nijn: balen zeg. Maar misschien heb je wel te vroeg getest. Je hebt toch een hele onreglematige cyclus dus misschien over een paar dagen! Ik duim nog voor je!
Thnx, meiden voor jullie lieve reacties!! Als ik kijk naar mijn tempkaartje is mijn NOD of vandaag of zaterdag. Ik wil zaterdag, als ik dan nog niet ongi ben, toch nog even testen, maar vrees het ergste (al is mn temp nog steeds hoog).
Hier is het nu 34,1 graden met een gevoelstemp van 41 graden!! www.weerstationberghem.nl Houd heel veel van het zonnetje, maar ik neem nu na 45 minuten toch even een zon-pauze van 10-15 minuutjes... Het is echt heet!! Vanavond om 19.00u moet ik weer wedstrijd tennissen, hopelijk is het dan wat afgekoeld.... Zwangere meiden, heel veel succes!!
Bah het is bloedheet. Ik kom even neit buiten. Hier geeft de thermometer 44 graden in de zon aan en 34 in de schaduw niet normaal meer toch. Daarnaast heb ik een hele dikke voet van het vocht van dit warme weer dus zit lekker binnen met een waterijsje en mijn voet in de lucht.
Hier ook binnen op de bank met een ijsje, niet lekker hoor zo warm. Manetje belde op die komt al naar huis!
Hey meiden, Het is rustig hier vandaag. @nijntje is t nog wat met je tennis toernooi, hier fikse regen en onweer lijkt me niet echt prettig tenissen. @marleentje hoe gaat t met je voet, al wat beter? Hier heb ik behoorlijk last van stemmingswisselingen, kan er echt niets aan doen maar word soms gek van mezelf. Kan me aan veel dingen irriteren de laatste dagen en kan behoorlijk tekeer gaan tegen manlief dan Hoe gaat het met de andere lady's???
hoi meiden, even een snel berichtje van hier. het begint nu in verte te flitsen dus zal mij benieuwen wat we er hier van meekrijgen, meestal waait het hier er wel overheen. Wel waait het al vanaf eind de middag erg hard. Marleen, wat naar van je voet, hoe gaat het nu. Nijn, wat ontzettend balen zeg, maar geef de moed nog niet op, al kan ik me voorstellen dat het aardag zakt. smokey, stemmingswisselingen...............wat is dat? Ik heb er NOOIT last van..................hahahahahaha. Voel de beeb echt vaak daags, dus helemaal super, alleen dat ie vaak tegen mijn blaas aanschopt is wat minder. Ga even naar boven, de kleine is enorm aan het huilen!!! Hoe is het weer bij jullie?
Nou hier komt het met bakken uit de lucht. En mijn voet blijft dik. Stond net op de weegschaal en was 1,5 kilo aangekomen vergeleken met gisteren allemaal vocht dus. Hoop dat dat morgen weer over is haha. Moet zeggen ik plas ook amper en heb echt veel gedronken omdat ik dacht dan plas ik al het vocht eruit niet dus. We wachten maar af. Morgen vroeg eerst werken en dan lekker weekend!
Hier heeft het wel gehoost!! flink regen en onweerm nu flitst het nog behoorlijk. Ik heb t nog steeds warm en ben zo sloom als wat haha
Goedemorgen meiden, Toen het onweer losbastte stond ik op de tennisbaan en dat terwijl ik super bang ben van onweer... We hebben een regen/onweerpauze van 75 minuten gehad. Verder een lage temp en een hele vette ongi. Zo heb ik het nog nooit gehad. Ik stond op en het liep er zo uit... Positief is dus dat mijn rechterkant van mijn bm nog steeds open is... Marleen, hoe is het nu met je voet?? Smokey, bijna een echo!! Marianne, super dat je de kleine al elke dag voelt. Alleen maar bevestiging dat het goed zit!! Anouk, hoe is het met de verhuizing?? Tulpje, waar ben je? Ik voel me zo alleen zo zonder jou... Fijne (werk)dag allemaal!! Liefs, Nijn
@nijntje klote balen sh#t, had het je zo gegund!! Maar i.i.g. wel zelf ongi geworden toch ook wel een goed teken toch? Ook al wil je natuurlijk nu wat anders, moet je nu ook nog naar Haarlem? Moest gisteravond nog aan je denken het spookte bij ons behoorlijk met het weer. Ja t is hier verder behoorlijk stil he nijntje, tulpje was toch een weekend weg onverwachts als ik het goed heb. Ja de echo begint een klein beetje op te schieten, vind het reuze spannend. Mijn bloeduitslagen voorwat betreft mijn eiwit gehalte zijn super dus daar ben ik wel blij mee, kan het dieet nu goed volhouden Lekker half dagje weer werken vandaag tot 12 uur heerlijk en dan weekend Liefs
O ja, Tulpje was een weekendje weg. Verrassing van d'r mannetje. Haarlem gaat nu nog gewoon door, want mijn linkrekant was zo verkleefd dat daar echt naar gekeken moest worden, volgens mijn gyn. Nu ben ik dus alleen ongi van mijn rechtkant... Jaja, het kan allemaal. Nog een paar uurtjes werken en dan weer weekend!! En voor mij weer een weekje minder vakantie... Welke dag heb je de echo volgende week? Lief ndta je gisteravond nog aan me dacht. Gelukkig was het nog maar 30 graden toen we begonnen met tennissen... Temperatuur waar je echt blij mee bent... Al mag het van mij vandaag toch wel weer wat warmer worden... Maar dat gaat geloof ik ook gebeuren de komende dagen.
