zwangeren in mijn omgeving erbij. Maar ik moet zeggen dat ik het er nu wel heel veel moeite mee heb. Hier dus een flinke dip en moet mezelf even flink toespreken om op naar de volgende ronde te gaan.
3tulpje: balen van je ongi. Hoop dat je de komende ronde meer geluk hebt. Ik zal voor je duimen! Heb je wel een fijne vakantie gehad?
Dank je Marleen. De vakantie was echt super! Lekker wezen stappen, zonnen, pootje baden en af en toe een duikje (hou niet van zout water), maar gelukkig hebben ze ook een zwembad. Maar het waren 11 heerlijke zondagen! Maak me alleen wel druk, want ik ben verkouden, maar ik heb nog geen koorts. Maar ik denk natuurlijk wel gelijk aan de Mexicaanse griep!
tulpje balen meid, een hele dikke knuffel voor! marleentje fijn dat je uitslag zo goed was, en zal zo je foto's even bewonderen Ja wat ik wel erg heb de laatste tijd is diaree zo maar in 1x uit het niets ik hoef niet eens wat gegeten te hebben dan, van te voren vreselijke krampen.Als ik dan naar de wc ben geweest is t weer goed Dacht juist dat dat moeilijker ging als je zwanger bent Eerder naar de gyn dat kan ja maar probeer nog geduldig te wachten, durf aan de ene kant ook niet goed stom he. Denk dat ik volgende week dood nerveus ben. Hoe gaat het met de rest van de meiden?? Liefs
Tulpje, hele dikke knuffel voor jou!!! Het valt allemaal niet mee, ik begrijp je zo goed. Ik had het ook hier een beetje toen Marleen, Marianne en Anouk ongeveer tegelijk zwanger waren... Maar de volgende ronde, wordt de jouwe!! Marleen, wat een flinke buik al!! Leuk zeg!! Smokey, ik vind je toch we stoer hoor dat je gewoon doorzet tot volgende week!! Hier weer een hoge temp... Nog 4 nachtjes.... Ik ben er vandoor. Even een geboortebord schilderen en daarna het zonnetje in. Ben zo verveld dat ik allemaal wittere vlekken heb Fijne (werk)dag allemaal!
Tulpje, balen zeg voor je!!!! kan me heel goed voorstellen dat je het er zo moeilijk mee hebt, je wilt zooooooooooo graag en het lukt niet. Soms kun je er ook teveel mee bezig zijn dat het daardoor niet lukt. Nijn, wat super dat je nog steeds hoge temp hebt. Nog een aantal dagen en je mag testen......super spannend!!! Ik duim voor je!!! Smokey, je kan misschien beter diaree hebben dat last hebben van obstipatie, ik kan namelijk heel erg moeilijk na de wc en dat is ook totaal geen pretje, wel steeds krampen enzo en als je dan heengaat lukt het niet. Marleen, leuke buikfoto weer!!! Anouk, hoe gaat het met je?Lekker druk bezig met de verhuizing? Ele, hoe gaat het met je zw.klachtjes? Hier zat ik gisteravond aan mijn buik en drukte er zachtjes op en liet het weer los, wat denk je................trapt de kleine terug op de plek waar ik druktte, super he? Was helemaal blij dat de uk op mij reageerde. Nou is het ook al weleens gebeurd dat mijn man over mijn buik wreef dat hij daar ook traptte, maar vond het echt leuk!!!! Voel de kleine steeds vaker, eigenlijk nu wel meerdere keren op een dag. Gister ook al tegen mijn blaas aan.............hahahaha Liefs marianne
Nijn: spannend hoor! Tulpje: ook weet helaas hoe je nu voelt. We zijn ruim 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te raken. En je hebt dan het gevoel dat iedereen om je heen in een zucht zwanger is behalve jij. Maar het komt echt! Ik duim voor je in de komende ronde. Smokey: knap dat je het nog even volhoud. En dat van diarree dat heb ik ook al de gehele zwangerschap heb nog geen obstipatie gehad. Soms heb ik dan ook ineens zo'n krampen dat ik denk nu gaat het mis en dan is het gewoon diarree haha
Geen idee, misschien bang voor teleurstelling.... Vanmorgen wel overgegeven, dus dat is weer positief.... Grr, ik weet het gewoon niet. Mannetje heeft wel een goed gevoel en dat heeft hij maar één keer eerder gehad en toen was het goed.... Misschien even 'doorspoelen' naar a.s. zaterdag???
