2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Smokey, heel goed dat je gebeld hebt!! En heel fijn dat ze nu gaan onderzoeken waarom je 2 MK gehad hebt. Ik win trouwens niet alles hoor... ;)

Hoe is het met de zwangeren hier??

En Tulpje, were are you???

Ik heb vandaag voor het laatst getemperatuurd. Heb besloten om te tempen om te zien wanneer mijn ei kwam en dat weet ik nu. Nu hoop ik de 2 wachtweken (met een lekkere cocktail in mijn strandstoel, het wordt deze week nog mooi weer), wat rustiger door te komen, zonder er elke dag/ochtend mee bezig te zijn...

Fijne (werk)dag allemaal!!

2. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Hoi meiden, eindelijk weer een normaal toetsenbord onder mn vingers, zit op mn werk op het nieuwe kantoor in Leusden, helemaal moederziel remy alleen :D

Marianne en Marleen slapen jullie ook zo vast en dromen jullie ook zo veel, hele avonturen in mn slaap hihi.
    Mijn vriend heeft gister voor het eerst onze dochter gevoeld, hij voelde soort van trilling.

Spreek jullie snel weer, ga nu weer even aan die arbeit,
    -x-

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Anouk: ik slaap juist heel licht en dromen heb ik gelukkig geen last van.

Zojuist bij de vk geweest en alles was perfect. De kleine bewoog lekker en mooi naar het kloppend hartje geluisterd. Mijn bloeddruk was wel iets gestegen maar vond ze niet erg was nu 149/89 en de vorige keer 134/79. Daarnaats was de baarmoeder goed gegroeid naar N+2 vodn ze erg netjes. Zit nu op mijn startgewicht van voor de zwangerschap. (was afgevallen en nu in 5 wken 2 kilo eraan vond ze netjes omdat ik weinig beweging heb nu. En dan heb ik het nog gehad over mijn dikke rechtse voet met vocht was normaal aan een kant omdat daar je baarmoeder ligt die ligt nooit in het midden vandaar hoefde ik me geen zorgen om te maken.

Liefs Marleen

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Fijn Marleen dat alles goed was bij de VK. en vandaag weer een weekje verder....

Anouk, weer 'gewoon' aan het typen. Toch apaart hoe verslavend ZP kan zijn (of internet in het algemeen). Werk ze!

5. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    ja verslavend is het zeker...

Marleen, moet je nu niet eerder om je bloeddruk in de gaten te houden, want is vrij hoog toch, zeker voor de 20 weken. ik had 110/70 en dat het laag was hoorde bij de 20 weken, want rond deze tijd heb je in inzinking in je bloeddruk (of zo iets) en daarna zal het weer iets omhoog gaan, maar als jij nu al zo hoog zit?? dat werd mij tenminste verteld.
    Marianne wat was jouw bloeddruk?

6. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Anouk: ze zei dat alles goed was ook de bloeddruk. Het is natuurlijk ook maar een moment opname. En als ze zeggen dat het goed is maak ik me er niet druk om. Het zal wel goed zijn als ze tevreden was en benadrukte dat alles er prima uitzag.

7. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

anouk, mijn bloeddruk was nu 120/80, vorige keer was dit 125/75.Ben er heel erg blij mee dat het zo netjes is, omdat bij mijn vorige zwangerschap de gehele tijd te hoog was en daardoor moest ik onder controle blijven bij de gyn.

Het kan zijn dat het bij marleen wat hoger is, omdat zij nu met haar bi meer inspanning moet leveren om zich voort te bewegen.

En wat super anouk dat je vriend jullie kindje heeft gevoeld, was zeker wel vrij apart voor hem omdat zo mee te mogen maken.
    Dus je werk bevalt wel goed, zo lekker alleen?hahaha

Nijntje, wat een spannende weken weer.

Marleen, wat super dat alles goed was bij de vk.

Smokey, hoe is het inmiddels met je bloedverlies?

Ele, hoe gaat het met jou?

Hier is op moment lekker weertje.
    De kleine ligt lekker even op bed, dus heb even tijd voor mezelf.
    Als ze bijna 17 maand zijn, zijn ze bijna wel de hele dag op, dus veel tijd voor jezelf heb je niet echt.
    Ben dan ook blij als ze 's avonds naar bed gaat.

Voel de kleine echt super goed, maar trapt ook heel erg vaak helemaal onderin, dus ja dat is lopen naar de wc, maar gelukkig is het niet elke keer.
    Ik voel de kleine uk ook als hij zich aan het draaien of bewegen is.Dan denk ik dat ie wakker is, maar daarna is het toch weer rustig............ach ja doen wij ook als we slapen toch?dan draaien we ons ook weleens om.
    En idd anouk, ik droom best wel veel.
    Vanacht droomde ik dat ik zou bevallen met 38weken en 6 dagen.hahahaha, zal mij benieuwen.
    De ene keer slaap ik licht en de andere keer weer erg vast.

