Meiden, ik wilde naar de stad te gaan, moest nog even naar de wc, deed een ovu test en die is vrij donker.... Ik vertelde van de week al dat mijn ovu testen weer donkerder aan het worden zijn... Goed teken???
Nijn: dat lijkt me een heel goed teken ik hoor hier weleens dat er meiden zijn die als ze zwanegr zijn ook met een ovu test psoitief testen rondom nod! Spannend. Wanneer ga je testen? Anouk: ik heb dat soms ook dat ik denk kom jongen laat je eens voelen haha. Vaak is het de dag erna weer feest in mijn buik.
Ik wil zaterdag gaan testen, maar denk wel dat het nu moeilijk wordt om te wachten. Gelukkig twee dagen werken, dus afleiding. Vorige maand deed ik vlak voor NOD ook een ovu test en die bleef hartstikke wit.... O, wat moet ik nou..... snel naar de stad!! doeiiiiiiii
nijn: super! Ik gun het je zo. Ik hoop dat je vrijdag de test al doet haha want we gaan vrijdag middag een weekendje weg naar zee en anders zie ik het pas zondag laat of maandag.
Oh ik ga nijntje heel negatief beinvloeden nu... nijn, ahum de eerste keer he teste ik 3 dagen de 2de keer 4 dagen en de 3de keer zelfs 5 dagen voor NOD positief... die testen zijn gewoon ja, hoe moet ik het zeggen, zo goed! hint hint hint.. Nee grapje, nijn het beste is gewoon wachten als je het geduld in huis hebt.. ik had het niet...
Elegance haha je bent ook nieuwsgierig haha! Ik heb ook altijd vrij vroeg getest met die van kruidvat. Zijn echt de beste testen en nog goedkoop ook. Al staat er maar een heel dun lijntje is al positief anders blijven ze hagelwit en dat vind ik wel een groot pluspunt.
hoi hoi meiden, Hier ben ik even. Nog steeds echt niet fit, maar de kleine is nu ook ziek, mijn mannetje begint ook al, maar die moet vanmiddag en vanavond werken. Dus in bed blijven liggen kan helaas niet, vanacht ook bijna geen oog dicht gedaan,omdat de kleine een aantal keer huilde, omdat haar neusje zo erg liep en dichtzat. De nacht ervoor ook al geen oog dichtgedaan,omdat bij mij ook alles dichtzit, dan krijg je het zo benauwd, nu komt het gelukkig heel iets los. Meestal word het s avonds weer erger. Ele, wat spannend zeg, alweer bijna je echo. Zal vast en zeker goed zijn. Nijn, wat spannend zeg!!!! Ik ga ook meeduimen voor je. marleen, bedankt voor het doorgeven, hoe gaat het nu met je? Anouk, ja hoor is niet erg hoor als je je kindje een dagje minder voelt, had ik vorige week ook. Maar nu ik ziek ben is hij/zij heel erg druk iedere keer. Zelfs snachts. Smokey, dus de kriebels komen weer heel erg? Kan ik heel goed begrijpen, hadden wij ook hoor. Geniet van je vakantie. Liefs marianne
Butterfly: gelukkgi gaat het iets beter met je. Hier nog hetzelfde. Vanmiddag even lekker naar de kapper. Is ook wel nodig haha. Smokey: kan me goed voorstellen dat het toch al weer kriebelt. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Lekker op vakantie en daarna kijken hoe je er dan over denkt.
Ele en Marleen wat zijn jullie slecht ................ maar ik wil mannetje voorstellen om misschien dadelijk al een testje te wagen... Hij komt waarschijnlijk thuis eten. Al denk ik dat mannetje het niet goed vindt... Toen ik net in de winkel een nieuwe sportbh pastte, schrok ik me rot. Zo veel blauwe aders ineens.... Gisteravond waren die er volgens mij nog niet.... Misschien ligt het aan de verlichting in die pashokjes..... Ben echt een beetje hyper... sorry.... Marianne, fijn dat je je al wat beter voelt, maar rust maar goed uit met z'n allen!!
Nijn weer een goed teken. Ik ben ook helemaal hyper haha omdat je zoveel symptomen hebt en ik het je zo gun. Hoop dat je mannetje zo met je wil testen! Succes!!
bedacht me net dat we zaterdag familiedag hebben en dus zaterdag moeilijk online kan komen. Pas zondag kan ik eventueel nieuws melden, denk ik. Dus Marleen, je mist niet heel veel als je een weekendje weg gaat.... Veel symptomen valt deze keer eigenlijk wel mee volgens mij.... Had het er gister met mannetje nog over.... Hij zei zo lief: "sommigen vrouwen hebben helemaal geen klachtjes tot de 20 weken, dus het hoeft niks te zeggen".
maar Nijn, wij tellen toch ook mee, en wij kunnen ook geen weekend wachten hahaha Nee hoor grapje, heel veel succes met wachten en het doen van de test, vind het zo spannend voor je!!!
Misschien ben ik wel heel vroeg wakker en heb ik nog wel even tijd voor jullie Net stuurde mannetje een sms dat hij thuis komt eten met de vraag: champignons? Ik terug gestuurd. Testje? maar ik heb nog geen antwoord.... Smakelijk eten en tot vanmiddag!!
whahhahaa ja joh, gewoon een testje doen en hem die serveren! (tijdens eten he niet tijdens tennis ) de 1e keren teste ik alleen en heb ik hem verrast en de 2de keer ging dat wat makkelijker op vakantie.. toen was hij diegene die de test mocht aflezen, ik was er veel te nerveus voor! en toen zag hij een streep.. en ik echt niet.... kon nauwelijks een streep vinden.. en hij reageerde iets met een streep is toch een streep? dat had ie van mij geleerd iets te wijs gemaakt maar hij had wel gelijk
bij deze zwangerschaop had ik eerst een test (digi van clearblue) alleen gedaan, die gaf toen aan niet zwanger. twee dagen later werd ik om 5 uur sochtends wakker, ik met een test zachtjes naar beneden, daarna op de bank in slaap gevallen, werd wakker toen mijn vriend naast me stond met test in de hand en blij gezicht dat er een lichte tweede streep stond.
Nou meiden, ik zit nu vol spanning te wachten. Heb me toch niet in kunnen houden, terwijl mannetje van niks weet.... Maar ik zie nu al een tweede streepje verschijnen!!! Zal het dan toch weer raak zijn??
check je banner 0.o NIJNTJE!!!! wat gaaaaaaffff!!! ik zit hier met tranen in mijn ogen... wat ongelooflijk fijn voor je... wat geweldig goed nieuws!! ik heb echt niets meer te zeggen dan GEFELICITEERD!!!!!!! Ow ga je nu een super leuke manier verzinnen om het je mannetje te vertellen? Oh wat gaaf dit, zit je nu op je werk te stuiteren?