Hallo dames, Ik wil even zeggen dat ik alles gelezen heb, niet even weet hoe te reageren omdat ik zoooo moe ben... voor nu dnek ik nee niet afspreken ik ben veeeeel te moe.. maar dat is een moment opname.. want het lijkt me wel heel leuk! Ik krijg het ook niet voor elkaar om op iedereen te reageren.. doe wel een poging.. Tulpje meis, je moet doen waar jij je goed bij voelt en soms is het goed om even wat miinder met zwanger worden bezig te zijn.. Soms hielp het mij als ik tegen mezelf zei.. Zwanger worden hoort speciaal te zijn, niet frustrerend.. dit maak je misschien maar een keer in je leven mee.. en op die manier kon ik het voor mezelf beter een plekje geven en er toch op een positieve manier mee omgaan.. Gewoon 0mdat ik het dan weer spannend vond om te klussen.. en niet om te klussen omdat het moest.. Ik weet ook zeker dat je snel weer een posi test in je handen hebt.. samen met smokey.. en dan gaat echt het dak eraf in dit topic hoor! En de vlinderrtjes, ik heb gisteren besloten om een foto van die vlindertjes en mijn man op te hangen aan onze wall of memories.. we hebben een hele muur met allerlei verschillende fotolijstjes met al onze avonturen.. het blijft speciaal en een moment om af en toe bij stil te staan.. nijn, ik dacht alles gelezen te hebben, maar niet dat je met de gyn gesproken heb, wellicht iets over het hoofd gelezen? marleen en butterfly, ik kom later terug op de date! Ik ga ff een powernap doen... tot later allemaal! x
Hey meiden, Hier net een test gedaan en negatief! Dus dat is mooi, nu kunnen we lekker verder De ovutesten zijn ook besteld dus kom maar op, op naar de volgende ronde Misschien dat ik nog wel mee ga hoor maar vind erg moeilijk, lijkt me wel harstikke leuk om jullie te ontmoeten. Ik probeer ook wel eens hier minder op het forum te komen maar dat lukt mij echt niet zwaar verslaafd haha Heel appart allemaal van de vlindertjes maar vind we bijzonder. Ga lekker nog even tv kijken tot morgen! Liefs
klinkt stom als ik zeg gelukkig een nega test he.. je kunt dan ook weer een echte eisprong verwachten! yahoeee!!! En vergeet niet na je ei te klussen!!! Dat schijnt echt heel belangrijk te zijn!!! Smokey, logisch is het moeilijk.. zwanger worden en kinderen krijgen is ook een van de belangrijkste gebeurtenissen in je leven.. en als het dan even niet lukt.. ja.. helaas kan ik daar ook over meepraten.. maar met het vooruitzicht dat jij snel zwanger kunt worden en je nu lid bent van de 3 x is scheepsrechtclub.. gaat het helemaal goed komen.. Hier nog steeds zo moe... lijkt wel of ik moe blijf, toen ik mijn ogen vanmorgen opende wilde ik niets liever dan gaan slapen :S
hier ook heel erg vaak vlindertjes als we achterthuis zijn. Laatst ook bijv: we waren met onze kleine meid buiten, zij zat op de schommel komen er 4 vlindertjes om haar heen vliegen. Ze waren 2 bij 2. echt heel erg bijzonder. Werd er echt emotioneel van. Ik geloof er ook echt in!!! Zo is ook heel vaak als we bij graf van mijn oma komen, dan zit er heel vaak 1 vlinder. Liefs marianne
Elegance, ik lees even mee op jullie topic, zoals ik wel vaker doe.. maar waarom zeg je ´klussen na eisprong is heel belangrijk´ ik dacht juist net ervoor nl... Meiden, als je een negatieve zw. test hebt, na hoeveel tijd kunnen we dan menstruatie verwachten?? vraag dit ook voor smokey! fijn smokey een neg. test. was hij echt helemaal negatief? bij mij verschijnt er Na 10 minuten nog een ienemienie licht streepje wat je alleen in zonlicht kan zien... beschouw ik toch maar als licht positief dan... bleh en dat vandaag 7 wk na curretage!
