Dat is echt al een flinke buik, hoor Marianne!! Marleen, heel veel plezier morgen bij je 20-weken echo!! Hoe gaat het verder met je?? Smokey, hoe gaat het meid??
Hoi Dames, Heb vanacht eindelijk een beetje geslapen. Met mijn BI gaat het nog steeds slecht ben bang dat het ook niet meer beter gat worden voorlopig. Morgen de 20 weken echo! Spannend maar ook weer leuk. Duurt alleen zo lang want hebben hem pas om 15.30. Dus ik laat morgen eind van de middag begin van de avond weten hoe het was! Hopenlijk kunnen we ook zien of het een boy or girl word. We hebben een geboortekaartje uitgezocht en als we weten wat het word krijgen we een proef druk. Nijn: jij morgen ook veel succes! Ik duim voor je! Liefs Marleen
Wij moeten om 14.00u in Haarlem zijn voor de echo. Daarna die poli-afspraak en dan in de spits over de A2 naar huis. Geen idee hoelaat we thuis zullen zijn. Om 19.30u ga ik tennissen, ik hoop van te voren jullie op de hoogte te kunnen brengen. Liefs, Nijn
hoi meiden, Nijntje, morgen is DE dag, lijkt me zeer spannend voor jullie! Hoop dat je morgen meer duidelijkheid zal krijgen over het hele gebeuren. Heb je al je vragen wel opgeschreven wat je wilt vragen? Zelf vergeet ik altijd alle vragen als ik naar gyn of vk moe(s)t. Ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen morgen. Marleen, Ook jou wil ik heel veel succes wensen morgen. Rot is dat he dat je nog heel de dag moet wachten. Ik kan niet tot woendag wachten, wou dat ik ook eerder mocht. Morgen ben je precies 20weken toch?Grappig om dan ook nog eens de 20weken echo te mogen krijgen. Als ik mag ben ik al bijna 21 weken........hihihihi. Smokey, hoe gaat het nu met je? Anouk, hoe is de verhuizing gegaan?Ben je nu helemaal over? Liefs marianne
Ook wij hebben dit meegemaakt! We waren eindelijk zwanger na een lange en zeer zware weg, kregen we bij de 1e echo te horen dat de kindjes te klein waren en de hartjes te traag, een week later, bij de 2e echo, werd ons verteld dat de kindjes net gestopt waren met leven....dus nog een week doorgeleefd.....
hoi ukoldaatje, wat erg voor je meid, en aan je onderschrift te lezen hebben jullie heel veel meegemaakt!! het leven is soms ook zo oneerlijk! Hopelijk breekt er straks voor jullie ook betere tijden aan en mag je een kleintje in je armen nemen.
Hey meiden, Was even een weekend weg dus vandaar geen reactie. Gaat hier wel goed eigenlijk, heb sinds een paar dagen steeds meer bruin/rood bloedverlies dus hoopt dat het goed gaat door breken zeg maar, dan doet mijn lichaam het zelf en dat lijkt me toch het beste! Heb het een plek gegeven en het is nou eenmaal zo. Anouk las dat je een meisje krijgt wat geweldig leuk hoor, heb je de kleertjes niet voor niks gekocht Verder heb ik nog niks terug gelezen komt later wel weer. Oh ja nijntje heel veel suc6 in het ziekenhuis duim voor je! Liefs
och smokey, vind het zo erg voor je!!! Hoop toch dat je aankomende week een wonder staat te wachten en dat alles toch nog goed is. Maar heb heel veel bewondering voor je dat je het een plekje hebt kunnen geven.Vind het echt knap van je. *hele dikke knuffel*
Smokey, echt super knap dat je er op deze maniet mee omgaat!!! Wil je ooit nog iets kwijt (schelden, huilen, geen idee wat nog meer), je weet ons te vinden!!! Marianne, ik heb eigenlijk maar twee vragen, dus die kan ik wel onthouden: 1. Wat gaan we nu doen? 2. Wat betekent dat voor de toekomst? En misschien tijdens de echo: 1. Zie je al eitjes?? 2. Hoe is het met het bmslijmvlies? Meiden, tot straks!! Al begin ik nu toch wel erg zenuwachtig te worden.... Was gister ook echt niet meer aardig tegen de mensen die me succes wensten... Heel lief, maar grrrrrrrrrrrrr Liefs, Nijn
Hoi nijntje, Kan me heel goed voorstellen dat je erg zenuwachtig bent! het is tenslotte niet niets wat je te wachten staat. Zou ook erg zenuwachtig zijn. Heb je gister al heel veel sterkte en succes gewenst, maar bij deze doe ik het nog een keer! Hoop voor je dat er eitjes te zien zijn en dat je over een aantal weken een positest in handen hebt. We horen vanavond wel hoe het is gegaan!! Liefs marianne
Nijn: kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. Je weet namelijk niet zo goed wat er allemaal op je af zal komen. Ik duim voor je dat je snel verder kan met je kinderwens! Heel veel succes en ik kijk zeker vanavond even hoe het is gegaan. ukoldaatje: je hebt ook al veel meegemaakt zeg! Welkom hir op dit topic. Weet niet of je van plan bent om vaker mee te kletsen of dat het een eenmalige psot was maar je bent welkom hier! Wat zal ik blij zijn als het 15.30 is. Kan bijna niet meer wachten. Om de kleine uk helemaal te bewonderen en hopenlijk zien we wat het word!
