2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden het gaat helemaal goed komen met ons!

2. Sjan86

Sjan86 Actief lid

Dec 27, 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Nijntje, ik heb ook een dagboekje bij gehouden. Maar heb als laatst alleen even een snelle notitie gemaakt van de miskraam. Verder kan ik het nog niet, wilde het gisteren proberen, maar kon het nog niet.

Marleen, wij zijn weer begonnen met klussen toen ik bijna geen bruinverlies meer had. Alleen de ochtend na het klussen had ik wat bruinig slijm zeg maar.

Ik maak wel gebruik van de ovu.testen. Al is het alleen maar om te kijken of ik überhaupt wel een eisprong heb. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele knal-positieve test heb gezien. Dus tja, .....we zien wel. En vind het wel best als ik ongesteld word. Dan kunnen we weer verder kijken en wie weet...de maanden erna.

Als mijn cyclus zoals eerst is, zou ik volgende week ongesteld moeten worden. Meestal kreeg ik een paar dagen voor mijn ongi al wat klachten. Ben benieuwd.

Meiden, ik ga even lekker in bad.....kan nu weer!

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Ik dacht dat ik er ook wel weer een beetje overheen was, maar nu lees ik steeds vaker op hyves dat er iemand zwanger is, vanavond ook al weer.
    Geloof me, ik ben erg blij voor hun, maar toch doet het dan weer zo'n pijn bij mij.....ben er toch nog niet overheen dus.

Zolang je er niet mee wordt geconfronteerd is het goed.

Laatst ook een vriendin van hyves zwanger.....op zelfde dag als wanneer ik zou uitgerekend zijn.......snik snik.

4. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    @butterfly ik ken dat een vriendin van mij hoorde ik ook afgelopen maandag, die is ook net zover als ik nu anders zou zijn :cry:
    Dat deed echt super veel pijn op de 1 of andere manier, zei wel ik niet.

@marleentje dat is helemaal wat ja, jij zit er met je neus bovenop, knap van je hoor. Denk niet dat ik dat nu zou kunnen.

Verder gaat het hier goed eigenlijk, zou vandaag eigenlijk ongi :evil: worden maar er gebeurt nog weinig, heb ook niet het gevoel dat het gaat komen.
    Wacht maar rustig af, nou ja rustig :( vind reuze spannend, kon wel 14 dagen later op gang komen zeiden ze in ziekenhuis dus daar hou ik het maar even op.

Liefs

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nog niet ongesteld hier, eigenlijk durf ik het niet te zeggen maar ik voel gewoon dat het raak is.
    Mijn lichaam is hetzelfde als de vorige keer, vlagen licht misselijk, opgezette buik boeren ontzettend moe borsten, zou je lichaam je zo voor de gek kunnen houden!
    Ik durf niet te testen :( volgende week misschien een keer als ik dan nog niet ongi ben. Zenuwslopend zo.

Hoe gaat het bij jullie?

Liefs

6. Sjan86

Sjan86 Actief lid

Dec 27, 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Nou Smokey, ik hoop echt dat het raak is! Je zou dan zo onze hoop zijn! Maar je lichaam kan je tuurlijk ook voor de gek houden.
    Maar we hopen van niet.

Butterfly, ik weet ook precies wat je doormaakt. Overal lees je dat de een na de ander zwanger is en wij niet. EN ook allemaal uitgerekend rond onze tijd! Aaaahhhh....kan daar soms vreselijk om janken. En doe dat dan soms ook.....maar goed. Onze tijd komt nog wel.

Marleen, ik vind het echt super van jou dat je er zo goed mee omgaat! Het is je werk ok, maar toch.......petje af meid!

Meiden, ik ga nu eten en hoop dit weekend nog te komen.

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Marleen, super dat je al zo snel weer aan het werk gegaan bent. Je bent toch de hele dag bezig met babies....