Ervoor sowieso! maar ik hoor vaker van meiden die alleen na hun ei geklsut hebben toch zwanger zijn geraakt! Zo kan ik ook een paar meiden opnoemen waaronder mijn 2de zwangerschap! Ik was geloof ik de eerste keer na 32 dagen weer ongi en na de curetage 34.. ik weet niet meer precies wanneer de test nega was.. die tijd probeer ik zo ver mogelijk uit mijn geheugen te verbannen.. 7 weken is idd erg lang.. ze zeggen tussen de 3 en 6 weken toch? Heb je al een controle gehad of alles ook echt schoon is? Sowieso wil ik je heel veel sterkte wensen maar vooral nog meer succes met het nieuwe zwanger worden.. geduld word beloond! en ik las ergens dat iemand dat op zijn bordje krijgt wat hij kan hebben.. betekend gewoon dat wij sterkte vrouwen zijn! Succes meid!
Hey meiden, @ele de laatste keer heb ik ook na mijn ei geklust, of is toeval maar dacht doe toch maar dag extra. Balen dat je zo moe bent maar als dat het enige is! Gaat misschien met een paar weken wel over Ik heb gewoon helemaal zin in de volgende ronde haha stom he, ik ga ervoor en ben super positief de laatste dagen!! @butterfly appart he met die vlinders, ik werd er ook gewoon beetje emotioneel van. @bunchy bij mij was echt geen streep meer te bekennen, ik ga er vanuit dat mijn ongi ongeveer 35 dagen na de mk komt, omdat ik hiervoor ook meestal rond de 32 en 35 zat, alleen na de 1e mk was het 50 dagen maar was toen ook meteen na stoppen van de pil zwanger geraakt, denk dat de boel toen helemaal van slag af was. Liefs
Goedemiddag meiden, Ele, wat vervelend dat je zo moe bent. Ik ken het, heb CVS. Sterkte meid!! Smokey, dit wordt jouw ronde!! Bunchy, ik werd na mijn curettage pas na 143 dagen ongi... maar dat kwam door de verklevingen (asherman). Meiden ik heb mijn eerste mijlpaal bereikt, ik heb vandaag voor het eerst overgegeven. Vanmorgen toen ik de trap op liep, kwam het er ineens uit... Heb me de hele ochtend een beetje vreemd in mn buik gevoeld.... Dadelijk het Spaarne bellen om de operatie af te zeggen, echt heel spannend....
Nijn, ik ben een hele slechte zpdinnetje.. er kwam gewoon een big smile op mijn gezicht toen ik las dat je hebt moeten overgeven... natuurlijk niet omdat ik het overgeven zo leuk vind, maar omdat je dus echt op en top zwanger bent!!! Hopelijk ga je je niet al te beroerd voelen natuurlijk.. Heb je het spaarne al afgebeld? Smokey, heb je de ovu testen al binnen? Ik ben even door elkaar, je gaat het deze maand toch ook al proberen niet? of pas vanaf volgende maand? Hoe is het me de andere zwangere dames?
Goedemorgen meiden, Jeetje wat is het hier rustig! @nijntje net wat ele zegt je bent echt op en top zwanger haha lekker toch @ele ik heb als het goed is de ovu testen vandaag binnen, ga ook meteen een test doen want denk dat ik eerdaags mijn ei wel eens moet krijgen als ik al niet te laat ben. En zeker dat ik deze ronde probeer mee te doen. Ik heb sinds een paar dagen een raar rommelend gevoel volgens mijn thv mijn linker eierstok heel vreemd geen steken maar gewoon onrustig zeg maar, beetje vreemd. Als ik de test gedaan heb kom ik hier weer even up daten. Liefs
Fuck denk echt dat ik me ei deze ronde gemist heb, of hij komt vandaag of morgen. Hoop dat ie nog komt want heb afgelopen 2 dagen niet geklust Hoop dat de ovu testen in de bus liggen kan ik er vanmiddag meteen 1 doen ben toch vrij.
Smokey waarom denk je dat je je ei gemist hebt? Het eerste wat je vandaag dus gaat doen als mannie thuiskomt is klussen! want wie weet is het wel na je ei he
Lady's Heb net de test gedaan en een heel licht streepje!!! Ben helemaal hyper stom he haha dus vanavond aan de klus.... Morgen dan weer niet en dan 2 dagen weer wel??? Heeft iemand klus advies haha help...!
