wat fijn nijn dat je je zo heerlijk beroerd voelt! niet heus natuurlijk maar je bent heerlijk positief, goed om te lezen!
Ja, ik heb nu ook echt een heel goed gevoel!! Wij krgen van de week een foldertje binnen met de maxi cosi mura4 voor 399,- Dit was incl wandelwagen, reiswieg en voetenzak. Op zich wel een goede aanbieding denk ik, alleen durf ik het nog niet aan.... Jij gaat er dus echt aan geloven Ele!! Wij willen het geslacht niet weten, dus dat blijft nog 35 weken een verrassing....
Nijn een vraag welke winkel was dat? want zo'n aanbiedieng heb ik echt nergens kunnen vinden Weet je wat wel soms raar is, heel soms voel ik een kriebeltje onder dat bolletje in mijn buik.. het lijkt niet op jeuk,meer echt een kriebeltje, dat heb ik ook helemaal in het begin gehad.. en dan moet ik wel eens aan iemand hier op het forum denken, die had dat ook... ik stel me dan voor dat het herbie is die begint te bewegen.. ik voel het ook alleen als ik heel stil in bed lig en me concentreer op wat voel ik daar nu eigenlijk... dan pas voel ik het.. zou ik gewoon echt hardop kunnen dromen? ik droom iig verder
Goedemorgen meiden, @ele wat goed dat je een gesprek met mannetje gehad hebt en dat je nu alleen nog maar op de roze wolk blijft zitten en er niet meer vanaf komt, nog een paar dagen dan alweer 12 weken!!! @nijntje ook toppie dat je zo positief bent, dit komt helemaa goed en wat heerlijk he dat kokhalzen hihi ik heb er wel 9 maanden boven de pot voor over Ben jaloers op jullie....!! Hier vannacht om half 1 nog geklust sliep half maar mannetje had nog zin dus wakker worden dan maar Ga uit mijn werk nog een ovu testje doen en misschien dat ie nu wel donkerder kleurt ik hoop het. Hier ook weer druk aan t werk pff nog niet zoveel zin. Tot later en Liefs
Hoi dames, heb even een druk weekend gehad dus niet hier geweest. Heb nog niet echt bijgelezen. Nijn: klinkt goed al die kwaaltjes haha Ik heb vorige week ook nog een nieuwe buikfoto in mijn album gezet.
hahaha gogogo smokey! Ben benieuwd hoe het deze maand zit met je ei! Hopelijk laat ie niet meer lang op zich wachten! Ik ben werken, heb 2 clientbezoeken vandaag!
Ele, dat was bij babyentiener.nl moet je maar eens kijken op de website bij aanbiedingen. Geen idee of je Herbie nu al kunt voelen kriebelen.... Dat zou wel heel leuk zijn en weer een bevestiging... Smokey, goed gedaan meid!! Ben benieuwd naar je ovu testje vanmiddag!! Marleen, wat een buik al, zeg!!
ele, het kan heel goed zijn hoor dat je de kleine voelt, ik had het ook heel erg vroeg in de zw.schap. Durfde het ook bijna tegen niemand te zeggen, omdat ik dacht dat ze me misschien wel voor gek verklaarden. Nijn, Echte zw.schap symptomen dus, super! Hopen dat je niet zo heel erg misselijk word/bent, dat is natuurlijk ook niet fijn. Marleen, Hoe gaat het met je BI op moment? Heb je nu een nieuwe afspraak kunnen maken bij een ander bureau?Wanneer mag je heen? Super leuke buikfoto heb je!!!!Heb je mijne ook al gezien. Leuk he dat het nu zo goed gaat groeien?las dat de beeb de aankomende weken qua gewicht veel aankomt, als reserves voor na de bevalling. Alleen mijn beeb zit al zover bovenin, dat ie het er soms niet mee eens is als ik voorover zit, maar merk zelf ook dat het niet fijn is.Ook heb ik het af en toe zo benauwd, maar volgens mij had ik dat met Esther ook wel, alleen wat later. Nog even dan hebben we het 2e trimester ook gehad, ook voor Anouk geld dit natuurlijk! Smokey, dus lekker laat geklust vanacht?!hihihihi Heb je je ovu test al gedaan?En en en??? Nijn en smokey, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn buikfoto's.Super! Liefs Marianne
Even snel kom vanavond wat uitgebreider. Maar heb net weer een ovu test gedaan weer geen streep te bekennen, is dat nou raar of niet. Die van gister en van de week waren niet heel licht dat ik echt moest turen maar gewoon twee keer een lichte streep vreemd...
