2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Ik heb vanmorgen een test gedaan en mijn HCG is uit mijn lichaam. Heerlijk kunnen we eindelijk weer verder. Ga zometeen lekker naar de kapper voor een nieuwe look en dan voel ik mezlef denk ik ook weer een stuk beter.

Wij gaan komend weekend weer flink aan de klus. Heb sinds gisteren ook geen bloedverlies meer. Maar wil zeker weten dat ik geen infectie op kan lopen dus geven we het nog een paar dagen de tijd. Hoop dat we allemaal weer snel een goede zwangerschap mogen hebben!

Liefs Marleen

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij gaan ook weer lekker vooruit kijken. We hebben a.s. maandag een bezichtiging gepland voor een huis, dus komt helemaal goed!

Langzaamaan komen we hier steeds minder en komen we elkaar weer tegen bij de mama topics...

Fijn dat ik hier mn verhaal kwijt kon, bedankt meiden!

Liefs

3. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hai meiden,

Goed, volgens mij ben ik nog de enige die even een zw.test moet doen om te zien hoe het met de HCG zit. Bestel ze maar even via Sensitest en dan zie ik ze morgen wel.

Ik hoop dat het uit mijn lijf is, want volgens mijn oude cyclus zou ik een deze dagen mij ei hebben. Maar ja, eerst maar even afwachten hoe het met de HCG zit.

Liefs Tink

4. zwebske

zwebske Lid

16 mrt 2009
    6
    0
    0
    ik had geen bloedverlies meer alleen een bruine gloed. maar nu heb ik weer bloed. weet iemand hoe lang dit kan duren.

Ik wens jullie allemaal een fantastische zwangerschap toe.

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi dames

Fijn dat de meeste allemaal een negatieve test hebben, kunnen we weer positief verder met zijn allen :D
    Wij klussen ook gewoon door en zien het wel. Ik voel me ook weer helemaal goed.
    Alleen ben ik vaak niet te genieten, ik had het eerste half jaar al helemaal gepland zeg maar en nu een leeg gat voor mijn gevoel.
    Voel me een beetje een niksnut weet niet heb geen doel meer voor ogen af en toe ben ik er even helemaal klaar mee. Maar aan de andere kant wil ik niets anders dan weer snel zwanger worden. Hebben andere meiden dat gevoel ook?
    Tot overmaat van ramp gaat mijn schoonzus ook bevallen in april als het goed is, sorry maar zie nu al tegen de kraamvisite op.

Liefs

6. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hai meiden,

Nou, vandaag dus een zw.test gedaan en helaas zag ik nog een heel licht positief streepje. Weet je wel...zo'n streepje die je dan aan alle meiden op deze site laat lezen om de extra bevestiging dat je zwanger bent.
    Maar goed, over een paar dagen zal het wel negatief zijn. Vrijdag is het alweer 2 weken geleden. Dus zal deze maand misschien geen ei hebben.....als ik mijn oude cylcus zou hebben dan. Intussen klussen we natuurlijk gewoon door hoor, we zien het allemaal wel. En als ik nu in 1 x zwanger zou zijn na deze miskraam dan zou het super zijn. Maar wie weet.....ik lees ook heel veel dat je na een miskraam snel zwanger kan zijn. Al moet je daar ook niet te veel op hopen, kan alleenmaar tegenvallen.

Smokey, ik kan heel goed begrijpen dat je nu al tegen de kraamvisite op kijkt. Mijn collega, waar ik mee lunch en vaak mee wegga, is ook zwanger (wel al verder als ik zou zijn) maar toch het idee. Zij bevalt straks en dan zal er bij jou / ons nog even een steekje zijn.
    Je gunt het haar natuurlijk echt wel, maar het moment dat zij haar kindje heeft, zullen wij nog even dit verlies voelen.

Ik ben daarom ook nog steeds blij dat we het hier met z'n allen meegemaakt hebben en we steun bij elkaar vinden.

Bedankt meiden!

Liefs Tink

7. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Ik denk dat je toch de ruim 2 weken aan moet houden dat je wat bloedverlies of bruinverlies kan hebben.
    Maar als het echt meer is dan dat, zou je natuurlijk even je gyn of HA kunnen bellen. Ik wil je niet ongerust maken, maar het kan zijn dat er nog wat zit.