Lieve meiden, ik weet dat jullie topic al heel lang bestaat maar wil toch even inbreken. bij 13 weken echo (tweede echo) bleek hartje niet meer te kloppen, gecurreteerd en nu 2 wk later blijkt dat er nog bloedstolsels in baarmoeder zitten. heb 4 uur geleden cytotec ingenomen. ik heb tot op heden een positieve zwangerschapstest. bij hoeveel weken was deze bij jullie negatief en na hoeveel weken kwam jullie menstruatie weer? en nog leuker± wanneer raakten jullie zwanger? ik kan moeilijk het hele forum gaan lezen maar ben heeeel benieuwd. ik hoop dat jullie allemaal snel moeder mogen worden van een gezond kindje!
Hoi Bunchy, Allereerst heel veel sterkte!! Bij mij was mijn zwangerschapstest 2/3 weken na de curettage negatief. Mijn cyclus kwam niet op gang, omdat ik door de curettage Asherman heb opgelopen. Toevallig heb ik net een nette cyclus achter de rug (30 dagen) al zal ik toch nog geopereerd moeten worden voor die verklevingen. Wij zijn met allen in maart gecuretteerd en zoals je ziet zijn de meesten al weer zwanger. Dus geef de moed niet op!! Heel veel succes met verwerken van alles en natuurlijk ook heel veel succes met zwanger worden!! Liefs, Nijn
heey bunchy, Wat een naar bericht, heel veel sterkte de komende tijd. Ik heb na de tijd geen testeng gedaan om te kijken of het negatief was, dus in dat opzicht kan ik je geen antwoord geven. Wel kan ik je vertellen dat ik na 8weken een positest had en kijk naar mijn banner, ben nu alweer bijna op de helft. Nijn, jeetje zeg wat een teleurstelling!!!! maar toch positief dat je weer netjes ongi bent geworden, alleen raar dat je zoveel bloed verliest. Dus het word jammer genoeg toch Haarlem...... Laat de moed niet zakken hoor, ook komt er voor jou een dag dat je een positest hebt. Ik zit nu echt elke dag van ons ukkie te genieten, voel hem echt iedere dag. Gisteravond op bed streelde mijn man over mijn buik heen en ja hoor er werd op gereageerd en niet zo zuinig ook......hahahaha. Hij bleef maar schoppen.......echt super!!!! Zelfs mijn man voelde het, dus het word echt krachtiger!!! Ben helemaal in de wolken. En om te zien of het geen toeval was, heeft ie het vanmorgen weer geprobeerd en ook ditmaal werd er door de kleine uk weer volop gereageerd. Marleen en Anouk, hebben jullie ook zo'n harde bovenbuik? (onderbuik is logisch, maar heb mijn bovenbuik ook keihard) Smokey, nog even en dan heb je je echo.........Ben je al zenuwachtig? Het zit vast allemaal wel goed, ben ik niet bang voor. Liefs marianne
@bunchy heel veel sterkte, ik had ongeveer naar 3 weken weer een negatieve test geloof ik kunnen er ook wel 4 zijn hoor. En het duurde wel even voordat mijn ongi weer kwam zie onder mijn banner. Nu 2 redelijk regelmatige cyclussen verder gelukkig weer een positieve test in handen, maar zoals je misschien al gelezen hebt waren de meeste meiden vlak daarna al wee zwanger. @nijntje ok wanneer kon je in Haarlem terecht augustus toch nog? Ik heb als het goed is a.s. dinsdag afspraak bij de gyn maar heb nog geen brief van zh gekregen, mijn arts regelt dat allemaal, maar ik ga er maandag over bellen dat ik nog gee tijd weet voor dinsdag. i.i.g ga ik woensdag naar de vk die staat vast s'middags om kw over 4!! @butterfly wat geweldig dat hij/zij zo reageert op mannetje, is voor hem naturlijk ook helemaal gaaf, voor hun is de hele zwangerschap toch anders is een dikke bevestiging voor mannetje denk ik En ik denk dat ik dinsdag echt stik van de zenuwen weet je dat als ik eraan denk word ik al bijna misselijk. Ga even lekker paardrijden, dat gaat nu nog steeds ben benieuwd hoe lang ik dat kan volhouden nog. Liefs en tot later