Mijn vader belde net we gaan zo shoppen voor de baby alles wat we nog nodig hebben krijgen we van mijn vader joehoe dat is nog eens een geweldig cadeau en meevaller! Mijn man is vanmiddag ook lekker vrij dus die kan gewoon mee. Tot vanavond!
hey meiden, eindelijk weer internet access hihi. Nog niet alles kunnen lezen, Wederom spannend dus Nijn, ik had het ook buikpijn een week van te voren, dus ik hoop dat het een goed voor teken voor jou is. Ook nog lekker US Open gekeken? gister om half 1 echt de tv uitgezet omdat ik moest slapen van mezelf heb dus federer - djokovich niet afgekeken. Hoorde vanochtend dat Clijsters us gewonnen heeft dus vanavond maar ff struinen voor herhaling. Smokey, goed te horen dat het goed met je gaat. Dappere beslissing de pauze, ff bij tanken klinkt niet als een slecht plan! Succes met het volhouden, gewoon zolang het goed voelt toch! Wel goed nieuws Marleen, geeft tenminste rust dat is wel fijn. Marianne, ik zie mn buik nog niet heel erg op en neer gaan, dacht het van de week ff te zien, maar wist het niet zeker, voel haar wel lekker veel, vandaag alleen wat rustig. Pipo, welkom hier, heb nog niet alles kunnen teruglezen, maar las dat het er niet goed uitzag maar dat er toch nog hoop is, zal duimen voor je. Ik heb ontzettende kiespijn, ik moet eigenlijk echt een zenuwbehandeling maar dan moeten er fotos gemaakt worden en dat wordt afgeraden en wil natuurlijk geen risico lopen, verloskundige gaat nu bellen naar instituut want zij heeft liever niet dat ik ga (als ik de pijn kan blijven weerstaan), maar een infectie blijkt ook niet gezond, dus hoor vanmiddag wat de minst kwade is van de twee, duimen dus maar dat de pijn snel weer wegtrekt want paracetamol helpt helemaal niet helaas. Ben wel afgelopen donderdag weze zwangerschapszwemmen, dat was echt super super lekker, echt een aanrader, het is niet heel vermoeiend of echt conditie opbouwend ofzo maar wel heel relaxt in het warme water met je dikke buik. Ga maar weer ff verder hierzo, heb vandaag mijn afscheid hier met iedereen (werk nog wel 2.5 week hier maar vandaag is iedereen er ivm werkoverleg), dus straks lekker lunchen, dus wel gezellig. Liefs en fijne dag voor allen
hoi hoi meiden, Nijntje, toch stiekem getempt?hihihihi, mooi dat het zo hoog is. En de symptomen zijn ook alweer aanwezig. Smokey, gelukkig is het bloeden over. Vind het heel dapper van je dat je een pauze inlast. Anouk, kiespijn.......erg vervelend hoor, had ik ook in begin van zwangerschap.Heb die laten trekken. Wat leuk dat zw.schapzwemmen goed is bevallen, lijkt mij ook wle heerlijk. Marleen, wat een verwennerij zeg!!!Ben jaloers op je! Hoe is het met je bi?Kan me voorstellen dat shoppen moeilijk gaat. Hier erg verkouden, dus alles lekker dichtzitten, last van de oren , zere keer en opgezette klieren. Gister erg misselijk geweest en heb alle eten er uit gekotst.(lekker verhaal!!!sorry.hihihihi) Nu gaat dat wel weer iets beter, maar heb ook erge hoofdpijn. Hoop dat het snel over is en dat ik niemand aansteek hier. De kleine is ook erg druk nu ik me niet lekker voel, zelfs snachts voel ik hem/haar. Mijn hele buik beweegt enorm als ie trapt, zelfs door de kleding heen zie je het, wel super hoor.Maar trapt wel al behoorlijk krachtig vind ik.Nog even en dan zullen we ook de hik wel voelen van de kleine marleen en anouk...........dat is pas apart en soms wel irri, omdat het wel heel vaak op een dag kan zijn. Heb trouwens ook nieuwe foto's geplaatst in mijn album!!! De jouwe zagen er weer super uit marleen, nog steeds in een punt he?hihihihihi. Ik ga er weer vandoor, ga lekker even op bank liggen. Liefs marianne
Meiden help.... ik heb wel eens gelezen/gehoord dat een ovu test positief kan zijn als je zwanger bent. Nu deed ik gister een ovu test en er verscheen een tweede streepje (niet positief dus). Vandaag weer een ovu test gedaan en het tweede streepje is duidelijker... Zou dat toevallig zijn. Ja, ik weet het een ovu test is geen zw test, maar toch.... Marleen, super dat je alle resterende spullen van je vader krijgt!! Veel plezier vanmiddag!!! Anouk, lekker geluncht?? Fijn dat het zw zwemmen zo leuk/fijn was. Ik heb eigenlijk een hekel aan zwemmen, maar hoor regelmatig dat het een aanrader is als je zwanger bent. Gisteravond geen tennis gekeken, was te moe. Bij de clubkampioenschappen ben ik in de enkel uitgeschakeld, ben 6e geworden. Bij de dubbel moeten we nog 1 poule wedstrijd winnen en dan zitten we in de halve. Gaat dus lekker... Marianne, balen dat je zo ziek geweest bent.... Hopelijk knap je snel weer op. Ik zal zo eens naar je foto's gaan kijken, ben erg benieuwd....