Hallo meiden, marleen heel veel succes vandaag met de echo! En natuurlijk gefeliciteerd met het de helft van je zwangerschap! Anouk gaaf een meid! Heel veel plezier met de voorpret en het shoppen! Nijntje, ik denk dat je nu al weg bent en ik je net gemist heb, ik wilde je nog heel veel succes wensen voor vandaag! Vraag me echt af wat ze gaan zeggen en wat de volgende stappen zullen zijn. Iig eindelijk na het lange wachten is De dag toch aangebroken! SUCCES! Smokey, fijn om te horen dat het ondanks de omstandigheden toch goed met je gaat.. hele dikke knuffel meid! Weet je al of je morgen naar het zh kan voor een echo? Hier zijn we een weekendje gaan uitwaaien aan zee. Het was het laatste vrije weekend van mijn man, volgende week moet hij weer beginnen met werken en zit zijn agenda weer overvol.. Het was een heerlijk weekend met een grote domper, toen we naar huis wilden gaan zag ik een paar druppels bloed bij het afvegen.. daarna niks meer en sinds vanmorgen is het veel heftiger.. Gelijk naar het zh gebeld en we mogen vanmiddag al langskomen voor een echo... mijn moed zit dus nu al onder mijn schoenen... Ik weet dat bloedverlies niks hoeft te zeggen, maar wel als je gerommel in je buik voelt... Ik probeer nog steeds niet negatief te denken, maar voel me wel een belachelijke optimist op deze manier.. waar hoop ik nog op vraag ik me wel af.. Het enige wat me op de been houdt is dat ik afgelopen week iets meer symptomen heb gekregen en deze vandaag ook nog heb.. zoals zere borsten en gevoelige tepels en voor en na het eten misselijk... maar goed ik las dat dat ook niks te zeggen heeft...
Ele, je hebt me nog net niet gemist... Wat een domper inderdaad. Heel veel succes vanmiddga in het ziekenhuis. Vandaag wel een drukke ziekenhuis dag hier.... Hopelijk kunnen we vanavond alle drie iets positiefs melden hier!! Doeiiiiiiiiiiii
Elegance: heel veel succes vanmiddag! Hoe laat moet je? Probeer je niet te druk te maken weet dat dat moeilijk is maar toch. Knuffel voor je
Ele: Dat is zeker een domper zeg, ook al zou er niets aan de hand zijn, schrikken doe je zeker!!! Wens je heel veel succes en sterkte vanmiddag Hoe laat moet je er zijn? Zal voor je duimen. marleen: en............word je al zenuwachtig? Ik mag over 2 dagen..............kan me niet snel genoeg gaan. Gelukkig hebben we de afspraak om 09:00, dat scheelt dan weer.Alsnog heel veel succes vanmiddag en geniet er maar lekker van met jullie beiden. Liefs marianne
Nog geen nieuws van Ele of Marleen?? Dan maar het nieuws van mij... Mijn baarmoeder is dus inderdaad verkleefd en moet opengemaakt worden. 30 september krijg ik weer een kijkoperatie, dan worden tevens mijn eileiders goed nagekeken. Daarnaast zagen ze op de echo een heel mooi eitje zitten. Het moet nog wel groeien, maar de gyn verwacht dat het rond dag 15/16 zal gaan springen (kom ik were mooi op een cyclus van 30-31 dagen uit). Mijn baarmoederslijmvlies was op plekken waar het niet verkleefd was, mooi, op plekken waar het wel verkleefd is, te dun. 30 september worden de verklevingen weggehaald en dan krijg ik voor 6 weken een spiraaltje (desnoods wordt er een stukje van tussenschotje weggehaald). Na 6 weken wordt dat verwijderd en na 8 weken gaan ze kijken of alles nog goed open is, is dat het geval dan krijgen wij groen licht (jan-feb). Deze cyclus mogen we proberen zwanger te worden, al is de kans natuurlijk erg klein. Kortom, een bevestiging van wat we al wisten.... Maar toch fijn, dat mijn eigen gyn het dus ook goed gezien had. Liefs, Nijn
