O Tulp, das een lekkere verrassing van je mannetje!! Lekker genieten!!! Smokey, nog een weekje volhouden meid, mara het komt goed! Samen zwanger Zwangeren, super dat jullie de kleine al (denken te) voelen!! Wel heel veel succes vandaag met dit warme weer!! Marianne, wel een leuke dag gehad ondanks alle pech?? Fijne (werk)dag allemaal!
Marianne vraag me af of het pech is, ik ben ook zo gedesorienteerd als het maar kan, laat van alles uit mn handen donderen, als ik iets in de prullenbak wil gooien gooi ik het er net voor of naast, ik geef de zwangerschap lekker de schuld van alles ! Tulp wat een goede verassing van je mannetje, geniet ervan je verdient het! Gisteren liep ik de winkel Lief in en kwam eruit met allemaal meisjes rompers nun refundable, ga echt lachen als mijn echo volgende week een jongen laat zien, dan hou ik de meisjes rompertjes voor jullie vast hahaha. Nog een week en een dag en dan is het zo ver. Ik merk ook dat mijn houding steeds belangrijker wordt, merk als ik lang op gras gezeten heb dat ik wat last van mn bekken krijg, moet maar snel ff gaan zwemmen om de spieren te laten aansterken, ben echt te lui voor woorden de laatste tijd
@nijntje, worden spannende dagen voor jou, komt goed hoe voel je je vandaag? @anouk wat een gaaf merk is dat he lief, en al die meisjes kleren zijn ook zo leuk!! ben benieuwd of je voorgevoel gelijk heeft. @marianne, en gaat het vandaag beter met je haha ik probeer ook lekker positief te blijven hoor heb nu weer een goed gevoel, af en toe een dip dagje. Maar komt goed! Tot later en werkse of zonse en zwemse!
Ik moet zeggen dat ik me nu eigenlijk best goed voel. Af en toe misselijk en steken in mijn (.)(.), maar verder niks... Iig geen naderende ongi.... Mannetje denkt dat mijn (.)(.) gegroeid zijn. Hij moet af en toe checken, hij is tenslotte onbevooroordeeld Nog 3 nachtjes....
Hoi dames, Gek he dat je zelf zo overtuigd kunt zijn van je voorgevoel. Ik heb ook vanaf begin af aan gezegd dta dit een meisje word. Nog 2 weken en dan zullen we het weten! En de spullen van lief zijn ook zo leuk. ik heb ook al verzorgingsproducten voor de kleine van lief ook zo leuk en ruikt erg lekker! Ik heb vandaag weer gewerkt wat een hitte zeg. Nu vrijdag nog een ochtendje en dan lekker weekend. En volgende week ma-wo-vrij van 9.00-13.00 werken. Ik ben benieuwd! Vanmorgen klossen op mijn werk meegenomen en mijn man heeft ze vanmiddag onder het bed gezet. Nu kan ik tenminste makkelijker uit mijn bed ivm BI. Scheelt een hoop. Was een tip gisteren van de bekkenfysio. De misselijkheid gaat de goede kant op. Af en toe nog een vlaag maar overgegeven heb ik sinds gisteren niet meer. Dus er is weer hoop dat ik het kwijt ben. Nijn: knap hoor dat je zaterdag pas gaat testen! Ik zou het niet volhouden als ik zoveel symptomen zou hebben.
@nijntje het klinkt echt goed spannend hoor! @marleentje fijn dat het beter gaat met je misselijkheid, oh lekker wist niet dat ze er ook ruik spulletjes van hadden. Hier heb ik het idee dat ik nu al wat dikker begin te worden, onderin thv mijn blaas zeg maar, voelt ook een beetje gespannen aan zeg maar daar, mannetje zei het zelfs ook al! Ben zo bang dat iemand het nu al ziet, moet mega vaak plassen en borsten groeien langzaam mijn bh uit kortom dat zijn goeie tekenen Hoe gaat het met de rest van de meiden, en ele gaat alles goed met je? Liefs
smokey: ja die hebben ze bij de DA drogist in ieder geval. Best een uitgebreid assortiment. En het ruikt heerlijk!
