2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: ik denk dat elke zwangerschap anders is en niet te vergelijken. Ik ben namelijk misselijk en ziek geweest vanaf week 6 tm week 17 en gevoelige borsten heb ik pas vanaf week 13-14 en nu steeds erger en in het begin merkte ik er niets aan.
    Maar als je je zo onzeker voelt zou ik gewoon bellen. Maar denk dat je psoitief over je lichaam moet denken en ervan uitgaan dat het wel geod zit. Is moeilijk weet ik als je een mk hebt gehad. Maar echt iedere zw is heel anders. En iedereen heeft andere klachten.

De pretecho:We zijn niet geweest. Heb afgebeld. Dit omdat we er achter kwamen dat er veel negatieve verhalen over uit gingen en dat je daar alleen 2d echo's kan laten maken en dat vinden we zonde we willen graag een 3d en 4d echo. Maken nu maandag een nieuwe afspraak bij een ander echo bureau.

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@ele wat klote dat je je zo voelt! Ik snap het goed hoor mag je 5 okt pas weer voor een echo las ik dat goed? En anders maar gewoon zh bellen als je je zo voelt. Dikke knuffel meid.

@marleentje wat jammer zeg, maar als je liever een 3 of 4d wil hebben neem je de juiste keuze, ben benieuwd wanneer je nu weer mag.

@nijntje hoe is t met jou nu? Voel je je al wat beter:(

Het is een prachtige dag mooi weer, mannetje gaat zo mee naar paard om foto's te maken het is er mooi weer voor!

Liefs

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen (nog net) meiden,

Allereerst ik voel me prima. Vanmorgen zei mannetje "he, je borsten zijn harder", voller dus -> goed teken. Mijn borsten doen tijdens het knuffelen ook echt zeer. Gister hing ik een beetje bij mannetje om zn nek en meteen bedacht ik dat dat niet zo slim was. Verder af en toe misselijk, dus het komt helemaal goed. Ben vandaag in een heel positieve bui!! En die ga ik nog 8 maandan vasthouden!!

Marleen, slim dat je niet geweest bent. Het is dan gewoon zonde van het geld. Wel jammer, want ik was wel benieuwd naar je echo's.

Ele, als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even bellen en het uitleggen. Maar ik denk (weet eignelijk wel zeker) dat het goed zit bij jou. Je bent niet voor niks lid van de 3x is beebsrecht club...

Smokey, ook mijn duimen maken overuren voor jou!! wanneer is je NOD ongeveer??

Marianne, een echte voetballer/-ster in je buik. Leuk, leuk, leuk!

Ik ben er zo vandoor. We gaan het dadelijk tegen mijn schoonouders vertellen. Gisteravond nog tegen ze gelogen over de operatie...

Doeiiii

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden, een hele goedenmiddag!

Vandaag weer een stralende dag!
    Voorlopig de laatste, want ze hadden erover dat hele week maar 15 graden werd.

Ele, hoe voel je je vandaag?
    Anders gewoon morgen bellen hoor, daar zijn ze tenslotte voor.
    Al dat getress is ook niet goed voor jou en de beeb.

Nijn, leuk he dat je borsten zo groeien in de zw.schap?
    (voor mij wat minder, want ze zijn al zo groot)
    Nog 9 dagen, dan heb je je eerste echo!
    Spannend zeg! Wachten duurt altijd zo lang, dat is wat minder.

Marleen, waar ga je nu heen dan, welk echobureau?
    Zit deze ook wel bij je in de buurt?
    Hoe voel jij je nu op moment?

Tulpje, waar ben je? (of heb ik wat gemist?)
    Hoe gaat het met je?

Smokey, wanneer mag jij ook alweer testen?
    Moeilijk he dat afwachten, iedere maand weer?

Heb nieuwe foto's van mijn buikje in mijn album staan.
    Laat maar weten hoe je ze vind.
    Heb echt het gevoel dat de kleine al enorm hoog zit, ook trappelt hij/zij daar op goed op los.
    En als ik wat voorover zit is meneer/mevrouw daar niet mee eens en begint direct te trappen.Als ik dan weer verder achterover ga zitten, dan is het weer goed.
    Gisteravond en vanochtend was ook erg leuk, de kleine was erg actief en mijn buik bewoog enorm, super mooi, mannetje was ook lekker aan meegenieten en heeft natuurlijk ook nog even gevoeld.
    Dat zal ik straks echt weer gaan missen hoor!

Liefs marianne

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    @butterfly wauw... wat een mooie buikfotos prachtig hoor!

Ik heb rond 6 of 10 okt mijn nod denk ik beetje moeilijk bepalen nu, maar als afgelopen maandag dinsdag mijn ei geweest is dan is het rond de 6e maar ik wacht wel rustig af. Weer tijdens een vakantie van mij ga elke keer op reis met testen maandverband alles haha:)

6. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nu weer licht streepje met ovu test:(:( snap er niks meer van.