Butterfly, ik snap jou helemaal. Bij ons in de carnavalsgroep is ook iemand zwanger, maar ik vind haar niet echt leuk. Zij is 3 weken verder dan dat ik zou zijn... Elke keer krijg ik weer een domme opmerking terug...Grrr, waarom zij wel en wij niet...

Smokey, ik ken dat gevoel. Ik heb namelijk ook het gevoel dat het weer raak is... puistjes zijn weg, wat buikpijn, af en toe misselijk. Maar een ander stemmetje in mn hoofd zegt "doe nou rustig aan". O zo moeilijk....
    Fertility Friend denkt ook dat mn ei geweest is. Als dat zo is, is mijn cyclus maar 1 dag langer dan 'normaal'.

Meiden allemaal een heel fijn weekend en we spreken elkaar!

Liefs, Nijn

8. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik moet zeggen dat het me inderdaad erg goed af gaat. De eerste dag even slikken maar nu gaat het super goed. Moet ook zeggen dat het een super leuke kraamvrouw is. En ze heeft zelf ook een miskraam gehad en ik heb mijn verhaal gedaan en ze snapt dat het voor mij soms moeilijk is. Dus ben blij dat ze op de hoogte is van mijn situatie dat maakt het wel makkelijker.
    Maar ik vind het ook wel weer heerlijk om zijn kleintje in mijn armen te hebben. Ik duim ervoor dat we over een niet al te lange tijd allemaal zo'n kleintje in onze armen hebben.

Dat zou toch wel geweldig zijn smokey en nijntje als jullie alweer zwanger zouden zijn. Dat geeft ons veel hoop denk ik. Ik houd jullie in de gaten!

Liefs Marleen

9. Sjan86

Sjan86 Actief lid

Dec 27, 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Oei...misschien hebben we dus al wel 2 mama-to-be's in ons groepje! Meiden...ik hoooooop het zoooo erg! Dan hebben wij weer wat hoop.

En als het niet zo is en jullie je :evil: krijgen.....dan weten we tenminste dat het 't allemaal weer goed doet en er weer een ukje kan komen.

Meiden, ik ga X factor verder kijken.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ik kan in ieder geval zeggen dat ik een eisprong gehad heb. Mijn temperatuur is gestegen naar een na-ei-temp. Dus dat is in ieder geval weer in orde.

Wel/niet zwanger. Ik heb twee stemmetjes in mn hoofd, de ene zegt wel en de andere zegt niet... O zo vervelend. eind volg week zullen we meer weten.

Tink, wat vond jij er van dat Luigiano en Jennifer in de sing off stonden? Heel onterecht, toch?

Fijne dag allemaal!

11. butterfly1984

@ nijntje en smokey: Ik hoop écht voor jullie dat het raak is.
    Zo niet, dan weet je iig wel dat je lichaam weer op orde is en dan weet je ook weer wanneer je eisprong is.
    Meiden ik duim heel hard voor jullie!

@ allemaal:

Hoe gaat het nu met jullie?
    Gaan jullie nog wat bijzonders doen dit weekend?

Wij niet, mijn mannetje moet werken en mijn dochtertje is ziek!

Liefs Butterfly

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hey meiden,

Leuk he de X-factor ja echt stom had ik niet verwacht er zaten er een paar tussen die zongen zo vals als een kraai.

Of ik een ei heb gehad ik zou het niet weten, maar ik ga zo naar de winkel en een test halen wil het gewoon weten en als ie negatief is test ik over een aantal dagen wel weer. Stel dat ie positief is dan heb ik in ieder geval niet meer van zal het wel of niet.

IK laat het jullie horen.........wordt vervolgd!

13. Sjan86

Sjan86 Actief lid

Dec 27, 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Hai meiden,

Ik dacht vandaag....nou, laat ik het huishouden eens gaan doen, toch waardeloos weer. Ben ik aan het stofzuigen en opruimen....gaat de zon schijnen! Lekker dan. Dus gauw verder stofzuigen en daarna lekker de stad in.

