Hoi hoi, ff snel via de iPhone van m'n vriend. Staan in de file net babykamer gehAald. Smokey gewoon bellen, zeggen ze altijd met veel bloedverlies. Veel sterkte! Marianne gefeliciteerd met de goede echo, echt super! Marleen en Marianne, Las dat jullie beide Beebs voorlopen, houden ze dit nog extra in de gaten , want kan duiden op zwangerschapssuiker toch? zal heus niet! Ele alles goed? Bloedverlies is nooit leuk, zorgt gewoon voor veel stress! Nijntje nog lekker aan de klus en tennis, niet perse in deze volgohrde hi hi. Liefs aan iedereen en tot snel spreeks
wat super anouk dat je de kinderkamer al hebt. Maak je er ook nog foto's van? Onze kleine loopt wel iets voor maar ze heeft er niets van gezegd, maar idd het kan wel wat je zegt vooral als de kleine heel erg voorloopt, maar dat zal bij mij wel meevallen. Wel lief dat je er aan denkt. Smokey,direct bellen hoor!!! Heb ik destijds ook eens gedaan en kon direct komen. Heb direct echo gehad en moest toen ook blijven de hele avond en nacht, werd de andere dag direct gecurreteerd. (dit was dan omdat ze de 1e keer iets hadden laten zitten)
Anouk: leuk dat jullie het kamertje zijn gaan halen! We hebben het kamertje al eventjes staan het is zo leuk om telkens de kamer op te lopen en alles te zien staan. Ze houden me nu nog niet extra in de gaten zal wel mee vallen dnek ik. Msischien staat hij zo weer een week stil met groeien. Smokey: gewoon bellen daar zijn ze voor! Sterkte! en een dikke knuffel. Nijn: ik zou om de dag klussen is beter voor de zwemmers haha
Nou we kijken wel wat we vanavond doen. Ben ik wat eerder thuis van het tennissen, dan misschien nog een klusje, anders morgen weer. Dus Anouk, dan doen we het inderdaad in een andere volgorde....
smokey, hoe is het met je afgelopen? Vandaag weer een ovu test gedaan en deze is weer lichter. Ze staan in mijn album (wel vreemd trouwens dat ik van bijna geen tweede streepje,naar een dikke tweede streep ga...). Fijne (werk) dag!!
Nijn: ik heb nooit gewerkt met ovulatietesten dit omdat we in het ziekenhuis liepen en middels echo's mijn cyclus volgde en dus precies wist wanneer mijn ei op springen stond. Hoop voor je dat het deze maand raak is dan ben je van heel het ziekenhuis gedoe af. Smokey: hoe gaat het nu met je?
Hey meiden, Het gaat weer een stuk beter jeetje wat een kramp had ik niet normaal Gelukkig gaat het vandaag weer beter gisteravond in 1x hele heftige kramp toen moest ik naar de wc weer veel bloed en voelde ik er iets uit floepen zeg maar, daarna krampen zo goed als weg dus dat is denk ik het vruchtje geweest. Nu nog lichte krampen af en toe. Maandag mag ik bij de vk langs komen dan kijkt ze of alles weg is. Nijnte spannend hoor hoop echt dat dit jou ronde word, en anders misschien toch nog over een poos samen zwanger Ik heb wel met ovu testen gewerkt maar op de dag dat ze posi aangeven klusde ik de dag erna ook nog. Anouk wat leuk, zeg staat de kamer al??Word vast mooi. Hoe gaat het eigenlijk met Ele? Marleen en butterfly bij jullie alles goed? Liefs
Hallo meiden, Jeetje smokey, wat erg, klinkt raar als ik zeg dat je het gelukkig achter de rug hebt he.. Er is je gelukkig een curetage gespaard gebleven en hopelijk pakt je lichaam snel de draad weer op.. Kan me voorstellen dat je even een pauze wil inlassen, ik had na de 2de mk absoluut geen zin om gelijk weer zwanger te worden, terwijl ik geen streng dieet hoefde te volgen.. gewoon aan jezelf denken, en ook jou tijd komt! Net zoals ieder ander hier.. Een hele dikke knuffel voor jou meid! Nijn, Klinkt spannend, Succes met klussen! Anouk, heb je al foto's van de babykamer? Marleen en butterfly, nog aan het nagenieten van jullie super echo's? Hier gelukkig geen bloedverlies meer, woensdag bij het opstaan was het weer redelijk veel, maar ook toen oud bloed.. de hele dag liep ik met mijn ziel onder de arm, totmanlief s'avonds toch echt het zh weer heeft gebeld.. ze zijn zo lief, ik mocht weer komen en ook op die echo was herbie duidelijk met kloppend hartje te zien.. Sinsdien is het bloedverlies ook weg.. Maar lijkt mijn misselijkheid( dat weeige beetje dat ik maar had) ook weg te zijn.. gaat natuurlijk nergens over, maar in mijn hoofd is wederom paniek.. Gelukkig voelen mijn borsten nog steeds pijnlijk anders zou ik echt gek worden... Ik vraag me af hoe ik van mijn onzekerheid kan afkomen, hier word ik echt niet vrolijk van en heb dan gelijk het idee dat het helemaal over is en dat dit het was en dat ik me moet voorbereiden op een mk.. ik weet het.. ik lijk wel een angstig vogeltje, maar zo voel ik me ook, heel kwetsbaar en zo bang.. Is het herkenbaar voor jullie dat je opeens helemaal niet meer misselijk bent? Voorheen was ik na het ontbijt een beetje weeig.. Ik heb ook het gevoel dat ik mezelf aanstel, maar weet gewoon niet hoe ik positiever kan denken.. Wat ik ook heel eng vind, is dat ik tijdens de vorige 2 zw ook zo negatief was en het ook echt fout ging.. Dus op jullie vraag hoe het met ele is.. ze is erg druk met zichzelf en vooral heel ego, sorry daarvoor..
