2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    oja en smokey, ben je al aan het neussprayen?? helpt goed, holtes zijn aan mekaar verbonden (jaren last gehad als kind van oorontstekingen en ik moest altijd neussprayen om mee te beginnen)

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: hoe laat moet je naar het ziekenhuis? Probeer er gewoon vanuit te gaan dat het goed is.

3. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ik ben om half 4 aan de beurt.. Ik heb de hele dag weer krampen en klinkt misschien vies maar beetje beige gele niet echt bruine afscheidng.. vraag me af wat dat is, zou dat op een infectie of zo kunnen duiden? En die krampen, ze doen niet echt pijn eerder zeuren.. dus in mijn hoofd... jullie snappen wel.. de komende ander half uur,zal ik wel zoals afgelopen uren elke minuut op de klok kijken.. ik ben echt zo bang, heb net ook al een potje zitten janken, wat ik van mezelf niet mag, omdat ik dan nog negatiever ga denken.. pff.. snappen jullie het nog.. was ik maar niet zo'n paniekvogel... en nu denk ik weer, misschien paniek ik niet voor niks.. IK WORD GEK!

4. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Hallo, mag ik me even aanmelden hier???

Ik was 7wk en 5dg zwanger....vandaag naar gyn geweest en die zei dat vruchtzakje overeenkwam met 5wk5dg...baal er even van...maar omdat hij zeker wil zijn moet ik volgende week terug gaan om te kijken of een een hartje gaat kloppen...maar vrees ervoor...
    Hier niets van pijn, geen bloedverlies, niets gehad...dus zo kut!

5. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Heeft iemand dit ook al meegemaakt?

6. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    ja vorige zwangerschap.. en mijn eerste eindigde ook al ver voor ik bloedverlies of krampen kreeg.. maar dat wil nog niks zeggen.. ik lees geregeld dat het later toch helemaal goed komt.. Toontje is daar zo'n voorbeeld van :)

hier komt manlief net binnen met de vraag waarom ik al zo vroeg wil gaan en ik in de startblokken zit.. we zijn pas om half 5 aan de beurt.. zucht.. nog een uur klokkijken..

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, over 35 minuten ben je aan de beurt. Ik zal aan je denken en vooral flink duimen!!

Anouk, als ik vanavond win in de enkel, zit ik al in de halve finale van de clubkampioenschappen haha. Echt grappig.... Serena heeft gewonnen, hopelijk wint Clijsters daar weer van... En ik volgend jaar....

Pippo, bij mij had één vruchtje (waren er twee) ook een achterstand (van een week) en dat is helaas ook niet goed gegaan... Ik had wel wat bruinverlies, maar verder niks....

Zwangeren, echt super voor jullie!!! Zeg ik elke keer, maar ik meen het ook echt...

Marianne, ik heb besloten om na mijn ei niet meer te tempen. Ik weet dat mijn ei afgelopen vrijdag gesprongen is. Afwachten dus nog...
    Mijn eerste werkdag zit er weer op. Poeh, je zit meteen weer in het ritme...
    Vanavond moet ik weer tennissen, morgen weer werken, dus waarschijnlijk tot morgenavond!!

Liefs, Nijn

PS: Ik spiek natuurlijk nog wel naar berichten van Ele...

8. 3tulpje

3tulpje Actief lid

Apr 29, 2009
    126
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nijn, ik ben er weer hoor. Kom alleen om in het werk. Door die crisis zijn er hier wat mensen uit en dat merk je dan wel aan de stapels werk die op je buro belanden. Maar, jij hebt nu dus ook weer je 1e werkdag gehad. Gek dat die vakantie en vakantiegevoel dan weer zo ver weg lijken. Knap dat je niet meer gaat tempen. Nu gewoon lekker op ons strandstoeltje en voetjes in het zwembad. We wachten gewoon weer af.

Smokey, goed gedaan dat je gebeld hebt! Kijk, nu gaan ze dingen uitzoeken en sta je er niet alleen voor. Kom maar lekker bij Nijn en mij op de standstoelen liggen, cocktail erbij? Ik zal we gelijk wat zakdoeken vor je bijleggen.