7. butterfly1984

wat erg he zo'n onzekerheid?!
    Beetje vies vraagje, maar heb je al wel witverlies gehad?
    Dat komt meestal voor je ei.

8. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Ja witverlies donderdag en gisteren, voor de 1e ovu test geen wit verlies gehad. Zou ei dan toch nog moeten komen...

9. butterfly1984

Het lijkt erop de je ei dan idd nog komt,zou voor zekerheid nog wel even "na klussen".
    het kan hoor dat het later komt dan je verwacht, ik had het ook, een kleine week na mijn verwachte eisprong ook witverlies, dus ook geklust en was wel zwanger alleen een kleine week korter, dus heb toen idd echt mijn ei gehad.
    Ik duim voor je!

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nou dat word weer klussen dus, alleen manlief heeft een etentje met personeel vanavond :(weet niet in wat voor een staat hij thuis komt, maar hij heeft me nog een massage belooft als ie terug kwam dus ben benieuwd. Kan jullie nu al vertellen dat ie dat niet doet haha

11. butterfly1984

Dan moet je je sexy lingerie maar uit de kast trekken he? hihihi

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, vanavond in sexy lingerie!!

Marianne, super buik zeg!!

All, mijn s-moeder reageerde super emotioneel! Ze heeft zich zo'n zorgen gemaakt de afgelopen periode en wil zo graag oma worden. Echt zooo lief!

Ik ga nu even expeditie robinson kijken (op de computer), misschien tot straks!!

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijn wat super dat je schoonmoeder zo reageerde echt heel lief!
    Is voor haar natuurlijk ook geweldig schoonmoeder.

Tja sexy lingerie komt ie om 12 uur thuis lig ik te slapen met sexy lingerie hihi wel een goeie! We zullen wel zien hoe het loopt.

Zit helemaal gesetteld lekker boer zoekt vrouw kijken:)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb net expeditie robinson gekeken en ga zo even wat drinken en dan lekker op bed tv kijken. Ben zoooo moe...

Daarnaast net nieuws gehoord van die collega. Ze verwachten dat ze nog één hooguit twee weken te leven heeft...

15. butterfly1984

Nijn, jeetje wat erg hoor van je collega, heb er geen woorden voor.Weet wat het is, ben er ook familie aan verloren.

Smokey, dan mag je idd wel heel erg lang wachten in je lingerie.....hahahaha, maar het is voor een goed doel.

Zit lekker onderuit gezakt op de bank, dochter ligt op bed en mannetje is nog aan het werk, dus lekker alleen beneden met de 3 katten.
    Ga zo ghost whisperer kijken.

Vanmiddag beetje te veel van het goede gedaan en daarna erg last van mijn buik gehad, nu gaat het wel weer gelukkig.
    Had de stoelen en tafel schoongemaakt en op zolder gezet, anders staat het de hele winter buiten en dat vind ik erg zonde.
    Was een heavy klus om alles na boven te slepen en op zolder te zetten.We hebben zo'n zolder, waarbij je het luikje naar beneden moet trekken en dan zo'n wankelige trap na beneden moet trekken, dus je kunt nagaan hoe zwaar dat was om naar boven te komen met dat spul.
    Maar nu wel lekker opgelucht dat het boven is!!!!

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijntje wat vreselijk van je collega!! sterkte meid.

Butterfly dat is inderdaad een zware klus, voortaan stoelen laten staan voor mannetje hoor!:)

Weet je ik heb met de banner helemaal mis gerekend, heb nog eens goed na zitten tellen/denken, en er klopte niks van mijn banner!!!
    10-09 kwam mijn mk dus 1e dag ongi hou ik aan, dan pak ik langste dag van mijn cyclus 35 dagen kom ik over 4 dagen uit!!

Wat een domme doos ben ik ook he!! Dus er is nog hoop, elke dag maar even ovu test doen:) tzz echt dommig

17. butterfly1984

Smokey, maar goed dat je er nu achterkomt en niet achteraf.
    Hoop dat je nu steeds duidelijkere testen hebt.

