2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Smokey: kan me voorstellen dat je eevn pauze neemt nu. Wel schandelig dat het ziekenhuis niets meer laat weten!

Nijn: ik heb zo geen idee wat je zou kunnen gaan doen. Misschien een fotospeurtocht dat kost eigenlijk niets en misschien leuk voor jong en oud.

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx, Marleen voor het meedenken. Een fotospeurtocht hebben we ook al bedacht. Het probleem is dat de helft van de mensen in dezelfde wijk wonen en dat iedereen daar de weg erg goed kent (en laten we nou net daar gaan bbq-en). Maar het blijft een optie...

3. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: ja dan schiet het niet echt op haha. Ik zal nog wel eens verder denken. In welke omgeving zit je?

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    In Berghem (dichtbij Oss).
    Lief dat je meedenkt.

5. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Heb je daar bossen in de buurt? Misschien kun je daar iets mee. Of zelf spelletje middag maken met bv koekhappen, spijkerpoepen enz. Voor kleintjes kleuren smincken enzo

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    naar de bossen is misschien wel een heel goed idee. Thnx!!
    En ik had ook al gedacht aan een 'oud-hollandse-spelletjesmiddag'.

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Sorry nijn, hier geen inspiratie voor gezamelijk iets te kunnen ondernemen.

Smokey, fijn om iets van je te horen en ehct belachelijk van het zh. Kan me goed voorstellen dat je daar nu ook niet meer op zit te wachten.. Heb je ook krampen of alleen nog maar bloedverlies met stolsels?

Hier vanmorgen ook weer een veeg oud bloed :S.. Ik krijeg er toch iedere keer weer helemaal de kriebels van.. en het lijkt bijna iedere keer s'morgens te zijn... Nu is het iig weer weg en hopelijk blijft dat zo, anders ga ik vandaag toch echt weer het zh bellen al vind ik dat misschien zelf wel een beetje te vaak.. maar wat moet ik anders doen als afwachten meer kapot maakt dan je lief is.. ik vreet mezelf echt zo erg op en keer me ook van de zw af, dat wat ik vorige zwangerschappen ook heb gedaan.. Zo bang om weer verdriet te voelen en teleurgesteld te worden dat ik maar gelijk begin met afscheid nemen.. En dat wil ik deze zw echt voorkomen.. En toch is er iets in me dat nu positief blijft..

Ben benieuwd naar de echo foto's van butterfly :)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, wat moeilijk voor je... Maar probeer in ieder geval je positieve gevoel vast te houden wat ergens in je zit.

9. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ele: snap je gevoel el hoor. Maar oud bloed kan geen kwaad. Dan stopt het vrese bloed juist. Is eigenlijk dus alleen maar positief dan heelt de 'wond'.

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi dames,

Nou we waren iets voor 9uur aan de beurt, dus lekker op tijd.
    Alles bij elkaar duurde het iets meer dan een half uur.

En.........alles was echt perfect, we kregen het ene complimentje naar het andere......nou ja, ons kindje dan.hihihi.

De kleine lag er eerst echt al eens moddeltje bij, die vrouw vond dat zooooo leuk, ze moest de hele tijd erom lachen.
    Ook bewoog hij/zij de hele tijd met het handje, dan weer zwaaien, dan weer op hoofdje leggen, dan weer onder het kinnetje.........geweldig om te zien.
    Nu al een baby met karakter zegt ze.hahahaha.
    Ook lag hij/zij erg goed op schema!!!

Ze wou ook even nog 3d gaan kijken, maar doordat mijn moederkoek aan de rechterkant zat en hij/zij daar later heel de tijd tegen aan lag, konden we het helaas bijna tot niet zien.
    Heel erg jammer.

Toen ze de niertjes wou bekijken draaide meneer/mevrouw zich steeds om hoor, ging heel de tijd verliggen........maar toch gaf hij/zij er later wel aan toe en bleef lekker liggen.

We hebben het op dvd laten zetten, maar weet niet hoe ik het op internet moet zetten, dus meiden als jullie het weten hoor ik het graag.
    Foto's zet ik er later op, want batterij fototoestel was leeg.
    Of scannen jullie de foto's altijd?

Al met al hebben we enorm genoten en erg zitten lachen om meneer/mevrouw.Het was echt super.
    We konden mooi meegenieten op een groot scherm!!!

Liefs marianne

11. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterfly: Fijn dat alles goes was!! Leuk he om die complimentjes te krijgen over je uk. Kregen wij ook voelt gewoon lekker.
    Leuk een dvd dat kon hier helaas niet. Maar we laten toch nog een pretecho maken dus dat maakt alles weer goed.
    Leuk he zo'n groot scherm kun je echt alles mee volgen.

Ik scan de foto's altijd vind ik het duidelijkste. Weet niet hoe je een dvd filmpje erop kan zetten.

Weten jullie niet wat het word of wil je het niet zeggen?

In ieder geval gefeliciteerd met de goede echo! Nu kunnen we echt gaan genieten.

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marianne, super gefeliciteerd met de goede 20-weken echo!!! Echt super leuk.
    Ik ben echt jaloers op jullie hoor meiden!!

Liefs

13. butterfly1984

we willen niet weten wat het word marleen, dat wouden we niet! hebbben er wel heel even aan getwijfeld, want ja nieuwschierig zijn wel wel!!Maar we vinden het niet leuk dat alles dan al zo definitief is, wil graag lekker fantaseren.
    Kijk kleertjes kan ik naderhand ook altijd nog genoeg in roze of blauw bijkopen.
    Als we het wel wisten, mochten jullie het ook zeer zeker weten hoor.

14. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: ik weet zeker dat jullie tijd ook komt. Het duurt misschien nog even maar eens ben je net zo gelukkig zwanger als dat wij nu zijn.
    Ik vind het trouwens altijd heel knap van je dat je zo positief naar ons toe bent terwijl wij hebben wat je zelf ook graag zou willen maar je leeft altijd met ons mee en gunt ons het beste! Dat verdient een dikke knuffel!!!!!!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Super lief, Marleen...
    Ik kom misschien positief over, maar heb ook zeker wel mn dipjes hoor.... Gister toevallig nog...

Met mn schoonmoeder er over gehad en omdat het nu zo lang duurt, genieten we er later alleen maar meer van, hopen we....

Meiden, ik ga even eten en daarna komt mijn zusje een theetje drinken, dus misschien tot vanavond!

doei doei

16. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: ik snap ook dat je het soms echt je dipjes hebt maar toch naar ons toe geniet je mee en ben je positief en vind dat dat wel eens gezegd mag worden. Ik neem mijn petje voor je af!
    En gun je het allerbeste!

17. butterfly1984

dit is nummer 1, nummer 2 komt eraan!!!

heerlijk relaxt liggen nog, dit was toen de echo net begon

beentje beetje opgetrokken, armpje lekker naast zich neer!

18. butterfly1984

en dit is nummer 2

Even zwaaien naar papa en mama.
    Knieen lekker opgetrokken.

19. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Mooie foto's super om te zien toch zo'n kleintje.

20. butterfly1984

dank je marleen........echt lief he!!!

Share This Page