2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Elegance: succes en ik lees het zondag wel hoe het was. Misschien dat butterfly me anders wel even sms t hoe het was.

Liefs Marleen

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ja, dat is goed hoor, als ik het heb gelezen zal ik je daarna even smsen.
    Jij heel veel plezier aan zee!!!

Ele, nog even en je bent aan de beurt................spannend.

hier een koortslip............bah!!!

Liefs marianne

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi Dames,

Dank je butterfly!

Ik ga nu lekker naar het weekendje aan zee. Lees zondag avodn of maandag morgen weer bij!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Marleen

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    *inbraak*

@allemaal: kreeg dit smsje van Elegance:

Alles is goed! Hij is 3 cm! En ik ben 2 dagen naar voren geschoven, ben dus vandaag 10 weken! Ik ben zo opgelucht!

Goed nieuws dus!!!

*uitbraak*

5. butterfly1984

ele: wat een geweldig nieuws zeg!!!!
    Super he om dan ook nog eens zomaar 2 dagen extra te hebben? (had ik ook met deze zwangerschap)
    Nou meid, nu kan het genieten beginnen.

Hoe is het met de rest van de meiden?

liefs marianne

6. butterfly1984

Ele: Namens Marleen, gefeliciteerd met je goede echo!!!

7. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Oh meiden ik ben er!!! wat een geweldig nieuws he! :)

Ik ga dus zo gelijk mijn banner aanpassen! :):) Pff.. wat een spanningen ben zo moe.. ben te moe om nu de echo in te scannen dat doe ik morgen wel.. Herbie is iig 3 cm!!! :):):)

meiden dank je wel voor het duimen!! het heeft dubbel en dik geloond! tot snel nu echt slapen! :)

X

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, super goed!!! En jij dacht dat dat randje aan het krimpen was?? Herbie doet het gewoon kei goed!!!!

Smokey, lekker uitgerust terug gekomen van het weekendje? Waar ben je naartoe geweest??

Meiden, ik voel me super. Ben wel heel misselijk (loop bijna de hele dag te kokhalzen...), maar echt overgeven heb ik nog niet gedaan. Ook mijn (.)(.) zijn erg gevoelig...

Ik ben er weer vandoor. Familiedag vandaag. Tot morgen/maandag!!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Iedereen is echt een weekendje weg...

Toch even een berichtje van mij.
    Gister rond 13.00u een beetje bruinig slijm... o nee, dacht ik al meteen... tot gisteravond nog een paar veegjes en vanochtend nog een heel klein beetje.
    Mijn zw testen worden steeds duidelijker (album), dus het zit wel goed, toch???

Wat kan onze geschiedenis ons toch onzeker maken..... Maar de testen hebben me al zekerder gemaakt!! Deze keer moet het goed komen!!!

Fijne zondag allemaal!!

10. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Nijn, misschien geef ik je een stom antwoord :) maar bij jou schiet me gelijk te binnen dat het misschien wel can de verkelvingen is die loslaten, wat dus zelfs dus goed is? ook omdat je zei dat je een harvormige bm hebt toch? dat er altijd wel restjes enzo te vinden zijn XD
    Ik zou me als ik jou was dus ooke cht niet druk maken... als ik je kwaaltjes lees zit het helemaal top! :) en vergeet die vlinder niet he... hij kwam ergens voor :)

buiten dat snap ik je onzekerheid helemaal... ook al is het niet nodig..
    *knuf*

11. butterfly1984

nijntje, zo zeg, die test knalt er echt uit !!!!
    ik zou me ook niet te druk maken, al is het logisch dat je dat toch doet.
    Maar wat ele denkt daar zit zeker wat in, denk ook dat dat er mee te maken heeft.
    Vetrouw je het niet, dan bel je morgen gewoon je gyn en dan zul je misschien al vroeg een echo kunnen krijgen.
    Nu zul je toch niet veel kunnen zien op de echo, dus weet niet of je direct al terecht mag.
    Iig een hele dikke knuffel.

Het is idd erg rustig hier he?!
    Marleen en smokey zijn weekendje weg, maar waar zijn tulpje en anouk?

Ele, wil je straks ook weten wat het word?
    misschien heb ik het al eens aan je gevraagd, maar weet het zo niet meer......

De kleine is vandaag erg druk........hahahaha
    trapt echt al bovenin mijn buik, dus de uk heeft echt meer dan genoeg ruimte.

Liefs marianne

12. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ja het is echt rustig he.. :)

Je hebt het nog niet gevraagd geloof ik :) maar ik wil het liefst nu al een bloedtest laten doen om te bepalen wat het wordt! :) Ik krijg de 12w echo in het ziekenhuis en de echoscopiste zei ons toen al dat ze nooit met 12 weken een voorspelling doet.. ik heb zitten nadenken, misschien vraag ik haar gewoon om eens te kijken naar het geslacht ook al is bekend dat je nog niet kunt zien wat het wordt.. wie weet zegt ze toch iets :) en dan doen we of bij14 of bij 16w een pretecho XD het shoppen is gewoon moeilijk nu! :)
    Ik ben sinds vrijdag echt in de wolken!!! :) Kan me niet voorstellen dat het dit keer misschien echt allemaal goed gaat! :)

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    De hele middag weggeweest en maar 3/4 berichtjes gemist... Heerlijk en makkelijk om bij te houden zo.