Liefs marianne

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier word mijn bloedverlies nu eindelijk wat minder, jeetje zeg loop nu al 1,5 week met maandverband lekker hoor jech Maar heb het idee dat het nu echt wat gaat afzakken had gister nog redelijk veel krampen, vandaag tot nu toe gelukkig niet.

Heb ook een afspraak gemaakt bij de gyn en daar kunnen we 20-10 heen, daar zal wel niks uit komen maar je weet maar nooit!

Fijn dat het met de zwangere dames zo goed gaat:)

Nijntje wachten, wachten spannend hoor! ik hoop het zo voor je.

Ga nu snel weer aan t werk.

Fijne dag allemaal

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Smokey, fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat. 1,5 week met maandverband is inderdaad niet echt fijn... Nog even meid. 20-10 mag je naar ge gyn, hopelijk word je daar wijzer van...

Anouk, ik heb gister weer gewonnen. We doen nu mee met de clubkampioenschappen en gister de wedstrijd in de DD8 gewonnen en zondag in de DE8, dus komt helemaal goed.

Fijne (werk)dag allemaal!

PS: Vandaag afkicken, want morgen moet ik weer werken, zit mijn vakantie er echt op...

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, gefeliciteerd met je 2-jarig jubileum!! Ja, één dagje te laat...sorry

11. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: maakt niet uit hoor! Alsnog bedankt!

Hier een slechte nachte gehad veel wakker geweest van de pijn. Mijn bekken knakte bij iedere kleine beweging die ik maakte.
    De kleine is weer lekker druk aan het spelen in mijn buik. Heerlijk gevoel!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    balen van je slechte nacht, maar ik denk dat die kleine het wel een beetje goed maakt. Lijkt me zo'n mooi gevoel, die kleine voelen....

13. butterfly1984

hoi meiden,

hier is de kleine weer lekker druk aan het ronddraaien en trappen, zo geweldig, dan zit je echt op een grote roze wolk.

Smokey, gelukkig zakt het bloeden nu af, heb zelf na de curretage meer dan 2 weken nagebloed.
    Ben erg benieuwd wat ze in het zh voor je kunnen betekenen.

Nijntje, moeilijk he dat afkicken?hihihihi.

Liefs marianne

ps. de kleine begint echt steeds harder en harder te trappen.......hihihihi, er word nu door heel mijn buik getrappeld.

14. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    #1234 Elegance, Sep 9, 2009
    Last edited: Sep 9, 2009
    Goedemorgen meiden,

wat gaaf marleen en butterfly dat jullie je kleine zo goed kunnen voelen.. Lijkt me zo'n enorm intens mooi gevoel.. Geniet de mooie momenten zou ik zeggen.. Ik hoop dat ook ik dat ooit mag voelen..

Smokey, wat goed dat je gebeld had.. Hoe is het nu met je? Ik ben ook benieuwd wat ze in het zh gaan zeggen. Na mijn 2de mk kreeg ik nog geen onderzoeken aangezien het pure pech zou zijn.. Wat ik me afvroeg is, dat dieet wat je volgt heeft dat ook iets te maken met de mk's? Ik weet nml niet precies waarvoor je dat moet volgen.. Als je het er niet over wil hebben kan ik dat ook goed begrijpen. ik vraag het me alleen af.. Nog heel veel sterkte komende tijd.. *knuf*

Nijn, voor jou spannende tijden :) Ik ga heel hard voor je duimen dat het deze ronde raak is!

Vanmiddag om half 4 heb ik weer een echo.. Ben weer op van de zenuwen.. kan weer niet voorstellen dat het goed zou kunnen zjin.. nog steeds pijnpijke borsten, af en toe weeig.. maar gisteren ook een paar lichte krampen.. En vanmorgen werd ik wakker zonder weeig gevoel.. Maak mezelf dus weer eens gek.. stom mens dat ik ben..
    Half 4 lijkt nog een eeuwigheid weg... de vorige echo bij 8.3w kreeg ik te horen dat het hartje niet meer klopte.. het is voor ons dus echt een mijlpaal vandaag..

15. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Ele, succes vanmiddag, die krampjes zijn waarschijnlijk gewoon groeipijntjes had ik ook, maar die zenuwen snap ik goed, hopelijk als je vanmiddag een goede echo hebt kan je er langzamerhand wat meer in gaan geloven, good luck!

Nijn, gefeliciteerd, tennischamp :p gaat echt lekker met jou, ben je verder ook die US open nog een beetje aan het volgen? Clijsters gaat goed, nu hopen dat ze Serena net zo aankan als Venus (tenminste we gaan er vanuit dat het serena wordt), verder succes met de wachtbank, gelukkig hou jij jezelf wel bezig volgens mij ;)

Smokey, hoe is ie bij jou?

