2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi dames,

Sorry dat ik zo laat reageer zijn nog bij mijn schoonouders gaan eten en daar blijven plakken.

Maar de echo was super mooi en alles was goed!!!!!! Wat een geruststelling.
    En we krijgen een Jongen!!!! Dat hadden we nooit gedacht maar vinden het super.
    De kleine uk werkte niet echt mee met alles wat de echoscopiste deed draaide hij zich weg lekker eigenwijs. Maar alles zag er perfect uit. Dus het genieten kan beginnen en natuurlijk nu gericht shoppen!!

Ps ik heb verder niet terug gelezen dat doe ik morgen. Ga nu naar mijn bedje!

Liefs Marleen

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Marleen super een jongen, gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed was, hopelijk kun je nu echt gaan genieten!

Smokey, ik weet niet zeker of je vandaag wel of toch niet in het zh terecht kon. Ik wil je iig heel veel succes wensen!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, super dat alles goed was!! En een jongen, ik dacht ook echt dat jullie een meisje zouden krijgen.

Ele, gelukkig nog steeds een kloppend hartje en herbie is flink gegroeid! Super goed!! Wel logisch dat je bang bent om naar de wc te gaan. Hoelaat moet je vanmiddag??

Marianne, nog 1 nachtje.... Hele mooie dikke buik zeg bij je dochter. Maar ik denk dat deze wat groter gaat worden, al heb ik er natuurlijk helemaal geen verstand van...

Smokey, veel succes/sterkte in het ziekenhuis!!

Tulpje, jammer dat de klusdagen niet benut zijn, maar vol goede moed op naar de volgende ronde!!

Wij gaan deze week/weekend goed aan de slag. Hopelijk is alles in Haarlem dan niet meer nodig, maar ben er bang voor. Alles heeft het afgelopen half jaar tegen gezeten, dus dat zal nu ook wel zijn....

Fijne (werk)dag allemaal!

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: spannend zeg! Ik duim voor je dat jullie deze ronde meer geluk hebben! Wel fijn dat de gyn het goed had gezien dat er nu niet weer heel iets anders uitkomt. En 30 september is al snel dat je eventueel geholpen word. Het word denk ik wel een heel traject maar dan kun je waarschijnlijk in feb weer er helemaal tegenaan! Ik gun het jullie.

Ele: wat spannend zeg! Ik herken je gevoel. Zo hebben we ook 3 keer gezeten in de zwangerschap wel geen bloedverlies enz en zie alles is nog steeds goed. Ik hoop dat je vanmiddag weer zo'n mooie goede echo mag hebben.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wij gaan gewoon voor een carnavalsbeeb!!!

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    #1146 marleentje26, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    Heb meteen maar even de banner aangepast haha. En heb even echo foto's geplaats in mijn album en in avator!

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn, vergeet vooral niet na je ei te klussen :) ik heb vaker gelezen dat dat ook een hoge kans van slagen heeft! :)

Wij zijn om 11:30 aan de beurt voor de echo met aansluitend de gyno :) Vrijdag ga ik dit allemaal op mijn werk inhalen, meestal ben ik vrijdag's vrij maar krijg het anders echt niet af :S

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mooie echo foto's Marleen!!

Ele, al nieuws??

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Zojuist bij de fysio geweest. Die vond het heel vreemd dat ik zou moeten gaan werken van de arbo. Mag dat absoluut niet. Moet op twee krukken lopen en gebruik maken van de rolstoel. Daarnaast heb ik nu een bekkenband gekregen. En verder moet ik rust houden en niets forceren. Ze gaat dit alles ook op papier zetten voor de arbo. Dus ben benieuwd wat die ervan zegt. De afspraak staat voor 10 september. Dus nog even afwachten wat de arbo hiervan zegt.

Ele: al nieuws? Ben benieuwd!!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou Marleen, iedereen spreekt elkaar wel tegen zeg. Maar gelukkig is je fysio degene met het meeste verstand... Hopelijk volgt de arbo-arts de fysio. Zo niet, dan heb je een heel goed bewijsstuk van je fysio.
    Hopelijk helpen alle hulpmiddelen je snel!! Die bekkenband heeft bij een vriendin van mij erg goed geholpen...

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Marleen.. ik zit ook met bekkenklachten thuis.. en die van mij zijn niet zo hevig als ik het zo bij jou lees..

Mijn arbo zei.. de ervaring leert dat het alleen maar slechter wordt ipv beter dus ik zet je volledig op non-actief..arbeidsongeschikt.. en ik heb een zittende baan (niet prettig met bekkenklachten hoor) Ik moest mijn energie maar steken in de komende weken/maanden en de bevalling.. en niet in mijn werk..

Ik had dit niet meteen verwacht, maar ben er wel erg blij mee.. alleen jij kunt bepalen of je kunt werken ja of nee...zet ie je wel aan t werk dan zou ik me meteen weer ziek melden..basta.. Denk vooral aan je zelf.. BI is niet iets waar je licht over moet denken hoor.. Mijn nicht heeft nog een half jaar na bevalling in de rolstoel doorgebracht.. heeft er veel door moeten opgeven.. ze loopt nu weer gewoon hoor.. niets blijvend, maar bijv. het topniveau stijldansen kan ze wel vergeten..toch jammer..
    DENK AAN JE EIGEN LIJF EN AAN JE KINDJE....mnaar dat zul je ook wel doen...