Nijn: bah wat een vervelend nieuws van je collega dat ze zo snel achteruit gaat. Butterfly: we gaan nu 23 oktober om 9.30 voor de pretecho naar de verwachtkamer in nijmegen. Ben benieuwd! Met mijn BI gaat het op het moment redelijk voel me alleen een beetje grieperig, verkouden en soms lijk ik koorts te hebben dus doe het lekker rustig aan. Smokey: spannend hoor hoop dat je nachtklusje de juiste klus was. Heb je nog testen gedaan? ele: al bijna 12 weken is toch een grens voor je gevoel waar je overheen wil zijn.
Ik moest ook even kijken naar je buikfoto's jeeetje wat mooi he.. ik kan echt zwijmelen als ik ernaar kijk, gelijk die van marleen ook gaan bekijken.. wat een trots he zo'n buik.. ik kan niet wachten! nijn en smokey hebben dus gelijk dat het echt mooie buiken zijn, ik vind ook dat ze een beetje op elkaar lijken bij jullie. jullie dragen ze allebei ongeveer hetzelfde he? oh en ik ben zooooo blij... ik had zoals ik eerder vertelde de angelsound bij de kijkshop gekocht.. wat een stom ding.. ik hoorde er echt niks door dan alleen ruis en rare dingen zaterdag deed hij het opeens niet meer, het lichtje ging niet meer aan.. dus vandaag nieuwe batterij gekocht, deed hij het nog steeds niet, ben ik er weer mee teruggegaan naar de kijkshop.. het was al de 2de keer.. en kreeg ik gelukkig het geld terug.. toen ben ik naar de baby planet gereden.. gewoon omdat ik er wel een wilde hebben maar niet meer van de kijkshop En ik kom thuis, hier zit ook gel bij, smeer de gel op mijn buikje en gelijk hoor ik een trein aankomen!!! ik geloofde het niet en probeerde het weer.. en weer hoorde ik het.. toen mijn mannetje maar gebeld die nog aan het werk is, die kreeg er tranen van in zijn ogen.. en net opgehangen weer geprobeerd en weer hoorde ik het.. ook zojuist de online stopwatch erbij gepakt en ik tel 160 per minuut.. ik kan zo hard janken... dit is echt bizar voor mijn gevoel.. ben zo blij!!!!! ik geloof het nu nog steeds niet hoor, wil de hele tijd weer luisteren! maar zal nu wachten tot mannetje thuiskomt hij zei al, niet alle gel gebruiken he! ik wil straks ook luisteren! hihihi nu maar even snel eten maken
ele: geweldig om te horen he! Vooral in het begin hebben wij er vaak naar geluisterd. Als je even onzeker bent en je hoort dan dat je ukkie het goed doet kun je heel de wereld weer aan. Geniet ervan!!
ele: dank je wel!!! Als het zo'n 160 slagen per minuut gaat, zeggen ze dat het een meisje is, bij ons kwam het wel uit.Jongens hebben namelijk een iets tragere hartslag, zo rond de 140.
als ik heel eerlijk ben vind ik ze niet echt hetzelfde, de mijne is iets meer ronder (misschien weer een meisje?hihihi) en zit ook iets verder omhoog nog.Marleen heeft een beetje zo'n puntje eraan zitten. (jongen he?hahahaha).
hehe zie je dat moet ik dus nog echt leren! Voor mij leken ze heel erg op elkaar! zojuist nog eens geluisterd en kom ik op 100 per minuut 0.o dat is weer heel weinig he? ik heb ergens gelezen dat ik me dan geen zorgen moest maken.. vanavond iig nog eens luisteren met mannetje! wat lijkt 22 uur dan nog ver weg! gisteren hebben we ook de eerste buikfoto gemaakt, ik ga hem nog niet plaatsen want je ziet nog niet veel
butterfly: dat puntje is toch wel veel midner dan dat het geweest is. Ik vind ze ook steeds meer op elkaar lijken.
Wow, Ele, wat cool!!! En zeker als je het zo duidelijk hoort!!! Verder reageer ik morgen weer. Heb net te horen gekregen dat mijn oma een maagbloeding gehad heeft. Het gaat echt lekker zeg!! Die collega is trouwens bediend, ik denk niet dat het nog een week zal duren.... Welterusten!!
Jeetje nijn, wat een slecht nieuws allemaal... hoe gaat het nu met je oma? en je collega, gewoon eng hoe snel zoiets opeens kan gaan.. heel veel sterkte meis met dit alles.. doe je wel goed voor jezelf zorgen nu? *knuf* Smokey hoe was je ovu test?