Marleen, ik hoop dat het thuisblijven positief werkt voor je BI. Is niet niks zeg. En ik vind het nog steeds goed van je dat je voor jezelf gekozen hebt!

Butterfly en Anouk, hoe is het met jullie kleintjes? Anouk, je hebt de kamer al gekocht las ik? Geweldig lijkt me dat. Kan je lekker al een beetje wegdromen bij de spullen.Butterfly, heb jij ook al een kamertje gekocht? En bevallen met 38 weken en 6 dagen? Kijk, zou leuk zijn als dat uit zou komen.

Pippo, heel veel succes. Wie weet heb je een hele late eisprong gehad en komt alles gewoon goed. Bij mij zagen ze dat het hartje ermee gestopt was en ik had voor de rest niets door. Voelde me gewoon zwanger.

Ele, heel veel succes!!! Al zal je nu eigenlijk al wel klaar zijn. We duimen voor je.

Goed, hier komen de ongi dagen er weer aan. En reken er eigenlijk wel op, omdat het klussen rond mijn ei eigenlijk niet gelukt is.

*Ik pak nu lekker mijn strandstoel en ga naast Nijn en Smokey zitten.*

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

tulpje: Wij hoeven in principe geen kamertje meer te kopen, omdat normaal gesproken ons dochtertje naar een ander bed gaat, maar omdat we haar nog best wel te jong vinden om in een groot bed te slapen, denken we erover om toch nog weer een ledikantje erbij te kopen voor haar en misschien nog een commode.
    Dus het kamertje voor de kleine is er al!!!hahahaha.
    En dus ook alle overige grote spullen.
    Nu alleen nog wat nieuwe kleertjes kopen en wat nieuwe hydrofiele luiers (handdoeken).

Ele, hoe is het gegaan?

Nijntje, knap hoor dat je niet meer gaat temperaturen, dus een grote verassing over 9 dagen.
    Heb je al een voorgevoel?

Marleen en Anouk, zitten de onderbroeken van de hema echt lekker dan?Ik had toen zo'n dure die kwam speciaal bij zo'n lingeriezaak weg, maar die zat best wel strak om mijn buik, daar kan ik echt niet tegen.
    Heb nu mijn gewone aan en die zit gewoon onder mijn buik.

Liefs marianne

10. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterfly: ik vind ze wel erg fijn zitten die van de hema die zijn 2 voor 9,90 geloof ik. Je hebt ook boxershorts van maar die vind ik persoonlijk erg zweten. En die slips zijn van katoen. Ze hebben er zelfs strings van!

Ele: hoe was het in het ziekenhuis?

3tulpje: ik doe zeker rustig aan. Moet morgen naar de arbo arts ben benieuwd wat die nu te zeggen heeft! Vind het eigenlijk wel heel spannend maar ik blijf toch thuis want zet mijn lichaam en de kleine niet op het spel voor mijn werk!

Pippo: welkom hier! Ik herken het heb dat ook gehad en helaas was het niet goed eerst wel een kloppend hartje gehad en de echo erna niet meer. Heb nog ruim 3 weken doorgelopen zonder ook maar een teken dat het niet goed was. Maar daarna wel na de curretage binnen 2 maanden weer zwanger!
    Hoop dat je meer geluk hebt gehda misschien had je wel een hele late eisprong!
    Heel veel succes!
    En je mag hier altijd je hart luchten!

Nijn: balen he hoe lang je ook vakantie hebt maakt niet het vliegt altijd voorbij! Heel veel succes met tennissen vanavond ik duim voor je dat je weer wint.

11. butterfly1984

pippo: welkom hier!!!
    Wat naar zeg!!!
    2 weken is best wel een verschil, dat heb ik zelf niet gehad.
    Deze zwangerschap dacht ik ook een week verder te zijn, maar dat was dus niet zo, alles is gelukkig goed gegaan en ben nu over de helft.Maar de zwangerschap ervoor bleek ik ook een week korter te zijn, was toen 8weken ipv 9, maar hartje klopte wel en alles zag er goed uit.Maar toen we met 12 weken weer kwamen bleek het hartje gestopt te zijn bij 9weken en 2 dagen.Heb toen een curretage gehad op 2 maart en op 6 mei alweer een positest.
    Dus het kan nog 2 kanten op gaan, maar hoe voel je jezelf?
    Heb je nog kwaaltjes of helemaal niets?