Hier even gauw een dikke knuffel voor Smokey! Wat super van je, maar vergeet inderdaad niet dat je hier van je af kan schrijven. Elegance, ik duim voor je! Nijn, ok, nu weet je het dus zeker, een bevestiging van wat je eigenlijk al wist. Je hebt nu een mooi 2010 om naar uit te kijken. Marleen, hoe was de echo???? Hier alles prima, klusdagen niet echt ons best gedaan...eiegnlijk niets hahahaha. Mannetje nog steeds ziek. Tja, mannen en ziek zijn.
hoi hoi meiden, Nijntje, ten eerste wat een goed nieuws dat er een goed eitje aan zit te komen, ook al is de kans kleiner dat het bevrucht word.Hopelijk gebeurt er toch een wonder! Maar jammer dat alles daarna nog zolang duurt, dat je moet wachten tot jan-feb. Op zich wel snel dat je met een maand al een kijkoperatie krijgt. Hopelijk schiet de tijd een beetje op voor jullie. Kijk je er zelf met tevredenheid naar terug? Ele en Marleen, waar blijven jullie nou? Liefs marianne
dames, als jullie nieuwschierig zijn hoe mijn buik was met 38 weken bij zwangerschap dochter, kijk dan in mijn fotoalbum. Laat je weten wat je ervan vind?
Hallo meiden, Het is iets later geworden dan verwacht, maar we wilden nog niet naar huis en hebben bij schoonouders gebbq'd. Allereerst Nijn, wat een nieuws... We gaan met z'n allen deze maand heel hard voor jou duimen dat je dat alles bespaard blijft en datt het aankomende ei gewoon het ei gaat worden Wat wel prettig is, is dat je nu ook weet waar je aantoe bent.. Je kunt eindelijk naar iets toeleven en je weet dat er een einde aan komt.. Echt nijn, is het niet september 2009 wordt 2010 helemaal jou jaar! Hoe was de echo Marleen? ik ben ook wel heel benieuwd! hier zijn we een beetje van de schrik aan het bijikomen, jeetje, ik heb de hele dag krampen gehad maar toen was er geen bloedverlies meer.. Op de echo zag ze herbie die 0,95 mm groot was met een kloppend hartje!! hij is dus flink gegroeid,het dubbele van vorige week.. Maar omdat ze met een ouder echo app moest kijken, wilde ze toch de afspraak van morgen laten doorgaan, zodat de echosopiste met de nieuwe echo goed kon kijken. Ook bleef de afspraak met de gyno gewoon staan, ze is echt zo lief.. ze zei gelijk dat we volgende keer ook in het weekend gewoon moeten bellen, ze moest notabene gisteren werken.. We zouden ons geen lievere gynocologe kunnen voorstellen.. We hebben het gehad over de schildklier etc etc.. waardoor ik ook gelijk bloed heb kunnen laten prikken en ze die waardes morgen met ons zal doornemen.. zo fijn als er iemand met je meedenkt en je ook echt gevoel heb dat ze het beste met ons voor heeft.. Voor morgen ben ik dus minder gespannen, maar ik ga nu wel panisch plassen, ik durf gewoon niet te kijken of ik wel of geen bloed zie.. Morgen horen jullie het vervolg.. voor nu ga ik slapen, ben echt kapot...