Nijn, ik vond het ook erg vreemd dat zij in de sing-off stonden. Ik had er liever die Laurens zien staan. Maar goed.....het programma is wel leuk om naar te kijken.

Ik heb vandaag mijn laatste ovu.test gebruikt en die blijft nog steeds licht positief aangeven. Beide lijntjes kleuren hetzelfde. Dat is eigenlijk al zo sinds mijn zwangerschapstest negatief aangeeft.

Ach, we zien wel. Ik hoop ergens rond woensdag mijn ongi te krijgen. Dan zou mijn cyclus weer wat op orde zijn.

Butterfly, beterschap met je kleine meid!

Lief van mij

14. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nou meiden niks aan de hand, ik zal meer geduld moeten hebben denk ik. ( en dat is niet mijn sterkste punt helaas)
    Vandaag heb ik eigenlijk ook geen last van kwaaltjes dus misschien van de week wel ongi laat het maar snel komen dan!
    Anders volgende week nog maar een keer een test er tegenaan gooie.
    We wachten maar geduldig af voorzover dat kan.

Liefs

15. Sjan86

Sjan86 Actief lid

Dec 27, 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Meid, we wachten gewoon af.........ik hoop ergens rond woensdag mijn :evil: te krijgen. En geduld heb ik ook niet.....hahahahahaa. Leuk dat we het samen niet hebben!

Ok, ik ga nu bij mijn schoonouders eten. Vanavond voetbal kijken!

Liefs Tink

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Laten we dan samen toch maar proberen om geduld te hebben haha
    Als ik dan toch :evil: moet worden dan het liefst maar z.s.m. helaas hebben we dat niet voor het zeggen.

Veel plezier vanavond!

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nederland - Schotland: 3-1...

Balen Smokey van je nega test, maar het vervelende is nu die onzekerheid... Daarom ging ik weer tempen, weer ik in ieder geval wanneer mn ei ongeveer geweest is...

Volgend weekend wordt ons weekend meiden!

Liefs en een fijne wedstrijd!

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Nijntje laten we daar maar op hopen dan, ga er proberen deze week niet zo veel mee bezig te zijn ahum.. helaas is dat moeilijk. Maar word er gek van.
    Dat tempen lijkt me zon gedoe.

Tja voetbal dat vind ik niet zo heel boeiend, vriendlief achter de buis en ik achter de pc vanavond gezellig haha.

Fijne avond liefs

19. butterfly1984

hoi meiden,

Ik zit eigenlijk met een vraagje:
    - ik heb op 2 maart dus een curretage gehad en heb toen 2,5 week gebloed, maar na hoelang wordt je ongeveer ongesteld?

Van de vorige keren weet ik het niet meer.dom he?

Het is idd balen voor je smokey dat de test negatief was.

Ik duim voor ons allemaal dat het weer snel raak mag zijn.

Zijn jullie ook een beetje in de war nu de tijd is verzet?

20. Sjan86

Sjan86 Actief lid

Dec 27, 2008
    293
    0
    0
    Rosmalen
    Goedemorgen,

Nou, ik ben best een beetje in de war vanochtend ja. Werd wakker....en na een uurtje weer lekker een half uurtje geslapen, maar nu hoofdpijn!

Nijn, jij bent gaan temperaturen om te weten te komen of je ei kwam en ik ben met die ovu.testen aan de gang gegaan. Maar die zijn nu op en of ik nou mijn ei gehad heb...geen idee, want ik bleef lichte positieve testen houden.
    Maar ja, ergens rond woensdag moet ik mijn ongi krijgen áls mijn cyclus niet van slag is dan.

Voetbal 3-0 vind het altijd wel leuk om te kijken. Maar ben geen echte voetbalfan. Alleen als NL speelt.

O ja, Butterfly, je kan 4 tot 6 weken na je curettage ongesteld worden.

Meiden....dan zitten we daar dan met z'n allen op het welbekende wachtbankje.

Ik ga nu maar even op een echt bankje zitten lekker in de zon! Liefs Tink

Share This Page