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen meiden, de werkweek is weer begonnen :(

Allereerst bedankt voor het begrip en jullie ervaringen en goede tips :) Zaterdagavond heb ik nog een goed gesprek gehad met mijn man hierover, dat heeft ook wel heel erg goed geholpen. Hij geeft aan het soms ook niet te weten wat hij nog kan zeggen of doen om mij het gevoel te geven dat het goed zit.. Hij en jullie hebben gewoon gelijk dat ik gewoon een knop moet omdraaien met erin te leren geloven.. Nu liet ik mijn hoofd hangen, net als de vorige zw.. Maar ik moet blij zijn, als het fout is of gaat, kan ik het niet veranderen.. zo dacht ik er de 1e zw ook over.. Het is moeilijk, maar ik voelde me gisteren alweer een stukje beter.. Tot ik een echo heb zal ik me onzeker blijven voelen, maar probeer ik er anders mee om te gaan.. dus bij deze :) Ik doe iig een poging tot :)

nijntje wat een verschrikkelijk nieuws van je collega, dat is echt heel kort, wist ze van te voren nog niet dat ze ziek was? heel veel succes op je werk deze week..
    Lief dat je smoeder zo leuk reageerde, fijn dat er mensen zijn die met je mee leven en er ook voor je zijn in slechte maar nu ook in goede tijden! hoe reageerden ze dat je geen operatie meer nodig hebt? Kun je het langzaam nu zelf ook al een beetje bevatten?

Smokey, whaaa cool :) dus nu echt niet vergeten te klussen he! :) Ga je vandaag ook een ovu test doen? ben benieuwd! :)

Butterlfy! ook al heb je opruimingszin, maar zoveel tillen is echt niet goed! Ik doe het nu al niet meer.. ik probeer zulke dingen echt te vermijden.. niet dat ik het nu niet kan ofzo, ik merk ik het aan mijn rug s'avonds.. gewoon je mannetje wat extra taken geven :)

Hoe is het met de rest van de meiden?

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen,

Ele, hartstikke goed dat je een goed gesprek met je mannetje gehad hebt. Deze keer gaat het gewoon helemaal goed! en over 28 weken heb jij een kleintje in je armen!!! :D

Smokey, super dat je er precies op tijd achter komt dat je ei gaat springen deze week. Je sexy lingerie nog aangertrokken gisteren?? ;)

Marianne, doe jij eens rustig aan!! Misschien schopt die kleine daarom zo veel!! Hij/zij zegt: "mama, doe eens rustig aan!" ;)

All, die collega van mij is nu een jaar ziek en het afgelopen jaar is alleen maar behandeling hier, chemo daar, bestraling weer ergens anders. Nu kan ze de uitzaaiing in haar hersenen nog laten bestralen, maar dat wil ze niet meer... :(

Verder voel ik me super!! Deze keer gaat het helemaal goed. Ik loop regelmatig te kokhalzen, had ik de vorige keer niet. Mijn (.)(.) hallo zeg, klaagde ik vorige week nog, nu doen ze echt zeer, had ik de vorige keer ook niet. Dus allemaal tekenen dat het gewoon goed zit! :D

Meiden een hele fijne (werk)dag allemaal!!

20. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Trouwens we hebben zaterdag de kinderwagen besteld! :) Bij prenatal waren weer de kortingsdagen en na even speuren op internet was er niet veel prijsverschil en weten we dat er bij prenatal goede service gegeven wordt! We hebben de maxi cosi mura 3 in het bruin, helemaal compleet met zelfs de luiertas :) Zelf heb ik een luiertas van oilily gekocht maar zie ik er mijn man nog niet mee lopen! en hij vond de tas die bij de mura 3 hoorde echt leuk! :)
    over 3 weken willen we als alles goed gaat, een pretecho gaan maken met geslachtsbepaling.. Dan kunnen we ook langzaam aan het kamertje beginnen :) We hebben ook de kinderkamer al van de vorige zw XD ( toen hadden we ook geen geduld) :)
    van mijn broer en schoonzus krijgen we de maxi cosi cabriofit en de box :) Echt superleif, hun zijn altijd heel zuinig op spullen, ze zagen nog uit als nieuw! :) Helemaal leuk dus! :)

Ben nu al benieuwd wat het wordt! persoonlijk vond ik meisjes altijd veel leuker, ik vind de kleertjes leuker en het tutten.. Ook omdat mijn broer 2 jongetjes heeft en mijn man een broer heeft, waardoor er dus weinig ervaring met meisjes is :)
    maar de laatste tijd zou ik net zo blij zijn met een jongen! Lekker stoer ravotten :) Dus nog even geduld! :) sowieso nog 1 week.. ik twijfel ook nog over de nekplooimeting, vorige week zei ik dat ik hem niet wilde gaan doen maar ik heb nog steeds niet afgebeld.. door het dipje van afgelopen week wilde ik wel weer weten wat de uitslag zou zijn.. Dit zijn echt van die beslissingen waar ik maar heel moeilijk uitkom, klinkt misschien gek, maar voor mij is het belangrijk dat ik volgende week zie dat herbie gegroeid is en zijn hartje klopt, dan denk ik pas weer verder over andere consequenties.. ik ben gewoon nog niet "zover" denk ik.. De kinderwagen is gekocht omdat de korting gewoon leuk was :)

zo dat was dat! :)

Deel Deze Pagina