marleen,lees net je bericht. nee het wespennest zit er nog, we bellen er morgen achteraan. zou zo niet weten waar je dat kan krijgen, maar zal eens voor je zoeken
hier een aantal links: bijzonder kadootje geboorte bedankjes Bedankjes Huwelijksbedankjes Geboortebedankjes Doopsuiker Relatiegeschenken - Soeltan Cards Voor al uw betaalbare bedankjes - Geboorte bedankjes# misschien dat hier wat tussen zit. Liefs marianne
Butterfly: lief dat je mee zoekt! Met mijn voet gaat het weer geod geen last meer van. Helaas de Bi is niet leuk meer verga soms van de pijn! En vandaag heb ik heel de dag diarree gehad is ook niet echt prettig haha Komende week werk ik ma-wo-vrij ochtend van 9.00-13.00 ben benieuwd hoe dat dat gaat. Ik baal wel een beetje van een zoontje van een collega van mij waar ik op kantoor mee in een kleine ruimte zit heeft de mexicaanse griep. Dus ben zo bang dat ze het op mij ovcerbrengt. De werkgever heeft gezegd dat hij contact heeft gehad met de GGD en dat je de griep al verspreid voordat je zelf ziek word. Dus het heeft geen nut om haar thuis te laten of dat ik thuis blijf want ik kan dus al besmet zijn. Nou hoop het van niet want dat vind ik doodeng mexicaanse griep en zwanger zijn. We zullen zien als het zo is word ik binnen nu en een dag of 4 ziek.
Hoi lieve meiden, Ooohhh wat is er weer veel geschreven! Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar moet de was doen en nog veel te veel. Dus ik kom zsm weer om te kletsen. Nijn, lieve meid, we gaan er samen voor! Op naar de volgende ronde. Helemaal super dat jouw eierstok het gewoon doet! Marleen, pas goed op met die wespennest. Hebben wij ook gehad, maar mijn vriend heeft er pur (schrijf je dat zo) ingespoten. Smokey, nog een paar dagen en dan wordt je geduld beloont met een prachtige echo! Oh, ik krijg zo de kriebels als ik er alleen al aan denk. En dan benik nog niet eens zwanger. Je verdient het hoor. Alle aankomende mama's al bijna (ok, smokey dan niet, maar jij komt daar ook wel!) wat heerlijk dat jullie de kleintjes al lekker voelen schoppen!! Kom snel weer kus
3tulpje: haha butterfly heeft een wespennest ik gelukkig niet. En ik voel de kleine nog niet echt hoor helaas. Ik twijfel of het mijn darmen zijn of de kleine uk. Ik heb vanmorgen nog naar het hartje geluisterd kon hem eerst niet vinden. Wat denk je zit die kleine al boven mijn navel . Dat had ik nooit verwacht. Maar het was toch echt het klopte heel krachtig en mega snel super om te horen!
hahaha marleen, dat hadden wij dus 3weken geleden bij de vk, zij zat ook te laag te zoeken.........de kleine lag toen ook bovenin.Ik meteen weer bang natuurlijk omdat ze de hartslag niet kon vinden, maar ze zocht gewoon op verkeerde plek. Wat naar dat je zo'n last van je BI hebt, hebben ze geen banden of iets dergelijks wat je kan dragen? Hopen maar dat je geen mexicaanse griep krijgt.......Dat zou absoluut niet fijn zijn, je weet maar nooit wat het aanricht.
(toekomstige) aanstaande mama's: Hoe lijkt het jullie om een geboortekaart na elkaar te versturen als je bevallen bent?
Butterfly: Ik vind het een super leuk idee! Ik doe zeker mee. Lijkt me leuk om zo een kaartje van iedereen te krijgen en natuurlijk te versturen!
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer... Ik heb een ontzettend druk weekend achter de rug; twee tenniswedstrijden en mijn mannetje deed mee aan een 24-uurs solexrace. Ik daar zaterdag heen en even helemaal genoten van het niet zwanger zijn (dus aan de alcohol). En daar had ik gister toch wel een beetje last van.... Daarna even naar het voetbalveld geweest en 's middags ge-bbq-d. Hoe is het hier? Ik lees bij Smokey goed nieuws. Morgen 'eindelijk' de echo! Net als Ele. Hoelaat moeten jullie? Niet dat ik de hele dag op nieuws aan het wachten ben en jullie hoeven pas laat in de middag... Marleen, balen van je BI. Is een bekkenband niet iets? Mijn vriendin heeft er best veel aan gehad. Anouk, lukt het met de verhuizing?? Marianne, ik zou inderdaad ook bellen voor het wespennest. Zeker met zo'n kleintje dat jullie ook nog hebben rondlopen... Tulpje, lekker weekend gehad? Dit wordt onze ronde, oke? Meiden, volgende week moet ik naar Haarlem. Ben echt heel erg benieuwd. Ook op welke termijn in geopereerd zal gaan worden... Hele fijne (werk) dag allemaal!
Morgen is het zo ver voor Smokey en Ele, spannend hoor, ik zal morgen goed in de gaten houden hier. Marianne, ik zou meteen bellen voor wespennest, ik heb echt een hekel aan die beesten! Marleen, balen van de BI, het is geen zorgeloze zwangerschap voor je. Zwem je al of doe je al iets om je banden te sterken? Ik voel de beeb idd steeds sterker, hij zit wel altijd laag bij mij, maar laatste voelde ik echt een trapje. Vind de 20 weken echo ook steeds spannender worden, had laatst toch wat naar gedroomd dus hoop gwoon dat alles goed is. Ik vind het een leuk idee om de geboortekaartjes naar mekaar te sturen! Verder super druk met de verhuizing, zaterdag gaan we over, maar voor die tijd moet er nog veel ingepakt en geregeld worden, maar we liggen op schema Morgen weer voor het eerst tennissen, ben benieuwd of ik nog vooruit kom hahaha
Veel succes met tennissen, Anouk!! Tennis jij al lang? Doe je ook mee met toernooien? Ik tennis nu sinds april. En vind het echt super leuk!!