Hoi allemaal, Sorry meiden, maar ik krijg het de laatste dagen bijna niet voor elkaar om even normaal te reageren hier, echt zo druk. Kan alleen maar eten, slapen, sporten, werken en sociaal bezig zijn in mijn omgeving en dan schiet internet er even bij in. Nijn heeft gelijk, wat gaat het hard zeg met jullie buiken. Haha, je kan geen buikjes meer zeggen. Maar dat lijkt me echt kei leuk om dat te zien gebeuren bij jezelf. Nijn, spannend nog een paar dagen. Pipo, wat een onzekerheid allemaal. Ik wens je heel veel succes. Smokey, ook van jou super goed dat je er toch wel weer voor wilt gaan. Je hebt lekker even alles kunnen eten en op naar de volgende ronde dus? Hier is mijn ongi vandaag door gekomen. Dus even een nieuwe banner maken en dan op naar volgende maand. Al zie ik het weer donker in. Mijn vriend is dan waarschijnlijk voor een paar dagen de stad uit. Maar goed, we gaan ons best doen en wie weet blijven er nog een paar rondzwemmen.
Tulpje, balen dat je ongi is doorgebroken, maar je had het al verwacht. Toch een dikke knuffel en hopelijk zijn deze ronde de zwemmers erg sterk!! Ik heb stiekem getempt (jaja, ik zou het niet doen, maar kon het toch niet laten...) en mijn temp is voor mijn doen erg hoog. Het worden een paar hele spannende, lange dagen tot het weekend!! Fijne (werk)dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Ik zie ook geen buikjes meer! Wat gaat dat snel opeens he, voelen jullie ook dat jullie buik groeit? bv trekken krampen etc etc? Ik kan niet wachten tot er bij mij iets zichtbaars wordt! Tulpje balen van je ongi, maar zoals je zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen! Is je mannetje precies rond je ei weg? Erna klussen schijnt ook echt een goede kans te maken! Nijn, wanneer ga je testen en welke test ga je gebruiken? Heb je ook andere klachten? Ik ga heeel hard voor je duimen dit weekend! En ik begin nu! *duimt voor nijntje* Smokey meis, wat fijn dat je weer vooruit kunt denken en je weer verder kunt.. Ben benieuwd hoelang je het gaat volhouden! En vooral doen waar je zin in hebt en waar je je goed bij voelt! Ik zie je wel verschijnen bij de 3x is scheepsrecht club! Pipo, hebben ze ook je eileiders nagekeken of het geen bbz is? Dat zal het vast niet zijn, maar wil het wel aan je gevraagd hebben.. Waarschijnlijk ben je gewoon zwanger van een laatbloeier! Ik merk dat ik de laatste dagen iets meer misselijk ben, zo af en toe voor en na het eten, maar daar blijft het ook bij.. Kijk weer heel erg uit naar de echo vrijdag.. Kan me met moeite voorstellen dat het dan weer allemaal goed zit! maar toch voelt het allemaal goed.. Ik weet wel dat als deze echo goed zit, we bijna aan de 10 weken zitten en dan iedereen het mag weten! (zijn er niet zo heel veel meer over die het niet weten! hihihi) iedereen een fijne dag!