Ik weet het ook eigenlijk echt niet, maar dat komt ook dat de meeste mensen zeggen dat ik een jongetje ga krijgen, dus ik slinger van de ene kant naar de andere kant, nog een week en dan weten we wie er doorgaat voor de koelkast. Oh spannend Nijn, ik vind het zo goed van je dat je je geduld in toom kan houden (ik kon het niet en testte te vroeg, kreeg toen een niet zwanger in het scherm, en ik dacht dat kan niet, twee dagen later testen en toen wel een tweede streep, terwijl die eerste test vier dagen voor nod zou moeten kunnen, oplichters hihi) Klinkt allemaal goed Smokey en je zal zien dat als je echo goed is, je steeds meer vertrouwen gaat krijgen,
Smokey, het klinkt heel erg goed hoor!! Bij mij zag je de vorige keer met 8,5 week ook al een buikje, maar het waren er tenslotte ook 2... LIEF, is zo'n geweldig spul!!! Heb er al een speentje, spuugdoekje en speeldoesje van... Vorige keer gekregen... Wist ook niet dat ze daar geurtjes van hadden. Marleen, fijn dat het werken op zich goed gaat. En die hitte, tja, dat is lastig (voor de mensen die moeten werken). Ik heb er geen problemen mee. Alleen met de onweer die ze voorspellen. En nou moet ik morgenavond ook nog eens tennissen... Meiden van de 20-weken, willen jullie het geslacht weten? Zo ja, blijft het dan geheim???
Nijn: wij willen het geslacht weten en hebben van de week besloten dat we het gewoon vertellen aan iedereen! Dat is minder als het gaat onweren als je gaat tennissen. Kun je beter thuis blijven lijkt me.
Ben benieuwd morgen qua weer, want ik ben super bang van onweer...... Leuk dat jullie het geslacht willen weten. Ik zou het uit nieuwsgierigheid wel willen weten, maar mn mannetje niet. Dus wij laten ons gewoon verrassen (over 36 weken ) WE ZIJN TROUWENS BEGONNEN AAN ONZE 100E KLETSPAGINA!!!!
nijn: ik zag het van de 100 ste pagina. Wat een geklets hier he haha Zeker weten dat jij over een week of 36 weet wat het word! Ik ben gewoon zo blij voor je dat je je zo goed voelt en zo positief bent. Ik houd het in de gaten hoor! Houd je het nog vol om tot zaterdag te wachten of word het toch morgen?
zaterdag gaat wel lukken denk ik.... Heb het beloofd aan mn mannetje, dus... Hij weet dat ik één test in huis heb en die moet ik zaterdag dus ook nog in huis hebben, anders klopt het niet... Verder voel me nu eigenlijk wel goed en ben er best rustig onder. Ben benieuwd wat mijn temp gaat doen, want die zakt meestal een dag voor mijn ongi (terwijl ik morgen in principe ongi moet worden en mijn temp nog niet gezakt is....)
nijn: spannend! ik duim voor je! vind het echt knap van je dat je kunt wachten. Super dat je temp nog steeds hoog is.
Hey meiden, jeetje wat spannend lijkt me dat dan weet je gewoon wat het gaat worden, wij willen het ook weten en ook iedereen mag het weten!! @nijntje ok bij jou was het een tweeling, weet je dat ik dat soms ook denk, dat lijkt me nog enger en nog meer onzekerheid tijdens zwangerschap. wat super dat je zon goed gevoel hebt en gewoon wachten met testen tot zaterdag dat is het nu zo toch! Onweren en tenissen dat is ook niks voor mij, misschien valt het allemaal nog wel mee. Slaapse allemaal en tot morgen
Meiden, ik heb een dikke negatieve zwangerschapstest. Ja, ik heb toch getest, samen met mannetje... Echt een super tegenvaller. Ben vandaag dus niet zo veel op het forum, denk ik...
Nijntje kl*#te!! Hoe is je temp dan nog steeds mooi hoog? En het zegt nog niks misschien wel te vroeg getest! Pff jammer nog langer in spanning wachten. Knuffel voor jou.
Mijn temp is nog steeds mooi hoog en ik heb nog steeds pijn in mijn (.)(.)... Te vroeg getest, zou kunnen, maar ik heb de hoop opgegeven. Ik moet dus naar Haarlem en word dit jaar niet meer zwanger....
Wat klote Nijn, maar ik hou toch nog een klein beetje stiekeme hoop omdat ik testte op mijn nod dag (met zon vroege test nog wel) en toen twee dagen later met de gewone clear blue en die gaf wel aan zwanger, ik hoop gewoon zo dat het voor jou ook zo geldt. Blijf toch nog ff voor je duimen!!!