Hey meiden, Vanaf werk even heel snel, gebeld naar ziekenhuis voor de afspraak morgen was dus allemaal niet goed doorgekomen zoals ik al dacht :x Word vandaag terug gebeld, denk niet dat ik morgen terecht kan, word dan woensdag bij de vk die ene dag overleef ik ook wel haha Verder voel ik me goed te goed sommige dagen zoals vandaag geen bloedverlies meer gehad was kort en eenmalig. Kom vanavond even verder kijken Tot later
hey Nijn, heb als kind wel veel getennist en heb het vier jaar geleden weer opgepakt. Doe niet echt toernooien, af en toe gezelligheidstoernooi en daar houdt het wel mee op. Misschien als ik straks verhuist ben, moet nu 40 minuten met de auto voor mijn tennisles dus dat doe ik maar 1x in de week, maar straks ga ik bij mn moeder en vriendin op de club en woon ik er 10 minuten vandaan dus dan wordt de frequentie wel wat hoger. Wel goed balen, Smokey, dan ben je al zo aan het aftellen en moet je toch nog een dag wachten.
Smokey, balen zeg, maar zoals je zelf zegt, die ene dag overleef je ook wel weer!! Anouk, 40 minuten voor een tennisles, dat is inderdaad wel erg ver... 10 minuten is dan inderdaad een stuk beter te doen. Ik doe het dus pas sinds april, maar vind het echt een hele leuke sport!!
Nijn: wie weet ben je tegn de tijd dat wij bevallen ook gewoon weer zwanger!! En als je het leuk vind stuur ik ook gewoon een kaartje! Smokey: das balen. Gelukkig kun je wo nog naar de vk Anouk: het is idd geen zorgeloze zwangerschap. Maar niets aan te doen. Ik loop al bij de bekkenfysio en doe veel oefeningen. Verder moest ik even afwachten omdat ik zo erg heb dat ze bang is als ik ga zwemmen ofzo dat mijn lichaam dat niet aankan. Belde zojuist mijn leidinggevende op dat mijn collega waarmee ik samen op kantoor zit de mexicaanse griep heeft! En dat ze het wel belangrijk voor me vond dat ik het wist ivm zwangerschap. Baal behoorlijk hoop niet dat ik het nu ook krijg want zit er niet bepaald op te wachten ben eindelijk een beetje van het overgeven af en dan dit. Moet zometeen toch even langs de huisarts ga maar even vragen of ik ergens op moet letten ofzo. .
Ow marleen balen, de vrouw van onze aannemer had het ook en ik ben dus wel met hem in contact gekomen maar gelukkig niks gekregen. Heel veel en vaak je handen wassen blijkt zo'n beetje de enige goede remedie (verder kan je op de site kijken voor meer tips), verder zit je gelukkig nog niet in de risico trimester (dat is de 3e), maar ik snap je zorgen dat deed ik ook toen hoor. Nijn, is ook een geweldig leuke sport, maar idd 40 minuten heen en 40 minuten terug is een beetje teveel van het goede, daarom ben ik blij dat ik lekker dichtbij kan tennissen straks.
Oh jammer Smokey dat het morgen niet doorgaat. Maar dan zal het woensdag helemaal super zijn! Inderdaad Nijn, de volgende ronde is voor ons. Tja, we moeten maar positief blijven hè. Sorry Marleen over dat wespennest. En oei pas maar op met een wespennest Butterfly haaaahhaaa. Marleen, een collega van mij hoorde van haar VK dat zodra hier de Mexicaanse Gr. is zij niet meer mag komen. En volgens mij loopt zij 4 weken voor op jullie. Ik bedenk me net dat ik nog niets over mijn mini-vakantie verteld heb. Nou, die was dus super! We zijn lekker naar Amsterdam geweest. Daar lekker rond gewandeld, gegeten, naar de zee geweest echt lekker ontspannen. Nu komen de klusdagen er weer aan dus ben benieuwd naar deze ronde.
@butterfy wat een leuk idee van de geboortekaartjes, ik doe hopelijk ook mee! @tulpje klusronde's weer inzicht!! Geweldig dit word jou ronde samen met nijntje @marleentje wat kl#te dat de mexicaanse griep zo dicht bij komt nou, ik zou dr ook zeker niet blij mee zijn. @nijntje het schiet al op voor jou ook, nog maar een weekje. @anouk zaterdag schiet al op leuk hoor, altijd spannend ook. Wel lekker als je straks rustig zit kan je lekker relaxen Wat denk je ik word gewoon niet terug gebeld, is nou al de 2e keer dat ik de halve morgen gebeld heb:x Vind wel goed zo ik bel niet meer ga woensdag naar de vk en heb weekelijks contact met mijn dieetiste dus doe ik het gewoon zo bel zelf echt niet meer, daar ben ik te eigenwijs voor @ele meid ik wil je vast heel veel suc6 wensen morgen, het zit vast goed!! Ik ben reuze benieuwd hou je ons een beetje op de hoogte hier? Liefs