2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi meiden,

Nijntje, heeft de gyn al weer gebeld?

Smokey, goed idee om een testje te doen, dan heb je iig zekerheid en weet je of al je hcg eruit is.

Meiden, wat een leuk idee om af te spreken.........alleen ik woon wel heel erg bij jullie uit de buurt.Woon in buurt van ponypark slagharen.(kan woonplaats wel noemen, maar dat kennen jullie vast niet.)

Liefs butterfly

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    De gyn belt tussen 13.30u en 17.00u, maar het zal wel 17.00u worden. Als ik nieuws heb, zal ik het hier zsm plaatsen.

Ponypark Slagharen is inderdaad wel een eindje hier vandaan. We wachten gewoon de andere reacties af en anders spreken we ergens anders af. Het was nl maar een idee van ons...

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Buttefly: waar ligt ponypark slagharen in de buurt?
    Anders kijken we straks wie er allemaal mee wil en dan proberen we een punt in het midden van alle woonplaatsen te prikken.

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ik heb even gekeken. Maar nijn en butterfly liggen nu het verste uit elkaar ik woon op de route. Als ik de km vergelijk komen we nu uit in apeldoorn dan is het voor nijn en butterlfy ongeveer 75-80 km rijden.

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

meiden, ik vind het ook echt een super idee, hoop dat er nog meer meiden meedoen!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    We wachten gewoon nog even af wat de andere meiden er van denken. En belangrijker, waar zij wonen...

7. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Doen we zeker! zou wel leuk als er meer mee willen! Lijkt me wel gezellig om zo even bij te kletsen en elkaar te zien!

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Jullie zijn al fanatiek aan de slag gegaan :)haha Is het trouwens de bedoeling dat er alleen maar zwangere dames meegaan of maakt dat niet uit?

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Smokey: nee hoor je hoeft niet zwanger te zijn. zou wel leuk zijn natuurlijk als je dan weer zwanger bent. Je bent dus van harte welkom!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey gaat gewoon mee!!!

Ik heb de gyn net gesproken en 6 oktober heb ik mijn eerste echo!! Nog 2 (lange) weken wachten....
    Morgen ga ik de afspraak in Hoofddorp afzeggen, ook weer zo spannend....

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    #1471 marleentje26, 22 sep 2009
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
    Dat vind ik ook smokey gaat gewoon lekker met de dames op stap haha

Nijn: spannend die echo! Op die dag was ik uitgerekend dus een hele speciale dag!

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Deze zwangerschap is dan wel heel speciaal...
    Ik kon positief testen op de dag dat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn (maar ik was al eerder met testen) en krijg mijn eerste echo op jouw uitgerekende datum. Toeval bestaat niet....

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijntje: mooi tcoh dat het allemaal zo speciaal is!

Ben ook wel heel benieuwd wat die dag met me gaat doen.

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Gelukkig had ik de 19e familiedag en dus veel afleiding.
    Alleen schrok ik dus wel ontzettend toen ik een beetje bruin slijm ontdekte, ook op de 19e. Ik dacht nog, het zal vandaag toch niet fout gaan...
    Maar het ging niet fout!!!

Die kleine van jullie zorgt over 2 weken voor genoeg afleiding, hoop ik voor je.

15. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @nijntje spannend zeg, maar voor je het weet is het al 6 oktober;)

Bij mij was afgelopen vrijdag mijn uitgerekende dag, was een dag dat er veel fout ging, en was best beetje chagerijnig maar dat zal er wel niks mee te maken hebben.
    Zaterdag zat ik wel op het bankje als toeschouwer naar de familie te kijken hoe die aan het tenissen waren, dwarrelde er in 1x een vlinder om me heen een poosje, ik moest meteen aan het verhaal van ele denken, tenminste ele vertelde dat toch? Verder geen vlinder te bekennen daar het hele weekend niet, appart vond ik dat wel maar dat zal wel omdat ik het verhaal van ele heb gehoord.

Ik weet nog niet zeker of ik mee ga met jullie, komt niet door jullie maar jullie kunnen natuurlijk gezellig over het getrappel in je buik praten en ikke niet, weet dus niet of ik me dan heel prettig op me gemak voel. Wel lijkt het me hartsikke leuk om jullie eens te zien. Jullie weten tenslotte een heleboel over mij haha Ik denk er nog even over.

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Smokey: bijzonder he. Hier komt ook elke dag een witte vlinder op ons balkon zo apart gevoel geeft dat dan. Ook als we op vakantie zijn zien we dagelijks een witte vlinder. Dan is ons kleine 'vlindertje' toch elke dag bij ons.

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: denk er maar rustig over na. Begrijp je gevoel heel goed.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Bij ons kwam er vorige week ook ineens een vlindertje de kamer binnengevlogen. Was echt heel speciaal en zeker na dat verhaal van Ele.

Smokey, denk er maar rustig over na. Ik begrijp het heel goed (al kan ik ook nog niet meepraten over dat getrappel....). Ik zou het wel heel gezellig vinden als je ook mee gaat.

Meiden, ik ga ff lekker bankhangen. Ben een beetje erg moe van al dat gecomputer....

Doeiiii

19. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

Net als Smokey vind ik het een erg leuk idee, maar ik wil wat meer afstand nemen van ZP. Al moet ik wel zeggen dat het heeeel moeilijk is. Ik wil zo graag lezen hoe het met jullie en jullie kindjes gaat, dat ik mezelf toe sta om maximaal 3x in de week te kijken. Vandaar dat ik niet altijd regelmatig reageer.
    Maar ik wil echt wat minder met zwanger worden bezig zijn. Het doet me heel veel dat er veel zwangeren zijn en ik wil jullie de gezelligheid en het lekkere kletsen over de kindjes niet ontnemen. Misschien dat ik een andere keer liever meega.

Nijn, wat spannend voor jou!!! En die vlinders zijn gewoon deel van dit forum!

Ik hoop dat jullie het begrijpen. Hele dikke knuffel Tulpje. Ik ga koken!

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Tuurlijk begrijp ik dat Tulpje!!
    Ik vind het heel knap dat je maximaal 3x in de week hier komt... Ik heb ook een aantal keer geprobeerd afstand te nemen, maar dat lukte steeds niet...
    Hopelijk zien we je hier snel weer terug met positief nieuws!!

Deel Deze Pagina