smokey, wat naar zeg dat deze zwangerschap weer moest eindigen!!Had zo gehoopt dat het allemaal nog goed kwam. Maar het is nu gelukkig (klinkt niet echt aardig, maar je weet wat ik bedoel) achter de rug en er is je idd een curretage bespaard gebleven.Hele dikke knuffel voor jou. Ele, toen bij mij de misselijkheid weg was, was dat geen goed teken. Bij deze zw.schap is de misselijkheid wel gebleven. Wil natuurlijk niets over jou zeggen, dus maak je niet druk. Nijntje, zo jij hebt een vette positest zeg!!!! Hopelijk over 2 weken een andere vette positest. Marleen en Anouk, hoe is het daar? Liefs marianne
Smokey, allereerst een hele dikke knuffel!!! en ik sluit me aan bij Marianne en Ele dat je een curettage 'gelukkig' bespaart is gebleven... Ele, ik snap je onzekerheid heel goed. Volgens mij zou ik precies hetzelfde hebben.... Marianne, ja ze zijn positief geweest he? Vandaag al weer minder, tot bijna niks, dus mijn eitje zal vanmorgen gesprongen zijn (voelde toen ook wat linksonder en daar zat mijn goede ei). Meiden een hele fijne avond. Ik ga weer even hobby-en. We hebben van de week een 2e hands laptop aangeschaft en hebben daar nu een mzuiek programma op staan. Op die laptop komt dus alleen maar muziek, maar nou moet het er opgezet worden en uitgezocht. Echt leuk. We hebben denk ik wel 2500 -3000 liedjes op de computer (tja, beetje te fanatiek geweest...) O ja, morgen ben ik hier weinig. Morgenvroeg even tennis kijken, daarna winkelen (voor mannetje), dan een zekerheids klusje en 's avonds visite. Zondag moet ik zelf tennissen en hebben we 's middags een doop. Dus ik denk tot maandag... Liefs
Zeker weten Nijn. Ik moet het toch even van me afschrijven want het zit me toch niet echt lekker. Afgelopen woensdag middag zijn we naar de VK geweest, had de uitslag van de 20weken echo ook mee. Hier heeft ze niet eens naar gekeken en ze heeft er dus helemaal niet over gehad. Toen zei ze zullen we eens even naar je buik kijken?Ja tuurlijk!!! Nou ze heeft geeneens gevoeld tot waar mijn baarmoeder nu zat en heeft alleen de hartslag van de baby proberen te vinden. Nu drukte ze echt heel erg hard op mijn buik met dat ding.(dat doet mijn eigen vk nooit, had nu een andere). Ons kindje werd er erg druk door, waardoor zij het hartje maar af en toe heel even kon vinden en dan was hij/zij er al weer vandoor, door al dat harde gedruk!!! Dus ook nauwelijks kunnen genieten van het geluid van het hartje. Daarna vroeg ik zo aan haar, tot hoe hoog zit mijn bm nu? (ik wist dat ze dit niet kon weten doordat ze helemaal niet gevoeld had), maar ze had haar antwoord klaar. En dat was op navelhoogte, dit is dus normaal met 20 weken zwangerschap,maar aangezien ik elke keer nog 4 weken voorliep op groei van mijn bm kon ik het niet geloven. Maar ben zo'n iemand die er niet wat van durft te zeggen. Tot mijn verbazing zie en voel ik ons kindje trappen boven mijn navel, en niet iets boven mijn navel, maar echt wel een cm of 5, 6. Dacht eerst dat ik het me verbeeld had, maar het is toch echt zo, het is nu al meerdere dagen zo en heb zelfs mijn man laten voelen en het laten zien.Je ziet echt mijn buik bewegen waar hij trapt. Sorry voor mijn ego bericht, maar het zit me dus totaal niet lekker. Liefs marianne
