2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Oh ja mijn buik is eigenlijk hetzelfde als de vorige keer, opgezet beetje soort van hard van onder tot boven zeg maar, was toen ook 8 wk weet niet of dit een goed teken is ja of nee, hadden jullie de laatste keer ook zon buik meiden:(:(

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

@smokey, wat belachelijk dat ze niet even de moeite nemen om terug te bellen, gelukkig kun je woensdag bij de vk terecht.....al praat ik dat van het zh totaal niet goed.
    Ik had ook al heel snel een buikje en voelde de kleine al erg snel, maar voor mij is het ook de 2e, dus misschien dat marleen en anouk je beter aan een antwoord kunnen helpen.

Marleen, o jee, nu komt het wel heel dichtbij he?
    Heb je niet zoiets van ik blijf lekker thuis?

Anouk, nog een aantal daagjes en dan ben je over, super zeg!!!

Ele, heel veel succes morgen voor de echo......spannend weer he?

tulpje, Je verwenweekend klinkt erg super zeg!!!
    Heel veel klusplezier de komende dagen/week

Nijntje, hoe is het met jou?

O ja, ze zouden terug bellen wanneer ze zouden komen vanwege de wespennest, maar dat hebben ze niet gedaan.
    Mannetje om half3 weer gebeld en de receptioniste zou er spoed achter zetten en beloofde dat er iemand zou bellen.....niet dus!!! Dus ze zitten er nog.

Liefs marianne

3. butterfly1984

o ja super meiden wat betreft geboortekaartjes na elkaar te versturen, helemaal toppie!!!

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Butterfly, Bellen ze jou ook al niet terug voor de wespen, ik heb er zon hekel aan als ze zeggen ik bel terug en vervolgens word je gewoon niet teruge gebeld grrr

Begin hem hier steeds meer te knijpen pff nog 2 lange dagen wachten. Vandaag weer bijna geen klachten:( met 8 weken staat op internet krijg je last van steken in je buik staat overal nou in mijn buik voel ik helemaal niks!! Ben ook zo aan t musten,whhaa zenuw aanvallen krijg ik denk.
    Elke keer als ik me s;avonds omkleed kijk ik of ik grotere (.)(.) heb inspectie of ze groeien aders zichtbaar zijn, ben mezelf gek aan t maken...

Sorry meiden maar hou het al bijna niet meer van de zenuwen, hoe moet dat woensdag?? haha

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

wat lief dat jullie aan me gedacht hebben, echt fijn om te lezen :)
    Smokey, jeetje wat balen zeg, gelukkig stond je afspraak bij de vk... Over mijn buik, ik zou niet weten hoe ik me met 8 weken zou moeten voelen, de vorige keer bleek het vruchtje toen al niet meer te leven en ben ik gecurateerd met 8.5w.

Ik heb zo'n gigantische zenuwen voor morgen. Ik denk dat het absoluut niet goed zit, qwa kwaaltjes gaat het dit keer wel, meer dan vorige zwangerschappen. Pijnlijke borsten, ze lijken afgelopen dagen iets meer te groeien en heeeel af en toe een beetje weeiig. Maar wat me echt zorgen baart is de pijn links in mijn onderbuik. die heb ik al vanaf de innesteling, en ik denk al die tijd al aan een bbz. Die pijn verdwijnt een paar dagen en is er dan weer een dagje.. Een beetje op de plek waar ik ook mijn ei voel. wat wel raar is, is dat na de curetage de gyno zei dat aan de rechterkant mijn ei zou komen, wat betekend dat ik dat deze maand ook gehad zou moeten hebben.. als ik ervanuit ga dat het rechts, links recht is.. en de pijn zit links..
    De pijn aan de linkerkant probeerde ik dus niet serieus te nemen, omdat ik er echt in wil geloven, maar gisteren avond voelde ik opeens, heel bizar pijn in mijn schouder.. een soort spierpijn, alsof het een tennisarm is en ik mijn arm niet omhoog kreeg.. vanmorgen was dat er ook nog en in de loop van de dag is dat wel minder geworden maar werd de pijn in mijn zei weer erger.. Nu de echo dichtbij komt wil ik er wel over praten, maar ik heb afgleopen tijd echt geprobeerd om positief te zijn,, dat was ik ook, ondanks de pijn.. maar nu voel ik me toch wel erg naief.. De pijn is trouwens niet zo dat ik dubbellig, dat lees ik veel over bbz, eerder alsof ik een ei zou krijgen dat gevoel.. Ik heb ook geen bloedverlies gehad tot nu toe, ik lees wel geregeld dat een bbz met bloedverlies gepaard gaan een mijn hcg was bij 4.3w 851 en 4.5w 1832 op zich verdubbelde dat ook goed.. in de meeste gevallen is er bij een bbz minder hcg.. maar dat hoeft niet altijd..