Bij mij kwam dat ook altijd voor mijn ei! deze ronde heb ik om de anderhalve dag geklust.. bv gisterenmorgen dan zou het nu vanavond zijn en dan zou het weer overmogen morgen zijn.. ik vond 2 dagen zolang! behalve op de dag van mijn ei XD de trouwdag niet het smorgens maar het s'avonds en nog eens het smorgens en toen weer s'avonds.. ik wilde echt dat ei niet missen! en toen nog de dag erna en toen gingen we op vakantie!
soms zit ik echt met ongeloof naar mijn banner te kijken en denk ik huh ik over de 10 weken.. waar is die tijd naartoe... natuurlijk gaat hij veel te langzaam maar niet als ik naar mijn banner kijk... Zojuist kraamzorg, opvang en yoga geregeld.. het wordt dan best definitief opeens.. en stom he dan opeens denk ik, bah zometeen gaat het alsnog fout en moet ik alles weer afbellen.. ik had al extra wat langer gewacht.. hier weer een onzekere elagance..
Nee ele wat geweldig toch ja 10 weken alweer, nog even en je mag het van de daken schreeuwen. Weet zeker dat het dit keer helemaal goed komt met jou en nijntje ook het is jullie ronde!! Niet onzeker zijn hoor ele alles gaat super je echo's zijn elke keer mooi op schema geen reden voor zorgen maar snap maar al te goed dat je af en toe je dipdagen hebt. Kom op meid dikke knuffel en weer die roze wolk op
Ele: net wat smokey zegt de echo's zijn elke keer goed. Het vruchtje zit mooi op schema en dan komt het echt wel goed. Probeer toch zoveel mogelijk te genieten. Maar ik ken je onzekerheid ook met alles regelen ik vond dat ook eng omdat je toch met die miskraam bezig bent. Maar nu gaat het gewoon goed! Geniet ervan! En alweer 10 weken wat gaat dat snel! Smokey: ik heb geen klusadvies voor je helaas. Bij de zwangerschap hebben we een dag of 3 voor mijn ei geklust en na mijn ei pas een dag of 5 later. Dus ja en ik ben zwanger geraakt terwijl het zaad van mijn man zeer slecht was en dan toch zwanger ondanks ons matige kluspatroon van die maand. We gingen er van uit dat we toch niet zwanger okonden op worden op de natuurlijke weg want dat was ons gezegd in het ziekenhuis en we zouden de maand erop starten met ICSI en dan dus toch zwanger.
morgen al 11 weken jullie hebben ook gelijk,maar voel me gewoon vandaag niet echt misselijk en voel om de 10 min of mijn boobs nog gevoelig zijn.. zo'n rare dag.. ze zijn nog steeds gevoelig overigens en ik heb nog steeds mega honger ondanks ik net gegeten heb.. ik bedoel niks raars dus, ik bedoel ik zeur gewoon ik denk idd dat de confrontatie gewoon even wat groter is als je zo alles aan het regelen bent.. ze wilde mijn zwangerschapsyoga pas laten beginnen in februari.. en het zou dan eind maart stoppen.. tot ik me bedacht. het begint toch tussen de 20 en 25 weken? moet ik dan tot 38 weken yoga doen? die muts had me niet eens gevraagd hoever ik zwanger was omdat ze gewend was dat mensen gelijk aan het begin van de zw bellen.. gewoon zo'n confrontatie.. heel stom eigenlijk.. ben ook nog steeds heel moe.. kan maar moeilijk vooruit met alles wat ik nog moet doen.. ik zit mezelf dwars omdat ik niet wil zeuren.. ik mag mezelf heel gelukkig prijzen.. ik zou niets liever dan nu alle zwangerschapskwaaltjes dubbelendik willen incaseren zolang het maar goed gaat.. zo nu heb ik het wel allemaal verteld geloof ik en ben ik er hopelijk weer een beetje vanaf! Jeetje marleen dat is ook een wondertje in je buik zeg! gelukkig ben je uit de mmm kunnen blijven en heb je nu een wolk van een jongen in je buik! Smokey ben je weer wat gerustgesteld ivm het slijm? je moet gewoon aan de klus deze dagen hoor!