Hoi guys, t wordt nog wat met mij en de iPhone, nood breekt wetten haha. Smok, sterkte met dit verlies wederom, blijft je weinig bespaard, vind t echt niet eerlijk! ben je al bij de mac geweest? Ele, bij mij was t ook een komen en gaan van symptomen en had gelukkig niks te betekenen, onzekerheid doe je niks aan, tijd uit zitten na 12 weken wordt t beter, schrale troost maar toch Marianne balen die vk maar je hebt zelf gelukkig gezien op de echo dat alles super is, je niet laten gek maken door die muts, heb je volgende x wel je eigen vk weer ? Ik ben woensdag naar m'n nieuwe vk geweest, die was gelukkig ook heel fijn . Kamer gaat nog wel ff duren, ga eerst behangen met m'n moeder, pip behAngetje en er moet hier nog van alles in elkaar gezet worden, hubby is nu aan t zweten boven Ikea pax kast hi hi Weer 2 spannende weken voor jou nijn, succes met de wachtbank liefs Anouk
@butterfly heb je de volgende x weer je oude vk dan? Waardeloos is dat he, ik ben dan ook zon iemand die niet meteen er direct wat van zegt. @anouk ja heb vrijdag avond een heerlijke big mac op wat was dat genieten zeg, zowieso al het eten weer even heerlijk!!! Zonder na te hoeven denken gewoon snoep in je mond proppen heerlijk haha Ohh anouk wat leuk hello kitty ben er helemaal weg van! @Nijntje ik duim voor je meid, nu chillen in de strandstoel Verder voel ik me eigenlijk even prima klinkt stom maar zit goed in mijn vel, ben blij als het bloeden helemaal stopt nu, ga lekker aan de pil voorlopig en denk dat we tegen 2010 de pil maar weer eens in de prullenbak gooien, dan heb ik weer even lekker een paar maanden kunnen eten Liefs
Butterfly: wat een vervelend mens zeg die inval VK. Maar je moet je er maar niet druk om maken je hebt een super goede 20 weken echo gehad en dat is het belangrijkste denk daar maar aan! Heb je de volgende keer wel weer je eigen vk? Smokey: gelukkig voel je je wat beter! Nijn: succes op de wachtbank!
Bah wat irri butterfly van je vk, is het niet een optie om morgen gewoon naar je eigen vk te bellen en je verhaal uit te leggen? Ben je iig je verhaal kwijt en misschien wil ze wel iets voor je betekenen hierin? Nijn, vvergeet ook vooral niet na je ei te klussen he! Smokey, Zo ontzettend goed van je hoe je ermee omgaat.. en gelijk heb je hoor, even aan jezelf denken.. Wanneer moet je naar de vk? Hier is het weeige gevoel weer terug Yoepie!! Gisteren in antwerpen gaan shoppen en daar lag een Noppies winkel.. Moest natuurlijk een kijkje nemen en ik kon niet weggaan zonder een poncho en trui te kopen Kan ze beide ook aan mocht het fout lopen.. Ben er helemaal blij mee Vandaag 8 weken, realiseerde me net dat ik morgen al 5 weken weet dat ik zwanger ben! Dangaat het toch best snel!
