Maak je niet druk ele, positief blijven he? Krampen, bedoel je zo'n ongi gevoel?Komt doordat je baarmoeder zich oprekt, dus alleen maar goed nieuws. Bij mij zakte toen de misselijkheid af, dan een aantal dagen wel en dan weer niet, terwijl ik daarvoor elke dag misselijk was. zocht er niet iets achter, omdat de misselijkheid elke keer wel terug kwam.
succes butterfly! ah, nijn, leuk he al die spulletjes!? Ele, nu even goed naar me luisteren! Het gaat goed met Herbie! Hij is happy in je buik en komt er pas met week 40 uit! Knoop dat maar goed in je oren
hehe ook niet stiekem al met 38 weken? nee stom he vandaag weer een klein dipje, al sinds vanmorgen probeer me eroverheen te zetten maar het minste geringste laat me wankelen! mannetje vraagt net, wil je niet gaan shoppen?
Wat heb je gezegd?? JAAAAAAAAAAAAAAAAA, toch zeker?? En Herbie blijft echt nog wel zitten hoor!! In ieder geval tot week 38!! Vorige week waren mannetje en ik aan het winkelen in Eindhoven, werd er net een LIEF-winkel geopend. Wij er doorheen gewandeld, ja dat blijft leuk. Zeiden we tegen elkaar dat we er weer heen gaan als ik zwanger ben... Net zei ik dus al tegen mannetje (toen had ik nog niet getest), dit weekend weer naar Eindhoven?? Heb zin om daar te gaan winkelen!!!
Oh leuk blijven die kleertjes! We hebben er 2 rompertjes van gekregen bij de vorige zwangerschap! We hebben nu een super leuk mexx pakje gekregen voor een jongen of meisje en super stoere gympen, lijken net converse! Nou ja misschien moet ik idd gewoon gaan shoppen, kan ook nog wel laarzen gebruiken en een leuke spijkerrok!
Doortje komt gewoon weer terug. Ze zei toch "tot snel!!"?? LIEF, vind ik zo geweldig (duur...). Ik heb inderdaad van de vorige zwangerschap wat spulletjes gekregen van mn zusje en een collega. Dat staat nu weer mooi op onze slaapkamer en over een paar weekjes (al duren die waarschijnlijk super lang) lekker beneden in de woonkamer. Meiden, ik ben er vandoor. Dadelijk even eten maken (we eten toevallig biefstuk vanavond, dus die zal ik maar goed doorbakken) en dan tennissen. Morgen en vrijdag dus werken, vrijdagavond bruiloft, zaterdag familiedag, drukke dagen voor de boeg dus....
Wat kletsen jullie snel zeg haha het is niet bij te houden even eten en ja hoor ruim 2 pagina's erbij haha. Nijn: ik kan me voorstellen dat het allemaal nog heel onwerkelijk is! Wel fijn dat je weer door je spullen gerommeld hebt! Heerlijk gevoel is dat dan he! Ik snap dat je nog niets verder verteld en zal er op hyves ook niets over zeggen. Krijg je nu een echo in het ziekenhuis of gewoon bij de verloskundige? Waarschijnlijk heb je die nog niet gebeld haha en kom ik al met al die vragen aan. Doortje: gezellig dat je hier ook meekletst. Ik herken je zo even niet maar je zal in het begin ook wel mee gekletst hebben hier.
Butterfly: wat een mooi gedicht! Heb je dat zelf gemaakt? Elegance: probeer je neit druk te maken ik heb ook rond die termijn wat krmapen gehad de vk vertelde dat dat ook je banden kunnen zijn en je baarmoeder die aan het oprekken zijn!
dank jullie voor jullie lieve woorden, soms komt gewoon de paniekvogel in me omhoog! Die banden herken ik wel trouwens, aan de zijkant van de bm zeg maar.. dat heb ik idd vaker gehad afgelopen dagen dan komt dat zo nu en dan als een trekkend gevoel.. Maar zoals vandaag die kramp heb ik denk ik 2 weken niet meer gehad... moet ook niet zeuren i know!
Nog even snel (ja ja, ik kan jullie niet missen), ik blijf onder behandeling bij de gyn. Die ga ik maandag dus ook bellen, omdat ik die afspraak in Hoofddorp heb staan.... En mocht het mis gaan (daar ga ik nu helemaal niet van uit), heb ik geen zin om weer helemaal achteraan te moeten sluiten.... Doeiiiiiiiiiiiiii
dames ik wil de pret van Nijn niet verpesten maar ik weet dat pippo hier een aantal keren heeft meegeschreven de laatste aantal dagen. zij heeft vanmorgen een echo gehad en het vruchtje leeft niet (meer) zij staat nu gepland voor curretage volgende week dinsdag als het vruchtje voor die tijd niet spontaan komt. Enne Nijn feli met je zwangerschap!
pippo:wat erg voor je!!!Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd!!!! Een hele dikke knuffel. marleen: ik zag zo'n soort gelijk gedichtje staan, maar heb het naar mijn smaak verandert.
@nijntje wat lees ik nou!!!!!!!!GEFELICITEERD!!!! Wat een nieuws zeg zat je voorgevoel helemaal goed, geniet er lekker van het is je zo gegund!! @Pipo zwaar kl#te meid, als je wilt kletsen zien we je hier wel. NIJNTJE WAUWIEE WAT SUPER MEID