Ele, al weer bijna een echo. Echt super voor je!!! Ik wil eigenlijk gaan testen met die 2 voor €5,-, maar daarvoor moet ik naar de stad en dara heb ik helemaal geen zin in... Dus misschien dan een cleurblue met indicator.... We zullen zien, misschien word ik wel gewoon ongi (zal wel). Mara wel heel lief dat je begint te duimen. Aan het einde van de week zul je dan wel eelt op je duimen hebben staan....
maakt niet uit! Alles voor het goede doel! ja de 2 voor 5 ik wil echt geen andere meer.. En balen dat je daar helemaal voor de stad in moet, ligt er bij jullie niet zo'n dorps kv buiten de stad? *gaat verder met duimen voor nijntje*
Nee, helaas geen KV buiten de stad. Ja, in een dorp aan de andere kant buiten de stad... Dus dan is de stad dichterbij... Misschien vanmiddag (als het droog is) toch even naar Oss.... Het is voor het goede doel...
Nijn: dat zijn inderdaad de fijnste testen en die testen ook nooit vals positief dat vind ik zelf ook wel een prettig idee! Ik kreeg vanmiddag van butterfly een sms dat ze de griep heeft dus even niet op zp is zer vroeg of ik dat door wilde geven.
Butterfly ook al lees je dit niet, toch heel veel beterschap!! Nijntje grappig ik zag je vanmiddag voorbij komen bij de september mama's Stiekem lees ik nu ook weer wat vaker mee, echt leuk om te lezen dat iedereen met de laatste loodjes bezig is.. Zojuist een super film van schoonouders gekregen, het wonder van een nieuw leven.. zo gaaf om te zien hoe een embryo zich ontwikkeld tot baby.. werd er gewoon stil van..
Goedemorgen meiden, Hier gaat alles goed, lees nog braaf elke dag de verhalen met jullie mee En wat een buikfoto's geweldig!! Weet momenteel niet zo veel te vertellen hier eigenlijk haha Ik heb wel steeds meer het gevoel dat ik toch verder wil, na 20 okt gaan we er denk weer voor, ik ga in week 42 nog een week met vakantie, dan kan ik nog lekker een weekje eten en daarna wil ik het weer gaan proberen, ik merk gewoon dat ik het niet los kan laten we zijn ergens aan begonnen en dan blijf je gewoon doorgaan merk ik wel. Ik dacht aan het begin na de 1e mk als me dat nog een keer gebeurt stop ik ermee en hoeft het van mij niet meer, maar zo werkt het niet ben ik al achter. Ik kan er wel goed mee omgaan maar zou toch echt wel dolgraag een kleintje willen hebben. En zoals ele zegt op naar de 3x is scheepsrecht club, wat gewelig meid dat het zo goed met je gaat! Dus ik wacht 1 ongi af en dan gaan we er weer voor ben benieuwd of dat net zolang duurt als de vorige keer. Nijntj wat ongeloofelijk spannend voor je ik gun het je zo!! Ik duim voor je!!! Nou meiden ik ga weer hard aan het werk. Liefs
Marianne, heel veel beterschap!! Rust maar goed uit!! Ele, ik kijk inderdaad ook nog regelmatig bij de septembermama's. Vind het wel leuk om mee te lezen. Smokey, ik zou het ook niet los kunnen laten. Nog even lekker genieten en dan word jij ook lid van de 3x in beebsrechtclub!! Fijne (werk)dag allemaal!
Goedemorgen! Je gaat er echt ontzettende goed mee om smokey, als ik terug kijk voelde ik me na de 2de zwangerschap helemaal verslagen.. zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt hebben Dus YOYOYOUGO SMOKEY! Week 42 is er eerder dan je denkt! Zojuist was ik voor het eerst zo misselijk dat ik dacht dat ik zou gaan overgeven.. gelukkig is het weer weggetrokken, best erg, ik zat te juichen in mezelf Vandaag ga ik de hele dag thuis werken, wat een heerlijk gevoel... fff lekker in mijn oude kloffie achter de pc.. *ele ziet nog geen eelt op haar duimen dus gaat nog lekker even door voor nijntje*
Lekker he, in je oude kloffie voor de PC? Op zaterdag zit ik ook 9 van de 10 keer in mn trainingspakje op de bank. Heerlijk!!! Nou Ele, werk ze! Ik ben zo even naar de stad (o.a. KV).
En Nijn, al naar de stad geweest en zon test gescored? Ik besloten om niet naar de tandarts te gaan en het aan te kijken, breekt er gister een stuk kies af, lekker slim ben ik Ik voel de baby sinds gister veel minder bewegen, marianne en marleen hebben jullie die dagen er ook tussen zitten, heb haar nog wel gevoeld hoor en hartje was er ook gewoon, maar de dagen ervoor was het soort van champions league in mn buik.