Anouk, verslavend he dat zwangerschapspagina? Hahahaha. Wat leuk zeg hello kitty........super. Smokey, kan me heel goed voorstellen dat je nu ook eens lekker aan jezelf gaat denken.Eet er maar lekker op los meid....hahaha Ik vind wel dat je er echt super mee omgaat hoor. Nijn, en nu is het maar weer afwachten he?pffffffff duurt lang he? Marleen, heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Ele, wat leuk zeg, kleding van noppies is vaak erg leuk!!! Wat super dat je er weer meer en meer vertrouwen in krijgt en dat je je symptomen weer hebt. Voel je je tocht wat zekerder, ook al zijn die symptomen soms niet mis. Ja tijd gaat snel he?Voor je het weet ben je de 1e 3 maand alweer voorbij Vanochtend ging wekkertje om 10 voor 5, lekker vroeg, want manlief moest werken. 3 keer raden wie er ook wakker werd, jawel..........de kleine uk. Was weer lekker druk, dus kon papa nog even genieten van dat getrappel. en dat zijn echte harde trappen hoor, dat beloofd nog wat voor straks.hihihihi hoop dat ik volgende keer weer mijn eigen vk heb, die heb ik alleen nog maar gehad, zij heeft ook de intake gedaan. Maar wat het probleem is, is dat er op die verloskundige praktijk 3 vk's zitten, dus ik weet eigenlijk niet of je dan een vaste hebt of dat het elke keer een verassing is wie je krijgt. Die ik nu had vond ik waardeloos............ Ben niet zo'n iemand die er wat van durft te zeggen, dus hoop gewoon dat ik haar niet weer krijg. Had graag willen weten tot hoever mijn bm kwam nu, omdat ik elke keer nog 4 weken voorliep daarop. Maar goed, als ik hetzelf zo kan inschatten denk ik dat dat nu nog wel zo is..............als je eens kijkt hoe hoog hij al trapt, dat is echt ongelooflijk. Weer genoeg ego voor vandaag. Liefs marianne
Hoi hoi, Even een snelle update Temp is weer iets gestegen en we hebben gisteravond nog een klusje gedaan (dus ook na ei Ele ) Vanmorgen mijn eerste enkelpartij gespeeld en met 6-0 6-1 gewonnen!! haha, zij was ook echt slecht, maar toch het staat leuk. Dadelijk weer naar een doop, dus ik denk tot morgen meiden!! Doeiiiiiiiiiii
Hey meiden, Was ik weer nou ik had gistermiddag weer wat krampen en bloed verlies was weer heftiger geworden maar na een paar uur gelukkig het zakte al weer af ik d8 moi zo dat zal het laatste wel zijn. Maar nee vanmorgen stond ik op en weer voel ik me buik en bloedverlies best veel weer denk dat is niet goed zo veel en lang bloedverlies, maar ik ben niet zon pieperd en iemand die meteen de vk gaat bellen. Nu toch maar gedaan en vk kwam meteen bij me thuis langs hele lieve meid zei heeft me meteen na het ziekenhuis doorgestuurd en kon meteen komen van de gyn. Dacht shit balen kl*te zal gecureteerd moeten worden zag het al helemaal zitten:x, maar gyn had echo gemaakt en er zat nog een heel klein beetje en hij verwacht dat dat toch echt vanzelf wel los zou komen dat ik wat meer verlies heb voor mijn gevoel hoort er nu gewoon bij, poeh ben toch wel beetje opgelucht dat ik gebeld heb, ben daar zon miep in stom he. Ik heb de hele dag beetje kramp in mijn buik, maar met een paracetamolletje op zijn tijd kom ik er wel door heen! Nu moet ik over 5 a 6 weken een nieuwe afspraak maken bij gyn, en dan gaan we kijken hoe het komt dat ik 2 mk gehad heb, dus daar ben ik ook wel blij mee, moet nu eerst ongi afwachten en mag dan de 1e dag van mijn ongi met de pil gaan beginnen. Kortom toch weer heel blij dat ik toch maar gebeld heb, jullie zeiden het in het begin al maar voel me dan zo bezwaard maar gelukkig was vk ook heel lief. Zo dat was weer een heel verhaal van mijn kant, hoop dat het nu eens ophoudt haha @ele wat leuk dat je geshopped hebt en idd ik heb wel eens gekeken op de site van noppies erg leuke kleding! @butterfly bij ons hebben ze ook 3 vk's zitten maar eigenlijk zijn ze alle 3 wel fijn, maar ik heb er ok 1 tussen die ik liever niet hebt maar ja dat zeg ik ook niet. @nijntje goed man gefeliciteerd, volgend jaar sta jij op Wimbledon je doet alleen maar winnen! Ga nu maar beetje rommelen in huis want het is hier een zooi, bom ontploft haha Liefs
Buttefly: ja als er meer vk in de praktijk werken heb je altijd een kans dat je haar krijgt. Maar ik zou wel eeven aan een andere vk uitleggen wat er gebeurd is en met welk gevoel je naar huis bent gegaan. Maar je krijgt wel telkens een van die 3 vk en je weet nooit welke je weet immers ook niet wie er diens heeft tijdens je bevalling. Maar zou wel mijn gevoel bij hun neerleggen. Hier hebben ze de praktijk met 4 vk en een vervanger en heb ze allemaal gehad op een 1 na en ze waren gelukkgi allemaal even aardig en begripvol. Dus daar moet je geluk mee hebben dat het klikt. Smokey: gelukkig dat je toch maar even gebeld hebt nu heb je denk ik wat meer rust voor jezelf. En fijn om te weten dat ze nu ook gaan kijken waarom je weer en mk hebt gehad.