Wanneer moeten jullie op controle komen? Ik moet woensdag 22 april terugkomen. Ik hoop dat alles dan goed is en er niets geks te zien is. Wie weet ziet hij wel een aankomende eisprong :D

Liefs Tink

8. zwebske

zwebske Lid

16 mrt 2009
    6
    0
    0
    Nou ben pas afgelopen vrijdag geholpen. en heb sinds gisteren pas wat bloed niet veel maar af en toe ook kramp.(pijnlijk) Wacht nog een paar weken wordt over 3 weken gebeld of het weefsel dat er nog zat niks anders was. En als ik er dan nog last van heb maak ik maar weer een afspraak.

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Zwebske: hoop dat je je snel beter voelt.

Ik moet op 8 april terug voor de controle echo. Hoop dat alles goed is. Ik heb nu al 2 dagen last van erge hoofdpijn en sinds vanmiddag weer wat buikpijn. (dat heb ik sinds de curretage niet meer gehad) We wachten maar af zal denk ik wel van de wisselende hormonen komen denk ik.

Misschien een leuk idee om elkaar gewoon te blijven spreken op dit topic. Zodat we elkaar kunnen volegn om opnieuw zwnager te worden we hebben immers toch een band met elkaar. Hoop dat jullie mijn idee leuk vnden?

Liefs Marleen

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi meiden,

vanochtend ben ik weer op controle geweest.
    alles was schoon gelukkig, maar nog steeds bloedverlies.
    als ik over 2 weken nog bloed, moet ik weer komen, maar daar ga ik niet van uit.
    we hoeven niet te wachten met zwanger worden, dus als we willen kunnen we er weer voor gaan.

11. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

@Tink nog een paar dagen dan heb jij vast ook een negatieve test.
    Dat had ik ook gelezen dat je dan extra vruchtbaar bent, maar inderdaad daar gaan we maar niet vanuit. Eerst maar eens zorgen dat onze cyclus weer op pijl komt. Ik gun het haar ook zeker wel hoor absoluut maar toch doet het pijn, als ik met haar aan de telefoon zit vind ik het al moeilijk.

Ook ik vind het super fijn dat we hier met zijn allen over kunnen kletsen we hebben toch hetzelfde meegemaakt.

Ik ben al op controle geweest en toen was alles goed en er zat niks meer.

@zwebske ben jij gecuriteerd, of heb je er medicijnen voor gekregen, misschien had je dat al wel opgeschreven ben even te lui om terug te lezen ;)

@marleentje vind ik een goed idee van je :) , ik sluit me daar bij aan.

Nou vandaag begafenis van mijn oma gehad dat valt ook meestal niet mee pff, alhoewel het een hele mooie plechtigheid was echt prachtig.
    Nu alle nare dingen afsluiten en opnieuw beginnen en hopelijk een super toekomst.

Liefs

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    butterfly dat is goed nieuws :D , het bloeden zal nu vast snel minder gaan worden. Kan je lekker gaan klussen ;)

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

@ Tink, jij zult ook snel een nega-test hebben, denk ik. Zo'n twijfel streepje ben je normaal heel blij mee, maar nu liever niet. Al weet je dat je het hormoon dus bijna kwijt bent.

@ Smokey, nog veel sterkte gewesnt voor het verlies van je oma. Maar wat je zelf al zegt, op naar een nieuwe start!

@ Marleentje, goed idee! Kunnen we elkaar allemaal volgen bij een nieuwe zwangerschap.

@ all, Wij hebben gister weer voor het eerst geklust. Vond het wel spannend (waarom ,geen idee...).
    Volgens de calculator op deze site springt vandaag mn ei. Blijkt dat je na een MK vruchtbaarder bent, dan zullen we dat zien.
    Ik moet disndag 14 april terug voor een controle echo. Misschien is er een mooi ei (of twee) te zien of anders een nieuwe zwangerschap...
    Ik wil er niet te veel op hopen, maar ik heb zo'n goed/positief gevoel...

Dikke knuffel voor jullie!

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @nijntje wij hebben ook al flink geklust haha moet volgende week donderdag ongesteld worden maar kan goed anders zijn nu natuurlijk.
    Vind het toch alweer super spannend ik heb rond mijn ei ook flink geklust dus we zullen inderdaad wel zien of het waar is, dat je dan meer vruchtbaar bent ;)
    Nou nijntje ik hoop dat je gevoel uit komt, geef dat positieve gevoel ook maar aan mij haha

15. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Ik vind het een heel leuk en goed idee! Ik doe dus mee :D

Hmmm....lees nu pas dat dit rijmt! :)

16. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Nou, even gauw terug gelezen en ik hoop inderdaad gauw een nega-test te hebben. Vandaag maar weer een testje gedaan....en nu was die wel héél licht!