sorry dus dat ik weer zo ego ben... Ik hoop dat dat snel zal veranderen en dat ik jullie morgen een hele mooie echo mag laten zien.. ik ben al vroeg aan de beurt en zal hierna ook meteen reageren.. mocht het echt een bbz zijn en ik geopereerd moet worden, zal ik morgen dus niet reageren.. vooralsnog blijf ik positief.. en komt alles goed met herbie...

6. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Even kort ik reageer morgen verder. Het is namelijk zo dat je elkaar al besmet met de mexicaanse griep voordat je zelf ziek word. Dus mijn collega heeft iedereen al besmet voordat ze zelf ziek is geworden. Mits je besmet bent. Dus de huisarts zegt ook het heeft geen nut om thuis te blijven want de besmetting is al geweest. Mar ik zal morgen voor de zekerheid mijn verloskundige nog even bellen. Ook overal op internet kun je terug vinden dat de besmetting plaatsvind voordat je ziek word. Dus ja thuis blijven heeft geen enkele zin.

Sorry voor het korte ego bericht maar morgen ga ik weer op alles in ga nu lekker naar mijn bedje!

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @Ele ik snap je maar al te goed!! Ik was ook erg positief de hele tijd eigenlijk maar nu ik morgen mag totaal geen posi gevoel meer :( Kortom ele misschien beschermen we onzelf wel, als het negatief mocht zijn dan komt de klap "zogenaamd" niet zo hard aan.
    Ik zit al te denken wat ik moet doen als t niet goed is, of weer cytotec of opereren. Maar moet daar maar niet aan denken.

Ele ik lees vanmiddag positief nieuws over jou!!!!!! SUc6 meid duim voor je!

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleentje ik snap goed dat je ongerust bent nu, maar het zijn toch voornamelijk ouderen en kinderen die het krijgen of mensen met weinig weerstand?

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ele en Smokey, ik leef echt met jullie mee en hoop op goed nieuws vanmiddag en morgen!! Hele dikke knuffel!! En heel veel succes!!!

Marleen, balen van die Mexicaanse griep. Maar goed je handen wassen en meer kun je er, jammer genoeg, niet tegen doen. Natuurlijk wel evt griepverschijnselen in de gaten houden en meteen de HA bellen.

Tulpje, you go girl!!!! Heel veel succes/plezier!!!

Marianne, balen van het wespennest en dat ze niet terug bellen. Ik kan daar ook nooit goed tegen.

Anouk, ik heb gisteravond weer dik gewonnen 6-2 6-0!! Vanavond weer een wedstrijd, wel een moeilijke....

Meiden, ik heb wat problemen met de computer. Ik ben dus wat minder vaak hier te vinden.... Ik blijf jullie natuurlijk wel volgen, zeker met al die echo's....

Liefs, Nijn

10. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Nog geen nieuws van Ele zag ik, hopen maar dat het allemaal goed is.

Wachten is ondraagelijk he, smokey, helemaal als je dacht dat je vandaag terecht zou kunnen, ik stond ook te trillen met de eerste echo (ook met 8 weken), was zo bang en dacht zo dat het mis zou zijn, schoot vol toen ze het hartje zagen kloppen en het klopte met het aantal weken dat ik moest zijn, ik ga er vanuit dat het voor jou morgen ook zo gaat, succes met deze elle lange dag in ieder geval!