Liefs marianne

ps, ben wel heel erg nieuwschierig nu ele.

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    #1252 Elegance, Sep 9, 2009
    Last edited: Sep 9, 2009
    oh meiden.. wat een ervaring.. ik zat echt stokstijf van de spanning.. de gyno wilde eerst een echo maken voor we in gesprek zouden gaan.. het was echt zo eng... iedereen was echt heel even stil en ze kon niet meteen het hartje vinden.. en toen zei ze het.. ik zie een hartje.. en het is 2 cm groot... wauw.. Klinkt misschien heel raar maar kon het niet geloven.. nu nog zit ik met ongeloof naar de foto te kijken.. helaas kon ze de echo niet printen, maar hebben we een foto kunnen maken van het scherm.. misschien zijn het de hormonen die het dubbel en dik versterken, maar zo als vandaag heb ik me nog niet vaak in mijn leven gevoeld.. jeetje in een dag 10 jaar ouder haha..
    Maar alles is dus goed en ziet er goed uit, wel wil ze urine nakijken en een uitsrijkje doen.. ivm de afscheiding.. het uitsrijkje is niet gelukt, ik was zo gespannen dat ze niet bij mijn bm kon komen.. ik kon mezelf niet ontspannend.. dat doen we de volgende keer.. morgen krijg ik wel de uitslag op een eventuele infectie.. maar onze herbie doet het goed!!!!
    Sorry voor het ego zijn.. En ik wil iedereen bedanken voor de lieve en positieve reacties... jullie helpen me er echt doorheen!! *groephug*

13. butterfly1984

wat een geweldig nieuws ele!!!!
    Nu kan het toch niet meer anders dan goed gaan, probeer toch positief te zijn, ook al is dat enorm moeilijk.
    Nog een paar weekjes en dan zijn de 1e 3maand voorbij.
    Wanneer mag je nu weer heen?

Liefs marianne

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    @ele wauwie wat een geweldig nieuws meid!!:) Kan me voorstellen dat je zo zenuwachtig was hoor,echt super voor je dit nieuws!!

@pipo hoi meid, ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb bij beide miskramen gehad dat er 2 weken verschil tussenzat dat was voor mij helaas niet goed afgelopen. Ook beide keren toen ik het te horen kreeg geen pijn of bloedverlies. Bloedverlies begon nu de laatste keer met 8 a 9 weken vanzelf. Maar misschien hoeft het bij jou niet zo te lopen, ik hoop het voor je!

@tulpje wat lief dat je de strandstoel hebt klaar gezet en heerlijk doe maar een lekkere grote cocktail!!! Nou misschien verwacht je het deze ronde niet, en gebeurt er juist iets speciaals, dat zou gaaf zijn:)

Liefs *"chillen naast Nijn en Tulpje"*

15. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ele: wat een fantastisch nieuws!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd! Probeer nu te gaan genieten je hebt het verdiend.

Liefs Marleen

16. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Ik ben enkel heel moe en onpasselijk na eten....

17. butterfly1984

dat zijn wel goed tekenen, nou ik zal voor je duimen!!!
    Aan je onderschrift te zien heb je al het nodige meegemaakt

18. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    och ja, daarom ik ben het moe en beu van slecht nieuws! Maar gyn zegt dat dat de hormonen zijn die nog in lchaam gieren, dus een goed teken, ik wete het niet?

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Pippo, heel veel succes meid, Wanneer moet je weer terug voor een nieuwe echo?

Hier kan ik niet slapen van de opwinding van gisteren.. Lig met de laptop in bed... Zal gelijk een foto van herbie plaatsen. Ondanks dat het een foto van het echoscherm is, is Herbie goed te zien! :)
    View attachment 14544

20. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nou dames hier weer een bar slechte nacht gehad heb in totaal denk ik 3 uur geslapen. Ik kon de slaap niet pakken en alleen maar draaien omdat ik niet kon liggen met mijn bekken bah.
    Straks naar de arboarts ben benieuwd wat ze te zeggen heeft!

Share This Page