Hallo meiden, Breek even in jullie topic. Heb jullie verhalen een beetje gevolgd al wil dat niet met zoveel pagina''s hahah. Elegance Wat een spanning zal er voor vandaag van je schouders zijn gevallen! Het kan inderdaad nog alle kanten opgaan, maar we gaan er gewoon van uit dat het dit keer het juiste is. Probeer er toch van te genieten, al te veel stress is ook niet goed. Ik herken die steek ook in mijn zij, zowel van de zwangerschap van mijn zoontje al nu weer, straalt ook uit door naar de lies. De baarmoeder wordt groter, banden gaan uitrekken. Nijntje: Veel succes volgende week in Haarlem en hoop voor je dat je gauw zwanger mag worden. Voor alle andere meiden, succes met jullie verloop zwangerschap en geniet ervan. Gr Samantha
@ele jeetje meid wat super!!!! Gefeliciteerd, en nu toch maar beetje proberen te genieten wat geweldig. Ik mag morgen pas om kw over 4 dus moet ook nog de hele dag geduld hebben pff ben super zenuwachtig, ga er denk met lood in mijn schoenen naar toe. Was even snel vanaf werk kom vanavond weer even, en dan kan ik je echo even bewonderen, hoe ver ben je nu?? Liefs
ELE SUPER GOED NIEUWS!!!!! Hartstikke gefeliciteerd!! En volgende week weer een echo, super!! Smokey, heel veel succes vandaag met wachten, wachten, wachten en dan genieten!!!! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar deze maand gaan we inderdaad 'gewoon' proberen zwanger te worden. Als de operatie niet meteen gedaan kan worden, hebben we nog een ronde extra... Ik ben dus weer aan het temperaturen, ovu-testen liggen klaar.... Liefs, Nijn
Ele, wat een super goed nieuws! ik herken het gevoel, was in het begin ook sceptisch maar dat wordt echt beter na de 12 weken (had nog ff een paniekaanval met 10 weken maar daarna kan je er steeds meer van genieten). Smokey, succes met het zitten op hete kolen de hele dag, en natuurlijk heel veel succes vanmiddag!!! Ik heb gelukkig mn echo morgen om 10.00 uur, zo vroeg mogelijk gepland, ik ben ook niet goed in wachten. Ik heb zo waar een beetje spierpijn van tennis gister, twee uur training/les gehad, heb het idee dat mn gewrichtjes wel weer lekker los zitten, hihi, best fijn gevoel en heerlijk geslapen.... Laatste werkdag hier dus alleen maar gezelligheid en taart hierzo
Hey meiden, Nou nog een paar uurtjes, heb gewoon pijn in mijn hoofd van de zenuwen een beetje denk ik pff. @anouk jij morgen ook weer echo is dat de 20weken echo? Ik kom zo snel mogelijk vertellen aan jullie hoe het gegaan is, bedankt voor jullie aanmoedigingen! Liefs
hoi hoi meiden, wat een stralende dag vandaag!!! Smokey, Binnen 2 uurtjes heb je je echo, super spannend!!! Het zit echt wel goed meid. Geniet maar lekker van de echo en het kloppend hartje wat je te horen krijgt. Nijntje, wanneer moest je nou weer wedstrijd tenissen? Jouw afspraak is nu ook al snel zeg, zo lijkt het nog heel ver weg en nu is het al weer bijna. Anouk, Heb je ook alweer nieuw werk gevonden dan in je nieuwe woonplaats? Dus spierpijn van het tenissen............hahahaha.dan heb je alles iig weer eens lekker getraind en losgemaakt. Marleen, hoe is het gegaan bij de fysio gister? Ga je nu zo'n bekkenbank gebruiken? Ele, hoe is het nu met jou?Is het al wat beter met je schouder? Ze zijn vandaag eindelijk geweest voor al die wespen en als het goed is gaan ze nu doet.Heb iig al een aantal dood naar beneden zien vallen, doordat er wit spul op de muur zit, worden de wespen ook wit en dan gaan ze dood. Heb nu steeds meer last van mijn onderrug en sinds gisternacht ook weer last van mijn benen als ik in bed lig, daar bedoel ik dan mee dat ik er niet lang op kan liggen, ze beginnen dan erg zeer te doen. Dit had ik ook met zw.schap van mijn dochter, alleen toen had ik het al met 3 maanden. Fijn is anders, je kan niet fatsoenlijk eens lekker blijven liggen,elke keer moet je je omdraaien. En sinds vanochtend pijn helemaal onderin mijn buik, zal dat weer door de groei zijn? Vanochtend lag de kat bij me op schoot en zijn koppie lag op mijn buik, begint de kleine ineens daar te schoppen......hihihihi. Liefs marianne
Smokey, je echo zit er op.... Spannend.... Hopelijk snel goed nieuws.... Marianne, mooie buik. Echt al flink hoor!! Gisteravond hebben we voorlopig onze laatste wedstrijd getennist. We hebben onze beste wedstrijd tot nu toe gespeeld, maar helaas wel verloren. Zij zijn ook wel heel erg goed... Volgend jaar gaan ze een categorie hoger. o, Ele ik ben zo blij voor je!! Fijne avond meiden. Ik heb een verjaardag, dus ben er morgen weer!! Liefs
