smokey, fijn dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat het niet zo fijn was met een kleine in de buurt, maar dat zullen ze wel begrijpen toch? Wat goed van je zeg dat je weer streng diet gaat volgen en het direct weer gaat proberen Deden we zelf ook hoor iedere keer weer opnieuw. Hoop dat het voor jou wel 3 keer scheepsrecht is, voor ons was dat toen niet zo, eerst 3 miskramen (2003.2005,2007) en toen een gezonde dochter(2008), weer een miskraam(2009), maar daarna wel super snel weer zwanger. Ik zal in ieder geval voor je gaan duimen, het is jullie zo gegund. Nijntje, heb je al gebeld? Heb je nog weer bloedverlies gehad? Ele, nog even en de 1e 12 weken zitten er voor jou ook al weer op. Vind je het nog een beetje snel gaan? De 1e 3 maanden kropen hier toen voorbij, maar achteraf ging het best wel snel.Nu vind ik de tijd ook echt voorbij vliegen, voor ik het weet zit ik alweer op de 40 weken. Ik geniet echt volop van het zwanger zijn, vind het zooooooo geweldig!!!! marleen, hoe was je weekendje weg? Je hebt er iig mooi weer bij gehad. Liefs marianne
Hoi meiden, Ik heb vanmorgen meteen de gyn gebeld en kreeg de assistente aan de telefoon. Ik een beetje uitgelegd, wilde ze even overleggen met de gyn en ik zou terug gebeld worden, prima. Belde ze net dat het morgen besproken wordt omdat de gyn vandaag alleen maar op de ok is... Had ze dat vanmorgen niet kunnen zien?? Ach, ja, maakt ook niet uit. Komt helemaal goed!! Marianne, na die paar veegjes bruin slijm (meer is het echt niet geweest) helemaal niks meer. Het komt dus helemaal goed. Net trouwens tegen mijn moeder verteld dat ze oma wordt. Helemaal blij, natuurlijk!! Wel moest ik nog een slag om de arm houden, want ik was zo positief... Ach, mijn moeder weet wat het is. Zelf heeft ze ook een mk gehad van een tweeling...
Hoi meiden, Ik heb ff teruggelezen (nou haal dat ff maar weg, hihihi), en wat las ik tot hele hele grote vreugde!!!!! Nijn, gefeliciteerd, beetje laat maar wel heeel gemeend! Hier alles goed, alleen dus geen internet (gaat nog wel zo'n 10 weken duren, lang leve upc) Deze dame schopt ook al flink en hoog, we zien haar schoppen/stoten tegen mn buik. Hoop dat met de rest van de meiden alles goed is? Zo te lezen wel. Tot snel als ik meer tijd heb, dikke X
@nijn word je nou vandaag gebeld door de gyn? Rare vraag misschien maar Hoe heb jij de laatste ronde geklust met ovu testen toch of niet, weet je dat nog? Kan ik jou klusschema deze ronde eens aanhouden hihi misschien helpt het @anouk fijn te horen dat het goed met je gaat. @butterfly jawel hoor dat begrijpen ze volgens mijn wel en anders hebben ze pech, ik praat er alleen met mijn schoonfamilie niet over. Mijn vriend heeft het van de mk tegen zijn ouders verteld ik wou dat liever niet dat zei het wisten maar vriendlief had het toen erg moeilijk. Doe dit liever met mijn eigen vriendinnen mijn ouders weten het van de laatste mk ook niet ze wisten dan ook niet dat ik zwanger was de 2e keer. Ga weer snel werken Liefs
Goedemorgen!! @ Smokey, ons klusschema was hetzelfde als in december en dat werkt voor ons dus goed Ik had op maandag de 31 een echo en daarop zagen we een eitje. Het kwam er dus aan. Ook ovu testen gebruikt deze ronde en getempt (schema staat in mn onderschrift) Klusjes op maandag 31-8, woensdag 2-9, donderdag 3-9, vrijdag eisprong, en nog een zekerheidsklusje op zaterdag 5-9. We hebben rondom mijn ei dus flink geklust... Hopelijk brengt het jullie ook veel geluk!!! Vergeet het klusje na je ei niet!!! @ Anouk, thnx voor de felicitatie!! @ All, meiden ik voel me echt heel onzeker (bijna niet meer misselijk, geen gevoelige (.)(.).... Heb vanmorgen weer een testje gedaan en weer donkerder (al kon dat bijna niet meer). Nu heb ik besloten dat ik gewoon ga afwachten.... Liefs, Nijn
Nijn: vervelend he die onzekerheid. Kan ik me voorstellen. Ik had/ heb dat ook telkens denk als het nog maar goed zit. in het begin had ik ook dat ik soms dagen had dat mijn symptomen weg waren. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en ga er vanuit dat alles gewoon goed zit deze keer. Liefs Marleen Ik zat zojuist te bedenken misschien is het wel gezellig om een keer met zijn allen af te spreken een soort meeting. Zodat we elkaar ook een keer gezien hebben ipv alleen via zp.
Ik heb vanmorgen, na mijn laatste test, besloten dat het nu allemaal goed gaat en ik me dus geen zorgen ga maken... Gezellig om een keertje af te spreken, al is mijn schema erg krap... Maar misschien een keer op zondagmiddag of zo... Ik kom uit Berghem (bij Oss) en jullie? Ik ben er nu toruwens vandoor. Even boodschapjes doen!
Lijkt mij ook leuk, ik kom uit de betuwe nijmegen is niet ver bij mij vandaan! Net even naar de kruidvat geweest test gehaald vanavond even kijken of ie negatief angeeft dan weten we zeker dat we verder kunnen. bestel dan ook maar meteen ovu testen dan heb ik die morgen ook binnen en als het goed is kan ik dan op zoek naar mijn ei haha
Smokey: dat heb ik toen ook gedaan na de mk dan weet je zeker dat als je een psoitieve test in handen hebt dat het ook zo is en dat het niet meer van de mk kan komen.
Wordt gezellig!! Als voor de anderen Nijmegen ook in de buurt is, zou dat al een optie kunnen zijn. Slim Smokey om een zw test te doen. Je weet zo zeker als je opnieuw posi test dat het om een nieuwe zw schap gaat.
Zou leuk zijn om in nijmegen iets af te spreken. Dat is voor mij ook haalbaar op krukken haha. dan kan mijn man me gewoon afzetten.
Is prima! Geef mar een paar data's door dat je kunt. Dan zal ik iedereen even een pb sturen of ze mee willen. Wat zullen we dan gaan doen? Gewoon ergens wat drinken of een high tea ofzo?
Ik ben voor gewoon lekker wat drinken... Maar als iedereen wil high tea-en, dan doe ik gewoon mee. Ik kan 4 en 11 oktober. de andere zondag in oktober weet ik nog niet (misschien tennissen).29 november (ook voor de andere zondagen in november geldt dat ik misschien moet tennissen....).