Gefeliciteerd Nijn! en succes met de komende wedstrijden, zit jij in niveau 9 dan? wel snel gedaan, april begonnen en nu wedstrijdniveau, natuurtalentje!

Dat wespennest nog niet verholpen, heel fijn die instellingen die zeggen terug te bellen het het niet doen, ook in ken ze helaas, hoop dat het snel opgelost wordt.

Nog twee dagen dan mag ik voor mijn 20 weken echo....

11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ELe: ik ben benieuwd hoe laat je de echo hebt?

Anouk: spannend he die 20 weken echo! We krijgen hem maandag. En gefeliciteerd je bent vandaag op de helft!

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Waar blijft ele haar reactie nou!! Ze was al vroeg aan de beurt zei ze, het zal toch niet zo zijn he:(

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben inderdaad nog een 9 en heb daarin één toernooi gespeeld en meteen 2e geworden. Nu doen we mee in de 8 en dat gaat wisselend. Tegen lage 8-en winnen we dik, maar tegen de hoge 8-en kunnen we het niet afmaken. Komen heel veel op 40-40 enz, maar die laatste puntjes willen niet lukken :( Vanavond weer tegen 8,0 en daar hebben we al 2x eerder van verloren... Ben dus weer benieuwd...

O o, als het maar goed is met Ele... 3x is scheepsrecht zou je zeggen... Hopelijk is ze het goede nieuws met maar mannetje aan het vieren....
    Ele kom maar snel met nieuws.... Anders heel veel sterkte!!

14. butterfly1984

hoi meiden,

zo er is weer heel wat af getypt hier......hahahaha.

Ele, Hoe is het afgelopen?We zijn allemaal heel erg nieuwschierig hier en hopen uiteraard goed nieuws te horen.

Marleen, Hoe is het vandaag gegaan op je werk? Voel je je nog fit?

Nijntje, nog een kleine week te gaan voor je naar Haarlem toe mag?Is dat ver uit de buurt of valt het mee?
    Hoe is het met je zenuwen?!
    en nog gefeliciteerd met je overwinning van gister!!!

Anouk, spannend zeg!!!Nog 2 dagen.......wou dat ik ook al mocht over 2 dagen, maar nee, ze hebben het hier zo druk, dus kan pas 2 september (volgende week woendag), lijkt wel een eeuwigheid te duren.
    En nog van harte meid, alweer op de helft, schiet mooi op he?

Smokey, wat jammer dat het niet doorging vandaag....en je bent al zo zenuwachtig!!!
    Ik wens je alvast heel veel succes morgen met je 1e echo, het zal echt wel goed zitten hoor!!!

Ik herken het wel wat ele zei, dat je zo'n zere arm/schouder hebt in begin van zw.schap, had ik namelijk ook heel erg.

Nou mijn man vanmorgen weer gebeld voor dat wespennest, maar tot nu toe nog steeds niet terug gebeld!!!!
    Wat moet je hier nou weer mee?!!!

Zelf ben ik erg moe en heb last van hoofdpijn.

Liefs marianne

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Haarlem is niet echt in de buurt... Ruim 1.45 uur rijden heen en dus ook weer terug....
    Begin wel zenuwachtig te worden. Ook veel vrienden/vriendinnen vragen er naar, heel lief, maar wel confronterend als je er even niet aan denkt....
    Ook weet ik dus niet hoe het nu verder zal gaan... Op welke termijn word ik geopereerd enz... Allemaal vragen die a.s. maandag hopelijk beantwoord zijn.

Jullie leven gewoon al weer toe naar de 20-weken-echo. Echt heel leuk! De echo's trouwens wel showen in jullie foto album he?