Even heel kort van deze kant, slecht nieuws!!! Was maar 5 weken ongeveer kon amper wat zien ze dacht wat hart actie te zien. Maar het gaat gewoon net als de vorige keer precies zo Ja zegt ze het kan echt nog wel hoor gebeurt veel vaker, nou ik heb ovu test gedaan zw schaps test op de dag van mijn nod dat betekend dat ie 14 dagen te vroeg posi zou aangeven!!! dat kan echt niet. Ben er voor mijn gevoel helemaal klaar mee, van t ziekenhuis heb ik nog niks gehoord hoop dat ik daar dinsdag terecht kan dan kunnen ze inwendig kijken, heeft zei ook niet gedaan ook zo vreemd. Voor mijn hoeft het niet meer de lol is er af!! Ik ga nu even heerlijk paardrijden. Liefs
smokey... oh nee wat erg.. ik tril er helemaal van... Wat raar dat ze niet inwendig heeft gekeken.. dat is toch standaard onder de 10 weken? Is het niet zo dat ze daarom veel minder heeft gezien? ik wil geen valse hoop geven maar dat kan toch? En als ik je een advies kan geven.. bel morgen naar het zh en leg je situatie uit, misschien kun je dan wel meteen terecht dit is immers niet zomaar een controle echo he.. Je vreet jezelf alleen maar op door nog langer te wachten.. En wie weet kunnen ze je daar wel meer duidelijkheid geven... heel veel sterkte en ik stuur een dikke knuffel jou kant uit.. *hug*
nee smokey, het is niet waar!!!!! Hoop echt voor je dat het allemaal goed zit. het is idd heel erg vreemd dat ze het uitwendig heeft gedaan, want dan kun je volgens mijn weten nog niet echt wat zien. Zelf wou de gyn bij mij ook uitwendig doen, maar toen zou ik al 12 weken zijn, maar doordat het was overleden met 9weken en 2 dagen kon hij uitwendig niet echt wat zien.Dus toen inwendig en bleek dus verkeerd te zijn. wat ik dus bedoel ik dat ze het zelfs met 9 weken nog niet goed kunnen zien uitwendig laat staan op jouw termijn. Meid, bel morgen het ziekenhuis en eis gewoon zo snel mogelijk een inwendige echo, kom op meid, laat niet op je kop zitten. Een hele dikke knuffel voor jou!!!!! Nijn, dank je!!!!! Liefs marianne
Ik kom terug van vk en moest naar de wc, bij afvegen ook bloedverlies dus denk dat echt goed fout zit. Ik wacht wel even af kan denk volgende week dinsdag na zh. Weet je ik ben er echt helemaal klaar mee gewoon kan er niet eens om huilen misschien komt dat nog, heb vroeger altijd in mijn hoofd gedacht ik zal nooit zwanger worden kinderen krijgen, denk dat ik dat altijd in mijn achterste geweten heb ofzo. En als t over is kan ik heerlijk weer alles eten verheug me al op een heerlijke big mac! Dank je wel voor alle lieve knuffels meiden, ga even lekker douchen, heb heerlijk gereden. Tot later en liefs
och meissie, wat vreselijk allemaal. Maar zo moet je niet denken hoor, ook jouw tijd komt nog wel!!! Eerder dacht ik ook altijd dat ik voor altijd alleen zou blijven en geen kinderen zou krijgen. Nou ik had al een relatie met mijn man vanaf mijn 15e en heb 1 dochter en 2e op komst, oke het ging niet van een leiendakje, heb 4 miskramen gehad, maar alles komt uiteindelijk allemaal goed, alleen de 1 moet er meer moeite en verdriet voor doorstaan als een ander. Ook voor jou komt er een dag lieverd. Liefs marianne
O Smokey, ik lees je berichtje nu pas..... Ben er gewoon helemaal stil van en de tranen springen in mn ogen.... Heeeeel veel sterkte en een hele dikke knuffel!!! Liefs, Nijn
Hey Smokey, Hoe is het vandaag? Ik weet dat we niks voor je kunnen doen maar weet dat we allemaal aan je denken. ----------------------------------------------------------------------------------------- Mijn nieuws vandaag komt later: kijk net in mn agenda moet er pas om 12.00 uur zijn, had echt 10.00 uur in mn hoofd en ik ben al sinds half 7 wakker, vind het spannend
Smokey: wat een k*t nieuws zeg! Ongelofelijk! Weet neit zo goed wat ik moet zeggen maar weet dat ik aan je denk. Ik hoop nog voor je dat je dinsdag bij de gyn misschien nog een betere echo krijgt. Hoe gaat het vandaag met je? Dikke knuffel en weet dat je hier altijd je hart kan luchten! Anouk: spannend maar dan duurt het inderdaad lang als je er van uit ging dat je om tien uur moest. Ik wil je veel succes wensen en geniet ervan!
sorry, Anouk, door het kl#te nieuws van Smokey, helemaal vergeten jou heel veel succes te wensen bij de 20-weken echo. Dus bij deze heel veel succes!! Gelukkig was het 12.00u anders was ik nu te laat met mijn succes...
Anouk, heel veel plezier vandaag! geniet ervan, heerlijk om je kleine wondertje weer even te mogen zien Smokey, meid, als je maar weet dat we er voor je zijn! *hug*