Smokey, heel veel sterkte gewenst met het verlies van je oma. Nu hoop ik echt dat het echt snel allemaal goed mag gaan voor jou.

Maar......wanneer ben je extra vruchtbaar? Als je een nega-test hebt? Maar ik heb naast een zw.test ook een ovulatie test gedaan en beide streepjes werden ook steeds lichter. Dus zowel mijn zw.test als mijn ovu.test worden steeds lichter.
    Daarom denk ik dus ook dat als ik mijn oude cyclus heb, ik denk ik geen ei zal hebben.

:( Moeilijk allemaal hè. Maar ja, we hopen gewoon met z'n allen dat we niet te lang hoeven te wachten op een nieuwe zwangerschap en een gezond klein wondertje!

Ik ga weer even sporten. Liefs Tink

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij zijn niet extra aan het klussen, maar we houden ons ook niet in :oops:... We zien wel wat het brengt.
    donderdag al weer ongi? Poeh, dat is snel, maar wat je zegt, het kan ook best anders zijn deze maand. Ik ben weer aan het tempen geslagen en ik heb nog geen ei kunnen ontdekken (al heb ik vandaag wel heel erg veel last van hoofdpijn....

@ Tink, het schijnt dat als je een Mk gehad hebt, dat je dan de eerste maanden (ik weet het niet precies) extra vruchtbaar bent... Je ziet dat veel meiden binnen een paar maanden weer zwanger zijn.

Voor iedereen veel positieve gedachten en een heel fijn weekend!

Liefs, Nijn

18. Sjan86

Sjan86 Actief lid

27 dec 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Goed, dan wachten we lekker rustig af ( :confused: ) en geduld is nou niet echt mijn allerbeste eigenschap. :)

Maar goed, wij klussen ook gewoon door en sinds gisteren heb ik geen positieve zw.test meer :D :D :D Joepieieieieiieieiei! Ok, hoop dat dat de laatste keer is dat ik daar blij mee ben!
    Naast een zw.test heb ik ook een ovulatietest gedaan en die was ook nog licht positief, maar dat komt denk ik nog door het HCG-hormoon. Ik weet niet of ik actief op zoek ga naar mijn ei ( :) lijkt hier wel pasen!), maar ik zie het wel wanneer mijn ongi komt. Ik denk dat ik ook niet ga testen en vanzelf allemaal wel zie. 22 april moeten we terug voor een controle en dan horen en zien we het wel.

Helpt bij jullie de zon ook zo goed voor je dipjes? Sinds de zon zo lekker schijnt, voel ik me steeds minder rot over de MA en helpt het me echt om weer vaker lekker vooruit te kijken.

Smokey, moest jij eergisteren nou al ongesteld worden? Ben benieuwd of jouw cyclus al weer "gewoon" is.

Nou, ga lekker de was ophangen en van de zon genieten. Misschien zelfs lekker een terrasje pakken!

Geniet van de zon meiden! Tot snel! Liefs Tink :D

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou nijntje wij ook niet extra hoor, maar we letten er niet op zeg maar.

Tink nou niet afgelopen donderdag, maar volgende week donderdag al weer ben benieuwd, wel spannend maar mijn gevoel zegt dat ongi wel komt.

Ik ga niet tempen en kijken wanneer mijn ei komt we zien het wel en klussen gewoon door :D Het weer heeft zeker positieve invloed!

Een heel fijn weekend meiden, geniet ervan.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ook hier heeft het weer een hele positieve invloed. Krijg dan zo veel zin om dingen te doen...

We hebben vandaag lekker geklust, maar ontdekte ook vruchtbaar slijm... Zou mijn cyclus redelijk normaal blijven? Ik hoop het zo.

14 April hebben wij onze controle echo. Dan gaan ze ook beter kijken naar mn hartvormige baarmoeder... Zou een leuke verrassing zijn als er dan een mini mensje zit...

Allemaal een hele fijne avond en tot maandag (morgen ga ik weer een wedstrijd voetballen en daarna de kantine in..)

Knuffel

Deel Deze Pagina