Nijn: overgeven is zeker een goed teken! En je mannetje heeft een goed gevoel. Probeer positief te blijven! Ik duim voor je. Maar snap ook wel je zorgen je bent bang voor een teleurstelling. Ik wou dat ik de klok voor je vooruit kon zetten dan zou ik het zo doen! Probeer nog even positief te blijven. En volgens je banner kun je donderdag al testen! Dit kan altijd nog als je het niet meer volhoud. Dikke knuffel
Nijntje zoals je al leest ben ik dat gevoel ook regelmatig kwijt maar hier gaat ook nog steeds goed de ene dag voel ik gewoon meer dan de andere dag en dat maakt je meteen weer zo onzeker. Ik heb net zoals jou mannetje een heel goed gevoel bij jou!!! Weet je nog samen zwanger!! Ik weet zeker, hele dikke knuffel voor jou en je gevoel komt net als bij mij wel weer terug. Fijn dat er meerdere dames zijn die last van diaree hebben, ik krijg dan ook mega kram en denk dan oh jee nu is het over. Hier vandaag weer wat meer lichte klachtjes. Het zal wel zo horen dat je de ene dag er wat minder last van hebt en de andere dag weer wat meer. Zit op mijn werk dus even snel tussendoor kom vanavond weer. Liefs
Thnx, meiden voor jullie positieve woorden!! Misschien dat ik donderdag toch een stiekem snel testje doe... Zeg ik gewoon niks tegen mannetje. Smokey, idd samen zwanger!!! Meiden, ik ben er weer vandoor. Lekker in de tuin genieten van het zonnetje!!
Heb ik ook meteen op dag van nod gedaan, ik had met mannetje besproken dat ik langer zou wachten. Maar gewoon niks gezegd. En test was meteen goed!!! En later laten zien hij vond het super natuurlijk. Voor jou ook deze ronde!
hoi allemaal, jeetje ff wat gemist allemaal. Tulpje ook weer terug van vakantie, snap de teleurstelling, heel veel succes en wat Nijn al zei de volgende ronde is voor jou! Smokey, ik had ook in het begin veel twijfels omdat mijn symptomen soms er helemaal niet waren, werd pas echt misselijk bij 8 weken en toen bij 10 weken voelde ik niks meer en werd ik weer bang, hoort erbij na onze ervaring denk ik, maar je hebt niet doorgebloed dus dat is gewoon een goed teken, ze zeggen dat als het een mk is dat het na eerste bloeding gemiddeld week duurt voordat het opgang komt. Sterk van je dat je wacht op de echo, ik heb er vertrouwen in (omdat het lijkt op hoe het bij mij ging!) @Nijn, begrijp je terughoudendheid, is ook logisch, stiekem misschien toch de test doen donderdag, maar als ie dan negatief is wil het nog niet zeggen dat je niet zwanger bent, want je cycles is natuurlijk ook vrij in de war geweest, succes met de laatste dagen wachtbank, ook ik heb er een goed gevoel over! @Marleen, fijn dat je bloedwerk goed was Ik heb vannochtend weer bloed moeten laten prikken dus daar zal ik vrijdag wel weer de uitslag van hebben, zal mij benieuwen of er iets uitkomt. @Marianne, idd druk met de verhuizing hihi, kan niet wachten. Wel leuk dat je de kleine zo aanwezig voelt, dat heb ik nog niet hoor, voel af en toe wel wat en luister nog vaak naar het hartje Iemand nog suggesties voor avondeten, heb geen inspiratie hihi. Mannetje is overwerken omdat al zn collegas ziek, zwak of op vakantie zijn
Anouk: een lekkere salade, pizza of macaroni misschien Ik lijk de kleine af en toe te voelen maar het is nog zo zacht dat ik soms denk is het de kleine of mijn darmen ofzo. Dus echt zo duidelijk voel ik ook nog niets.
Hoi allemaal, Ik ben er even om te vertellen dat ik weer een weekje op vakantie ga. Als verrassing van mijn lief gaan we een paar dagen naar een hotelletje! Lief hè dus tot na het weekend!
@tulpje wat een lieverd die vriend van je, geniet er maar lekker van het is je gegunt. @anouk ik ben reuze benieuwd nog 1 weekje dan heb ik i.i.g een echo gehad, af en toe heb ik ook een goed gevoel erover hoor, maar soms ook niet dat zan dan bij ons wel wisselen inderdaad. Ga zo lekker slapen, moet zeggen dat als je druk aan t werk bent de tijd wel sneller gaat, nog even en het is zo weer dinsdag Liefs
Hoi dames, vandaag erg drukke dag gehad. We hebben onze verjaardag vandaag gevierd!!! Dus heerlijk gebbqd, dus veel werk vooraf en erna. Heb me toch een zere benen en rug niet normaal. Vandaag: in mijn vinger gesneden. ergens op getrapt, dus snee onder mijn voet. stootte mijn kleine teen tegen stofzuiger, dus deze kwam klem te zitten tussen het wiel en de zijkant van stofzuiger!!!! Erg veel pech en pijn!!!! Tulpje, geniet van je vakantie, je boft maar met zo'n lieverd. Nijn, probeer lekker positief te blijven net als je mannetje!!! smokey, nog 1 week, dan je echo............spannend. Maak je niet te naar maar blijf lekker positief, dat is altijd een goede instelling, ook al is het moeilijk. Anouk en Marleen, het gebeurt nu wel snel bij jullie hoor dat je het geschop beter voelt.Bij mij komt het vast omdat het de 2e is, want ik voel het echt erg goed.Bij de 1e weet ik dat ik sowieso al met 20 weken het heel goed voelde en je het zelfs al aan buitenkant kon zien.(met 19weken al duidelijk voelen maar nog niet zien) Marleen, hoe ging het op je werk trouwens? Liefs marianne