Ik voel de baby ook constant bewegen, vind het nog steeds een vreemd gevoel (beetje vreemd maar wel lekker hihihi) als of je maag omdraait, dan maakt ze denk ik duikelingen ofzo hihihi, mn buik groeit ook onwijs, loop alleen nog maar in van die vet oncharmante zwangerschapsonderbroeken, hahaha, had je mn vriend moeten zien kijken toen ik die voor het eerst aanhad :$, maar het is het enige wat nog lekker zit dus.....en de bh's in cupmaat E zijn al niet veel beter hihihi, het feit dat mn borsten zo groot zijn is in zijn ogen wel een groot plus punt hihihi. Hij zei tijdje geleden met lichte ontsteltenis "ze groeien gewoon waar je bijstaat" :D ja ja de veranderingen die een zwangerschap allemaal niet te weeg brengt hihi.

Nou ga maar weer eens aan het werk, zit wederom remy alleen, maar dat heeft ook zo zn voordelen.

liefs,

16. butterfly1984

ele, heel veel succes vandaag in het zh!!!
    Als ik je zo hoor, zit het vast en zeker nog wel goed, maar kan je zenuwen enorm goed voorstellen.

smokey, bij mij hebben ze na 2 miskramen een bloedtest afgenomen bij mij en mijn man, om te kijken of er geen chromosomen afwijkingen zijn, dit was gelukkig niet het geval.
    Ook hebben ze bij mijn man een sperma-onderzoek gedaan en dit alles was ook goed, we hadden gewoon dikke pech.
    Alleen je vraagt je wel af waarom uitgerekend wij!!
    Gelukkig hebben wij na 3 miskramen een prachtige dochter gekregen en nu hebben we "gelukkig" maar 1 miskraam gehad voor een goede zwangerschap.

Anouk, super he dat je je kindje zo goed voelt.
    Trapt ze bij jou ook vaak onderin tegen je blaas aan?
    Leuk he cup e? Ik heb dezelfde maat, maar veel keus heb je niet he?Heb nu vaak een zwangerschaps/voedingsbh aan, dat zit een stuk aangenamer dan 1 met beugel op moment.
    Ben zo benieuwd hoe jouw buikje er nu uit ziet, aangezien het zo is gegroeid, heb je er ook een foto van?

Nijntje, hoe is het met je temperatuur?
    Nog steeds iets verhoogd?

Ben erg druk al geweest vanmorgen, om 7uur eruit en hele tijd nog bezig geweest, zit nu net even.

Liefs marianne

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hey meiden,

Hier gaat alles goed, bloeden gaat nu echt daadwerkelijk stoppen, jeahh:) eindelijk voorbij!

@Ele wat spannend weer vanmiddag heel veel suc6 komt vast goed hoor! Nee het kan niks met mijn dieet te maken hebben dit had ik ook al nagevraagd aan mijn internist en ze hebben ook nog niet eerder mee gemaakt dat iemand meerdere mk heeft gehad, dus dat kan het niet zijn en mijn waardes tijdens de zwangerschappen waren echt uit het boekje zo goed maar ook die waardes hebben daar niks mee te maken.

@ anouk charmant lekker die grote onderbroeken :Dhaha, maar zal best lekker zitten! En heerlijk toch dat je de baby zo veel voelt bewegen lijkt me geweldig.

@butterfly mijn mannetje zijn zaad hebben we al getest voordat we er uberhaupt aan begonnen en die was toen dik in orde weet niet of dat kan veranderen in een jaar tijd:( Maar volgens mijn had hij het ook over bloed afnemen, verder kunnen ze volgens mijn ook niet zoveel anders doen toch?

Heb alleen nu sinds zondag ook last van mijn oor :x ohh hij zit helemaal dicht word er gek van kan morgen bij de dokter tercht die gaat hem dan eindelijk open spuiten wat zal dat heerlijk zijn. Begint nu echt zwaar irritant te worden.

Liefs

18. butterfly1984

smokey: oorpijn is zeer zeker enorm irritant en is ook een hele vervelende pijn.
    Nee echt veel meer kunnen ze volgens mij nu nog niet doen, maar misschien dat het bij jou anders ligt, omdat jij met je dieet zit.
    Misschien dat ze jou nu al wel verder helpen.

hahahahaha grote onderbroeken..................
    had bij de vorige zwangerschap ook een zwangeschapsonderbroek gekocht, wat een vreselijk ding.
    Kan er niet tegen dat dat hele dag om mijn buik heen zit, word er helemaal naar van.

19. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Buttefly: ik heb hier van die zwangerschapsonderbroeken aan van de hema. Heerlijke dingen vind ik het. Vind mijn eigen onderboeken niet lekker zitten die rollen van mijn buik af haha en dat zit toch echt niet lekker.

20. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    ik ook fan van de zwangerschapsonderbroeken van de hema :D die tenten bedoelde ik ook, het ziet er niet uit, maar het zit lekker hahaha

Share This Page