Ik ga morgen zeker de gyn bellen. Ook om inderdaad te vragen hoe het zit met die verklevingen. Kan ik daar last van krijgen/bloedverlies o.i.d. Dan ben ik in ieder geval voorbereid... Ook staat mijn afspraak in Hoofddorp nog steeds, dus ook even vragen hoe dat dan gaat...
    Ik heb in ieder geval de inlegkruisjes weggedaan en die komen de kast de komende tijd niet meer uit!!!

Ele, het blijft bij jou nu goed aan!! Die vlindertjes waren er niet voor niks...hihi

O Marianne, ik kan me er nog niks bij voorstellen dat ik over een week of 16 ook onze kleine kan voelen.... Maar dat gaat echt gebeuren!! Jipieee

Jullie merken, ik ben nog helemaal gelukkig en blij en het komt helemaal goed. Die test van vanmorgen was zo overduidelijk....

Fijne avond allemaal!!

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik zie nu:
    Marianne, 23+2
    Ele, 10+2
    Nijn, 4+2

Allemaal evenveel weken ertussen...

15. butterfly1984

Hahahaha dat is toevallig, is me nog helemaal niet opgevallen nijn.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Viel me net even op...

ja, staat zoooo leuk die banners...

17. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    Hoi meiden,

Fijn dat het met iedereen zo goed gaat hier goed om te lezen:)
    Hier een heerlijk weekend gehad met lekker veel zon, lekker uitgewaaid op het strand en heerlijk met de hond gewandeld we zijn naar Port zelande geweest.
    Wel moeilijk hele weekend een babytje om je heen, vond dat nog niet echt fijn/prettig zeg maar.

Hier ga ik vanaf nu maar weer even aan streng dieet want ga deze ronde toch maar proberen mee te pakken;), kan het niet laten, en met condoom klussen doen we toch niet hebben we nog niet 1x gedaan en doen we nu ook maar niet. Heb alleen nog geen test gedaan om te kijken of ie weer negatief is, zal ik dat nog doen?

Liefs

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey Smokey,

Fijn om te lezen dat het weekendje je goed gedaan heeft. En het zal inderdaad erg confronterend geweest zijn, zo'n kleintje om je heen.
    Deze maand toch maar geen streng dieet? Hopelijk gaan we toch nog samen zwanger worden!!
    Ik zou voor de zekerheid toch nog een test doen, mocht je dan weer zwanger zijn, dan weet je zeker dat het een nieuwe zwangerschap is...

Heel veel succes Smokey!!

Ik ga zo de gyn bellen... vind het toch wel een beetje spannend hoor...

Liefs

19. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Ohh smokey wat fijn om dit te lezen dat je er toch weer zin in hebt! :)
    Ik zou zoals nijn al zegt toch nog een testje wagen.. ik denk ook dat het goed voor de verwerking is.. weten dat je helemaal opnieuw kunt beginnen en niet twijfelt of er wel of niet nog hcg in je bloed zit.. Wat ben jij positief nu na de 2de mk.. ik mag een voorbeeld aan je nemen, ik was toen helemaal uit het veld geslagen... Gisteren dacht ik er nog over na, wat moet dat confronterend zijn als iedereen hier zwanger is.. en er nog een paar geduld moeten opbrengen.. maar geduld wordt beloond en ik kan je alleen maar zeggen welkom in de 3 keer is scheepsrecht club! Wat wel leuk is, nu gaat iedereen met jou meeleven!!! :):) En een kleintje om je heen, is ook weer heel confronterend vooral als je nog in een verwerkingsproces zit.. toch goed dat je het niet uit de weg bent gegaan en het over je heen hebt laten komen.. Mijn vriendin woont trouwens in de beurt van Port zelande, geweldig mooie omgeving, daar heb ik ook al wat uurtjes uitgewaait.. heerlijk! :)

Nijn, heb je al gebeld?

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

Jan 6, 2009
    1,846
    0
    0
    @Nijntje wanneer ga je bellen?? Weet je al wanneer je mag komen bij de gyn? Ik ga juist nu weer wel even streng aan dieet en deze ronde weer voor het echie mee doen is wel de 1e en gyn zei eerst een ronde wachten maar daar heb ik toch maling aan :)

@ele klopt soms heb ik ook even geen zin om hier te lezen en doe dit dan ook even niet, dat is niet om jullie natuurlijk!! maar gewoon iedereen hier zwanger,:( en tulpje en ik nog niet. Het geld voor jou en nijn inderdaad allebei 3x is scheepsrecht ik hoop zo voor mij ook;)

Maar over het algemeen gaat het erg goed eigenlijk. En een kleine baby om me heen nee dat vind ik niet echt leuk, ik pak het ook niet op en schenk er bijna geen aandacht aan, misschien een beetje lullig tegenover mijn schoonzus maar zo voel ik me het beste erbij.
    We gaan binnenkort ook een week met ze op vakantie pff, maar ja ook dat overleef ik ook wel weer.

Liefs

Share This Page