2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Spannend Nijn! Ik hoop het zo voor je. En de 19e was dus jouw datum? Eind september de mijne en ik kijk er ontzettend tegenop. Maar we hopen op het beste. Nu ben ik dus ook hard an het duimen voor jou!
    Hier nog steeds geen ongi, maar heb al wel getest. Negatief dus tja, we wachten maar tot de ongi er is.

Meiden ik ben er ook weer weg van. Tot gauw

2. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Oh Marleen, wat een goed nieuws trouwens van de arboarts! En nu dus met een gerust hart ontspannen!

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

heey dames,

Wat is het hier ontzettend rustig.

Gister en eregister druk in de tuin bezig geweest samen met mijn mannetje..............nu enorme spierpijn in mijn benen en enorme last van mijn rug,maar dat had ik al.
    Voel me nu ook totaal niet lekker, heb enorme zere keel wat ook op de oren slaat en kan bijna niets eten, ben ook zo ongelooflijk moe.Mannetje is aan werk, dus helaas kan hij niets geen werk overnemen, dus ik laat vandaag een beetje de boel de boel.
    Ben wel een wasje aan draaien en heb even de kamer opgeruimd,maar voor de rest zal er weinig inzitten.

marleen, hoe gaat het met je?

Anouk, is de kleine meid lekker aan het rondzwemmen?
    Zie je je buik ook op en neer gaan zoals hier het geval is?

Nijntje, nog even en je mag testen, wat spannend zeg!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs marianne

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het is hier inderdaad wel heel erg rustig....

Tulpje, heb je al nieuws??? Misschien juist omdat jet het niet verwacht positief nieuws.....

De zwangeren onder ons zijn te druk bezig met de babykamertjes denk ik ;)

Hier nog geen tekenen van de ongi... Af en toe last van mn (.)(.) (had ik de vorige cyclus ook, dus dat wil niks zeggen) en wat misselijk, maar meer eigenlijk niet. Gister toch even stiekem getempt en mijn temp was mooi hoog.

Fijne (werk)dag allemaal!

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Wat is het hier rustig zeg!
    Gisteren heel de dag weg geweest eerst naar mijn opa en oma daarna naar mijn vader en daar gegeten en gisteren avond nog een verjaardag.

Butterfly: hopenlijk krijg je niet de griep! Misschien dat lekkere koude ijsjes helpen voor je keel.

Nijn: het zou toch wel heel bijzonder zijn als je nu de 19e positief test. Dan is er toch echt wel meer tussen hemel en aarde zou je zeggen! De tekenen zijn goed maar ik snap dat jezelf geen valse hoop wil geven.

Hier voel ik de kleine lekker bewegen. Hij ligt wel altijd op een plaats maar daar is hij lekker druk. Ik zie mijn buikk nog niet bewegen helaas. Ik heb trouwens nieuwe buikfoto's in mijn album staat.
    Ik vond de zwangerschap in het begin heel langzaam gaan en als ik nu kijk vliegen de weken voorbij vandaag alweer 22 weken zwanger.

Liefs Marleen

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Soo, Marleen, dta is al een flinke buik hoor! En weer een hele week verder, staat toch altijd erg leuk, vind je niet??

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: ik heb ook het idee dat hij met de dag groter word haha

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Al weer even geleden, maar wat goed om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat :)

@Tulpje wie weet over een paar dagen toch een posi test!! Of heb je zelf het idee dat het deze ronde niks word?

@nijntje bij jou zijn de tekenen ook weer goed, ook voor jou nu een hele spannende ronde ik duim voor je:):)

Hier sinds gister definitief bloeden over, heerlijk gewoon :)weer normaal, het speelt wel steeds vaker in mijn hoofd om toch weer verder te gaan met zwanger worden zeg maar, het laat me niet met rust. heb alles weer gegeten wat ik lekker vind en heb zoiets van kan er wel weer tegenaan!!
    Maar heb mezelf eigenlijk voorgenomen om tot de kerst een pauze in te lassen ben benieuwd of ik dat haal haha I.i.g. de afspraak met de gyn maar even afwachten.

Liefs

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, fijn om te lezen dat het met jou nu ook goed gaat!! Een pauze inlassen, zou ik erg knap vinden. Ik zou het niet kunnen, al zullen we het wel moeten... Misschien geeft het wel veel rust...
    Je moet i.i.g. doen waar jullie je het beste bij voelen!!!

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Hallo, vrijdagmiddag terug bloed laten prikken zoals jullie weten en deze was dus gestegen met hcg van donderdag! Ik moet helaas wel afwachten tot woensdag...wou jullie dit toch laten weten...weet nu helemaal niet meer wat te denken...hoop of geen hoop? ik weet het niet meer...hcg zou nu overeen komen met 6 weken...

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Je HCG stijgt dus wel Pippo... Wel heel vreemd/raar allemaal.
    Ik kan je alleen maar heel veel succes/sterkte wensen!!! Fijn dat je ons wel op de hoogte houdt.
    Kan het niet zijn dat je gewoon korter zwanger was? Je hebt dan waarschijnlijk wel heeel vroeg positief getest...

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik had mijn laatste mens op 17juli...en pos test op 15aug...dus het lijkt me heel raar dat ik net na ei dan pos zou testen...niet?

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja dat is inderdaad wel heeeeeeeel vroeg.....
    In iede rgeval heel veel succes met wachten, positief is in ieder geval dat je HCG stijgt.

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ja dat wel, hoop alleen maar dat mijn lichaam me niet voor de zot houd...we weten pas woens meer....

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    pippo het kan wel. Ik heb dat met mijn 1e zwangerschap ook gehad ik had altidj een eisprong op dag 21-22-23 en een cyclus van 28 dagen en heb toen ook op dag 27 al positief getest. Dus het kan zijn dat je toch echt korter zwanger bent.
    Het lijtk me een heel goed teken dat je hcg stijgt!

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    En is je eerste zw dan goed gekomen?

17. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik hoop alleen maar dat ik dan korter zw ben, maar ik heb altijd en cyclus van 28 en ei rond 14-15dagen...dus vind het heel bizar

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Bizar is het zeker.... Hele dikke knuffel, Pippo!~
    En probeer positief te blijven!!

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Ik wacht af tot woens...

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nee dat niet maar dat lag ergens anders aan. Mijn baarmoeder was gekanteld. Ik heb altijd een korte fase tussen eisprong en menstruatie.
    Na mijn miskraam heb ik dat niet meer bijgehouden omdat we niet spontaan zwanegr konden worden volgens het ziekenhuis (dit lag aan het zaad van mijn man) en toen 2 maanden erna was ik al weer zwanegr en spontaan. Dus wete niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad omdat we er totaal van uit gingen zo niet zwanger te kunnen worden. En ben nu alweer 22 weken zwanger. Dus ik weet uit ervaring dat de wonderen de wereld nog lang niet uit zien.
    En hoop dat pipo en nijn nu een groot wonder te wachten staat!

Deel Deze Pagina