16. butterfly1984

Dat is dan op zich nog een best reisje heen en terug, maar het is voor een heel goed doel!!!
    Hoop ook dat je maandag eindelijk je antwoorden krijgt, maar dat zal vast wel.Hopelijk zijn er niet al te lange wachttijden voor de operatie.

Tuurlijk show ik de 20weken echo foto hier!!! hahahaha
    ga ook om een dvd vragen. Bij mijn dochter kon dat niet, dat was toen in het zh, maar nu doet een echobureau de 20weken echo.

17. butterfly1984

o ja meiden, heb weer nieuwe foto's. ik zal ze vanavond plaatsen.

18. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Ik had ook al de gedachte dat Ele vast aan het vieren is met haar liefde, hoop dat we gelijk hebben.

Nijn, las dat je dichtbij Oss woont dat is idd niet echt in de buurt van Haarlem. Mijn kinderwagen komt wel uit Oss :)

Ik ga ff eerder stoppen op werk, het is rustig en ik heb geen oog dicht gedaan vannacht waardoor ik nu echt om val, ff bij slapen zodat ik fris op de tennisbaan sta vanavond

Lees julllie later.....:)

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Meiden!!! wat lief dat jullie zo hard geduimd hebben!! het heeft allemaal geholpen, we hebben het hartje gezien en zelfs gehoord!! Het klopt zo wat je zegt Smokey, ik was gisteren ook al aan het afscheid nemen en me aan het voorbereiden op wat er nu allemaal weer op me af zou komen... en hoe ik daar het beste mee om zou kunnen gaan.. De pijn aan de zijkant is er nog steeds, op de echo zag ze niks afwijkends..

De echoscopiste zag echt gelijk hartactie, toen hadden manlief en ik nog niet eens iets gezien.. :):) Wat was dat gaaf om te zien.. natuurlijk kan het nog steeds beide kanten uitgaan.. ( en gelijk weer mezelf beschermen he) maar voor nu ziet het er echt super uit, ze liet ons zelfs het hartje horen en het was best duidelijk.. ik dacht zelfs dat het eerst mijn eigen hart was, maar het gaat idd veel sneller..
    We zijn natuurlijk meteen naar schoonouders en ouders gereden.. Wat een eufo\orisch gevoel zeg.. ik heb zo weinig geslapen dat ik nu eerst een dutje ga doen, daarna zal ik de echo komen posten!

Volgende week dinsdag krijgen we weer een echo om te kijken of het nog steeds goed gaat.. super fijn dat de gyno ons niet lang laat wachten, en met ons meedenkt om het voor ons zo gemoedelijk mogelijk te laten lopen.. echt een super mens!

Smokey, nu draaien mijn duimeen voor jou overuren! het gaat echt helemaal goed komen! Ook ik heb geen tot nauwelijks kwaaltjes.. ik moet helaas morgen clientbezoeken afleggen, kan hier overdag niet gluren om te kijken hoe het gegaan is, hoelaat ben je aan de beurt?

Anouk slaap lekker!

Nijn, het komt gelukkig nu wel dichterbij.. Ik ga ook voor jou maandag keihard duimen.. Probeer je deze maand wel zwanger te worden? Want stel het lukt nog voor de operatie, zou toch wel helemaal geweldig zijn.. maar tot die tijd.. duim... duim.. :)

Ik hoor zojuist dat manlief de echo's al heeft ingescand even kijken hoe ik ze moet plaatsen... :):)
    en dan even een dutje doen! :)

http://img29.imageshack.us/img29/295/24220803.jpg

20. butterfly1984

Super Ele!!!
    Gefeliciteerd!!!Geniet ervan.
    Tuurlijk heb je nog steeds twijfels, had ik ook, maar na de 12 weken zijn er wel minder twijfels, maar toch blijven ze bestaan.
    (lekker positief he?hahahaha......sorry).
    En volgende week alweer heen. dat is helemaal mooi.
    Wat een super echo zeg, altijd weer mooi om te zien.En een hele duidelijke dooierzak!!!
    Jeetje meid ben zo blij voor jullie!!!

Deel Deze Pagina