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hahahaha marleen, wat zei ik je?Een jongen!!!
    Wat geweldig zeg!!!Gefeliciteerd.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jeetje marleen, wel fijn dat je iig iemand hebt die achter je staat.

Ichtus, al 31 weken.. jeetje, wat is dat snel gegaan!!! hoe gaat het verder met je?

Hier zijn we weer thuis van het zh. Wat een super mooie echo hebben we, herbie ligt helemaal op schema, 7w en 2d. De echoscopiste liet weten dat het hartje nu verdeeld is in 4 kamers, dat on ze goed zien. Hij was 1,04 cm. op een foto zie je ook al de navelstreng.. we zijn dus super gerustgesteld, maar natuurlijk nog heel erg sceptisch, ook al is dat ietwat moeilijk na zo'n goede echo's. Ik kan me echt nog helemaal niet voorstellen dat dat kleine wezentje nu in mijn buik zit. Volgende week woensdag gaan we voor de volgende echo, gelukkig is ook deze tijd voor mijn gevoel te overbruggen...

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    #1154 Nijntje27, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009
    Super goed nieuws, Ele!!! Proficiat!!!!

Heb je ook foot's die je in je album kunt zetten? Ben wel benieuwd naar Herbie

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
  16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat een mooie echo Ele!! Ben helemaal jaloers....
    Echt heel onwerkelijk dat er zo'n klein mensje in je groeit... MAAR HET IS ECHT, MEID!!!!

17. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi guys,

Nou zware bevalling maar we zijn over hahaha,
    heb alleen nog geen internet (en dit zal nog wel ff duren).

Heb ff snel alles bij gelezen,
    super gefeliciteerd aan Marleen met haar zoon en Ele met de goede echo!

Marianne veel plezier met de echo morgen

Smokey weet jij al meer, wat ben je sterk zeg (of word je al gek dat mensen dat tegen je zeggen).

Nijn, succes met de klusdagen dat de zwemmers maar goed het eitje mogen vinden!

Ik zal proberen vaak ff bij te lezen en up to date te blijven maar heb dus weinig beschikbaar over internet (terug naar de prehistorie)

Liefs

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Ik lees allemal dat jullie super mooie echo's gehad hebben, geweldig!!:)
    En marleentje een jongen wat leuk, en nu lekker shoppen inderdaad.

Ele wat geweldig dat je zo vaak kan komen voor een echo super, een weekje is elke keer vol te houden;)

Nijntje ik hoop echt dat het jou ronde gaat worden, ik zal voor je duimen hoor!

Anouk wat lekker zeg helemaal over, geniet maar van je nieuwe stekkie.

Hier heeft het ziekenhuis gewoon niks laten horen vind het echt belachelijk gewoon!!Heb wel stolsel verlies en bruin/rood bloed verlies net zoals mijn ongi zeg maar.
    Heb een afspraak nog staan bij de vk voor volgende week dinsdag maar ik bel van de week wel even naar haar en vragen wat te doen nou. Heb eigenlijk weinig zin om naar het zkh te gaan dus ben momenteel beetje afwachtend.

Ik voel me verder nog steeds wel goed eigenlijk dus dat is wel fijn, ga lekker een pauze van een half jaar ofzo houden en dan zien we wel weer. Maar soms kriebelt het al om toch gewoon door te gaan. Ben toch ook enigzins verslaafd aan dit forum;) en de spanning elke maand raar he
    Nou ga weer even lekker tv kijken.

Liefs en een dikke kus

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het forum is inderdaad verslavend.... Ik heb al een aantal keer geprobeerd afstand te nemen, maar toch blijf ik lezen/schrijven...

Smokey, je komt echt heel sterk over. Echt een hele dikke knuffel voor jou. Als je nu een pauze inlast van een half jaar, zijn we misschien toch nog samen zwanger... ;) Wel belachelijk dat het ziekenhuis niks meer heeft laten weten!!

Anouk, een leven zonder internet is bijna niet meer voor te stellen, vind je niet? 10 jaar geleden kwam het in opkomst en nu kunnen we niet meer zonder...

Marianne, heel veel plezier/succes morgen! Lata je snel weten hoe het is gegaan??

Meiden, even een hele andere vraag. Mannetje en ik zoeken nog een middagactiviteit voor tijdens de familiedag. Heeft er iemand ideeën? Het mag eigenlijk geen geld kosten of in ieder geval, zo min mogelijk... Alvast bedankt!!

Liefs, Nijn

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ichtus: je hebt ook gelijk! Ik denk ook aan mezelf maar word er zo moe van dat je gewoon niet serieus genomen word met je klachten en dat je zo moet verdedigen tegenover een arbo arts dan krijg je het gevoel dat je aan het liegen bent wat dus absoluut niet waar is. Maar ik blijf thuis en ben blij dat de fysio me heel serieus neemt en me verbied om te werken.

Ele: super zeg dat alles nog goed is. Wel fijn dat ze je nu extra in de gaten houden! Probeer nu een beetje te gaan genieten! Ik weet hoe stressvol het kan zijn als je bloedverlies hebt en dan dat het toch weer goed is je blijft onzeker maar probeer toch op je lichaam te vertrowen en te genieten.

Marianne: geniet van je echo vandaag. Ik ben benieuwd! Wilde je nu ook weten wat het word of niet weet het niet meer?

Deel Deze Pagina